Stratejik Plan Şablonu

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Alptekin GÖKÇEYREK | Teknik Satış Danışmanı
Advertisements

DIŞ TİCARETİNİZ BURDA BAŞLAR!
MS OFFICE outlook 2013.
Meslek Yüksekokulu, 25 kasım 2010
Küçük İşletmeler için Pazarlama Araçları
Çalıştay: Başbakanlık Uzmanları İçin DEA 13 Ekim 2009 EuropeAid/125317/D/SER/TR Oturum 3 Hükümet ve Kamu Kurumları için DEA Danışma Süreci.
Final Sunum Şablonu Dönem Final Sunumları
 Doç.Dr. Şirin Karadeniz. Hedefler, görev analizine dayanır.
MODÜL 4 Organizasyon.
Siirt Valiliği Siirt Üniversitesi Siirt Sanayi ve Ticaret Odası Siirt İl Özel İdaresi Dicle Kalkınma Ajansı Siirt Esnaf ve Sanatkarlar Odalar Birliği.
Yerel Yönetim Reformuna Destek Projesi 1 MAHALLİ İDARE BİRLİKLERİNDE STRATEJİK PLANLAMA.
Türk Oda ve Borsaları Akreditasyon Projesi 2009 John Lockett.
STRATEJİK YÖNLENDİRME
Raporlama. ● HAZIRLIK ● ARAŞTIRMA ● RAPOR- genel görünüm - pratik tavsiyeler ● GENEL YORUMLAR ARAŞTIRMA / RAPORLAMA.
Paydaş Analizi Nasıl Yapılır?
Fatih Tuncer HATUNOĞLU İletişim Yazılım Genel Müdürü Mart, 2013 BURSA
Pazarlama Teknikleri.
TİDE XI. Türkiye İç Denetim Kongresi - 9 Kasım 2007
Bölüm 6 Örgütsel Yönlendirme
Support to Local Administration Reform 1 Birlik için stratejik yönün tanımlanması.
Takımlar Neden Bu Kadar Popüler Oldu? Onlarca yıl önce W. L. Gore, Volvo ve General Foods gibi firmalar, üretim aşamalarına takımları da dâhil.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Teknikler 1. Gün 3. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Yerel ihtiyaçlara uygun kalite güvencesi:
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 1-2 MART 2003 ANTALYA.
Düzenleyici Etki Analizinin Türk Hukuk Sistemine Tanıtılması DEA’ların Şeffaflık, Konsültasyon ve İletişim Unsurlarının Artırılması Mart 2009 Oturum.
MODERN YÖNETİM VE ORGANİZASYON
Yetkinlikler Yetkinlikler belirli bir görevi başarıyla yerine getirebilmek için beklenen ortak kurumsal davranış ve tutumları tanımlanmaktadırlar.
ETKİNLİK HAYALLERİMDEKİ DEĞİŞİM VE GELİŞİM
Kalite Kültürüne Dönüşüm Stratejileri
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
STRATEJİK PLANLAMA.
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI
İzmir İl MEM ARGE Kamu İdareleri için Stratejik Planlama Kılavuzu (Hazırlık Çalışmaları)
SERTİFİKASYONA İLİŞKİN İKİNCİ DANIŞMAN GÖRÜŞMESİ EEE PRATİKTE KULLANIM FAALİYETLERİNİN EVALÜASYONU Eğitimde Etniklerarası Entegrasyon Projesi.
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
ETwinning PORTAL.
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
YENİKENT AHMET ÇİÇEK TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 2010 ANKARA Nihat BÜLBÜL.
Proje Yönetim Döngüsü: -Aşamaları -Rol ve Sorumluluklar
Yönetim Kurulu Toplantısı 16 Aralık 2009 MEBGEP FAALİYETLERİNİN UYGULAMAYA YÖNELİK İLERLEMELERİ Yönetim Kurulu Toplantısı 16 Aralık 2009 MEBGEP FAALİYETLERİNİN.
Topluluk İnovasyon Girişimi Süreç Açıklaması ve Yol Haritası Dokümanı 26 Mayıs
Toplam Kalite Yönetimi
X- Strateji İçin Kültür ve Liderlik
Radardanismanlik.com.tr 1 RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK radardanismanlik.com.tr EĞİTİMDE KALİTE RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK TAKIM ÇALIŞMASI.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
KULLANIM ADIMLARI Adım 1: Okulunuzu Kaydedin Adım 2: Okul Ayarlarını Keşfedin (ThinkQuest Projects) Adım 3: Hesaplar Oluşturun (ThinkQuest Projects) Step.
İ ve D planı nedir. İ ve D çalışmasını Organize Etmek Bir İ ve D sistemi – Bir bütün olarak 12 bileşen – Ulusal düzeyde geniş bir vizyon oluşturur Bir.
eTwinning Twinspace Proje Çalışma Alanı
Kurumsal Kültür Yapılandırma Projesi
ORTAOKUL BEŞİNCİ SINIF UYUM PROGRAMI
Lansman Fikirleri.
Şirket Adı İş planı sunusu.
Herkese Açık Okul Adı Tarih.
Şirket Toplantısı Şirketinizin Adı.
Hoş Geldiniz! Şirket Adı.
İlerleme veya Durum Raporlama
Eğitim Sunusunun Başlığı
Meslek Yüksekokulu, 25 kasım 2010
E Twinning Eğitimi-1 Muğla e-Twinning İl Koordinatörü BETÜL ŞOHOĞLU.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
Eğitim Sunusunun Başlığı
Başarıyı ölçme ve paylaşma kılavuzu
Şirket Adı İş Planı.
Şirket Adı İş Planı Sunusu.
Hem bugüne hem de geleceğe yönelik fikirler
Sunum transkripti:

Stratejik Plan Şablonu

Bu şablon Yammer ağınızı kullanıma alma sürecini planlamanıza yardımcı olacak. Tamamlandıktan sonra, üst düzey vizyondan lojistik kullanıma alma ayrıntılarına kadar, stratejik planınız olarak hizmet edecek. Rotadan sapmamanıza, diğer paydaşlarla aynı çizgide olmanıza ve Yammer'ın değerini kuruluşunuza açıkça ifade etmenize yardımcı olacak.

Stratejik Plan Ajanda Vizyonunuzu Tanımlayın Ticari Sonuçları Belirleyin Başlıca Paydaşlarınızı Belirleyin Kullanım Durumlarını Özetleyin Kullanıma Alma Yapılacaklar Listesi Oluşturun

Vizyonunuzu Tanımlayın

Vizyon Mesajınız nedir? Microsoft Office 4/5/2017 Vizyon Mesajınız nedir? Vizyon mesajı, Yammer'ın şirketiniz ve şirket çalışanlarınız için değerini anlatan 1-4 cümlelik bir açıklamadır. Vizyon mesajları iş arkadaşlarınızın ve liderlerinizin Yammer'ın faydalarını anlamasına yardımcı olur, bu da olumlu görüş bildirmeleri ve destekleri için kilit önem taşır. Vizyon Mesajı Örnekleri Departmanlarımızın birbiriyle bağlantı kurma, görev veya projeler üzerinde birlikte çalışma, liderlerle iletişim kurma, etkinlik ve netlik için süreçleri düzenleme biçimini dönüştürüyoruz. Performans kültürümüzün bir parçası olarak stratejilerimizin daha verimli bir şekilde uygulanması için şirket verilerinin ve haberlerin çalışanlar arasında kolaylıkla paylaşılacağı güvenli ve açık bir işbirliği platformu oluşturuyoruz. © 2012 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

Vizyon Mesajınızın Taslağını Oluşturun Yammer Vizyon Mesajınız için ideal olarak şirketin üst düzey yöneticileri, departman müdürleri ve diğer paydaşlarıyla birlikte 1-4 cümlelik bir taslak hazırlayın.

