Görele Çok Programlı Lisesi LEONARDO DA VINCI (LdV) Ortaklık Projesi (2012-2014 ) ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Erasmus+ Eğitim,öğretim, gençlik ve spor konularında neler sağlıyor?
Advertisements

 1. Giden Öğrenci: Bu sene itibariyle 30 olan Erasmus giden öğrenci sayısını, akademik yılı sonunda 45’e çıkarmayı, önümüzdeki 4 yılda da yapılacak.
AYDIN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Yaşa – Hisset – Öğret Projesi; Kocaeli Disleksi Derneği’nin 2013 yılı teklif çağrısı döneminde Gençlik Programı çerçevesi altında başvurusunu yaptığı ve.
HAYATBOYU ÖĞRENME PROGRAMI’na GENEL BAKIŞ
AYDIN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
TÜRKİYE GENÇLİĞİ EL ELE PROJESİ
Eğitimde Web 2.0 Kullanımı
Hayatboyu Öğrenme Programı Leonardo da Vinci Mesleki Eğitim Programı Leonardo da Vinci Genel Tanıtım.
Erasmus+ Programı ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
ERASMUS+ PROGRAMI TANITIMI
İlçemizde tüm okullarda ödül yönergesi Eğitim – Öğretim yılında uygulanmaya başlanmıştır.Tüm okullar her iki dönemde de ziyaret edilerek önce.
Valiliklerde AB İşleri İçin Kapasite Oluşturulması Projesi VABpro KAPASİTE GELİŞTİRME FAALİYETLERİ TEKLİF ÇAĞRISI Proje Uygulama Başkanlığı 26 Haziran.
Engelli Yetişkinler için Mesleki Uygunluk Modülü Geliştirme
HAYAT BOYU ÖĞRENME (LLP) Leonardo da Vinci Mesleki Eğitim Programı
Ulusal Ar-Ge Proje Destekleri
İLKÖĞRETİMDE ÖĞRETMENLERİN TEKNOLOJİYE YÖNLENDİRMEDEKİ BAKIŞ AÇILARI
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI BOLU İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BÖLÜMÜ PROJELER KOORDİNASYON EKİBİ LdV Mesleki Eğitim Programı Ortaklık Projeleri (
31 Ekim Dönemi: Erasmus+ Nedir? Erasmus+ Programı, Avrupa Komisyonu’nun eğitim, öğretim, gençlik ve spor için önerdiği yeni programdır.
Yaşam Boyu Öğrenme Prof. Dr. Ali ŞEN.
OKULLARIMIZIN BAŞVURABİLECEĞİ HİBE PROGRAMLARI VE KAZANDIRACAKLARI
Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi (Ulusal Ajans)
Erasmus+’ta Gençlik Destekleri Erasmus+ Gençlik Programı: Hedef Kitlesi:  Gençler  Kamu, sivil toplum ve özel sektör kuruluşları  En az dört.
Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI TALİM VE TERBİYE KURULU BAŞKANLIĞI
HAYATBOYU ÖĞRENME PROGRAMLARI
Meslek Yüksekokulu Akademik Genel Kurul Toplantısı 11 Haziran 2013 Çankırı.
COMENIUS – LEONARDO DA VINCI - GRUNDTVIG PROJELERİ VE GENÇLİK PROGRAMLARI.
HAYATBOYU ÖĞRENME PROGRAMLARI COMENİUS PROGRAMI. Comenius Programı Nedir?  Öğrencilere ve eğitim personeline, Avrupa’daki farklı kültürleri, dilleri.
 Erasmus+ Programı, Avrupa Birliği tarafından eğitim ve gençlik alanında yılları arasında uygu-lanmış olan Hayatboyu Öğrenme ve Gençlik Programlarının.
«QUALITY ASSURANCE IN ECVET MOBILITY»
AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI MERKEZİ BAŞKANLIĞI Hayatboyu Öğrenme Leonardo da Vinci (Mesleki Eğitim) Programı.
İLKÖĞRETİMDE EĞİTİM PROGRAMLARI
OKUL TEMELLİ MESLEKİ GELİŞİM
20 Aralık ANKARA Erasmus+ ta Okul Eğitimi Destekleri.
KEŞFET KENDİNİ PROJESİ
Comenius Programı Onur AYDEMİR
Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. "Sofra bir kazanç ve öğrenme kuruluşudur." Hüseyin Özer.
. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Nedir ? ? ? Gençlik Gündemi Derneği’nin Dünya Bankası'nın Yaratıcı Kalkınma Fikirleri Yarışması için proje sunmuştur. 792 proje.
Koordinatörler Toplantısı - 14 Mayıs 2009 Hayatboyu Öğrenme Programı-Erasmus Desteklenen Faaliyetler: Yoğun Programlar (IP) ve Diğer Proje Faaliyetleri.
AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI MERKEZİ BAŞKANLIĞI LdV Mesleki Eğitim Programı Ortaklık Projeleri.
Koordinatörler Toplantısı - 29 Kasım 2007 Hayatboyu Öğrenme Programı-Erasmus Yoğun Programlar Intensive Programmes (IP) Doç.Dr. Sevinç Gülseçen Erasmus.
GREEN PEARLS-YEŞİL İNCİLER LdV Ortaklık Projesi T.C. GÖLBAŞI KAYMAKAMLIĞI Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü.
2013 Teklif Çağrısı Döneminde Hayatboyu Öğrenme (LLP)/ Comenius Programı Çok Taraflı Okul Ortaklıkları proje teklif sayısı 1647, kabul edilen proje sayısı.
Comenius Okul Ortaklıkları Projesi
HARMANCIK 75. YIL ÇOK PROGRAMLI LİSESİ Leonardo Da Vinci Hareketlilik Projesi 2012.
Eğitim Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı
MESLEKİ EĞİTİMDE AVRUPA BİRLİĞİ FIRSATLARI
Okul Temelli Mesleki Gelişim Kılavuzu
ERASMUS+ Ana Eylem 1- Bireylerin Öğrenme Hareketliliği
KONUTKENT İLKOKULU. Comenius, Avrupa Birliği Bakanlığı bünyesindeki Türkiye Ulusal Ajansı tarafından yürütülen ve finanse edilen bir programdır. Uluslararası.
Etkinlikler ve Örnek Formlar
BİLGİ VE DUYURU PANOSU. BİLGİ VE DUYURU PANOSU.
Türkiye’de Okul Hibeleri : Ekonomik Krize Yenilikçi bir Cevap Milli Eğitim Bakanlığı Çalıştayı 8 Mart 2010 Maureen McLaughlin Dünya Bankası.
Bilgilendirme Toplantısı
AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM PROGRAMLARI. Eğitim Programları SokratesComeniusErasmus Leonardo da Vinci Youth- Gençlik.
ERASMUS+ GENÇLİK PROGRAMI
YALVAÇ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ GATHER TOGETHER FOR BETTER "Erasmus+ Programı kapsamında Avrupa Komisyonu tarafından desteklenmektedir. Ancak burada.
GÜNEŞİN ÇOCUKLARI AB’DE MESLEKİ EĞİTİM E HAYALLERİNE KAVUŞUYOR
KA1- YETIŞKIN EĞITIMI PERSONELININ ÖĞRENME HAREKETLILIĞI KA2-YENILIK VE İYI UYGULAMALARıN DEĞIŞIMI IÇIN İŞBIRLIĞI.
Erasmus + Yetişkin Eğitimi Stratejik Ortaklıklar Erasmus + Yetişkin Eğitimi Stratejik Ortaklıklar.
COMENİUS PROGRAMI OKUL ORTAKLIĞI PROJE BİLGİLENDİRME TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ.
YENİLENEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI
AB PROGRAMLARI VE TÜRKİYE Çisel İLERİ 28 Mart 2017.
KÜRESEL YÖNTEM VE TEKNİKLERE ISINMAYA EVET!
ÜSKÜDAR ÇAMLICA KIZ ANADOLU LİSESİ
ERASMUS
MOVING FORWARD WITH KEY COMPETENCES
SOSYAL BİLGİLER AMACINA ULAŞMAK İÇİN NELER YAPMIŞTIR
Eurocert European Academy
Sunum transkripti:

Görele Çok Programlı Lisesi LEONARDO DA VINCI (LdV) Ortaklık Projesi ( ) ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

*INTERNSHIP NETWORK: A Path to Intercultural and Vocational Competences *STAJ AĞI: Kültürlerarası Yeterlik ve Mesleki Yetkinlik Rehberi PROJEMİZİN BAŞLIĞI ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

PROJEMİZİN SÜRESİ AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI MERKEZİ BAŞKANLIĞI Projemiz yıllarını kapsamaktadır. Aktif olarak 2 yıl sürecek.

