Erasmus projeleri kapsamında “Sağlıklı ve sorumlu bir yetişkinliğe doğru” adlı projenin Avrupalı öğrencilerin kültürler arası etkileşimi toplantısı.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
KALİTE ETİKETLERİ VE ÖDÜLLER Ayşe SAYLIK TR Ulusal Destek Servisi.
Advertisements

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
- Eğitici netbook pilot uygulaması Dr. Riina.Vuorikari, European Schoolnet.
Avrupa Birliği Yaşamboyu Öğrenme Proğramı Grundtvig Learning Partnership Project.
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi ( HASAL) eğitim-öğretime 4 Haziran 1984’te 108 öğrenciyle başladı.
T.C. ORDU VALİLİĞİ İlköğretim Müfettişleri Başkanlığı TAM ÖĞRENME MODELİ TAM ÖĞRENME MODELİ.
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
SPORLA İLGİLİ HAREKETLER DÖNEMİ (7-12 yaş)
RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK 1 YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI.
Strogami (Storytelling+Origami)
EĞİTSEL OYUNLAR DOÇ. DR. GÜLTEN HERGÜNER BÖLÜM: 2
AİLELERLE İŞBİRLİĞİ.
Altı Uygulama Ayakkabısı
Profesyonel bir Çevirmen Olmak İster misiniz? Öyleyse bu yazıyı mutlaka okuyun.
KENDİMİZİ TANIMAK MESLEKLERİ TANIMAK MESLEK SEÇİMİNİN ÖNEMİ SEÇMEK İSTEDİĞİM MESLEKLER HAKKINDA NERELERDEN BİLGİ ALABİLİRİM.
Program Tasarım Modelleri
ÇERKEZKÖY TİCARET VE SANAYİ ODASI MESSE 2016 FUAR ve İŞ GEZİSİ ORGANİZASYONU NİSAN 2016.
EQUIZSHOW.
Prof. Dr. İnayet Aydın Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
Öğretim İlke ve Yöntemleri: Öğrenme Stratejileri
Ömer AKKAYA Nazmi GÖKÇE KATILIMCI LİDERLİK. KATILIMCI L İ DERL İ K (Participative leadership) Katılımcı liderlik, liderin yönetim yetkisini grup üyeleriyle.
GÖRÜŞ GELİŞTİRME TEKNİĞİ
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU “VELİ UYUM” PROJESİ
T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
OYUN VE OYUNCAĞIN ÇOCUK GELİŞİMİ ÜZERİNE ETKİLERİ
Kişisel-Sosyal Rehberlik
HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
ULUSAL MESLEKİ BİLGİ SİSTEMİ
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK SERVİSİ
TAM ÖĞRENME MODELİ.
HIGH SCOPE.
Erasmus+ KA1 Projesi: Gelişim İçin Hareketlilik
İLETİŞİM.
CESARETLENDİRME ve ÖVGÜ
ZAFER İLKOKULU BENGİ FAALİYETLERİ
Aile Atölyeleri Projesi
BIÇAKÇI BEDRİYE BAYKAŞ ORTAOKULU OKUL KÜLTÜRÜ
SOSYAL FARKINDALIK PROJESİ
Eğitim Bilimleri Fakültesi
PPT 6 Kapsayıcı bir eğitim için nasıl bir sınıf yönetimi yaklaşımı benimsemeliyim? Sınıfında Yabancı Uyruklu Öğrenci Bulunan Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmenlerinin.
BİLSEM NEDİR? “Bilim ve Sanat Merkezi, okul öncesi eğitim, ilkokul, ortaokul ve lise çağındaki özel yetenekli öğrencilerin bireysel yeteneklerinin farkında.
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ.
SarIyer beledİyesİ gençlİk eğİtİm merkezİ Aİle-eğİtmen buluŞmasI
ŞENAY ÖZTÜRK ANAOKULU "HER ÇOCUK BİR UMUT" projesi.
Sağlık Bilimleri Fakültesi
PROJENİN AMACI Milli Eğitimin Temel Amaçlarında ifadesini bulan; beden, zihin, ahlâk, ruh ve duygu bakımlarından dengeli ve sağlıklı şekilde gelişmiş bir.
AİLE EĞİTİMİ.
GAZİKENT İMKB ORTAOKULU
OKUL-AİLE-ÇEVRE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
Sağlık Bilimleri Fakültesi
ÖĞRETİMDE PLANLAMA.
Okulöncesinde Fen Kavramlarının Öğretim Yöntemleri ve Teknikleri
İSTASYON YÖNTEMİ.
EĞİTSEL VE DAVRANIŞSAL DEĞERLENDİRME- ASSESSMENT Ders 2: Yasal Düzenlemeler Prof. Dr. Tevhide Kargın.
ÖĞRETİM İLKELERİ.
ÖĞRENME STİLLERİ.
Geliştirme Genel Müdürlüğü
Oyun İçine Gömülü Öğretim
Öğretim Yöntemleri ve Yaklaşımları
öneriler Sınıfların tüm öğrencileri içerecek biçimde düzenlenmesi
E-TWINNING BİLGİLENDİRME SUNUSU
14. EKİPLE ÖĞRETİM İKİ KAFA TEK KAFADAN DAHA İYİDİR ( Two heads are better than one) ingiliz atasözü.
TÜRKÇE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
Geliştirme Genel Müdürlüğü
ALAN TERCİHLERİ VE MESLEK SEÇİMİ
GEÇİŞ GEÇİŞ SÜRECİ Özel Gereksinimli ve / veya Engeli
Sunum transkripti:

ROMANYA VE TÜRKİYE’DEN ÖĞRENCİLERLE ANDORRA’DAKİ ERASMUS GEZİSİ EKİM 2015

Erasmus projeleri kapsamında “Sağlıklı ve sorumlu bir yetişkinliğe doğru” adlı projenin Avrupalı öğrencilerin kültürler arası etkileşimi toplantısı 4-10 Ekim 2015 tarihlerinde Andorra’da Gloria Fuertes okulunda gerçekleştirildi. Katılımcılar; Gloria Fuertes’ten gelen ve ortaöğretim öğrencileri ve öğretmenleri, Liceul Teoretic Constantin Serban de Alesd’ten 23 Romen öğrenci, 5 öğretmen ve 3 öğretmen,17 Türk öğrenci ile Bursa Celal Sönmez Spor Lisesi.

Hafta boyunca okulda çeşitli atölye çalışmaları gerçekleştirildi: sanatsal bir anlatım, fiziksel aktivite ve bahçecilik ile ilgili etkinlikler

Avrupalıların miras adını verdikleri “Avrupalı Diller Günü” Teruel ilindeki flora ve fauna öğrenmek için bir çok gezi planladık. Sırasıyla, Bazıları Andorra köyünde örneğin;Andorra Çoban Müze ziyareti, MWİNAS Teknoloji Parkı, Saint Macario dağı ve İberic yerleşim “El Cabo”

Ayrıca çevredeki diğer geziler, Montalbán’daki“Kızıl dağlar” gibi.

Escucha’daki Kömür Madenciliği Müzesi

Pitarke nehri ve Villarluengo köyü.

Avrupalı ortaklarımız çeşitli önemli yetkililer tarafından karşılandı; Andorra Başkanı, Sofya Ciércoles ve ikinci başkan Miguel Angel Gines; Montalban’dan başkan Carlos Sanchez ve başka bir Konsey üyesi Peter Biel, Escucha’dan başkan Javier Carbó.

Ayrıca,İl Eğitim Müdürü Urbano Martinez, Gloria Fuertes Okulunu ziyaret etti, ziyareti sırasında öğretmenler ile konuştu ve düzenlenen üç atölye çalışmasında öğrenciler ile sohbet etti.

Hafta boyunca öğrencilerin etkileşimi mükemmel davranışlarla saygılı, rahat ve mutluydu. Veda Partisi sırasında herkes, öncelikle öğrencilerin seçmiş olduğu farklı ülkelerden pek çok şarkı söyleyerek harika zaman geçirdi.

Öğrenciler büyük bir inisiyatif ve özerklik gösterdiği için Gloria Fuertes öğretmenleri bütün haftayı çok tatmin edici bir şekilde değerlendirdi. İletişimsel ve sosyal becerilerini uygulamaya koyarak, yabancı arkadaşları ile duygularını paylaşıp şevkle katılımcı oldular. Projenin iletişimsel yöntemi olan İngilizce dilinin yanısıra, Romanya'da, mayıstaki son toplantıda kullanılan grafiksel semboller gibi farklı yöntemler de kullanıldı. Aynı zamanda Romen öğretmen ve öğrenciler daha önce yüklenmiş olan fonetik çevirmen uygulamasını kullanarak Gloria Fuertes öğrencileri ile İspanyolca dillinde pratik yaptılar.

Ve son olarak; ziyaretlerde işbirliği içinde olan herkese ve Gloria Fuertes’teki meslektaşlarımıza mükemmel tutumları, eğilim ve ilgileri ile büyük bir başarı sağladığımız için minnettarlığımızı ifade etmek isteriz.