USTANASORPROJESİ. GEREKÇE 10. Kalkınma Planı’nda;  İşgücü piyasası ile meslek yüksekokulları ve mesleki teknik ortaöğretim kurumları arasında istihdam.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İŞ KURMA SÜREÇLERİ.
Advertisements

EBA BİLİŞİM AĞI TANITIMI VE KULLANIMI. EBA v2 EBAv2 : Eğitimde FATİH Projesinin içerik bileşeni olarak 2012 yılında yayın hayatına başlayan Eğitim Bilişim.
Maliye Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı Operasyonel Planlama Stratejik Yönetim Dairesi.
28 Nisan 2014 EDİRNE Prof. Dr. Naim SAĞLAM Fırat Üniversitesi, Su Ürünleri Fakültesi Su Ürünleri Yetiştiriciliği Bölümü 23119, Elazığ.
Özel Hastane Web Sitelerinin Sağlık Turizmi Kapsamında Analizi
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK İŞBAŞI EĞİTİM ve GİRİŞİMCİLİK EĞİTİM PROGRAMI TÜRKİYE İŞ KURUMU.
Eğitimde Hedefler ve Hedef Türleri
AVRUPA BİRLİĞİ SİSTEMİNDE ENGELLİLER ve ÖZEL EĞİTİM
Türkiye’de Çevre Yönetimi ve Belediyeler Pınar Akpınar Proje Yöneticisi UCLG-MEWA Yönetim Kurulu ve Konsey Ortak Toplantısı Çevre Komitesi Toplantısı Sürdürülebilir.
TOPLU İŞ MÜZAKERELERİNİN ÖNCELİKLERİ Mato Lalić. Toplu müzakerelerinin öncelikleri ana sendika görevlerinden türemektedir -Maaş -İş koşulları -Kazanılmış.
Avrupa Birliği Yaşamboyu Öğrenme Proğramı Grundtvig Learning Partnership Project.
UNI-SET Toplantı Notları
Diyarbakır İli Tekstil ve Hazır Giyim Sektörü Küme Yol Haritasının Oluşturulması Projesi Diyarbakır.
Yüksek Başarımlı Hesaplama Sistemleri ve Yapılan Çalışmalar Züleyha EZBER
Girişimcilik Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL. Ders Akışı İşletmenin Amaçları İşletme Çevre İlişkisi.
Uluslararası Pazarlama Araştırması Metodolojisi
Veri Toplama ve Değerlendirme Sistemi Tanıtım Toplantısı.
İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü ERASMUS+ Gençlik KA3. Yapılandırılmış Diyalog.
1 T.C. Yükseköğretim Kurulu YÜKSEKÖĞRETİM KURULU STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRESİ BAŞKANLIĞI.
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
Tanıtım Sunum. PROJENİN ADI TR83 Bölgesinde Endüstriyel Tasarım Alanında Genç İstihdamının Artırılması Projesi PROJENİN KAPSADIĞI BÖLGE TR83 Bölgesi (Samsun,
İŞ’TE GÜVENLİK PROJESİ. AMAÇ Proje; ILO ile Türkiye arasında 2015 yılında imzalanan İş Sağlığı ve Güvenliğini Geliştirme Çerçeve Sözleşmesi doğrultusunda;
Türkiye’de yaşayan Suriye vatandaşları için HAYATI OKU PROJESİ.
LABORATUVAR DESTEKLERİ. 1. KOSGEB Laboratuvar Hizmetleri KOBİ’lerin piyasa koşullarına göre daha uygun ücretlerle test – analiz yaptırabilmeleri amacıyla;
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Tekstil Mühendisliği Bölümü
Türkiye’de Endüstriyel Atık Yönetimi ve Yapılan Çalışmalar 7
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
Müdür V. DOÇ. DR. Durmuş DAĞHAN
İLÇE MİLLî EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
KIRSAL ALANDA İNSAN KAYNAKLARINI GELİŞTİRMENİN TEMEL AMACI NELERDİR?
IĞDIR ÜNİVERSİTESİ ZİRAAT FAKÜLTESİ
GİRİŞİMCİLİK, SOSYAL GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
OKUL- ÇEVRE İLİŞKİLERİ
PAZARLAMA KARARLARINI ETKİLEYEN ÇEVRESEL FAKTÖRLER
Eğitsel Rehberlik Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
Erasmus+ KA1 Projesi: Gelişim İçin Hareketlilik
YAYGIN EĞİTİM Yaygın Eğitim: Örgün eğitim sistemine hiç girmemiş
Aile Atölyeleri Projesi
Yrd.Doç.Dr. Çağdaş Erkan AKYÜREK
TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ. BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ.
Madde 2: Tanımlar Bu Sözleşmenin amaçları bağlamında,
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
SarIyer beledİyesİ gençlİk eğİtİm merkezİ Aİle-eğİtmen buluŞmasI
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘f’
S.Ü.ÇUMRA MESLEK YÜKSEKOKULU
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
Hayvancılık İşletmelerinde Yönetim Prensipleri
İZMİR ÜNİVERSİTELERİ PLATFORMU DÖNEMİ ÇALIŞMALARI
Sebze Tohumu Değerlendirme Toplantısı
DİCLE ÜNİVERSİTESİ KALİTE YOLCULUĞU
Türkiye HBÖ Eylem Planı ( )
GÜMÜŞOVA MESLEK YÜKSEKOKULU ÜRETİMDE KALİTE KONTROL PROGRAMI
DÖNEMİ FAALİYET RAPORU Sunucu: Yrd. Doç. Dr. Fevzi HANSU
Uygulama Ortamına İlişkin Etik Sorumluluklar
Adana Teknoloji Transferi A.Ş. ve Adana ÜSAM
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Rastgele Nesneler Dersi
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
BATMAN ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ( )
Mesleki ve Teknik Eğitim Eğitim Politikaları Daire Başkanlığı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Yasal Çerçeve Yapılan Çalışmalar Yapılması Gereken Çalışmalar
Adana Teknoloji Transferi A.Ş. ve Adana ÜSAM
Isparta Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, orta öğretim kurumlarından mezun öğrencilerin 2 yıl süreyle eğitim-öğretim gördükleri, Ön lisans diploması.
STRATEJİK PLAN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI
Üniversite ve Akademik Dürüstlük Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Sunum transkripti:

USTANASORPROJESİ

GEREKÇE 10. Kalkınma Planı’nda;  İşgücü piyasası ile meslek yüksekokulları ve mesleki teknik ortaöğretim kurumları arasında istihdam amaçlı birlikteliğin tesisini sağlama  Mesleki teknik okul ve kurumlarda atölye kurumlarını geliştirme  Uzaktan eğitim sistemi kurma kararları yer almıştır.

Mesleki Ve Teknik Eğitim Sistemindeki Problemler  İstenen nitelikte eğitimci eksikliği  Mesleki Eğitimde fırsat eşitsizliği  İstenilen zamanda istenilen yerde öğrenme imkânının olmayışı  Bilgiye düşük maliyetle erişim imkânının sınırlılığı

HEDEFLER  Bilgi ve tecrübelerin paylaşımına imkân sağlamak  İhtiyaç duyulduğu anda ehil kişilerce verilen doğru bilgiye ulaşma imkânı sunmak  Mesleki ve teknik online paylaşım portalının kurulması (WebTV, videolu eğitim, senkron- asenkron eğitim, sosyal platformlar vb.)  Mesleki problem ve sorunların çözümüne ilişkin güncel cevaplara kendi imkânlarıyla ulaşabilme imkânı sağlamak

HEDEFLER  Ambalaj, kağıt ve matbaa  elektrik-elektronik  kimya, medikal  mobilya ve dekorasyon  plastik ve kauçuk  tekstil, konfeksiyon ve deri sanayi  iş makinaları  makine ve ekipmanları  metal sanayi  otomotiv  teknik malzeme ve ekipman  yapı ve inşaat gibi sektörler arasında öncelikli olanlar belirlenerek bilgi paylaşımına imkan sağlayan bir PLATFORM geliştirilecektir.

Analiz Koç Üniversitesi, 2012

Analiz

Analiz Bilgi Üniversitesi 2010

Faaliyetler  Online platformun geliştirilmesi ve WebTV’ye entegrasyonu  Videolu anlatımlar için stüdyoların kurulması  Eğitim içeriği ve kalite-kontrol standartlarının belirlenmesi  Ustalara yönelik özendirici stratejilerin belirlenmesi  OSB’lerle işbirliği içerisinde sertifikasyon sisteminin geliştirilmesi

Kazanımlar  Toplumun, özellikle mesleki teknik problemlerine ehil kişilerce cevapların bulunabileceği bir WebTv kurmak  Nitelikli eğitim ile ulusal ve uluslararası standartlara uygun bireyler yetiştirmek  Ulusal problemlere ve önceliklere yönelik proje ve yayın üretmek  Uluslararası düzeyde proje ve yayınlar ile tanınmayı hedeflemek  İlgili kurum ve kuruluşlarla etkili işbirliği yaparak ve topluma önderlik ederek yaşam boyu eğitim etkinlikleri ile toplumun gelişmesine katkıda bulunmak

Bütçe Kalemleri  Online platformun geliştirilmesi - Ekipman ve Malzeme Giderleri Toplamı (Stüdyo dahil) - Hizmet Satın Alma Giderleri  Personel, usta eğitimci giderleri  Bakım giderleri Online Platform  Baskı ve sarf malzemesi giderleri  Tanıtım ve reklam giderleri