PROJE ORTAKLARIMIZ ALMANYA ROMANYA MACARİSTANSLOVENYA TÜRKİYE KOORDİNATÖR ORTAK ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

PROJE LOGOMUZ Bu logoyu gördüğünüzde her yerde projemizle ilgili bir etkinlik bulacaksınız. ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

PROJEMİZDE HEDEFLENEN KATILIM Öncelikli hedef: Okuldan projeye tam destek ve tam katılım sağlamak. Öncelikli hedef: Okuldan projeye tam destek ve tam katılım sağlamak. Ancak, projemiz aktif olarak 15 eğitimci ve Ancak, projemiz aktif olarak 15 eğitimci ve 50 öğrenci’ yi kapsamaktadır. 50 öğrenci’ yi kapsamaktadır. Özel hedefimiz: Bölgedeki tüm kamu kurumlarının ve özel kuruluşların yanı sıra velilerimizin de projeye destek ve katılımını sağlamak Özel hedefimiz: Bölgedeki tüm kamu kurumlarının ve özel kuruluşların yanı sıra velilerimizin de projeye destek ve katılımını sağlamak ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

PROJE HAREKETLİLİĞİ Okulumuzdan proje kapsamına aldığımız 50 öğrenciden 14’ü; 15 eğitimciden de 10’u. Okulumuzdan proje kapsamına aldığımız 50 öğrenciden 14’ü; 15 eğitimciden de 10’u. Kasım 2012’de Romanya Kasım 2012’de Romanya Mart 2013’te Almanya Mart 2013’te Almanya Ekim 2013’te Slovenya Ekim 2013’te Slovenya Mart 2014’te Macaristan olmak üzere dört farklı ülkeye hareketlilik gerçekleştirecek Mart 2014’te Macaristan olmak üzere dört farklı ülkeye hareketlilik gerçekleştirecek Haziran 2014’te Türkiye (ortak ülkeler için) Haziran 2014’te Türkiye (ortak ülkeler için) ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

PROJE BÜTÇEMİZ Her hareketlilik için € 1000 Her hareketlilik için € 1000 Toplam 24 (10 Eğitimci+14 Öğrenci) hareketlilik yapacağımız için € hibe desteği verildi. Toplam 24 (10 Eğitimci+14 Öğrenci) hareketlilik yapacağımız için € hibe desteği verildi. Her hareketliliğimizi mümkün olduğunca en ucuza mal ederek yurtdışına götüreceğimiz eğitimci ve öğrenci sayısını artırmaya çalışacağız. Her hareketliliğimizi mümkün olduğunca en ucuza mal ederek yurtdışına götüreceğimiz eğitimci ve öğrenci sayısını artırmaya çalışacağız. ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

PROJE HEDEFLERİMİZ Projeyle hedeflediğimiz bireysel yeterlikler: Projeyle hedeflediğimiz bireysel yeterlikler: 1.Öğrencilerimize kendilerini özel hissetmelerini sağlamak 2.Avrupa’daki okullara yapılacak hareketliliğe katılabilmek için sahip olması gereken kriterleri yakalamak amacıyla hem derslerde daha başarılı olmaya hem de genel tavır ve tutumlarında daha özenli olmaya çalışacaklar. 3.Uluslar arası iletişim dili sayılan İngilizce’yi öğrenmelerinin önemini karayacaklar. ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

PROJE HEDEFLERİMİZ 4. Proje kapsamındaki kişisel gelişim faaliyetlerine (sportif, kültürel, sosyal vb.) ağırlık vermeleri özgüvenlerini geliştirmelerini sağlayacak. 5. Özgüvenleri geliştikçe sosyal ilişkileri ve iletişim becerileri artacak. 6. Sosyal sorumluluk duygusu geliştirmelerine yönelik faaliyetler gerçekleştirerek daha çevreci ve daha insancıl duygular beslemeye teşvik olacaklar. ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

7. Avrupa’ya yapılacak geziler ve Avrupa’daki okullardan eğitimci ve öğrencilerin okulumuza düzenleyecekleri geziler sonucunda farklı kültürlerden insanlarla iletişim becerileri geliştirmiş olacaklar. 8. Farklı kültür ve inanca sahip kalabalıklardan oluşan ortamlar paylaşmak kendi dünyaları dışında birçok şeyin farkına varmalarını sağlayacak ve paylaşım duygularını geliştirecek.. PROJE HEDEFLERİMİZ ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

PROJE HEDEFLERİMİZ 9. Proje kapsamında yapılacak organize faaliyetler sonucunda daha planlı ve programlı çalışma yeteneği geliştirecekler. 10. Planlı ve programlı çalışma zamanlamanın önemini kavratacak ve zamanı en iyi şekilde değerlendirme duygusu yaratacak.  11. Bütün bu kişisel gelişimlerin sonucunda kültürel bir birikim ve tarz sahibi birer birey olmalarını hedeflemekteyiz. ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

PROJE HEDEFLERİMİZ Projeyle hedeflediğimiz Mesleki Yetkinlikler: 1. Avrupa’dan Mesleki Eğitim kurumlarıyla yürütülecek ortak faaliyetler sonucunda sahip oldukları eğitim olanaklarını karşılaştırma fırsatı bulacaklar. 2. Avrupa’daki Mesleki eğitim uygulamalarının kalitesi ve bu kaliteyi sağlayan etkenleri gözlemleme olanakları bulacaklar. ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

PROJE HEDEFLERİMİZ 3. Yerinde eğitim ve uygulama alanlarındaki farklı ve benzer yönleri karşılaştırma imkanı bulacaklar. 4. Kendini mesleki ve kişisel gelişim yönleriyle Avrupa’daki akranlarıyla karşılaştırma ortamı bulacak. 5. Avrupa’da mesleki eğitimden geçmiş kişilerin iş dünyasına entegre olma süreçlerini izleme olanağı bulacak ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

PROJE HEDEFLERİMİZ 6. Avrupa’da mesleki eğitimden geçmiş kişilerin iş dünyası için nasıl bir önem taşıdıklarını araştırma olanağı bulacak. 7. Avrupa’daki mesleki eğitim kurumlarında kullanılan uygulama teçhizat ve donanımların teknolojik seviyesinden haberdar olacaklar. 8. Staj döneminde varsa firmalarda çekilen sıkıntıların nelerden kaynaklandığını tartışma olanakları bulacaklar. ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

PROJE HEDEFLERİMİZ 8. İş dünyasında meslektaşlarına fark atabilmek için gerekli olan ilave bilgi ve becerilerin neler olduğunu keşfetme olanakları bulacaklar. 9. Uygulama alanlarında bilgisayar teknolojisinin yarattığı olumlu etkilerin farkına vararak mesleki yazılım paket programlarını kullanma becerisini edinmeye teşvik olacaklar. ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

PROJE HEDEFLERİMİZ  Edineceğimiz bütün bu deneyimler sonucunda hem Mesleki Eğitim kurumu eğitimcileri olarak bizler hem de meslek erbabı olma yolunda olan değerli öğrencilerimiz kafalarımızda daha evrensel vizyon ve misyonlar oluşturacağız ve yaşadığımız çevreyle yapacağımız paylaşımlar sonucunda mesleki eğitim kurumlarına daha bilinçli bir eğilim ve yönelim kazandıracağız. ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

PROJE HEDEFLERİMİZ  Sonuç olarak bütün bu faaliyetlerin ışığında staj dönemlerinde Avrupa’daki bir kurumda staj yapmak istediklerinde kendilerinden beklenen bireysel ve mesleki becerilerin neler olduğunu anlatan hem kitap şeklinde hem de internet sitesi formatında bir Staj Rehberi hazırlanarak öğrencilerin kullanımlarına sunulacak. ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

Gözünüz bu logoda olsun! Logo nerede biz oradayız! Siz de katılın! ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI MERKEZİ BAŞKANLIĞI TEŞEKKÜREDERİZ.