MÜFTÜ AHMET HULUS İ İ LKOKULU ŞAH-MAT SATRANCI HAYATINA KAT PROJES İ 1.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EĞİTİM YÖNETİMİNE KATILIM
Advertisements

ŞEKER İLKÖĞRETİM OKULU
Eylem Planı Sonraki Adımlar
GÖNÜL KÖPRÜSÜ PROJESİ.
Millî Eğitim Bakanlığı İlköğretim ve Orta Öğretim
BODRUM İ LÇES İ N İ N E Ğİ T İ M OLANAKLARI BAKIMINDAN MU Ğ LA ÜN İ VERS İ TES İ ’NDEN BEKLENT İ LER İ.
AB ÜYELİĞİNİN TÜRK VATANDAŞLARINA FAYDALARI
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
AVRUPA BİRLİĞİ BAKANLIĞI Valiliklerde AB İşleri İçin Kapasite Oluşturulması Projesi Tanıtım Toplantısı Antalya 22 Ocak 2013.
Valiliklerde AB İşleri İçin Kapasite Oluşturulması Projesi VABpro KAPASİTE GELİŞTİRME FAALİYETLERİ TEKLİF ÇAĞRISI Proje Uygulama Başkanlığı 26 Haziran.
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ T.C PİRAZİZ KAYMAKAMLIĞI PİRAZİZ GELECEĞİ HEDEFLİYOR PROJESİ ÇALIŞMA PLANI.
Kaynak Geliştirme ve STK’lara Yönelik Hibe Programları (AB ve KA Tecrübeleri) Tayyar Doğan Planlama Uzmanı Kalkınma Bakanlığı.
YEŞİLAY İNDİRİM KARTI ile, Bir İlk’te hep birlikte…
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
Valilikler koordinasyonunda illerde yapılan çalışmaların Türkiye’nin Yeni AB Stratejisi ve AB İletişim Stratejisi’ne katkı sağlaması İçişleri Bakanlığı.
Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Sanayi Araştırma ve Geliştirme
EĞİTİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR VE KÖY ENSTİTÜLERİ ÖRNEĞİNDE TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİ VE 21. YÜZYIL BECERİLERİ.
Ali MARAŞLIGİL KAYSERİ İL MÜFTÜSÜ
SOSYAL HİZMET ÇALIŞMALARI
ORTA ASYA VE KAFKASLARDAKİ DAĞLIK SU HAVZALARININ SÜRDÜRÜLEBİLİR YÖNETİMİ İÇİN KAPASİTE GELİŞTİRME PROJESİ T.C. ORMAN VE SU İŞLERİ BAKANLIĞI ÇÖLLEŞME ve.
“EN İYİ İLAÇ EĞİTİM VE SEVGİDİR!” PROJESİ
ÖZEL SEKTÖR GÖZÜYLE SAĞLIK ALANINDA ÜRETİM VE GELECEĞE İLİŞKİN ÖNGÖRÜLER SEİS Yönetim Kurulu Başkanı Metin DEMİR.
OKUL AİLE İŞBİRLİĞİ.
FEVZİ PAŞA ORTAOKULU PROJENİN ADI: PROJENİN ADI: EĞİTİMDE BAŞARI İÇİN BULUŞUYORUZ EĞİTİMDE BAŞARI İÇİN BULUŞUYORUZ.
OKUL TEKNOLOJ İ PLANI. OKULUMUZ PE Ş LER İ NDEN G İ DEB İ LECEK CESARET İ N İ Z VARSA BÜTÜN RÜYALAR GERCEK OLAB İ L İ R.
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
Sağlık Hizmetlerinin Finansman Yöntemleri
OYNUYORUM, EĞLENİYORUM ÖĞRENİYORUM PROJESİ
T. C. ÇEVRE VE ORMAN BAKANLIĞI ÇED VE PLANLAMA GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Y
OKUL GELİŞİMİ YÖNETİM EKİBİ (OGYE) TOPLANTISI
Neden Proje Yönetimi - PROBLEMLERİN KARMAŞIKLIĞI - TEK BİR KİŞİNİN ÇÖZÜME ULAŞMA GÜÇLÜĞÜ - DİSİPLİNLER ARASI İLİŞKİLERİN SAĞLANMASI - MADDE VE İNSAN KAYNAKLARININ.
Türkiye’de Hayat Boyu Öğrenmenin Geliştirilmesi Projesi Paul Weide Ekip Lideri.
OKUL ÖNCESİNDE AİLE KATILIMI
DEN İ ZL İ İ HRACATÇILAR B İ RL İĞİ GENÇ MUC İ TLER ARANIYOR İ NOVAT İ F F İ K İ RLER YARI Ş MASI inovatiffikirleryarismas iwww.denib.gov.tr.
AYDIN ÇOCUK MAHKEMESİ İSMAİL ÇEKİN PEDAGOG
“TEMİZ İNSAN TEMİZ TOPLUM ”
OKUL SÜTÜ PROGRAMI 1.
1 ZÜMRÜTOVA İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ. 2 “En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır.
TERCAN M.KUTSİ BEĞDEŞ İLKOKULU
PROJEN İ N ADI: HAYATIMIZ SATRANÇ PROJEY İ UYGULAYAN OKUL: O Ğ UZLAR İ.O. PROJEN İ N AMACI: Satranç ö ğ retmek PROJEN İ N İ ÇER İĞİ :Satranc ile hayatında.
“OKULLAR HAYAT OLSUN” PROJESİ KAPSAMINDA
Değeri Olmayan İnsan Yoktur; Kötü Değerlerle Donanmış İnsan Olabilir…
PROJELER KOORDİNASYON MERKEZİ BAŞKANLIĞI MEB / PKMB 1984.
Ar-Ge FAALİYETLERİNE İLİŞKİN VERGİSEL TEŞVİKLER
KALKINMA AJANSLARI 1 Milli E ğ itim Bakanlı ğ ı Mesleki ve Teknik E ğ itim Genel Müdürlü ğ ü Sosyal Ortaklar ve Projeler Daire Başkanlı ğ ı.
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞININ KAPASİTESİNİN GÜÇLENDİRİLMESİ PROJESİ (MEBGEP)
Öğrenci Koçluğu Şanlıurfa İl Milli Eğitim Müdürlüğü Ar-Ge Birimi.
U Ş AK İ L M İ LL İ E Ğİ T İ M MÜDÜRLÜ Ğ Ü İŞ YER İ SA Ğ LIK GÜVENL İ K B İ R İ M İ.
1. Uyuşturucuyla mücadele kapsamında eğitim
1 PROJE YÖNETİMİ Kaynak Planlaması. 2 ANAHTAR KAVRAMLAR ve TERİMLER Kaynak Planlaması.
METEM REHBERLİK SERVİSİ
GÜLBAHAR ÖKÇE REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Proje Adı Proje Yürütücüsü Proje Ortağı
İ LÇE VE OKUL BAZINDAK İ MATERYAL TESP İ T İ NDE VE EKS İ KL İ KLER İ N G İ DER İ LMES İ NDE YAPILACAK ÇALI Ş MALAR.
Destek Eğitim Odaları.
Yönetim Danışmanları Derneği Sun Danışmanlık. Kar Amacı Gütmeyen Kurum ve Kuruluşlara Yönelik Destek Programları Mevcut durumda kamu kurumları başta olmak.
ŞAH İ NBEY KAYMAKAMLI Ğ I GAZ İ ANTEP ŞAH İ NBEY ANADOLU L İ SES İ TANITIM SUNUMU.
YATIRIM PROJE TEKLİFİ NASIL HAZIRLACAK?
A-MEB’NA BAĞLI KURULUŞLAR 1.MİLLİ EĞİTİM AKADEMİSİ 2.YÜKSEKÖĞRENİM KREDİ VE YURTLAR KURUMU 3.FİLM,RADYO,TELEVİZYONLA EĞİTİM MERKEZİ.
“ INDICATE” UZUN SÜRELİ SAYISAL KORUMA SAHA ÇALIŞMASI Hakan Koray OZLUK Bahadır AYDINONAT 15 – 16 Ekim 2012 Ankara.
E Ş ME İ LÇE M İ LL İ E Ğİ T İ M MÜDÜRLÜ Ğ Ü İŞ YER İ SA Ğ LIK GÜVENL İ K BÜROSU.
HAYVANSAL ÜRÜNLER SEKTÖRÜNDE GENÇ GİRİŞİMCİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİ
SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
Türkiye’de Afet Yönetim Sistemi
EĞİTİM FİNANSMANI ve OKULDA KAYNAK YÖNETİMİ
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
ÇALIŞANLARIN İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ EĞİTİMLERİNİN USUL VE ESASLARI HAKKINDA YÖNETMELİK 15 Mayıs 2013  ÇARŞAMBA RG Sayı :
GÜDÜMLÜ PROJE DESTEĞİ.
OKULLARDA REHBERL İ K SERV İ SLER İ – H İ ZMETLER İ.
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AHLAK ALGILARI
Sunum transkripti:

MÜFTÜ AHMET HULUS İ İ LKOKULU ŞAH-MAT SATRANCI HAYATINA KAT PROJES İ 1

Proje teklifi sunmaya karar verme Ülkemizin gelece ğ inin güvencesi olan gençlerin ve çocuklarımızın satranç oynayarak yaratıcılık,eleştirel düşünme,karar verme,problem çözme gibi fiziksel ve ruhsal açıdan iyileştirilmesi, e ğ itilmesi ve desteklenmesinin gereklili ğ i ve sa ğ lıklı bir toplum oluşturma ihtiyacının duyulması. 2

Projenin Uygulanabilirli ğ i: Proje uygulanabilir bir projedir. Ailelerin, ö ğ rencilerin ve gençlerin e ğ itilerek sa ğ lıklı toplum ve nesiller oluşturulması için; ildeki mevcut kurumlardan ve burada çalışan personellerinden, e ğ itim kurumlarından, e ğ itimcilerden, yerel yönetimlerden ve sivil toplum örgütlerinin imkanlarından yararlanılacak olup, di ğ er ihtiyaçların Milli E ğ itim Bakanlı ğ ı ve Türkiye Satranç Federasyonu tarafından karşılanabildi ğ i ölçüde bu proje uygulanacaktır. 3

1 Proje Teklifi ve Proje sahibi: Müftü Ahmet Hulusi İ lkokulu ve ö ğ retmenleri. 2 Proje Teklifi Kısa Adı: satranç oynayalım. 3 Proje Uygulayıcısı: Müftü Ahmet Hulusi İ lkokulu. 4 Projenin uygulanaca ğ ı Yer: Müftü Ahmet Hulusi İ lkokulu Binası. 4

5 Süre: Projenin süresi 2014 Ekim ayı sonunda başlar ve 2015 Mayıs ayı sonuna kadar devam eder. 6 Projenin Kapsamı: Denizli-Pamukkale İ lçesi Müftü Ahmet Hulusi İ lkokulu personeli,ö ğ rencileri ve ö ğ renci velilerini kapsar. 5

7 Kuruluşun resmi adı: Müftü Ahmet Hulusi İ lkokulu 8 Kuruluşun kısa adı: 9 Adres irtibat Telefonu: Telefon : 0(258) Belgegeçer : 0(258) E-Posta : 6

10 Yasal Statü: Yasal yönden projenin uygulanmasına engel bir durum bulunmamaktadır. 7

11 Proje Finansmanı: İ htiyaç duyulan finansman okulumuzun mevcut imkanları, resmi ve sivil toplum örgütleri ile Milli E ğ itim Bakanlı ğ ı, Türkiye Satranç Federasyonu ve Yerel yönetimlerin katkılarıyla temin edilebilecektir. 12 Projede Kullanılacak Materyalin Temini: - Okulumuzun imkanları. -Okul aile Birli ğ i ve vatandaşlar -Ö ğ renciler ve ö ğ renci velileri. -Türkiye Satranç federasyonu. -Yerel yönetim.Pamukkale Belediyesi 8

13 Proje Hakkında Genel Bilgiler : Ülkemizin gelece ğ inin güvencesi olan gençlerin ve çocuklarımızın satranç oynayarak yaratıcılık,eleştirel düşünme,karar verme,problem çözme gibi fiziksel ve ruhsal açıdan sa ğ lıklı aileler, bireyler ve sa ğ lıklı nüfus oluşturulması. 9

14 Proje Öncesi Durum : Sa ğ lıklı birey, sa ğ lıklı toplum ve sa ğ lıklı nesiller oluşmasında uzmanlarca tespit edilen, bireylerce ihtiyaç duyulan alanlarda insanların ve ö ğ rencilerin taleplerin karşılanması. 10

15 Projenin Amaç ve Gerekçesi: Toplumumuzun sa ğ lıkı düşünebilme düzeyini yükseltmek, daha sa ğ lıklı daha güzel ve yaşanabilir bir dünyada hayat sürebilmek, gelecek nesillerin daha iyi şartlarda büyümesini sa ğ lamak amacıyla insanlara sa ğ lıklı düşünme,birlik ve beraberlik duygusunu geliştirme bilincini vererek gerekli alt yapıyı oluşturmak. 11

