PERSONEL DEVAM YÖNETİM, KONTROL PROGRAMI CEOS PDYS PERSONEL DEVAM YÖNETİM, KONTROL PROGRAMI http://www.ceosteknoloji.com
Kolay Kullanıcı Arabirimi Kolay ve Kullanıcı dostu arabirimi sayesinde menüler arasında kaybolmaz hangi işlemi nereden yapabileceğinizi kolayca anlayabilirsiniz. İşletim sisteminiz ne olursa olsun kolayca sisteminize kurulum yapabilir ve tüm fonksiyonlarını kullanabilirsiniz. Program başlat menüsüne ikonunu yerleştirir ve her işlem buradan yürütülür. İşlemler gruplandırılmış ve en çok kullanılacak raporlarınıza hızlı erişim sağlanmıştır. Ayrıca program ağ üzerinden çok kullanıcı desteği vermektedir. İstediğiniz herhangi bir veya birkaç PDKS cihazının verilerini değerlendirecek şekilde ayarlayabilirsiniz.
Menüler(PDYS Sistemi) Personel Kartlarını oluşturmak, Veri Transfer işlemlerini yapmak gibi temel kontrol işlemlerinizi bu bölümden yapabilirsiniz. Ekranı tamamen kaplayan bir form sistemi yerine menüler windowsun başlat menüsü üzerinden açılabilen basit ama kullanışlı bir menü sistemi vardır. Cihazdan verilerin alınması, işlenmesi, toplu işlemlerin yürütülmesi Puantaj hesabı ve Puantaj raporları buradan alınır.
SİSTEMDEN ALINABİLEN RAPORLAR 1.Kişi Bazında Giriş Çıkış Raporu 13.Fazla Mesaiye Kalanlar raporu 2.Genel bazda giriş çıkış raporu 14.Girişte Kart Kullanmayı Unutanlar 3.Geç Kalanlar Raporu 15.Çıkışta Kart Basmayı Unutanlar 4.Erken Çıkanlar Raporu 16.Personel Not Bilgileri raporu 5.Devamsızlık Raporu 17.Personel İrtibat Bilgileri raporu 6.Giriş veya Çıkışta Kart Unutanlar Raporu 18.İşe Giren Personeller raporu 7.Şu anda içeride bulunan Personeller Raporu 19.İşten Ayrılan Personeller raporu 8.Elle Müdahale Yapılan Kayıtlar 20.Tatil Günü Çalışanlar raporu 9.Aylık Devamsızlık Raporu 21.İzin Kullananlar raporu 10.Genel Bazda Maaş Ekstresi 22.Avans Listesi 11.Kişi Bazlı Maaş Ekstresi 23.Prim Listesi 12.Özlük Raporu 24.Personel Hesap ekstresi
Menüler(Sık Kullanılan Raporlar) Sistemde oldukça fazla rapor alınabildiği için bu raporlardan en çok kullanılanlar belli bir başlık altında gruplandırılmıştır. Bu sayede bu raporlara daha hızlı bir şekilde erişebilir. Zamandan kazanırsınız.
Menüler (Ayarlar) Hesaplama tablolarını oluşturulması : işyerindeki çalışma saatlerinin, tatil durumlarının ve eğer varsa vardiyalı çalışma düzenlerinin tanımlanması. Şirket, Departman, Bölüm ve grup tanımlarının oluşturulması Programın girişine ve menülere yetki sınırlandırılması yapabilme.(Girişe kullanıcı ve şifre tanımlama ve bu kullanıcıların programda kullanabileceği bölümleri yada menüleri kısıtlayabilme)
Personel Kartları Personel Bilgileri : Personel Adı-soyadı, Maaş bilgileri, muhasebe entegrasyonu bilgileri, banka entegrasyon bilgileri, şirket , bölüm, departman bilgileri, ssk ve sicil no bilgileri. Personel giriş çıkış bilgilerini görebilme ve kişi bazında giriş çıkış düzeltebilme yada oluşturma. İzin tanımlama : Senelik, günlük yada saatlik izin verebilme. Resmi izin yada isteğe özel ücretli, ücretsiz izin tanımlayabilme Personel hesap hareketleri : Kişi bazında avans prim ve kesinti tanımlayabilme.Aylık, günlük yada dönemlik hesap hareketlerini(normal çalışma, fazla mesai ve kesinti) görebilme Personel özlük bilgileri : Kimlik, adres, telefon bilgileri tanımlayabilme ve kişi bazında raporlama. Ek not : Personel ile ilgili özel notlar yazabileceğiniz ve bunu raporlayabileceğiniz kısım
Hesap Hareketleri Kişilerin cari bilgilerini ve cari hesap hareketlerini ayrıntılı olarak izleyebilirsiniz. Kişilerin avanslarını, primlerini ve kesintilerini bu ekrandan görebilir, değiştirebilir veya yeni veriler girebilirsiniz. Sistem borç alacak mantığına göre çalıştığı için işcinin maaş alacağı olup olmadığı kolayca izlenebilir ve raporlanabilir. Bu özellik sizi personelle ilgili ayrı bir muhasebe programı tutma zorunluluğundan kurtaracaktır.
Özlük Raporu Çalışan personelin kimlik bilgileri, özel bilgileri, adres bilgileri, irtibat bilgileri gibi özlük bilgilerini program içerisinde tutabilir ve bunları raporlandırabilirsiniz. Sistemden alacağınız bu raporlar ile kolayca personel dosyaları oluşturabilir ve bunları izleyebilirsiniz. Dilerseniz Özlük raporu haricinde bir irtibat bilgisi raporu alabilirsiniz.
Personel Avans Raporu Bu rapor sayesinde personelin aldığı avansları izleyebilir bunların çıktısını alıp dosyalayabilir veya Bu bilgileri personellerinize bildirebilirsiniz. Personele verilen ikramiyeler, yol ücretleri gibi ek ödemeleri görebileceğiniz rapordur.
Erken Çıkanlar Raporu İstediğiniz tarihler arasında işten erken çıkanları izleyebildiğiniz rapordur. Bu sayede mesai sonundan önce çıkanları, varsa mazeretlerini kolayca görebilirsiniz. Bu rapora bir örneği yukarıdaki resimde görebilirsiniz.
Genel Bazda Geç Kalanlar Raporu İstediğiniz tarihler arasında işe geç kalanları izleyebildiğiniz rapordur. Bu sayede mesai başlangıcından sonra gelen personeli, varsa mazeretlerini kolayca görebilirsiniz. Bu rapora bir örnek yukarıdaki resimde görülmektedir.
İşe Giren Personel Raporu Belirttiğiniz tarih aralığında işe başlayanların listelendiği rapordur. Kart Kullanmayı Unutanlar İşe girişte veya çıkışta kart kullanmayı unutanları görüntüleyebilirsiniz.
Puantaj Hesabı Personel maaşlarının Hesaplanması : Personelin günlük yada aylık normal çalışmasını (gün,saat,ücret), fazla mesailerini (saat ücret), kesintilerini, ek kazançlarını hesaplatabilme ve kişi bazında yada genel bazda rapor alabilme.Maaş pusulası çıkartma.İtirazlara karşı hesabı detaylı inceleyebilmek için hesap ekstresi alabilme. (Borç alacak hesabına göre alacaklı veya borçlu tayini)
Toplu İşlemler Toplu maaş artırımı : Tüm personele yüzde oranında yada belirlenen tutar kadar artırım yapma. Toplu avans, prim ve kesinti : Tüm personele belirlenen tarihte yüzde oranında yada belirlenen tutar kadar avans yada prim tanımlama Toplu izin işlemi : Tüm personele senelik, günlük yada saatlik izin verebilme. Resmi izin yada isteğe özel ücretli – ücretsiz izin tanımlayabilme Toplu Giriş - çıkış üretme : Belirtilen tarihte tüm personele giriş ve çıkış saati oluşturma. Giriş – çıkış düzeltme : Belirtilen tarihteki giriş çıkış kayıtlarını düzeltebilme
http://www.ceosteknoloji.com