Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İşbirliğine Dayalı Öğrenme
Advertisements

KARTAL BELEDİYE BAŞKANLIĞI KREŞLER MÜDÜRLÜĞÜ
Yaşam Boyu Öğrenme Prof. Dr. Ali ŞEN.
İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRETİM YAKLAŞIMI. İşbirliğine dayalı öğrenme; öğrencilerin sınıf ortamında küçük karma guruplar oluşturarak (cinsiyet, başarı durumu,
İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı
Yükseköğretimde Çevrim-içi Öğrenme: Sistemde Yaşanan Sorunlar ve Bu Sorunları Çözmeye Yönelik Öneriler Fatma Kübra ÇELEN Aygül ÇELİK Doç. Dr. Süleyman.
Tarihsel gelişim içerisinde değerlendirdiğimizde okullarda öğrencilere sunulan rehberlik hizmetleri
Öğretimde Kullanılan Yaklaşımlar (Stratejiler)
Beyin Temelli Öğrenme.
Dr. İpek Gönüllü Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi
PROGRAM GELİŞTİRME MODELLERİ
MERHABA.
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Yrd Doç. Dr. Cenk Akbıyık Öğretim İlke ve Yöntemleri
FİZİK MÜHENDİSİ TANIM Doğadaki maddelerin yapısını ve
EGİtİm FAKÜLTESİ Sakarya Üniversitesi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilgi Sistemi Toplantısı, 29 Nisan 2011, SAU Kültür ve Kongre Merkezi Öğretim ve Ölçme Değerlendirme Yöntemi Neden Belirlenmeli.
İlköğretim Fen ve Teknoloji Öğretim Programı
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Adli Tıp Anabilim Dalı Stratejik Plan Formatı
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi. Hacettepe Üniversitesi – Eğitim Fakültesi STRATEJİK AMAÇLARIMIZ Vizyon ve misyonumuza dayalı olarak oluşturulan.
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
Türkiye’de Okul Hibeleri : Ekonomik Krize Yenilikçi bir Cevap Milli Eğitim Bakanlığı Çalıştayı 8 Mart 2010 Maureen McLaughlin Dünya Bankası.
Örgütsel bilgi kullanımı
Akademik Becerilerin İzlenmesi ve DEğerlendirilmesi
Prof. Dr. Fersun PAYKOÇ ODTÜ Eğitim Fakültesi Emekli Öğretim Üyesi.
BÖLÜM 7 İşgören Eğitimi ve Geliştirme. BÖLÜM 7 İşgören Eğitimi ve Geliştirme.
GENELCİ (BÜTÜNCÜL) SOSYAL HİZMET UYGULAMASI
Prof Dr Süheyla ÜNAL. Hedefler Bu sunumun sonunda katılımcılar yakın geleceğin gerektirdiği öğrenme ortamı ve koşulları konusunda değişimin gerekliliğini.
Eğitim Psikolojisi Yrd Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Sosyal Hizmet Etiği Doç.Dr. Elif Gökçearslan Çifci
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
Yapılandırmacılık (Oluşturmacılık / Constructivism)
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
DRAMANIN NORMAL ÇOCUK AÇISINDAN SAĞLADIĞI YARARLAR
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Yrd.Doç.Dr. Çağdaş Erkan AKYÜREK
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
DRAMA UYGULAMALARI DRAMANIN ÖNEMİ
Araştırma Problemlere güvenilir çözümler bulmak amacı ile planlı ve sistematik olarak, verilerin toplanması, çözümlenmesi, değerlendirilmesi ve raporlaştırılması.
FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
SHB-114 SOSYAL HİZMETTE EŞİTLİK VE ÇEŞİTLİLİK EŞİTLİK, ÇEŞİTLİLİK VE SOSYAL HİZMET DOÇ.DR.FİLİZ YILDIRIM.
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
1. Hafta: Tanışma ve dersin içeriğinin tanıtılması
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Programdan Sorular.
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Doç. Dr. Yalçın KIRDAR Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğretim Üyesi.
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Üst Düzey Zihinsel Özellikler
Sunum transkripti:

Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü Dersin Adı: Sosyal Hizmet Tarihi Sorumlu Öğretim Üyesi: Prof. Dr. Veli DUYAN Konu: Bilim ve meslek olarak sosyal hizmet

Sosyal Hizmet Mesleği İnsan hakları ve sosyal adalet ilkelerini temel alan sosyal değişimi destekleyen, insanların iyilik durumunun geliştirilmesi için insan ilişkilerinde problem çözmeyi, güçlendirmeyi ve özgürleştirmeyi amaçlayan insan davranışına ve sosyal sistemlere ilişkin teorilerden yararlanarak insanların çevreleri ile etkileşim noktalarına müdahale eden bir meslektir.

Sosyal hizmet; sosyal değişim ve gelişim, sosyal tutarlılık ve insanların güçlendirilmesi ve özgürleştirilmesi için çalışan akademik bir disiplin ve uygulamaya dayalı bir meslektir. Sosyal adalet, insan hakları, kolektif sorumluluk ve farklılıklara saygı sosyal hizmetin merkezindeki ilkelerdir.

Sosyal hizmet, sosyal bilimler, insani bilimler teorileri ve yerel bilgiler ışığında sosyal hizmet, yaşam deneyimlerine hitap etmek ve iyilik halini arttırmak için yapılar ve insanlar ile çalışır.

Sosyal Hizmet Uygulaması Genelci Yaklaşım Örgütsel yapı içerisinde ve süpervizyon altında eklektik bilgi temelinin, mesleki değer ve becerilerin herhangi bir müracaatçı sisteminin değişmesi ve güçlendirilmesi için, mesleki roller ve eleştirel düşünme becerisinin planlı değişme süreci çerçevesinde kullanılmasıdır.