16 Projenin Bilimsel ve Teknolojik Hedefleri ve Teknolojinin Ulaştı ğ ı Son Durum: Kendisiyle ve çevresiyle barışık bir toplum oluşacaktır. İ nsanların sa ğ lıklı düşünebilme ve yaşama standartlarını yükselecektir. Ö ğ rencilerin ve gençlerin spor yaparak sa ğ lıklı yaşamaları sa ğ lanacak. Çocukların ve gençlerin kötü alışkanlıklardan korunmaları sa ğ lanacaktır. Ailenin sa ğ lam temellere oturtularak kurulması ve aile bireylerinin mutlulu ğ unun devamlı olması sa ğ lanacaktır.. İ nsanların birlik,beraberlik içinde yaşamalarını sa ğ lamak. 12

17 Projenin Mali ve Ekonomik Yönü: Proje ve Yatırım Giderleri Toplam maliyet aşa ğ ı yukarı TL. 13

Mali Ve Ekonomik Yönü Maliyet Toplamı (YTL) Danışma ve Eğitim Merkezi Müftü Ahmet Hulusi İlkokulu ve okul öğretmenleri. Uzman, Eğitici ve Yardımcı Personel Okulumuz öğretmenleri.Konuya vakıf uzman kişiler. Donanım (Araç- Gereç- Materyal) 5000,00 TL. 14

Bütçe modelleri: Gerçek-do ğ rudan giderler : Proje malzemeleri ö ğ renci velileri, Okul Aile Birli ğ i Yönetimi tarafından karşılanacaktır. Proje malzemelerini sponsur bulunursa dışarıdan da sa ğ lanmaya sa ğ lanacaktır. Dolaylı giderler : Di ğ er hususlarda yerel imkanlardan yararlanılacaktır. 15

18 Projenin Gelirleri: Projeden gelir beklenmiyor. 19 Projenin Gelir-Gider Çizelgesi: Projede kar amacı gözetilmemiştir. 20 Mali Rantabilite: Projede kar amacı gözetilmemiştir. 21 Geri Dönme Süresi: Projede kar amacı gözetilmemiştir. 16

.22 SONUC VE DE Ğ ERLEND İ RME Taslak Uygulama Planı: Projeye İ htiyaç Duyulması : Ülke kalkınmasında anahtar rol oynayan “Sa ğ lıklı Nesillerin” oluşturulmasının hedeflenmesi. Arsa Temini: -- Proje Teklifi: Müftü Ahmet Hulusi İ lkokulu ö ğ retmenleri tarafından teklif edilmiştir. Projenin Kabulü: Ülke projesidir. Her iki bakanlık tarafından da (Milli E ğ itim Bakanlı ğ ı ve Sa ğ lık Bakanlı ğ ı) bu tür projeler desteklenmektedir. Projenin Gerçekleştirilmesi: Gerekli alt yapının, personel ve donanımın sa ğ lanması durumunda proje uygulanabilecektir. 17

.23 PROJEDE GÖREV ALACAKLAR Müftü Ahmet Hulusi İ lkokulu ö ğ rencileri.180 Ö ğ renci. Ö ğ renci velileri ve Okul Aile Birli ğ i. Projede görevli ö ğ retmenler.1.2.ve 3.sınıf ö ğ retmenleri. Projeden sorumlu idareciler.Müdür ve md.yrd. Projeden sorumlu di ğ er personel. 18

PROJEYE SORUMLULARI Metin KOLAK Ümit KALAYCIFikri Ç İ MEN ÜyeProje sorumlu Bsk. Üye İ lnaz KARULŞerife SATILMIŞHasret MUN İ S Üye üye Üye Teslime SARIVeli ÇÖLGEÇENCeyhun KOCALAR Üye Üye Üye Şeref ERB İ LGökhan AKSOYNurşen ERŞAH İ N Üye Üye Üye Ertu ğ rul CANATAN Mustafa BAK İ Hayati BAZ Projeden Sorumlu Md.Yrd. Müdür Başyard.Okul Müdürü 19

PROJE İ LE İ LG İ L İ FOTO Ğ RAFLAR PROJE İ LE İ LG İ L İ FOTO Ğ RAFLAR 20

21

22

23

24

25

26

27

28

SATRANÇ TURNUVASI 1.TUR 29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

"Satranç hakkında, hayat için çok uzun oldu ğ u söylenir ama bu satrancın de ğ il, hayatın kusurudur." Irning Chernev "Satranç hakkında, hayat için çok uzun oldu ğ u söylenir ama bu satrancın de ğ il, hayatın kusurudur." Irning Chernev 40

ŞAH-MAT SATRANCI HAYATINA KAT PROJES İ NDE GÖREV ALAN Ö Ğ RETMEN ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDER İ Z. PROJE YÖNET İ M İ ŞAH-MAT SATRANCI HAYATINA KAT PROJES İ NDE GÖREV ALAN Ö Ğ RETMEN ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDER İ Z. PROJE YÖNET İ M İ 41