Ticari Sonuçları Belirleyin

Ticari Sonuçlar Neden Belirlenmeli? Microsoft Office 4/5/2017 Ticari Sonuçlar Neden Belirlenmeli? Ticari sonuçların açık bir şekilde tanımlanması, Yammer'ın elde etmenize yardımcı olabileceği hayata geçirilebilir hedeflere odaklanmanızı sağlar. Ticari sonuçların yer aldığı bu listenin taslağını hazırlarken şirket liderlerini ve yüksek öncelikli departmanların üyelerini de sürece dahil etmeye çalışın. Ticari Sonuçlara Örnekler Pazarlama Müşterilerin düşünceleriyle bağınızı koparmayın. Kampanyayı ve yardımcı uygulamayı hızlandırın. Kuruluşlarla yakından ve güvenli bir şekilde işbirliği yapın. İnsan Kaynakları İşe alım sürecini hızlandırın. Çalışanları elde tutma oranını artırın. Birleşik bir kültür oluşturun. Satış Ürün serilerinde ve coğrafi bölgelerde tüm müşteriler için ortak bir deneyim sağlayın. Satış döngüsünü hızlandırın. Rekabetçi zekayı daha hızlı paylaşın. © 2012 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

Ticari Sonuçlarınızın Taslağını Hazırlayın Microsoft Office 4/5/2017 Ticari Sonuçlarınızın Taslağını Hazırlayın Vizyonunuzu aklınızdan çıkarmadan, Yammer'ın şirketinizin elde etmesine yardımcı olabileceği ticari sonuçların listesini yapın. Departman 1 Sonuç Departman 2 Sonuç Departman 3 Sonuç © 2012 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

Başlıca Paydaşlarınızı Belirleyin

Başlıca Paydaşlar Kimlerdir? Microsoft Office 4/5/2017 Başlıca Paydaşlar Kimlerdir? Kullanıma alma ekibiniz için hangi rollerin doğru olacağına karar verirken Ağ Rolleri Kılavuzu'nu kullanın. Ağınızı kullanıma alma sürecinde bu roller için uygun olan iş arkadaşlarınızı listeleyin. En başarılı Yammer dağıtımları birçok iş kolunu temsil eden özel bir ekibin rollerini ve sorumluluklarını net bir şekilde anlaması halinde elde edilebilir. © 2012 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

Başlıca Paydaşlarınızı Belirleyin Microsoft Office 4/5/2017 Başlıca Paydaşlarınızı Belirleyin Aşağıdaki tabloyu kullanıma alma ekibinizle ilgili ayrıntılarla doldurun. Rol Sorumlulukları Departman Adları Proje Yöneticisi Kullanıma alma ve dağıtım süreçlerini yönetir. Topluluk Yöneticisi Günlük ağ etkinliğini yönetir; rehberlik ve en iyi uygulamaları sağlar. Yönetim Temsilcisi Yammer'ın üst düzey vizyonunu ve değerlerini şirket genelinde iletir. Uzman Kullanıcılar Kullanıcıların eğitilmesine yardım eder ve itirazların çözülmesini sağlar. BT Uzmanı Tümleştirmeler de dahil dağıtımla ilgili tüm teknik hususları yönetir. İş Sahibi Dağıtım süreci boyunca rehberlik, onay ve destek sağlar. Grup Liderleri Belirli departmanların Yammer'ı nasıl kullanacaklarını belirler; katılımı teşvik eder. Eğitim Lideri Yammer ile ilgili eğitim içeriğini yönetir ve sağlar. İK Yöneticisi Yammer'ı İK süreçleriyle tümleştirir ve Yammer'daki İK içeriğini yönetir. İletişim Lideri Yammer ile ilgili şirket genelindeki iletişim öğelerini yönetir. © 2012 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

