ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Maliye Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı Operasyonel Planlama Stratejik Yönetim Dairesi.
Advertisements

Ankara, 2014 ERASMUS+ Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi İçin İşbirliği KA2 (Ana Eylem 2) Stratejik Ortaklıklar - Yetişkin Eğitimi.
Bologna Sürecinde Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Deneyimi Doç. Dr. Sema ERGÖNÜL MGSÜ BEK üyesi MSGSÜ ADEK Koordinatörü 28 Mayıs 2010.
KALİTE ETİKETLERİ VE ÖDÜLLER Ayşe SAYLIK TR Ulusal Destek Servisi.
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK İŞBAŞI EĞİTİM ve GİRİŞİMCİLİK EĞİTİM PROGRAMI TÜRKİYE İŞ KURUMU.
BÖLGESEL TEŞVİK UYGULAMALARI SUNUM : Kaan Duran ÖĞRETİM GÖREVLİSİ : Mustafa İDUĞ.
2015 Yılı Erasmus+ Okul Eğitimi Personel Hareketliliği Projeleri Nihai Dönem Toplantısı Proje Yönetimi 16 Mayıs 2016 Ankara.
AVRUPA BİRLİĞİ SİSTEMİNDE ENGELLİLER ve ÖZEL EĞİTİM
Türkiye’de Çevre Yönetimi ve Belediyeler Pınar Akpınar Proje Yöneticisi UCLG-MEWA Yönetim Kurulu ve Konsey Ortak Toplantısı Çevre Komitesi Toplantısı Sürdürülebilir.
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU SUNAY AKIN OYUNCAK KÜTÜPHANESİ.
TOPLU İŞ MÜZAKERELERİNİN ÖNCELİKLERİ Mato Lalić. Toplu müzakerelerinin öncelikleri ana sendika görevlerinden türemektedir -Maaş -İş koşulları -Kazanılmış.
BİRLEŞMİŞ MİLLETLER ÖZÜRLÜ KİŞİLERİN HAKLARI SÖZLEŞMESİ.
Avrupa Birliği Yaşamboyu Öğrenme Proğramı Grundtvig Learning Partnership Project.
UNI-SET Toplantı Notları
COMENIUS 2.1 EĞİTİM / ÖĞRETİM PERSONELİNİN YETİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK AVRUPA İŞBİRLİĞİ PROJELERİ.
KIRSAL KALKINMA EYLEM PLANI ( )
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
Eğitim Kültür Alanında İnkılaplar 11.Milli Eğitim Tevhid-i Tedrisat(Öğretim Birliği Kanunu) ve Medreselerin Kaldırılması: (3 Mart 1924) Osmanlı Devleti’nin.
Diyarbakır İli Tekstil ve Hazır Giyim Sektörü Küme Yol Haritasının Oluşturulması Projesi Diyarbakır.
ERASMUS+ B İ LG İ LEND İ RME TOPLANTISI. SUNUM PLANI  ERASMUS+ PIC ORTAK ARAMA BAŞVURU FORMU.
Page  1 BUCAK MEHMET CADIL ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ COMENIUS PROJE TANITIMI.
Girişimcilik Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL. Ders Akışı İşletmenin Amaçları İşletme Çevre İlişkisi.
İSTANBUL ESENYURT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ANABİLİMDALI YÖNETİM ve ORGANİZASYON CENK SOYER SÜREÇ YENİLEME DEĞİŞİM MÜHENDİSLİĞİ REENGINEERINGG.
Grundtvig Öğrenme Ortaklığı “A Step Towards Elderly People (STEP)” “Yaşlılara Doğru Bir Adım Projesi” Dr. Halis YEŞİL Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü.
İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü ERASMUS+ Gençlik KA3. Yapılandırılmış Diyalog.
1 T.C. Yükseköğretim Kurulu YÜKSEKÖĞRETİM KURULU STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRESİ BAŞKANLIĞI.
ERASMUS+ SPOR DESTEKLERİ. SEMİNERİNE HOŞGELDİNİZ.
1 BOLOGNA SÜRECİ’NDE İÇ DENETİMİN ROLÜ Mustafa PAKSOY Sakarya Üniversitesi İç Denetçi.
Tanıtım Sunum. PROJENİN ADI TR83 Bölgesinde Endüstriyel Tasarım Alanında Genç İstihdamının Artırılması Projesi PROJENİN KAPSADIĞI BÖLGE TR83 Bölgesi (Samsun,
GRUNDTVIG Yetişkin Eğitimi ve Yaşam Boyu Öğrenme.
ÖĞRENCİ GÖZÜYLE BOLOGNA SÜRECİ KAPANIŞ ve DEĞERLENDİRME TOPLANTISI 16 HAZİRAN 2009,ANKARA SULTAN GÜROL BOLOGNA ULUSAL TAKIMI ÖĞRENCİ TEMSİLCİSİ
KONYA BİLİM VE SANAT MERKEZİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI.
Program Tasarım Modelleri
Ulusların Rekabet Üstünlüğü. Küresel rekabetin öneminin artması ulusların önemini yitirmesine mi sebep oldu? – Ulusal değerler, kültür, ekonomik yapılar,
SA Ğ LI Ğ IN GEL İŞ T İ R İ LMES İ VE İ L EYLEM PLANI.
DOĞUŞ TEKNOLOJİ 20 Mart 2017 Bilkent Üniversitesi.
Bilim ve Teknoloji Genel Müdürlüğü
TRAIning Transversal Supporting Career Development And Research
MATHS: REAL OR FICTION (MATEMATİK: GERÇEK YA DA KURGU)
Engelli Amerikalılar Yasası (Americans with Disabilities Act -ADA)-(1990)
YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERE İLİŞKİN ULUSLARARASI YASAL DÜZENLEMELER
Üretim teknolojisi ve bilişim teknolojisindeki değişim
Avrupa 2020 Hedefleri Horizon 2020
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘ü’
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
Erasmus+ KA1 Projesi: Gelişim İçin Hareketlilik
YAYGIN EĞİTİM Yaygın Eğitim: Örgün eğitim sistemine hiç girmemiş
BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ. BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ.
Kariyer Yönetimi ve İKY Sistemi
1-Proje Yönetİmİne Gİrİş
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
STORAGE BÜŞRA KARADENİZ
ÇOCUK KORUMA HİZMETLERİNDE KOORDİNASYON STRATEJİ BELGESİ
Katılım Öncesi Mali Yardım Aracı (IPA II)
Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu BAŞARI TESTLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Ortak Piyasa Düzeni (OPD) Gerekliliklerine Uyum için Strateji Geliştirilmesi Teknik Yardım Projesi TR2014/AG/10-A1-01/001 Bu proje, Avrupa Birliği ve Türkiye.
İZMİR ÜNİVERSİTELERİ PLATFORMU DÖNEMİ ÇALIŞMALARI
PROJE YÖNETİM OFİSİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ
GÜMÜŞOVA MESLEK YÜKSEKOKULU ÜRETİMDE KALİTE KONTROL PROGRAMI
Bologna Sürecinde Öğretim Perspektifi
Ankara Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi
BOLOGNA UZMANLARI 5.DÖNEM ULUSAL TAKIM PROJESİ 1 EKİM 2009,NEVŞEHİR
İŞLETMEDE ARAŞTIRMA VE GELİŞTİRME (AR-GE) İŞLEVİ
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Filiz KUŞKAYA MUMCU Tülin HAŞLAMAN Yasemin KOÇAK USLUEL
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
E-TWINNING BİLGİLENDİRME SUNUSU
Mesleki ve Teknik Eğitim Eğitim Politikaları Daire Başkanlığı
Yasal Çerçeve Yapılan Çalışmalar Yapılması Gereken Çalışmalar
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitsel Amaçlı İnternet Kullanım Öz Yeterlikleri
Sunum transkripti:

ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü

ERASMUS+ KA2 GENÇLIK ALANINDA STRATEJ İ K ORTAKLIKLAR AMAÇ VE ÖNCELİKLER  - Yeni ve yenilikçi yaklaşımlar geliştirmek ve en iyi uygulamaların yaygınlaştırılmasını destekleyerek eğitim, öğretim ve gençlik çalışmasında öğrenme arzının kalite ve uygunluğunu artırmak;  - Başta girişimcilik, dil ve dijital beceriler olmak üzere temel beceriler ve çapraz beceriler de dâhil, anahtar yeterliliklerin sağlanması ve değerlendirilmesini teşvik etmek;  - Sağlanan öğrenimin ve yetkinliklerin işgücü piyasasına uyumunu artırmak ve eğitim, öğretim veya gençlik alanlarının çalışma dünyası ile bağlarını güçlendirmek;  - Kişiselleştirilmiş öğrenme yaklaşımlarını, işbirliğine dayalı öğrenmeyi ve eleştirel düşünmeyi, Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin (BİT) stratejik kullanımını, açık eğitim kaynaklarını, açık ve esnek öğrenmeyi, sanal hareketliliği ve diğer yenilikçi öğrenme yöntemlerini destekleyerek eğitim, öğretim ve gençlik alanlarında yenilikçi deneyimlerin başlatılmasını teşvik etmek;

ERASMUS+ KA2 GENÇLIK ALANINDA STRATEJ İ K ORTAKLIKLAR  - Yapılandırılmış bölgeler arası ve sınır ötesi işbirliğini teşvik etmek: eğitim, öğretim ve gençlik alanlarının niteliksel gelişiminde yerel ve bölgesel kamu yetkililerinin bağlılığını güçlendirmek;  - Yeni pedagojiler, BİT tabanlı metodolojiler ve Açık Eğitim Kaynakları da dâhil olmak üzere, başlangıç eğitimi ile sürekli eğitimin kalitesi ve kapsamını yenilemek ve artırmak suretiyle eğitim, öğretim ve gençlik çalışması alanlarında çalışan veya faal olan kişilerin mesleki gelişimini teşvik etmek;  - Özellikle stratejik gelişim, kurumsal yönetim, liderlik, öğrenim sağlama kalitesi, uluslararasılaşma, eşitlik ve içerme, özel gruplar için niteliksel ve hedef faaliyetler kapsamında eğitim, öğretim ve gençlik çalışması alanlarında faaliyet gösteren kurum/kuruluşların kapasitelerini iyileştirmek;  - Herkesin kaliteli öğrenmeden faydalanmasına izin vermek için eğitim, öğretim ve gençlik alanlarında eşitliği ve içermeyi geliştirmek ve toplumda dezavantajlı konumda olan grupların dışlanmasına engel olup katılımlarını teşvik etmek;

ERASMUS+ KA2 GENÇLIK ALANINDA STRATEJ İ K ORTAKLIKLAR  - Aktif vatandaşlığı, istihdam edilebilirliği ve yeni iş yaratılmasını (sosyal girişimcilik de dâhil) geliştirmek için eğitim alanında girişimciliği teşvik etmek, bireylerin geleceğe yönelik öğrenme ve kariyer hedeflerini kişisel ve mesleki gelişimleri ile uyumlu bir şekilde desteklemek;  - Kariyer rehberliği, danışma ve destek hizmetlerini geliştirerek öğrenmeye katılımı ve istihdam edilebilirliği artırmak;  - Yeterliliklerin tanınması, doğrulanması ve şeffaflığına ilişkin Avrupa referans araçlarının kullanılması aracılığıyla örgün/yaygın eğitim ve öğretimin farklı seviyeleri ve türleri arasında öğrenicilerin geçişini kolaylaştırmak.  Bu hedeflere aşağıdaki projeler aracılığıyla ulaşılacaktır:  - Özel bir alanın (yükseköğretim, mesleki eğitim ve öğretim, okul eğitimi, yetişkin eğitimi, gençlik) politika hedeflerine, sorunlarına ve ihtiyaçlarına yönelen veya  - Eğitim, öğretim ve gençlik alanlarının birkaçı ile ilgili politika hedeflerine, sorunlara ve ihtiyaçlara yönelen.

ERASMUS+ KA2 GENÇLIK ALANINDA STRATEJ İ K ORTAKLIKLAR  *Proje hedeflerinin gerçekleştirilmesine katma de ğ er sa ğ ladıkları sürece, Stratejik Ortaklıklar bireylerin de ö ğ retim, e ğ itim alma veya ö ğ renme faaliyetlerini organize edebilir  Gençlik alanındaki Stratejik Ortaklıklar kapsamında planlanan e ğ itim, ö ğ retim ve ö ğ renim faaliyetleri aşa ğ ıda belirtilen şekilde tasarlanmalıdır :  - Gençlerin, sosyal medya, video konferans, canlı ba ğ lantı gibi B İ T tabanlı araçlar yoluyla birlikte çalışmasına yönelik hareketliliklerin tasarlanması. Bu tip hareketlilikler kapsamında planlanan fiziksel toplantılar en fazla 5 gün ile 2 ay arası sürebilir.

ERASMUS+ KA2 GENÇLIK ALANINDA STRATEJ İ K ORTAKLIKLAR  - Ortakların, her ortaktan küçük personel gruplarının katılımıyla düzenledikleri e ğ itim oturumlarından oluşan müşterek personel e ğ itim ve ö ğ retim çalışmaları. Bu müşterek çalışmalar 5 gün ile 2 ay arası sürebilir.  - Gençlik çalışanlarının, bir gençlik kuruluşunda veya di ğ er bir ilgili kuruluştaki başka gençlik çalışanlarına e ğ itim vermesi veya o kuruluşta çalışması şeklinde gerçekleşen uzun dönem e ğ itim ve ö ğ retim çalışmaları. Bu tür çalışmalar, e ğ itim yerleştirmeleri, seminer veya yapılandırılmış kurslara katılımı veya yerinde gözlem- izleme dönemlerini içerebilir. E ğ itim ve ö ğ retim çalışmaları 2 ile 12 ay arası sürebilir.

ERASMUS+ KA2 GENÇLIK ALANINDA STRATEJ İ K ORTAKLIKLAR Kimler Başvurabilir ve Ortak Olabilir? STK, Kamu ve sosyal sorumluluk alanında aktif kar amacı güden kuruluşlar Kaç Ortak Gerekir? Gençlik alanı için asgari toplam 2 program ülkesinden ortak (başvuran dahil) yeterlidir. Sektörler arası projelerde asgari 3 program ülkesinden ortak gerekir. Proje Süresi Ne Kadardır? projeler 6 ay ile 2 yıl arasındadır. Başvuru Ne Zaman Yapılır? 02 Şubat 2016, proje 01 Haziran – 30 Eylül 2016 tarihleri arasında başlar. 26 Nisan 2016, proje 01 Eylül 2016 – 31 Ocak 2017 tarihleri arasında başlar 04 Ekim 2016, proje 01 Şubat – 31 Mayıs 2017 tarihleri arasında başlar

Teşekkürler