1 Artist: Andy Farr KENT GÜNLÜĞÜ 2016 Yeni bir ülke bulamazsın, başka bir deniz bulamazsın. Bu şehir arkandan gelecektir. Konstantinos Kavafis.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
KENT GÜNLÜĞÜ 2016 Sia Insight & Conento Ortak Projesi Yeni bir ülke bulamazsın, başka bir deniz bulamazsın. Bu şehir arkandan gelecektir. Konstantinos.
Advertisements

10 Marka Konumlandırma Sanatı 1. Copyright © 2011 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall 10-2 Bölüm Soruları  Bir firma pazar içerisinde.
PLANLAMA 2 YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ MİMARLIK FAKÜLTESİ
Türkiye’de Çevre Yönetimi ve Belediyeler Pınar Akpınar Proje Yöneticisi UCLG-MEWA Yönetim Kurulu ve Konsey Ortak Toplantısı Çevre Komitesi Toplantısı Sürdürülebilir.
KIRSAL KALKINMA EYLEM PLANI ( )
MED 167 İnternette İstatistik. İnternetteki istatistik verileri, özellikle ülke hakkındaki makro istatistiklerden bahsediyorsak, çoğunlukla resmi kurumlardan.
YOL HARİTASI Okul Çevre İşbirliği Etkinliklerine İlişkin Temel Kavramlar Okul Çevre İş Birliği Etkinliklerinin Temel Özellikleri Okul Çevre İş Birliği.
Stratejik Pazarlama 4. Hafta
SPORLA İLGİLİ HAREKETLER DÖNEMİ (7-12 yaş)
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
İçerik Analizi Alan Araştırması BBY252 Araştırma Yöntemleri Güleda Doğan.
Grundtvig Öğrenme Ortaklığı “A Step Towards Elderly People (STEP)” “Yaşlılara Doğru Bir Adım Projesi” Dr. Halis YEŞİL Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü.
E- Pazarlama Nedir? Pazarlama, bir ürünün tüketici tarafından bilinmesi, talep edilmesi ve alınmasını sağlayan, bu çerçevede, birçok bileşeni bulunan planlanmış.
TEFTİŞ SİSTEMİ VE İKS İLİŞKİSİ. İlköğretim Kurumları Standartları (İKS) Teftiş Sisteminde de bazı değişimleri beraberinde getirecektir (?) İlköğretim.
İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü ERASMUS+ Gençlik KA3. Yapılandırılmış Diyalog.
Fiyat ve Fiyatlandırma
SOLUNUM VE GEVŞEME EGZERSİZLERİ İLE ETKİLİ MÜZİK EĞİTİMİ AYŞEN ÜMİT İSTANBUL BİLİM VE SANAT MERKEZİ Müzik Mentoru.
Tanıtım Sunum. PROJENİN ADI TR83 Bölgesinde Endüstriyel Tasarım Alanında Genç İstihdamının Artırılması Projesi PROJENİN KAPSADIĞI BÖLGE TR83 Bölgesi (Samsun,
KONYA BİLİM VE SANAT MERKEZİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI.
ÖĞRENME SINIF YÖNETİMİ
Pazarlama Çevresi.
70 adet ulusal ve yerel LPG şirketinin olduğu tüplügaz pazarında, ev tüpü satışlarında yerel rekabet avantajı sağlamak ve bayi motivasyonunu arttırmak.
2 SANAYİ ALANININ ŞEHİR MERKEZİNE GÖRE KONUMU 3 Kastamonu Belediye Başkanlığı olarak şehirdeki her iki eski sanayi sitesinin şehir yerleşik alanı içerisinde.
BASKETBOL TÜRKİYE TURU
STRATEJİK PLANLAMA EKİBİ VE İŞ AKIŞ SÜRECİ
YETİŞKİN İYİLEŞTİRME BÜROSU
VİRAL PAZARLAMA Emircan Turgaz
Üretim teknolojisi ve bilişim teknolojisindeki değişim
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
Turizmde Kriz Yönetimi & Çözümler
BDÖde Kullanılan Yaygın Formatlar
ETKİNLİK YÖNETİMİ Brief Oluşturma (Araştırma)
Uluslararası Pazarlama Araştırması
İl Danışma Meclisi Formatı (Basına Açık Bölüm)
ÖRGÜTSEL İLETİŞİM ARAÇLARI
PAZARLAMA KARARLARINI ETKİLEYEN ÇEVRESEL FAKTÖRLER
İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Toplantısı
Bulut Bilişim Olmadan Digital Dönüşüm Mümkün mü?
Öğretimin Uyarlanması
HIGH SCOPE.
Ürün veya Hizmet Satışı
1-Proje Yönetİmİne Gİrİş
HAVA PERSPEKTİFİ Doğada yakınımızda bulunan varlıklar gözümüze gerçek renk ve boyutlarıyla net olarak görünür. Oysa bizden uzaklaştıkça nesnelerin boyutları.
Bölüm 9 İş Yönetim Stratejileri : Rekabet Stratejileri
TUTUM VE ALGILAR.
Hi Fatih Keskin.
1982 Anayasası’nda Yerel Yönetimler (V. Hafta)
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
KÜTÜPHAN-E TÜRKİYE PROJESİ
İŞ YÖNETİM STRATEJİLERİ
Tüketici Pazarları Örgütsel Pazarlar
İZMİR ÜNİVERSİTELERİ PLATFORMU DÖNEMİ ÇALIŞMALARI
Üniversitelerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Endeksi
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ 7.D.1. Özgün Ürünümü Tasarlıyorum.
ORTAK ARAŞTIRMA MERKEZİ
Sağlık Bilimleri Fakültesi
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Hizmet Pazarlamasında Dağıtım Kavramı
İŞLETMEDE ARAŞTIRMA VE GELİŞTİRME (AR-GE) İŞLEVİ
BÖLÜM X FİYATLANDIRMA.
Bilgilendirme Toplantısı
6.2.3.PAZAR BÖLÜMLENDİRMESİ VE HEDEF PAZAR SEÇİMİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Pazarlama İletişimi ve Marka
YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME ve ÜRÜN YAŞAM SÜRECİ STRATEJİLERİ
İKNA EDİCİ İLETİŞİM.
Tüketici Davranışları
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Devlet Maliyesi Açık Veri Uygulaması
Sunum transkripti:

1 Artist: Andy Farr KENT GÜNLÜĞÜ 2016 Yeni bir ülke bulamazsın, başka bir deniz bulamazsın. Bu şehir arkandan gelecektir. Konstantinos Kavafis

2 NEDİR? o Kent Günlüğü®, eski adıyla Yerelin Günlüğü®, markalara coğrafik pazarlama iletişimi stratejisine bilgi desteği sağlamak üzere tasarlanmıştır, 2010 yılından bu yana yürütülmektedir. o Kentleri medya, marka ve kentsel yaşam motivasyonları açısından kapsayan tek kaynak araştırma projesi Kent Günlüğü® il bazında raporlanmaktadır.

3 KENT GÜNLÜĞÜ NEYİ KAPSAR? KENT GÜNLÜĞÜ 2015 Neden?Nerede?Ne ile?Kime?Nasıl? KENTLER KENTTE YAŞAM MOTİVASYONLARI HEDEF KİTLE PROFİLİ o Demografi o Kentsel Motivasyonlar o Değerler/Eğilimler MEDIAMAP/ TAKTİK MEDYA PLANLAMA: o Yerel TV-Gazete-Radyo o Yerel İçerikli İnternet Siteleri o Açıkhava (8 alt kırılımda) o Sinema o Sosyal Medya o (Varsa) Temas Noktası Olarak Bayii KATEGORİ/MARKA KONUMLANDIRMA EK SORULAR o Güvende Hissetme o Gurur Duyma o Çevre Duyarlılığı o Dayanışma o Renkli Sosyal Yaşam o Bölgesel Ekonomi Algısı Alternatif 1:15 Kent, görüşmeci Alternatif 1:18 Kent, görüşmeci Alternatif 1:20 Kent, görüşmeci

4 NE İŞE YARAR? S ektör ve il bazında rakiplerle karşılaştırmalı marka farkındalık, deneme ve tüketim düzeyi, sahiplik, duygusal bağ ölçümü. K entsel değer kodlarının belirlenmesi K ent sakinleri profil analizleri Mecra performans ölçümü P azarlama iletişimi ihtiyacının bazında il önceliklendirme İ llerde pazarlama hedefi önerme. E tkin hedef kitle belirleme. E tkin erişim kanallarını belirleme. K entsel eğilimin pazarlama planına yansıması. Kent Günlüğü Neden?Nerede?Kime?Ne ile?Nasıl? Ölçüm Değerlendirme Aksiyon Coğrafik pazarlama iletişim planlarına yol gösterir.

5 KENT GÜNLÜĞÜ RAPORLARITEMEL RAPOR Araştırmaya ek soru kabul edilmektedir.

6 KENT GÜNLÜĞÜ RAPORLARI KATEGORİ RAPORU

7 Teklif

8 Daha fazla bilgi için Artist: Andy Farr 8