Stratejik Plan Şablonu
Bu şablon Yammer ağınızı kullanıma alma sürecini planlamanıza yardımcı olacak. Tamamlandıktan sonra, üst düzey vizyondan lojistik kullanıma alma ayrıntılarına kadar, stratejik planınız olarak hizmet edecek. Rotadan sapmamanıza, diğer paydaşlarla aynı çizgide olmanıza ve Yammer'ın değerini kuruluşunuza açıkça ifade etmenize yardımcı olacak.
Stratejik Plan Ajanda Vizyonunuzu Tanımlayın Ticari Sonuçları Belirleyin Başlıca Paydaşlarınızı Belirleyin Kullanım Durumlarını Özetleyin Kullanıma Alma Yapılacaklar Listesi Oluşturun
Vizyonunuzu Tanımlayın
Vizyon Mesajınız nedir? Microsoft Office 4/5/2017 Vizyon Mesajınız nedir? Vizyon mesajı, Yammer'ın şirketiniz ve şirket çalışanlarınız için değerini anlatan 1-4 cümlelik bir açıklamadır. Vizyon mesajları iş arkadaşlarınızın ve liderlerinizin Yammer'ın faydalarını anlamasına yardımcı olur, bu da olumlu görüş bildirmeleri ve destekleri için kilit önem taşır. Vizyon Mesajı Örnekleri Departmanlarımızın birbiriyle bağlantı kurma, görev veya projeler üzerinde birlikte çalışma, liderlerle iletişim kurma, etkinlik ve netlik için süreçleri düzenleme biçimini dönüştürüyoruz. Performans kültürümüzün bir parçası olarak stratejilerimizin daha verimli bir şekilde uygulanması için şirket verilerinin ve haberlerin çalışanlar arasında kolaylıkla paylaşılacağı güvenli ve açık bir işbirliği platformu oluşturuyoruz. © 2012 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.
Vizyon Mesajınızın Taslağını Oluşturun Yammer Vizyon Mesajınız için ideal olarak şirketin üst düzey yöneticileri, departman müdürleri ve diğer paydaşlarıyla birlikte 1-4 cümlelik bir taslak hazırlayın.
Ticari Sonuçları Belirleyin
Ticari Sonuçlar Neden Belirlenmeli? Microsoft Office 4/5/2017 Ticari Sonuçlar Neden Belirlenmeli? Ticari sonuçların açık bir şekilde tanımlanması, Yammer'ın elde etmenize yardımcı olabileceği hayata geçirilebilir hedeflere odaklanmanızı sağlar. Ticari sonuçların yer aldığı bu listenin taslağını hazırlarken şirket liderlerini ve yüksek öncelikli departmanların üyelerini de sürece dahil etmeye çalışın. Ticari Sonuçlara Örnekler Pazarlama Müşterilerin düşünceleriyle bağınızı koparmayın. Kampanyayı ve yardımcı uygulamayı hızlandırın. Kuruluşlarla yakından ve güvenli bir şekilde işbirliği yapın. İnsan Kaynakları İşe alım sürecini hızlandırın. Çalışanları elde tutma oranını artırın. Birleşik bir kültür oluşturun. Satış Ürün serilerinde ve coğrafi bölgelerde tüm müşteriler için ortak bir deneyim sağlayın. Satış döngüsünü hızlandırın. Rekabetçi zekayı daha hızlı paylaşın. © 2012 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.
Ticari Sonuçlarınızın Taslağını Hazırlayın Microsoft Office 4/5/2017 Ticari Sonuçlarınızın Taslağını Hazırlayın Vizyonunuzu aklınızdan çıkarmadan, Yammer'ın şirketinizin elde etmesine yardımcı olabileceği ticari sonuçların listesini yapın. Departman 1 Sonuç Departman 2 Sonuç Departman 3 Sonuç © 2012 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.
Başlıca Paydaşlarınızı Belirleyin
Başlıca Paydaşlar Kimlerdir? Microsoft Office 4/5/2017 Başlıca Paydaşlar Kimlerdir? Kullanıma alma ekibiniz için hangi rollerin doğru olacağına karar verirken Ağ Rolleri Kılavuzu'nu kullanın. Ağınızı kullanıma alma sürecinde bu roller için uygun olan iş arkadaşlarınızı listeleyin. En başarılı Yammer dağıtımları birçok iş kolunu temsil eden özel bir ekibin rollerini ve sorumluluklarını net bir şekilde anlaması halinde elde edilebilir. © 2012 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.
Başlıca Paydaşlarınızı Belirleyin Microsoft Office 4/5/2017 Başlıca Paydaşlarınızı Belirleyin Aşağıdaki tabloyu kullanıma alma ekibinizle ilgili ayrıntılarla doldurun. Rol Sorumlulukları Departman Adları Proje Yöneticisi Kullanıma alma ve dağıtım süreçlerini yönetir. Topluluk Yöneticisi Günlük ağ etkinliğini yönetir; rehberlik ve en iyi uygulamaları sağlar. Yönetim Temsilcisi Yammer'ın üst düzey vizyonunu ve değerlerini şirket genelinde iletir. Uzman Kullanıcılar Kullanıcıların eğitilmesine yardım eder ve itirazların çözülmesini sağlar. BT Uzmanı Tümleştirmeler de dahil dağıtımla ilgili tüm teknik hususları yönetir. İş Sahibi Dağıtım süreci boyunca rehberlik, onay ve destek sağlar. Grup Liderleri Belirli departmanların Yammer'ı nasıl kullanacaklarını belirler; katılımı teşvik eder. Eğitim Lideri Yammer ile ilgili eğitim içeriğini yönetir ve sağlar. İK Yöneticisi Yammer'ı İK süreçleriyle tümleştirir ve Yammer'daki İK içeriğini yönetir. İletişim Lideri Yammer ile ilgili şirket genelindeki iletişim öğelerini yönetir. © 2012 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.
Kullanım Durumlarını Özetleyin
Microsoft Office 4/5/2017 Kullanım Durumu Nedir? Kullanım durumu, belirli bir Yammer özelliğinin işle ilgili bir etkinliğin iyileştirilmesine ve ticari sonuçlarınızın elde edilmesine nasıl yardımcı olacağını açıklar. Kullanım durumunu şu şekilde oluşturun: Her ticari sonuç için, sonucun elde edilmesi için pratikte gereken eylemi tanımlayın. Ardından, bu eylemi tamamlamanıza yardımcı olabilecek bir Yammer özelliğini belirleyin. Kullanım Durumuna Örnekler Pazarlama Ticari sonuç. Müşterilerin düşünceleriyle bağınızı koparmayın. Pratikte gerekli eylem. Gelişen ve değişen müşteri ihtiyaçlarını hemen fark edin. Yammer özelliği. Bir Yammer grubu oluşturun ve doğrudan müşterilerle çalışan ekiplerinizi aldıkları geri bildirimleri bu gruba göndermeye teşvik edin. Bu geri bildirimleri pazarlama konularında bilgiye dayalı kararlar almak için kullanın. İnsan Kaynakları Ticari sonuç. Çalışanların işe alım sürecini hızlandırın. Pratikte gerekli eylem. Soruları ve kağıt işlerini daha hızlı şekilde yanıtlayın. Yammer özelliği. Bir dış ağ oluşturun ve kıdemli çalışanlarla bir araya gelip şirketi tanımaları için onları da davet edin. Bu grubu önemli İK belgelerini göndermek ve soruları yanıtlamak için kullanın. Satış Ticari sonuç. Ürün serilerinde ve coğrafi bölgelerde tüm müşteriler için ortak bir deneyim sağlayın. Pratikte gerekli eylem. Müşterilerin sorularını hızlıca ve tutarlı bir şekilde yanıtlayın. Yammer özelliği. Yammer'da satış ve müşteri hizmetleri ekipleriniz için ortak gruplar oluşturun. Herkesin görebilmesi için çalışanların en son karar ve gelişmeleri paylaşmalarını sağlayın. © 2012 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.
Yammer Kullanım Durumlarını Belirleyin Microsoft Office 4/5/2017 Yammer Kullanım Durumlarını Belirleyin Kuruluşunuzdaki özel ekiplerle toplantılar düzenleyerek, önemli ticari sonuçların elde edilmesini sağlamak için işle ilgili etkinliklerin pratik yollarla iyileştirilmesine Yammer'ın nasıl yardım edebileceğini belirleyin. Departman 1 Ticari sonuç. Pratikte gerekli eylem. Yammer özelliği. Departman 2 Ticari sonuç. Pratikte gerekli eylem. Yammer özelliği. Departman 3 Ticari sonuç. Pratikte gerekli eylem. Yammer özelliği. © 2012 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.
Kullanıma Alma Yapılacaklar Listesi Oluşturun
Kullanıma Alma Yapılacaklar Listesi Nedir? Microsoft Office 4/5/2017 Kullanıma Alma Yapılacaklar Listesi Nedir? Kullanıma alma yapılacaklar listesi, bu sürecin takip edilebilmesi için iletişim öğeleri ve etkinlikler gibi önemli hususları düzene koyabilmenizi sağlar. © 2012 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.
Kullanıma Alma Yapılacaklar Listenizi Oluşturun Microsoft Office 4/5/2017 Kullanıma Alma Yapılacaklar Listenizi Oluşturun Kullanıma alma sürecinde yararlanacağınız iletişim öğelerini ve etkinlikleri seçip bunları kronolojik sırada düzenleyin. Zaman İletişim Öğesi veya Etkinlik Sahipleri Durum Şimdi Vizyonunuzu tanımlamak, ticari sonuçları belirlemek ve kullanım durumları geliştirmek için paydaşlarla bir araya gelin. Yammer Yardım Grubu'nu oluşturun ve eğitim içeriğini yükleyin. Yammer Fikir Grubu'nu oluşturun. Kullanıma alma süreci boyunca iş arkadaşlarınızı Yammer'ın iş süreçlerini iyileştirmenize nasıl yardımcı olabileceği konusundaki fikirlerini bu grupta paylaşmaya teşvik edin. Kullanıma alma tarihinden 3-4 hafta önce Yönetimin e-postayla tanıtımını gönderin. Kullanıma alma tarihinden 2 hafta önce Departman tanıtımlarını e-postayla gönderin. YamJam, eğitimler ve Lunch & Learn etkinliklerini şirketinize duyurun. Kullanıma alma tarihinden 1 hafta önce YamJam, eğitimler ve Lunch & Learn etkinliklerini şirketinize anımsatın. Kullanıma alınacağı hafta İlk yüksek öncelikli departman ile bir eğitim gerçekleştirin. İkinci yüksek öncelikli departman ile bir eğitim gerçekleştirin. Üçüncü yüksek öncelikli departman ile bir eğitim gerçekleştirin. Lunch & Learn etkinlikleri gerçekleştirin. YamJam düzenleyin. © 2012 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.