Kullanım Durumlarını Özetleyin

Microsoft Office 4/5/2017 Kullanım Durumu Nedir? Kullanım durumu, belirli bir Yammer özelliğinin işle ilgili bir etkinliğin iyileştirilmesine ve ticari sonuçlarınızın elde edilmesine nasıl yardımcı olacağını açıklar. Kullanım durumunu şu şekilde oluşturun: Her ticari sonuç için, sonucun elde edilmesi için pratikte gereken eylemi tanımlayın. Ardından, bu eylemi tamamlamanıza yardımcı olabilecek bir Yammer özelliğini belirleyin. Kullanım Durumuna Örnekler Pazarlama Ticari sonuç. Müşterilerin düşünceleriyle bağınızı koparmayın. Pratikte gerekli eylem. Gelişen ve değişen müşteri ihtiyaçlarını hemen fark edin. Yammer özelliği. Bir Yammer grubu oluşturun ve doğrudan müşterilerle çalışan ekiplerinizi aldıkları geri bildirimleri bu gruba göndermeye teşvik edin. Bu geri bildirimleri pazarlama konularında bilgiye dayalı kararlar almak için kullanın. İnsan Kaynakları Ticari sonuç. Çalışanların işe alım sürecini hızlandırın. Pratikte gerekli eylem. Soruları ve kağıt işlerini daha hızlı şekilde yanıtlayın. Yammer özelliği. Bir dış ağ oluşturun ve kıdemli çalışanlarla bir araya gelip şirketi tanımaları için onları da davet edin. Bu grubu önemli İK belgelerini göndermek ve soruları yanıtlamak için kullanın. Satış Ticari sonuç. Ürün serilerinde ve coğrafi bölgelerde tüm müşteriler için ortak bir deneyim sağlayın. Pratikte gerekli eylem. Müşterilerin sorularını hızlıca ve tutarlı bir şekilde yanıtlayın. Yammer özelliği. Yammer'da satış ve müşteri hizmetleri ekipleriniz için ortak gruplar oluşturun. Herkesin görebilmesi için çalışanların en son karar ve gelişmeleri paylaşmalarını sağlayın. © 2012 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

Yammer Kullanım Durumlarını Belirleyin Microsoft Office 4/5/2017 Yammer Kullanım Durumlarını Belirleyin Kuruluşunuzdaki özel ekiplerle toplantılar düzenleyerek, önemli ticari sonuçların elde edilmesini sağlamak için işle ilgili etkinliklerin pratik yollarla iyileştirilmesine Yammer'ın nasıl yardım edebileceğini belirleyin. Departman 1 Ticari sonuç. Pratikte gerekli eylem. Yammer özelliği. Departman 2 Ticari sonuç. Pratikte gerekli eylem. Yammer özelliği. Departman 3 Ticari sonuç. Pratikte gerekli eylem. Yammer özelliği. © 2012 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

Kullanıma Alma Yapılacaklar Listesi Oluşturun

Kullanıma Alma Yapılacaklar Listesi Nedir? Microsoft Office 4/5/2017 Kullanıma Alma Yapılacaklar Listesi Nedir? Kullanıma alma yapılacaklar listesi, bu sürecin takip edilebilmesi için iletişim öğeleri ve etkinlikler gibi önemli hususları düzene koyabilmenizi sağlar. © 2012 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

Kullanıma Alma Yapılacaklar Listenizi Oluşturun Microsoft Office 4/5/2017 Kullanıma Alma Yapılacaklar Listenizi Oluşturun Kullanıma alma sürecinde yararlanacağınız iletişim öğelerini ve etkinlikleri seçip bunları kronolojik sırada düzenleyin. Zaman İletişim Öğesi veya Etkinlik Sahipleri Durum Şimdi Vizyonunuzu tanımlamak, ticari sonuçları belirlemek ve kullanım durumları geliştirmek için paydaşlarla bir araya gelin. Yammer Yardım Grubu'nu oluşturun ve eğitim içeriğini yükleyin. Yammer Fikir Grubu'nu oluşturun. Kullanıma alma süreci boyunca iş arkadaşlarınızı Yammer'ın iş süreçlerini iyileştirmenize nasıl yardımcı olabileceği konusundaki fikirlerini bu grupta paylaşmaya teşvik edin. Kullanıma alma tarihinden 3-4 hafta önce Yönetimin e-postayla tanıtımını gönderin. Kullanıma alma tarihinden 2 hafta önce Departman tanıtımlarını e-postayla gönderin. YamJam, eğitimler ve Lunch & Learn etkinliklerini şirketinize duyurun. Kullanıma alma tarihinden 1 hafta önce YamJam, eğitimler ve Lunch & Learn etkinliklerini şirketinize anımsatın. Kullanıma alınacağı hafta İlk yüksek öncelikli departman ile bir eğitim gerçekleştirin. İkinci yüksek öncelikli departman ile bir eğitim gerçekleştirin. Üçüncü yüksek öncelikli departman ile bir eğitim gerçekleştirin. Lunch & Learn etkinlikleri gerçekleştirin. YamJam düzenleyin. © 2012 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.