Damla AYDIN TCHİBO SUNUMU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Maliye Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı Operasyonel Planlama Stratejik Yönetim Dairesi.
Advertisements

Hâsılat kavramları Firmaların kârı maksimize ettikleri varsayılır. Kâr toplam hâsılat ile toplam maliyet arasındaki farktır. Kârı analiz etmek için hâsılat.
 Bölüm 3: Toplu Sözleşme - Piyasa Ekonomisinden Verilen İlk Taviz Kaynak: Yönetim Ekonomisi – Prof. Dr. İ. Özer Ertuna.
ÖNCÜ SALÇA yılında Gaziantep'in yerli halkından rahmetli İbrahim Halil Kozlu ve 5 oğlunun (Fahrettin, Hasan, Mustafa, M. Hanifi ve Bilal Kozlu)
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
RUSYA ENERJİ SEKTÖRÜNDE YATIRIMLAR Kasım 2013 A. Yağmur ÖZDEMİR Genel Md. Yrd. Yatırımlar ve Proje Finansman Zorlu Enerji Elektrik Üretim A.Ş.
E- Pazarlama Nedir? Pazarlama, bir ürünün tüketici tarafından bilinmesi, talep edilmesi ve alınmasını sağlayan, bu çerçevede, birçok bileşeni bulunan planlanmış.
Arş.Gör.İrfan DOĞAN.  Bugün otizm tedavisinde en önemli yaklaşım, özel eğitim ve davranış tedavileridir.  Tedavi planı kişiden kişiye değişmektedir,
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
ŞEKER(DİABETES MELLİTUS DM) HASTALARININ YAŞAM KALİTESİNİ ARTIRMAK İÇİN YAPILMASI GEREKENLER Şeker ya da diyabet denilen hastalık genellikle kalıtsal ve.
ABDULLAH ONUR DURUK
Wal-Mart Stores Inc. Sam Walton tarafından kurulmuş dünya çapında şubeleri olan bir Amerikan perakende satış yapan mağazalar zinciridir. Amerika Birleşik.
Pazarlama İlkeleri.
Fahriye OBUT.
HAZIRLAYAN ve SUNAN Muhammed DÜNDAR
Abdullah Onur DURUK
1868’de kurulan şirketini şu anda 80 ülkede operasyon yürüten ve 395 bin kişiye istihdam sağlayan bir üreticiye dönüştüren Tata Group Başkanı Ratan Tata,
Hazırlayan: Selim ERDEM
TCHIBO MERVE NUR ÜNER.
HAZIRLAYAN HALİDİN SÖNMEZ
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR
MELODİ TAŞDEMİR
1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan(Çilingiryan) tarafından Hamburg'da kuruldu.
Hazırlayan: Hasan ACAR
YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERE İLİŞKİN ULUSLARARASI YASAL DÜZENLEMELER
Şirketin kurucuları (Dietmar Hopp, Hans-Werner Hector, Hasso Plattner, Klaus Tschira and Claus Wellenreuther) şirketi ilk kurduklarında Imperial Kimyasal.
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR DERSİ
Tchibo’yu Keşfetmek Dünyanın lider kahve üreticilerinden biri olarak 1949 yılından beri 60 ülkede 1300 mağaza ve 120 bin satış noktasıyla tüketicilere.
TCHIBO MARKA HİKAYESİ Erdem OKTAY
Sanayi ve ticaret limiteD şirketi
GELECEKTEKİ DÜNYAMIZ.
Hazırlayan: Recep Gürkan TINÇ No:
TCHIBO FULYA KARAYAZI.
1868 yılında Jamsetji Tata tarafından kuruldu.
Betül GÜLER
Hazırlayan ve Sunan Ayşegül ARSLAN
Tchibo Sunumu Hazırlayan;Elif TEK.
TCHİBO MUHAMMED YAYLA.
SAHİBİNDEN.COM ve HEPSİBURADA.COM
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
Büşra BARDAK Tchibo Sunumu
Dünya’nın En Büyük Perakendecisi
Kuruluş Tchibo ,1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan(çilingiryan)tarafından Hamburg’da kuruldu. İkili iş hayatına öncelikle posta ile kahve satışı.
Uluslararası Pazarlama Araştırması
DEPREMLER İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR
TCHİBO Ağahan köse
Tchibo Marka Araştırması
Merve ÇAKMAK.
Eğitimde toplumsal cinsiyet eşitliğiyle ilgili engellerin kaldırılması uluslararası öncelikler arasında yer almaktadır yılına kadar okula kayıt,
Hazırlayan: Recep Gürkan TINÇ
HAZIRLAYAN MUHAMMED YAYLA
ELEKTRONİK TİCARET DEVİ: aLİBABA.com
TATA motors limited Tata şirketler grubu 1868 yılında jamsetji tata tarafından mumbai'de kurulmuştur.1992 yılında yönetim kurulu başkanlığına ratan tata.
SAĞLIK HİZMETLERİ ARZI
Hazırlayan Damla AYDIN WALMART Sunumu.
SETUR Setur, 1965 yılında, gümrükten muaf mağazaların ülkemizde faaliyet göstermesine olanak tanıyan kararın çıkarılması üzerine Koç Holding tarafından.
TÜRKİYE’DE EKOLOJİK TARIM
Bölüm 9 İş Yönetim Stratejileri : Rekabet Stratejileri
PAZARLAMADA FİYATLAMA
Bölüm 4: Tarımsal ürünlerin pazarlama fonksiyonları
Dr. Abdullah Emili Rechtsanwalt Avukat
Sayılarla WWF 50+ yıllık tecrübe (Kuruluş yılı 1961) 100+ ülke Yıllık
LOJ436 Lojistik Yönetimi Ders – I
Akıllı kart teknolojisini Dünya’da ve Türkiye’de kurumsal harcamalar ve maaş dışı ödenekler alanında kullanan ilk şirket olan Multinet, bu kez okulları.
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ 7.D.1. Özgün Ürünümü Tasarlıyorum.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Yaratıcı Strateji: Planlama ve Geliştirme
PERAKENDECİLİK VE TOPTANCILIK
E-TWINNING BİLGİLENDİRME SUNUSU
Yrd. Doç. Dr. Şükrü KEYİFLİ
Sunum transkripti:

Damla AYDIN 130908012 TCHİBO SUNUMU

Tchibo'yu Keşfet Dünyanın lider kahve üreticilerinden biri olarak 1949 yılından beri 60 ülkede 1300 mağaza ve 120.000 satış noktamızla tüketicilerimize hizmet vermektedir. Tchibo mağazalarında, tüm damak tadlarına uygun farklı yoğunluk ve yumuşaklıkta öğütülmüş, hazır ve çekirdek kahveler, kahve ekipmanları ve kahve makinaları , alışveriş yorgunluğunu nefis kahve ve atıştırmalıkları tadarak atmak isteyenler için Kahve Barı ve her hafta değişen, birbirinden farklı ürünleri ile tüketicilerimizi şaşırtan temalarıyla birlikte üç ayrı bölüm bulunmaktadır.

Tchibo’nun Tarihi 1949– Max Herz ve Carl Tchilling-Hiryan, farklı fikirlerini girişimcilik ruhları ile birleştirerek hayata geçirdiler ve müşterilerine posta ile kahve satışına başladılar. Aynı zamanda bugünkü Maxinvest grubun ilk yeri olan dükkanlarını açtılar ve adını Tchilling ve “bean” (kahve çekirdeği) kelimelerinin birleşimi olarak Tchibo koydular. 1952- Son moda tüyolar, eğlenceli hikayeler, dar bütçeler için tarifler, usta dikiş kalıpları, romanlar ve güzellik ipuçları içeren Tchibo dergisi, aylık olarak yayınlanmaya başladı. 1955– Kahveye olan yoğun ilginin ve Tchibo’nun başarısının sonucu olarak Hamburg Almanya'da kahve tadım mağazasını açtılar. Bu yeni konsept ile Tchibo müşterilerine kahve satın almadan önce, eşsiz lezzet ve aromaya sahip kahvelerini tatma fırsatı sundu. 1958- Hemen hemen her hafta bir yenisi açılan Almanya’daki Tchibo mağazalarının sayısı 77’ye ulaştı. 1965 yılına kadar mağaza sayısı 400’e ulaşmıştır. Tchibo’nun Gold-Mocca markası Almanya kahve piyasasında bir numara oldu.

1961– Ünlü aktör Mr. Pithey, “Tchibo Man” reklamları ile Almanya’nın en bilinen reklam ikonu seçildi. 1961’den itibaren yaklaşık onbeş yıl boyunca, Tchibo’nun kahve çekirdeklerinin kalitesini ve çeşitliliğini anlatan kişi oldu. 1963- Tchibo pastanelerde ve tatlı dükkanlarında ‘Frischedepots’ (tazelik depoları) açar. 1971 yılına kadar bu tazelik depolarının sayısı 2,900’e ulaşır.İlk yumuşak kahvenin tanıtılmasıyla kahve uzmanları için yeni bir çağ başladı. 1964– Tchibo, ilk büyük ölçekli kahve kavurma fabrikasını Hamburg Almanya’da kurdu. 1973– Tchibo geleneksel ürün yelpazesini genişletti ve mağazalarında kahvenin yanı sıra gıda dışı farkı konseptte ürünler de satmaya başladı. En çok satılan ürünler masa takımları ve kahvaltı masaları oldu. 1975- Tchibo’nun yeni seyyar pastaneleri kırsal alanlara kahve ve taze hamur işleri sunmaya başladı. Her hafta ortalama 30 ürün sunulmaya başlandı. 1985- Taze kavrulmuş kahve çekirdeği, Tchibo’nun yüksek kalitesinin kolay akılda kalır ve hatırlanabilir sembolü olarak lanse edildi. 1987- Tchibo Kahve ve Gıda Dışı ürünler pek çok süpermarkette bulunmaya başladı.

2001- Tchibo golf sporuna ucuz yollu bir başlangıç yapmak isteyenler için, ilk kez komple bir golf setini ve “golf kartı” nı müşterilerine sundu. 2002- Tchibo finansal hizmetler sunmaya başladı: sigorta uzmanı AXA’nın katkılarıyla mağazalarda ve internet üzerinden sekiz farklı sigorta sunulmaya başlandı. Tchibo, Fleesensee Golf & Country Club’ta ilk golf kursunu açtı. Kulüp ile işbirliği içerisinde golf dersleri verilmeye başlandı. Tchibo , FIAT Automobil AG ile işbirliği içerisinde ilk kez satılık arabalar sundu, Fiat Stilo ‘TCM Edition’ 14,990€ fiyatıyla piyasaya sürüldü. 2003 Eylül ayından beri müşteriler www.tchibo.de. adresi üzerinden çiçek siparişi vermeye başladı. 2006- Tchibo yenilikçi hizmetler adında yeni bir pazarlama platformu başlattı. Bu hizmet ile Tchibo müşterilerine konser biletleri, el sanatları ürünleri gibi farklı süprizleri makul fiyatlar ile, şeffaf koşul ve şartlar altında gerçekleştirmeye sunmaya devam etti. 2008 yılından beri bu hizmetler ‘Tchibo Plus’ markası altında sunulmaya başlandı. Türkiye’de, Avrupa’nın en büyük alışveriş merkezi olan İstanbul Cevahir AVM’de ilk Tchibo mağazası açıldı.

2008- ‘Her hafta yeni bir dünya’ sloganına, tüm Tchibo ülkerindeki reklamlarda ve promosyonlarda kullanılan ‘Sadece Tchibo Dünyasına Özel’ sloganına dönüştü. 2009- Türkiye online satış mağazasının lansmanı gerçekleşti. Tchibo’nun 60. Kuruluş Yıldönümünü kutlandı. 2011 -Tchibo 45. mağazasını Mart ayında İstiklal Caddesi Demirören Alışveriş Merkezi’nde açtı.

Tchibo Türkiye 2005 yılından beri Türkiye’de faaliyet gösteren Tchibo, ülkemizde 11 ilde 54 mağazası, 444 28 26 numaralı telefonla sipariş hattı ve online alışveriş keyfi sunan internet mağazası www.tchibo.com.tr ile tüketiciler ile buluşmaktadır.

Tchibo’da Sürdürülebilirlik Tchibo markası olarak kurumsal sosyal sorumluluk konusunda birçok önemli alanda gelişmeler kaydetmiştir. Kahve üretiminde sürdürülebilir tarım yöntemlerinden, kaynakların verimli kullanılmasına kadar önemli projelere imza atmıştır.

Tchibo’nun Kalite Anlayışı Tüm Tchibo ürünleri, TCM (Tchibo Certified Merchandise) damgası taşır ve bu damga en yüksek kalitede üretimin garantisidir. Her ürün için yapılan yoğun kalite testleri haricinde, ayrıca tüm Tchibo oyuncakları, çok sıkı güvenlik şartları gerektiren European Norm 71 standartlarına göre defalarca test edilir. Hiçbir Tchibo ürünü, çocuklara zarar verebilecek zararlı madde içermez. Bunun garantisi de ürünlerin üzerindeki TCM damgasıdır.

Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar Dersi Prof. Dr Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar Dersi Prof. Dr. Hüseyin ALTUNBAŞ Tchibo Sunumu Hazırlayan Damla AYDIN 130908012