Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Büşra BARDAK Tchibo Sunumu

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Büşra BARDAK Tchibo Sunumu"— Sunum transkripti:

1 Büşra BARDAK 130908053 Tchibo Sunumu

2 Tchibo'yu Keşfet Dünyanın lider kahve üreticilerinden biri olarak 1949 yılından beri 60 ülkede 1300 mağaza ve satış noktamızla tüketicilerimize hizmet vermektedir. Tchibo mağazalarında, tüm damak tadlarına uygun farklı yoğunluk ve yumuşaklıkta öğütülmüş, hazır ve çekirdek kahveler, kahve ekipmanları ve kahve makinaları , alışveriş yorgunluğunu nefis kahve ve atıştırmalıkları tadarak atmak isteyenler için Kahve Barı ve her hafta değişen, birbirinden farklı ürünleri ile tüketicilerimizi şaşırtan temalarıyla birlikte üç ayrı bölüm bulunmaktadır.

3 Tchibo’nun Tarihi 1949– Max Herz ve Carl Tchilling-Hiryan, farklı fikirlerini girişimcilik ruhları ile birleştirerek hayata geçirdiler ve müşterilerine posta ile kahve satışına başladılar. Aynı zamanda bugünkü Maxinvest grubun ilk yeri olan dükkanlarını açtılar ve adını Tchilling ve “bean” (kahve çekirdeği) kelimelerinin birleşimi olarak Tchibo koydular. 1952- Son moda tüyolar, eğlenceli hikayeler, dar bütçeler için tarifler, usta dikiş kalıpları, romanlar ve güzellik ipuçları içeren Tchibo dergisi, aylık olarak yayınlanmaya başladı. 1955– Kahveye olan yoğun ilginin ve Tchibo’nun başarısının sonucu olarak Hamburg Almanya'da kahve tadım mağazasını açtılar. Bu yeni konsept ile Tchibo müşterilerine kahve satın almadan önce, eşsiz lezzet ve aromaya sahip kahvelerini tatma fırsatı sundu. 1958- Hemen hemen her hafta bir yenisi açılan Almanya’daki Tchibo mağazalarının sayısı 77’ye ulaştı yılına kadar mağaza sayısı 400’e ulaşmıştır. Tchibo’nun Gold-Mocca markası Almanya kahve piyasasında bir numara oldu.

4 1961– Ünlü aktör Mr. Pithey, “Tchibo Man” reklamları ile Almanya’nın en bilinen reklam ikonu seçildi. 1961’den itibaren yaklaşık onbeş yıl boyunca, Tchibo’nun kahve çekirdeklerinin kalitesini ve çeşitliliğini anlatan kişi oldu. 1963- Tchibo pastanelerde ve tatlı dükkanlarında ‘Frischedepots’ (tazelik depoları) açar yılına kadar bu tazelik depolarının sayısı 2,900’e ulaşır.İlk yumuşak kahvenin tanıtılmasıyla kahve uzmanları için yeni bir çağ başladı. 1964– Tchibo, ilk büyük ölçekli kahve kavurma fabrikasını Hamburg Almanya’da kurdu. 1973– Tchibo geleneksel ürün yelpazesini genişletti ve mağazalarında kahvenin yanı sıra gıda dışı farkı konseptte ürünler de satmaya başladı. En çok satılan ürünler masa takımları ve kahvaltı masaları oldu. 1975- Tchibo’nun yeni seyyar pastaneleri kırsal alanlara kahve ve taze hamur işleri sunmaya başladı. Her hafta ortalama 30 ürün sunulmaya başlandı. 1985- Taze kavrulmuş kahve çekirdeği, Tchibo’nun yüksek kalitesinin kolay akılda kalır ve hatırlanabilir sembolü olarak lanse edildi. 1987- Tchibo Kahve ve Gıda Dışı ürünler pek çok süpermarkette bulunmaya başladı.

5 2001- Tchibo golf sporuna ucuz yollu bir başlangıç yapmak isteyenler için, ilk kez komple bir golf setini ve “golf kartı” nı müşterilerine sundu. 2002- Tchibo finansal hizmetler sunmaya başladı: sigorta uzmanı AXA’nın katkılarıyla mağazalarda ve internet üzerinden sekiz farklı sigorta sunulmaya başlandı. Tchibo, Fleesensee Golf & Country Club’ta ilk golf kursunu açtı. Kulüp ile işbirliği içerisinde golf dersleri verilmeye başlandı. Tchibo , FIAT Automobil AG ile işbirliği içerisinde ilk kez satılık arabalar sundu, Fiat Stilo ‘TCM Edition’ 14,990€ fiyatıyla piyasaya sürüldü. 2003 Eylül ayından beri müşteriler adresi üzerinden çiçek siparişi vermeye başladı. 2006- Tchibo yenilikçi hizmetler adında yeni bir pazarlama platformu başlattı. Bu hizmet ile Tchibo müşterilerine konser biletleri, el sanatları ürünleri gibi farklı süprizleri makul fiyatlar ile, şeffaf koşul ve şartlar altında gerçekleştirmeye sunmaya devam etti yılından beri bu hizmetler ‘Tchibo Plus’ markası altında sunulmaya başlandı. Türkiye’de, Avrupa’nın en büyük alışveriş merkezi olan İstanbul Cevahir AVM’de ilk Tchibo mağazası açıldı.

6 2008- ‘Her hafta yeni bir dünya’ sloganına, tüm Tchibo ülkerindeki reklamlarda ve promosyonlarda kullanılan ‘Sadece Tchibo Dünyasına Özel’ sloganına dönüştü. 2009- Türkiye online satış mağazasının lansmanı gerçekleşti. Tchibo’nun 60. Kuruluş Yıldönümünü kutlandı. 2011 -Tchibo 45. mağazasını Mart ayında İstiklal Caddesi Demirören Alışveriş Merkezi’nde açtı.

7 Tchibo Türkiye 2005 yılından beri Türkiye’de faaliyet gösteren Tchibo, ülkemizde 11 ilde 54 mağazası, numaralı telefonla sipariş hattı ve online alışveriş keyfi sunan internet mağazası ile tüketiciler ile buluşmaktadır.

8 Tchibo’da Sürdürülebilirlik
Tchibo markası olarak kurumsal sosyal sorumluluk konusunda birçok önemli alanda gelişmeler kaydetmiştir. Kahve üretiminde sürdürülebilir tarım yöntemlerinden, kaynakların verimli kullanılmasına kadar önemli projelere imza atmıştır.

9 Tchibo’nun Kalite Anlayışı
Tüm Tchibo ürünleri, TCM (Tchibo Certified Merchandise) damgası taşır ve bu damga en yüksek kalitede üretimin garantisidir. Her ürün için yapılan yoğun kalite testleri haricinde, ayrıca tüm Tchibo oyuncakları, çok sıkı güvenlik şartları gerektiren European Norm 71 standartlarına göre defalarca test edilir. Hiçbir Tchibo ürünü, çocuklara zarar verebilecek zararlı madde içermez. Bunun garantisi de ürünlerin üzerindeki TCM damgasıdır.

10 Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar Dersi Prof. Dr
Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar Dersi Prof. Dr. Hüseyin ALTUNBAŞ Tchibo Sunumu Hazırlayan Büşra BARDAK


"Büşra BARDAK Tchibo Sunumu" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları