Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

MEDUSA RANDEVU-REZERVASYON OTOMASYONU

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "MEDUSA RANDEVU-REZERVASYON OTOMASYONU"— Sunum transkripti:

1 MEDUSA RANDEVU-REZERVASYON OTOMASYONU
Kolay Kullanımlı ve özelleştirilebilir yapı. Ödeme Altyapısı ve CRM özellikli.

2 HİZMET TANIMLARI HER TEDAVİ TİPİ İÇİN AYRI TAKVİM RENGİ TANIMLAMA
TEDAVİYİ PERSONELE ATAYABİLME SÜRE TANIMLARI GÖRÜNÜRLÜK TANIMI ÖDEME BİLGİSİ TANIMLAMA

3 PERSONEL TANIMLARI PERSONEL PROFİLİ PERSONELE ÖZEL TAKVİM
GOOGLE TAKVİM İLE ENTEGRE

4 PERSONEL TANIMLARI HER TEDAVİ TİPİNİ PERSONELE GÖRE ÖZELLEŞTİRME

5 PERSONEL TANIMLARI PERSONEL ÇALIŞMA SAATLERİNİ VE MOLA SAATLERİNİ TANIMLAMA

6 PERSONEL TANIMLARI PERSONEL İZİN GÜNLERİ TANIMLAMA

7 MÜŞTERİ HAREKETLERİ CRM EKRANI
ELİNİZDEKİ MÜŞTERİ LİSTESİNİ EKLEYEBİLME ÖDEMELER TAKİBİ TEDAVİ VEYA PERSONELE GÖRE AYRI RAPOR ÖDEMENİN TÜRÜNE GÖRE AYRI RAPOR DOĞUM TARİHİ ÖZEL GÜNLER TAKİBİ EPOSTA VE SMS İLE ENTEGRASYON

8 İNDİRİM KUPONU TANIMLAMA VE KULLANIM TAKİBİ
ÖDEME SIRASINDA SORULAN KUPON KODU EĞER ÖDEME SİSTEMİ ENTEGRASYONU İSTERSENİZ REZERVASYON SIRASINDA KULLANILABİLİR

9 ÖZELLEŞTİRİLEBİLİR YAPI
ÖZEL İHTİYAÇ DUYULAN BİLGİLERİ İSTEYECEĞİNİZ FORM ALANLARI EKLEYEBİLME GÖRÜNÜMÜ VE RENKLERİ, METİNLERİ ÖZELLEŞTİREBİLME

10 MÜŞTERİ EKRANLARI ADIM ADIM REZERVASYON İŞLEMLERİ
EPOSTA İLE MÜŞTERİYE BİLGİLERİN GÖNDERİLMESİ

11 TAKVİM ÜZERİNDE GÖSTERİM
YÖNETİCİ TÜM PERSONELİN VEYA SEÇTİKLERİNİN TAKVİMLERİNİ GÖREBİLİR REZERVASYONLAR ÜZERİNDE DEĞİŞİKLİK YAPABİLİR PERSONELE AYRI ŞİFRE VERİLEREK SADECE KENDİ AJANDALARINI TAKİP ETMELERİNİ SAĞLAMA

12 GELİŞMİŞ BİLDİRİM VE TAKİP
GEREKLİ HER DURUM İÇİN İLGİLİ PERSONEL VEYA MÜŞTERİYE BİLDİRİM GÖNDERİMİ. EPOSTA BAŞLIK VE İÇERİKLERİNİN DÜZENLENEBİLMESİ: AKTİF VEYA PASİF YAPILABİLMESİ. Bazı örnekler:  Belirlenen saatte her gece personele yarınki iş planının olduğu takvimi gönderilmesi. Müşterinin doğum tarihlerinde otomatik eposta gönderilmesi. Müşteri hizmeti alana kadar bir çok hatırlatma yapıyor. Hizmet sonrası müşteriye umarım memnun kaldınız teşekkür maili atıyor. Rezervasyon sonrası ilgili personele ayrıca mail atarak haber veriyor.


"MEDUSA RANDEVU-REZERVASYON OTOMASYONU" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları