Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

KÜTÜPHAN-E TÜRKİYE PROJESİ

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "KÜTÜPHAN-E TÜRKİYE PROJESİ"— Sunum transkripti:

1 KÜTÜPHAN-E TÜRKİYE PROJESİ

2 Kütüphan-e Türkiye Projesi
Niçin tanıtım ? Projenin tanıtım açısından iki temel amacı vardır: Projenin önemini toplumun ilgili kesimlerine duyurmak ve farkındalık yaratmak Proje bitiminden sonra da sürdürülebilir bir yapının varlığını garanti etmek

3 Kütüphan-e Türkiye Projesi
Amaçlarımıza ulaşmak için bir yol haritasına gereksinim duyduk. Haritanın bileşenleri: Planlama Uygulama Değerlendirme

4 Kütüphan-e Türkiye Projesi
Planlama SWOT analizi yapıldı, güçlü yönler belirlendi: Hacettepe Üniversitesi, Kültür Bakanlığı, Gates Vakfı Ortaklığı, Kalifiye personel istihdamı, Proje kapsamındaki ülkelerin deneyiminden yararlanma, Kütüphanecilik kesiminin desteği.

5 Kütüphan-e Türkiye Projesi
Planlama SWOT analizi yapıldı, zayıf yönler belirlendi: Kütüphane kurumunun toplumdaki imajı, Mesleki sorunlar, Bürokratik problemler, Teknolojik alt yapı sorunları.

6 Kütüphan-e Türkiye Projesi
Planlama SWOT analizi yapıldı, fırsatlar belirlendi: Internetin popülerliği E-devlet anlayışının yaygınlaşması.

7 Kütüphan-e Türkiye Projesi
Planlama SWOT analizi yapıldı, tehditler belirlendi: Ekonomik dalgalanmalar.

8 Kütüphan-e Türkiye Projesi
Planlama İşbirliği yaptığımız / yapacağımız kurumlar Kamu kurumları Cumhurbaşkanlığı Başbakanlık e-devlet grubu Kalkınma Bakanlığı Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Üniversiteler Merkezi ve yerel yönetimler

9 Kütüphan-e Türkiye Projesi
Planlama İşbirliği yaptığımız / yapacağımız kurumlar b) Sivil Toplum Örgütleri Kütüphanecilik dernekleri Yerel kültür ve meslek örgütleri

10 Kütüphan-e Türkiye Projesi
Planlama İşbirliği yaptığımız / yapacağımız kurumlar c) Özel sektör kuruluşları Bilgisayar ve iletişim firmaları Bankalar, ticari kuruluşlar Basın ve yayın organları

11 Kütüphan-e Türkiye Projesi
Planlama Hedef kitlemiz kimlerdir? Karar vericiler (İlgili kamu kurumları) Karar vericileri etkileyenler Mesleki kuruluşlar Medya Vatandaşlar c) Kütüphane çalışanları

12 Kütüphan-e Türkiye Projesi
Uygulama Projeye yönelik mesajların hazırlanması Bu mesajların hedef kitleye iletilmesi

13 Kütüphan-e Türkiye Projesi
Uygulama Uyguladığımız stratejiler: İletişim teknikleri Halkla ilişkiler Eğitim çalışmaları

14 Kütüphan-e Türkiye Projesi
İletişim Teknikleri: Konuşmalar (kişi ve kurumlarla)

15 Kütüphan-e Türkiye Projesi
İletişim Teknikleri: Kamuya Açık Toplantılara Katılma

16 Kütüphan-e Türkiye Projesi
İletişim Teknikleri:

17 Kütüphan-e Türkiye Projesi
İletişim Teknikleri: Sosyal medya (Facebook)

18 Kütüphan-e Türkiye Projesi
İletişim Teknikleri: Sosyal medya (Twitter)

19 Kütüphan-e Türkiye Projesi
İletişim Teknikleri:

20 Kütüphan-e Türkiye Projesi
Uygulama 2. Halkla İlişkiler E-posta kampanyaları Reklam çalışmaları (tanıtım filmi, afiş, poster) Yarışma ve ödüller

21 Kütüphan-e Türkiye Projesi
Uygulama 2. Halkla İlişkiler Medya kampanyası Gazeteler Basın açıklamaları (ulusal, yerel basın ve Internet medyası) İlgili yazarlara konu ile ilgili yazıların gönderilmesi İlerleyen süreçte yerel medyadan daha fazla yararlanmayı düşünüyoruz. TV ve Radyo – kamu spotu

22 Kütüphan-e Türkiye Projesi
Sait Gürsoy’un köşe yazısı, Sabah Gazetesi

23 Kütüphan-e Türkiye Projesi
Prof. Dr. Ahmet Çelik ile röportaj, BT Haber

24 Kütüphan-e Türkiye Projesi
Uygulama 3. Eğitim Çalışmaları Eğitim kılavuzu, Yerinde ve çevrimiçi eğitim.

25 Kütüphan-e Türkiye Projesi
Değerlendirme Değerlendirme Yöntemleri Hedef kitleye yönelik anket ve görüşmeler Örnek olay yöntemi Odak gruplar Medya raporu Kamuoyu yoklaması Katılımcılarla görüşme


"KÜTÜPHAN-E TÜRKİYE PROJESİ" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları