1 /D SINIFI VELİ TOPLANTISI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Advertisements

TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ Öğrencilerin aldıkları puanlar kadar yaptıkları doğru tercihler de iyi bir liseye adım atmalarına yardımcı olacaktır.8.sınıf.
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
FARABİ KURUM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
MEHMET EM İ N YURDAKUL ORTAOKULU REHBERL İ K SERV İ S İ teog.
OKULA UYUM OKUL FOBİSİ. Okul Fobisi Değil, Anneden Ayrılma Korkusudur.
T.C. ORDU VALİLİĞİ İlköğretim Müfettişleri Başkanlığı TAM ÖĞRENME MODELİ TAM ÖĞRENME MODELİ.
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA)
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 4 CEYLAN KİY 1.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
BULUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM JEROME BRUNER.
Literatür taramasının önemi  Daha önce neler yapıldığını çıkarmaya çalışmayan araştırmacılar alanlarında önemli katkı sağlama fırsatından yoksun kalırlar.
Program Tasarım Modelleri
EQUIZSHOW.
2014 ORTA ÖĞRETİME YERLEŞTİRME SİSTEMİ – 2015 E ğ itim- ö ğ retim yılında altı temel ders için 8. sınıfta ö ğ retmen tarafından dönemsel olarak.
PSİKOLOJİK DANIŞMAN/REHBER ÖĞRETMEN SEMA GÖKDEMİR.
Genel Öğretim İlkeleri EBİM altunsaray altunsaray.
T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU “VELİ UYUM” PROJESİ
BDÖde Kullanılan Yaygın Formatlar
EĞiTiMDE iLETiŞİM VE EĞiTiM ARAÇLARI
PROGRAMLI ÖĞRETİM Tanımı:
Kişisel-Sosyal Rehberlik
TEOG.
ERGEN AİLE İLİŞKİLERİ.
Öğretimin Uyarlanması
7-14 YAŞ DÖNEMİNDE DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER
NOT VERME VE MEZUNİYET.
ERASMUS+ AKADEMİK TANINMA
Bu sorunlar neden çözülmeli?
ZAFER İLKOKULU BENGİ FAALİYETLERİ
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Aile Atölyeleri Projesi
DEVAMSIZLIK NEDENLERİ VE GİDERİLMESİ İÇİN NELER YAPILMALI?
İLKOKULU 4/D SINIFI VELİ TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ 2 EKİM 2017.
Drama etkinlikleri planlanırken;
Ne denli az şeyiniz kalırsa, kaygılanacak o kadar az şeyiniz olur
EĞİTİMDE MATERYAL TASARIMI VE HAZIRLAMA İLKELERİ
PPT 6 Kapsayıcı bir eğitim için nasıl bir sınıf yönetimi yaklaşımı benimsemeliyim? Sınıfında Yabancı Uyruklu Öğrenci Bulunan Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmenlerinin.
K.İ.H.O. REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİ
ÖRGÜT SAĞLIĞI SADEGÜL AKBABA-ALTUN.
BİLSEM NEDİR? “Bilim ve Sanat Merkezi, okul öncesi eğitim, ilkokul, ortaokul ve lise çağındaki özel yetenekli öğrencilerin bireysel yeteneklerinin farkında.
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ.
TEOG (Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş)
OKULA UYUM ve VELİLERE ÖNERİLER
Program Tasarım Modelleri
VELİLER İÇİN ANKET GİRİŞİ
TEOG SINAVI.
EĞİTİMDE MATERYAL TASARIMI VE HAZIRLAMA İLKELERİ.
Uçucu Maddelerin Zararları ve Bu Maddelerden Çocukları Koruma Semineri
Sağlık Bilimleri Fakültesi
ZEE ZİHİN ENGELLİLERE BECERİ VE KAVRAM ÖĞRETİMİ
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI
‘AHŞAP OYUNCAK YAPIMI VE AHŞAP BOYAMA KURSU’
PROJENİN AMACI Milli Eğitimin Temel Amaçlarında ifadesini bulan; beden, zihin, ahlâk, ruh ve duygu bakımlarından dengeli ve sağlıklı şekilde gelişmiş bir.
OKUL-AİLE-ÇEVRE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ
ÇOCUĞU TANIMA VE DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİ
Hazırlık Sınıfı Hazırlık Sınıfı 1. Kurs Olarak Uygulama
Dünyanın En Şaşırtıcı Eğitim Sistemi: Finlandiya
Akademik Bilişim '08 İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN
Doğrusal Mantık Yapısı İle Problem Çözme
ÖĞRETİM İLKELERİ.
Geliştirme Genel Müdürlüğü
Sağlık Bilimleri Fakültesi
B. ÇEŞİTLİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
İŞYERİNDE MÜHENDİSLİK EĞİTİMİ (İME)
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
14. EKİPLE ÖĞRETİM İKİ KAFA TEK KAFADAN DAHA İYİDİR ( Two heads are better than one) ingiliz atasözü.
Geliştirme Genel Müdürlüğü
BİREYİ TANIMA TEKNİKLERİ
Sunum transkripti:

1 /D SINIFI VELİ TOPLANTISI KOÇ İLKOKULU 1 /D SINIFI VELİ TOPLANTISI

Beslenme ve Temizlik   Öğrenci okula aç gelmemeli, algılama sorunu yaşayıp performansı düşmemelidir. Beslenme teneffüsüne kadar acıkmamalı. Yeteri kadar harçlık verilip ne alıp ne almaması gerektiği söylenebilir. Bez sererek yemeye başlamalı. Doğru söylememenin önemi anlatılmalı.Sınıfta inandırıcı olmayan biri altına çiş yapabilir. Saçlar temizlik açısından kısa veya bağlı olmalı.Takı takılmamalı, oyuncak getirilmemeli.

Öğretmen – Öğrenci – Veli İlişkileri   Okulda yaşadıkları hakkında evde konuşturulmalı. O konuşurken büyük insan gibi dinlenilmeli.Karar verirken çocuğun da görüşü alınmalı. Kendi ile ilgili konularda son kararı ona bırakmalıyız. Sınıfındaki sorunu ile ilgili olarak bilgi sahibi olmalıyız.Ancak çözüm yerinin yine sınıf olduğunu onun için bundan sonra öğretmeni ile paylaşılması gerektiği söylenmeli. Herkese dağıtılan telefon numaraları veliler arası işbirliğini geliştirmek için kullanılmalı. Öğretmen, evde çocuğun yanında eleştirilmemeli. (Şu yazısına bak, bu kadar ödev verilir mi, kör?

Ders Çalışma – Ödevler Evde de ödev kontrolü yapılmalı.Çalışma imkan ve ortamı hazırlanmalı.. Başarısızlık diye bir şey yoktur öğrenilecek şeyler vardır. Haftalık çalışma programı yapılmalı. Ödevleri taşımak için çıtçıtlı dosya bulundurmalı.Yapılan ödevler kontrol edildikten sonra evde bırakılmalı. Dergiler de tamamlanıp kontrol edildikten sonra evde bırakılacak. Ödevler evde de bittikten sonra imzalanmalı. (Fotokopi ve Dergilerin son sayfasının altı) Aile gezmelerinde öğrenci de dikkate alınmalı, mümkünse hafta sonları tercih edilmeli veya ödevi de yanında taşınmalı.

Devamsızlık Mümkün olduğunca az devamsızlık yapılmalı.   Mümkün olduğunca az devamsızlık yapılmalı. Devamsızlık olacaksa mazeret belirtilmeden öğretmen bilgilendirilmelidir(telefon,mesaj) Okulda hemşiremiz bulunduğundan takip ve ilaç kullanma konularında yardım alınabilmektedir. Tören saatine geç kalınmamalı , okul önü trafiğe dikkat edimeli . Kapı görevlisi zor durumda bırakılmamalı.

Yarışmalar Atık yağ kampanyası. (Nisan 2014 )   Atık yağ kampanyası. (Nisan 2014 ) Atık pil kampanyası. (Nisan 2014 ) Kan bağışı kampanyası. ( 4 Kasım 2013 pazartesi) Ödüller: 1.ye Tablet pc , 2.ye mpeg4 çalar, 3.ye mp3 çalar.

Okuma Yazma Öğretimi   Harflerin yazılış yönleri önemlidir. Soldan sağa, yukarıdan aşağıya doğru çizilmelidir. İçinde işlenmemiş harflerin bulunduğu kelimeler öğrenciye öğretilmeye çalışılmamalı. Her yazılan harf veya kelime bir öncekine göre değil, en baştakine bakılarak yazılmalıdır. Velilerin bu dönemde daha çok yardım etmeleri gerekir.

Ödül ve Ceza Kardeşi veya başkasıyla kıyaslanmamalı.   Kardeşi veya başkasıyla kıyaslanmamalı. “Şunu yaparsan bunu alacağım” değil de. “ Bu işi yapman ben mutlu etti” onun için bu pastayı yaptım. Ödül onu doyumsuz yapacaktır.Daha zor karşılanabilir, gereksiz isteklerde bulunacaktır.

SON Teşekkür ederim.