Kütahya İl Afet ve Acil Durum Müdürü

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Advertisements

OLAY KOMUTA SİSTEMİ (OKS)
Ulusal Afet Müdahale Yapılanması ve SAR Operasyon Yönetimi
KALKINMA AJANSLARI ve KOORDİNATÖR İLLER
Stratejik planlama sürecinde dikkat edilecek hususlar
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
DEVLET PLANLAMA TEŞKİLATI MÜSTEŞARLIĞI
STRTEJİK PLAN HAZIRLAMA TAKIMININ OLUŞTURULMASI. Hazırlık Dönemi Çalışmaları ve Takımın Oluşturulması Stratejik planlama çalışmalarının başarısı plan.
ACİL DURUM VE EYLEM PLANI
İŞ KANUNUNDA ÜÇLÜ DANIŞMA KURULU VE EKONOMİK SOSYAL KONSEY AYŞE KÜÇÜK ZİYA AK MEHMET ÜSTBAŞ
Millî Eğitim Bakanlığı Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü
Mahalle Afet Gönüllüleri Uygulaması
T.C. Bursa Valiliği İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü Türkiye Afet Müdahale Planı
Bahtiyar ÇETİN Endüstri Mühendisi Afet ve Acil Durum Yönetim Merkezi
Valiliklerde AB İşleri İçin Kapasite Oluşturulması Projesi EĞİTİM İHTİYAÇ ANALİZİ SEMİNERİ.
AVRUPA BİRLİĞİ BAKANLIĞI Valiliklerde AB İşleri İçin Kapasite Oluşturulması Projesi Tanıtım Toplantısı Antalya 22 Ocak 2013.
Kütahya Afet Müdahale Planı
İSTAMP (İstanbul Afet Müdahale Planı)
 Doğal afetler gerçekleştiğinde kamu kurum ve kuruluşlar olarak çeşitli çalışmalar yürütülmektedir.  Bu çalışmalardan bir kısmı afet gerçekleştiği andan.
YEREL DÜZEY HİZMET GRUBU OPERASYON PLANLARININ HAZIRLANMASI
İL AFET MÜDAHALE PLANLARININ HAZIRLANMASI
TÜRKİYE AFET MÜDAHALE PLANI
Valiliklerde AB İşleri İçin Kapasite Oluşturulması Projesi VABpro KAPASİTE GELİŞTİRME FAALİYETLERİ TEKLİF ÇAĞRISI Proje Uygulama Başkanlığı 26 Haziran.
İSTAMP 2014 TATBİKAT REHBERİ ve GENEL ESASLAR. Genel Bilgiler.
Yönetim Bilgi Sistemleri Şubat TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
İŞ GÜVENLİĞİ UZMANLARININ GÖREV YETKİ VE SORUMLULUKLARI
BİLİM VE TEKNOLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
KÜÇÜK YATIRIMLAR FONU ORMANLARIMIZIN EKONOMİK, SOSYAL VE ÇEVRESEL KATKILARI ÜZERİNE YEREL UYGULAMALAR PROJESİ “Yaşam için Fırsat, Doğa için Destek” İÇERİK.
Strateji Geliştirme Başkanlığı
HASTA ODAKLI KALİTE YÖNETİM STANDARTLARI VE HİZMET KALİTE STANDARTLARI İLİŞKİSİ Yrd. Doç. Dr. Ufuk Cebeci İTÜ Sağlık İşletmeleri Sertifika Program Koordinatörü.
DÜZCE İL ÖZEL İDARESİ DÖNEMİ STRATEJİK PLANLAMA
PERFORMANS BÜTÇE HAZIRLIK SÜRECİ
Valilikler koordinasyonunda illerde yapılan çalışmaların Türkiye’nin Yeni AB Stratejisi ve AB İletişim Stratejisi’ne katkı sağlaması İçişleri Bakanlığı.
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU İzmir Bölge Müdürlüğü 1/25.
Elektrik Elektronik Teknoloji Platformu Oluşturma Çalıştayı Sinan Tandoğan TÜBİTAK-TEYDEB 23 Şubat 2007, TÜSSİDE.
İZLEMEİZLEME Defterdarlıklar İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013 Strateji Geliştirme Başkanlığı 1.
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
ULUSAL İSTİHDAM STRATEJİSİ EYLEM PLANLARI ( ) Eğitim İstihdam İlişkisinin Güçlendirilmesi 24 Aralık 2014.
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA İLİ ULUSAL ANNE ÖLÜMLERİ ÇALIŞMASI
Olay Komutanı. Olay Komutanı Planlama Bölümü Şefi Operasyon Bölümü Şefi Lojistik Bölümü Şefi Finans/ Yönetim Bölümü Şefi.
T. C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Personel Genel Müdürlüğü SAYI :B. 08. PGM
1 KURUMSAL YÖNETİM KOMİTESİ EYLEM PLANI (Yapılan Çalışmalar, Mevcut Durum ve Planlanan Çalışmalar) Ender ÇOLAK Sermaye Piyasası Kurulu Başkan Yardımcısı.
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
Küresel Piyasalardaki Gelişmeler Işığında Türkiye Ekonomisine ve Bankacılık Sistemine İlişkin Değerlendirmeler Hüseyin Aydın Yönetim Kurulu Başkanı 1 Şubat.
Hedef A.1. : Deprem Bilgi Altyapısının Geliştirilmesi; Deprem bilgi altyapısının geliştirilmesi, güçlendirilmesi, sürdürülebilirliğinin sağlanması bu altyapıyı.
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİK PLANLAMA.
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
İSMMMO İSTANBUL VALİLİĞİ AB PROJELERİ İŞBİRLİĞİ HAZİRAN 2009.
İL YATIRIM PROGRAMI HAZIRLIK VE İZLEME SÜRECİ
ULUSAL VE YEREL DÜZEY PSİKOSOSYAL DESTEK HİZMET GRUBU PLANI
FAALİYET/PROJE EYLEM PLANLARI
TÜRKİYE AFET MÜDAHALE PLANI VE KBRN HİZMET GRUBU PLANI
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞININ KAPASİTESİNİN GÜÇLENDİRİLMESİ PROJESİ (MEBGEP) MEBGEP.
Kamu İdareleri için Stratejik Planlama Kılavuzu (Hazırlık Çalışmaları)
AFET VE ACİL DURUM YÖNETİM MERKEZİ
İzmir İl MEM ARGE Kamu İdareleri için Stratejik Planlama Kılavuzu (Hazırlık Çalışmaları)
24 TEMMUZ 2015 KOORDİNASYON TOPLANTISI TALİMATLARINA DAİR GELİŞMELER Kurum İsmi.
T.C. Başbakanlık Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
AFETLER ve AFET YÖNETİMİ (SAU-026) Ulusal Deprem Stratejisi Eylem Planı (UDSEP ) Prof. Dr. Levent Gülen Ofis: M-1 No:1303.
AFETLER ve AFET YÖNETİMİ (SAU-026) Türkiye Afet Müdahale Planı
1 Osman Özdemir MÜLGA TEBLİĞ İLE REVİZE TEBLİĞ ARASINDAKİ ÖNEMLİ FARKLAR 2.
1/ tarihinde gerçekleştirilen Çalışma Grubu 1’inci Toplantısı’nda görüşülen konular şunlardır: Su kaynakları modellerinin çeşitleri nelerdir?
İbrahim AYDIN Bilişim Teknolojileri İl Koordinatörü.
SEYHAN HAVZASI SEKTÖREL SU TAHSİS PLANI HAZIRLANMASI PROJESİ T.C. ORMAN VE SU İŞLERİ BAKANLIĞI SU YÖNETİMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Güney CAN Uzman Havza Yönetimi.
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı
Türkiye’de Afet Yönetim Sistemi
KAMUDA HASSAS GÖREV.
TÜRKİYE YETERLİLİKLER ÇERÇEVESİ HAZIRLAMA ÇALIŞMALARI
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
Sunum transkripti:

Kütahya İl Afet ve Acil Durum Müdürü İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü Kütahya Afet Müdahale Planı (KAMP) Hazırlık Çalışmaları Eylül 2014 Ahmet Ali ARTUN Kütahya İl Afet ve Acil Durum Müdürü

İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü İÇİNDEKİLER Yerel Planların Koordinasyon Sürecinin Yönetilmesi İl Planlarının Hazırlanması Süreci Çözüm Ortakları Arası İletişim Çözüm Ortakları Arası Koordinasyon Üst Düzey Bilgilendirme İl Afet Müdahale Planının Hazırlanması Kritik Bilgiler Kapasite ve İhtiyaç Analizi Destek İller ile Çalışmalar Ulusal Planlama Çalışmaları Hizmet Grupları Arası Koordinasyon HG Operasyon Planlarının Hazırlanmasının Koordinasyonu Sorumlu Kurum ve Kuruluşlar Yönetim ve Organizasyon Planlaması Hizmet Grupları Arasındaki Bağlantılar Kütahya İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü

İl Planlarının Hazırlanması Süreci YEREL PLANLARIN KOORDİNASYON SÜRECİNİN YÖNETİLMESİ İl Planlarının Hazırlanması Süreci Bilgilendirme İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü’nde görevli tüm personele, Afet ve Acil Durum Müdahale Hizmetleri Yönetmeliği ve TAMP hakkında genel bir bilgilendirme yapılmalıdır. İl Müdahale Planı’nın formatı, çerçevesi ve esaslarının personel tarafından benimsenmesi sağlanmalıdır. KÜTAHYA İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ

«İl Genel Plan Çalışma Grubu» Oluşturulması YEREL PLANLARIN KOORDİNASYON SÜRECİNİN YÖNETİLMESİ İl Planlarının Hazırlanması Süreci «İl Genel Plan Çalışma Grubu» Oluşturulması Planın hazırlanması sürecini yönetecek olan bir çalışma grubu oluşturulmalıdır. Çalışma Grubu Bir Şube Müdürü Koordinatörlüğünde, en az 3 koordinatör yardımcısından oluşmalı, KÜTAHYA İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ

İl Genel Plan Koordinatörü YEREL PLANLARIN KOORDİNASYON SÜRECİNİN YÖNETİLMESİ İl Planlarının Hazırlanması Süreci İl Genel Plan Koordinatörü Koordinatör Yardımcısı (Acil Durum Hizmet Grupları Sorumlusu 10 Hizmet Grubu) Koordinatör Yardımcısı (Ön İyileştirme Hizmet Grupları Sorumlusu 8 Hizmet Grubu) Koordinatör Yardımcısı (Lojistik-Bakım, Bilgi-Planlama, Finans-İdari İşler Hizmet Grupları Sorumlusu 8 Hizmet Grubu) KÜTAHYA İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ

Çalışma Grubu Oluşturulması YEREL PLANLARIN KOORDİNASYON SÜRECİNİN YÖNETİLMESİ İl Planlarının Hazırlanması Süreci Çalışma Grubu Oluşturulması KÜTAHYA İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ

Çalışma Grubu Oluşturulması YEREL PLANLARIN KOORDİNASYON SÜRECİNİN YÖNETİLMESİ İl Planlarının Hazırlanması Süreci Çalışma Grubu Oluşturulması KÜTAHYA İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ

Çalışma Grubu Oluşturulması YEREL PLANLARIN KOORDİNASYON SÜRECİNİN YÖNETİLMESİ İl Planlarının Hazırlanması Süreci Çalışma Grubu Oluşturulması KÜTAHYA İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ

İl Planlarının Hazırlanması Süreci YEREL PLANLARIN KOORDİNASYON SÜRECİNİN YÖNETİLMESİ İl Planlarının Hazırlanması Süreci Çalışma Takvimi Oluşturulması Plan çalışma grubu; Ana Plan ve Yerel Düzey Hizmet Grubu Operasyon Planlarının hazırlanması çalışmalarının yürütüleceği bir çalışma takvimi oluşturmalı, Bu takvim, ilde yapılacak genel bilgilendirme toplantıları, hizmet grupları toplantıları, Hizmet Grubu Planlarının hazırlanması, incelenmesi ve onaylanması süreçlerini kapsamalı ve çalışmaların bu süreçlerde yürüdüğünü gösteren bir otokontrol sistemi olmalıdır. KÜTAHYA İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ

Çözüm Ortakları Arası İletişim YEREL PLANLARIN KOORDİNASYON SÜRECİNİN YÖNETİLMESİ Çözüm Ortakları Arası İletişim ANA TOPLANTI; İl Afet Müdahale Planında görev verilen gerek ana çözüm ortağı, gerek destek çözüm ortağı planlamaya tabi kurum ve kuruluşların en üst düzeyde kurum amirleri ile birlikte planlama çalışmalarında görevlendirilecek en az şube müdürü düzeyinde personel ile birlikte 2'şer temsilciden oluşan katılım ile Vali veya Vali Yardımcısı başkanlığında genel bir bilgilendirme toplantısı düzenlenmelidir. KÜTAHYA İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ

Çözüm Ortakları Arası İletişim YEREL PLANLARIN KOORDİNASYON SÜRECİNİN YÖNETİLMESİ Çözüm Ortakları Arası İletişim MESAJLAR; Afet ve Acil Durum Müdahale Hizmetleri Yönetmeliği’nin ilgili hükümleri gereğince, ana ve destek çözüm ortaklığı, kurumların mevzuatsal görevi olduğu, Planları AFAD koordinasyonunda, ulusal düzey hizmet grubu planları ile aynı doğrultuda hazırlamanın kendi sorumluluklarında olduğu, Plan çalışmalarının 1 kişi veya yetkisiz, ilgisiz ve bilgisiz personeller tarafından yerine getirilemeyeceği, en az şube müdürü düzeyinde bir koordinatör yönetiminde istikrarlı bir çalışma grubu ile yapılabileceği, Planların Karar Destek Sistemleri (AYDES gibi) ile kontrol edilip destekleneceği mesajlarıyla; Yapılan ve yapılacak olan çalışmaların, bir plandan öte Afet Yönetim Sistemine geçişin çalışmaları olduğu, … . KÜTAHYA İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ

Çözüm Ortakları Arası İletişim YEREL PLANLARIN KOORDİNASYON SÜRECİNİN YÖNETİLMESİ Çözüm Ortakları Arası İletişim MESAJLAR; Hizmet Grubu Planları için genel bir çalışma takvimi oluşturulduğu, Ulusal Düzey Bakanlıklar Hizmet Grubu Planlarının yayınlanmasını müteakiben, yerel düzey her hizmet grubu planı için ayrı ayrı toplantılar düzenleneceği ve destek çözüm ortakları ile birlikte hizmet grubu planı hazırlama takvimine göre hareket edilmesi gerektiği, Çalışma takvimine göre zaman zaman periyodlar halinde raporlamalar isteneceği, Planın bir inceleme komisyonu tarafından inceleneceği, istenilen ve ihtiyaçları karşılayacak düzeye gelmeden onaya sunulmayacağı, mesajları verilmelidir… … . KÜTAHYA İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ

Çözüm Ortakları Arası Koordinasyon YEREL PLANLARIN KOORDİNASYON SÜRECİNİN YÖNETİLMESİ Çözüm Ortakları Arası Koordinasyon İllerde AFAD’ın Ana Çözüm Ortağı olduğu 8 Hizmet Grubu dışında kalan diğer 18 Hizmet Grubu ile ilgili çalışmalar başlama aşamasında olmakla birlikte, Ana çözüm ortakları ile Ulusal Düzey Bakanlıklar Hizmet Grubu Planlarının yayınlanmasını veya iller ile paylaşılmasını müteakiben, ildeki bakanlıklar yapılanmasına göre destek çözüm ortakları belirleme çalışması yapılmalı, Sonrasında, hem ana çözüm ortağının, hem de destek çözüm ortaklarının görev alanları itibari ile hizmet grubunun ihtiyaç duyacağı katkıyı sağlayacak görev dağılımı çalışması yapılmalıdır. KÜTAHYA İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ

Üst Düzey Bilgilendirme YEREL PLANLARIN KOORDİNASYON SÜRECİNİN YÖNETİLMESİ Üst Düzey Bilgilendirme Planın ağırlığını muhafaza edebilmek ve planlama süreçlerinin istenilen seviyede ilerlemesini sağlamak için, Mülki İdare Amirlerine ve AFAD Başkanlığına 2 haftalık periyodlar ile raporlamalar yapılmalıdır. KÜTAHYA İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ

Kritik Bilgiler İL AFET MÜDAHALE PLANININ HAZIRLANMASI Risk Analizleri Geçmişte Yaşanmış Afetlerin İstatistikleri Senaryolar Afete Maruz Bölge Kararları Ulaşım ve Nakliye İmkanları Yapılaşma, yerleşim ve nüfus bilgileri Geçici ve Kalıcı Barınma Alanları Bilgileri Vb… KÜTAHYA İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ

Kapasite ve İhtiyaç Analizi İL AFET MÜDAHALE PLANININ HAZIRLANMASI Kapasite ve İhtiyaç Analizi Öncelikle planlama yapılacak il ve yakın illerde meydana gelecek afetlerin etkilerine göre ihtiyaç analizi yapılmalı, Gerek afetzedelerin ve gerekse planda görev alan hizmet gruplarının ihtiyaç duyacağı kaynaklar tespit edilmeli, Hizmet Grubu Planları yapılırken, plan çalışma grubu tarafından hizmet grubu faaliyetleri sırasında kullanmayı planladığı ihtiyaçların kapasite tespiti yapılmalı, Ayrıca tüm hizmet gruplarının ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde kapasite tespiti «Kaynak Yönetimi Hizmet Grubu» tarafından yapılmalıdır. KÜTAHYA İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ

Kapasite ve İhtiyaç Analizi Kriterleri İL AFET MÜDAHALE PLANININ HAZIRLANMASI Kapasite ve İhtiyaç Analizi Kriterleri Kapasite tespiti önceliklendirilmeli, Boyutlarına, kapasitelerine, güçlerine ve kabiliyetlerine kategorize edilmelidir, Çünkü ihtiyaçlar devlet, özel sektör, STK’lar ve bağışlardan sağlanacağı için, kaynağın etkin ve verimli bir şekilde kullanılması ve kaynak tahribatının önlenmesi açısından önemlidir. KÜTAHYA İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ

Destek İller ile Çalışmalar İL AFET MÜDAHALE PLANININ HAZIRLANMASI Destek İller ile Çalışmalar Pilot İl uygulamalarında henüz destek iller ile ilgili çalışma aşamasına gelinmemiştir. KÜTAHYA İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ

Ulusal Planlama Çalışmaları İL AFET MÜDAHALE PLANININ HAZIRLANMASI Ulusal Planlama Çalışmaları Yaşanan afetin seviye tespitine göre, 2. seviye afetten sonra ulusal düzey plan devreye gireceğinden dolayı, planların entegre olacak şekilde hazırlanması büyük önem arz etmektedir. . KÜTAHYA İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ

Hizmet Grupları Arası Koordinasyon İL AFET MÜDAHALE PLANININ HAZIRLANMASI Hizmet Grupları Arası Koordinasyon Hizmet Grupları, ihtiyaçları ve görev alanları ile ilgili örtüşmelerin dışında diğer hizmet grupları ile girift bir yapıya sahip olmamalıdır. Aksi takdirde yetki ve beklenti karmaşası yaşanabilir… İhtiyaç duyulan koordinasyon AADYM aracılığı ile sağlanmalıdır. KÜTAHYA İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ

Sorumlu Kurum ve Kuruluşlar HG OPERASYON PLANLARININ HAZIRLANMASININ KOORDİNASYONU Sorumlu Kurum ve Kuruluşlar Hizmet Grubu Planını hazırlamaktan sorumlu Ana Çözüm Ortağı Kurum/Kuruluş ile ilk toplantı yapılmalı, bu toplantıda, destek çözüm ortakları belirlenmeli, Destek Çözüm Ortaklarının da katılımı ile yapılacak 2. toplantıda, hizmet grubu planı hazırlanma çalışmalarını yürütecek bir plan çalışma grubu oluşturulması sağlanmalı, Planın hazırlanma süreci ile ilgili bir çalışma takvimi oluşturulmalı, bu süreç içerisinde plan içeriğinde ana ve destek çözüm ortaklarından beklentiler, sorumluluklar ve yetkiler ortaya konmalı, Çalışma takvimine göre belirli periyodlarda İl Genel Plan Koordinatörlüğü ile görüş alışverişinde bulunmalı ve raporlama yapmalıdır. KÜTAHYA İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ

Yönetim ve Organizasyon Planlaması HG OPERASYON PLANLARININ HAZIRLANMASININ KOORDİNASYONU Yönetim ve Organizasyon Planlaması KÜTAHYA İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ

Hizmet Grupları Arasındaki Bağlantılar HG OPERASYON PLANLARININ HAZIRLANMASININ KOORDİNASYONU Hizmet Grupları Arasındaki Bağlantılar Hizmet Grupları, plan hazırlama sürecinde ihtiyaç analizleri doğrultusunda diğer hizmet gruplarından beklentilerini ortaya koymalı, KÜTAHYA İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ

DESTEK ÇÖZÜM ORTAKLARI Hizmet Grupları Lojistiği Hizmet Grubu ANA ÇÖZÜM ORTAĞI AFAD (İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü)   Tüm hizmet gruplarının beslenme ve barınma hizmetlerine lojistik destek sağlamaya yönelik koordinasyondan sorumludur. DESTEK ÇÖZÜM ORTAKLARI Kütahya İl Özel İdaresi Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü Kütahya Belediye Başkanlığı Kızılay Kütahya Şubesi Yemek Firmaları Özel Güvenlik Firmaları HİZMET GRUBUNUN GÖREV VE SORUMLULUKLARI İl Afet Acil Durum Yönetim Merkezi’nin kullanılamaz durumda olması halinde mobil afet yönetim merkezi sistemlerini devreye sokmak Operasyon planlarında belirlenmiş olan konuşlanma alanında hizmet gruplarının hizmet vereceği alanları ihtiyaca göre oluşturmak. Afet bölgesine giden personelin beslenme ve barınmasını sağlamak üzere gerekli tesisleri kurmak, işletmek. 120 saatten sonra afet bölgesinde bulunan hizmet gruplarına ve hizmet grupları ile birlikte görev yapan STK’ lara ihtiyaçlar dahilinde beslenme ve barınma hizmetleri sunmak. KÜTAHYA İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ

İl Afet ve Acil Durum Müdürü TEŞEKKÜRLER….. Ahmet Ali ARTUN İl Afet ve Acil Durum Müdürü KÜTAHYA İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