SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Özel Hastane Web Sitelerinin Sağlık Turizmi Kapsamında Analizi
Advertisements

DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ. İÇİNDEKİLER  DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ OKULLARDA DESTEK EĞİTİM HİZMETİ NERELERDE VERİLİR? NEDEN DESTEK EĞİTİM? DESTEK EĞİTİM.
Küçük Grup Eğitimi Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 281.
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU SUNAY AKIN OYUNCAK KÜTÜPHANESİ.
T.C. ŞEHİTKAMİL KAYMAKAMLIĞI 75. YIL CUMHURİYET ANAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
OKUL GELİŞİM YÖNETİM EKİBİ (OGYE).
Eğitim Kültür Alanında İnkılaplar 11.Milli Eğitim Tevhid-i Tedrisat(Öğretim Birliği Kanunu) ve Medreselerin Kaldırılması: (3 Mart 1924) Osmanlı Devleti’nin.
Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi ( HASAL) eğitim-öğretime 4 Haziran 1984’te 108 öğrenciyle başladı.
YOL HARİTASI Okul Çevre İşbirliği Etkinliklerine İlişkin Temel Kavramlar Okul Çevre İş Birliği Etkinliklerinin Temel Özellikleri Okul Çevre İş Birliği.
Page  1 BUCAK MEHMET CADIL ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ COMENIUS PROJE TANITIMI.
İSTANBUL ESENYURT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ANABİLİMDALI YÖNETİM ve ORGANİZASYON CENK SOYER SÜREÇ YENİLEME DEĞİŞİM MÜHENDİSLİĞİ REENGINEERINGG.
AİLELERLE İŞBİRLİĞİ.
1 T.C. Yükseköğretim Kurulu YÜKSEKÖĞRETİM KURULU STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRESİ BAŞKANLIĞI.
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
KONYA BİLİM VE SANAT MERKEZİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI.
AKKUŞ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI 2016.
OKULUMUZ HAKKINDA BİLGİLER Öğretmen Sayısı : 19 Öğrenci Sayısı : 212 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 9 Fen Laboratuarı Sayısı :0 BT(Bilgisayar) Sınıfı.
KTÜ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ 1. SUNUM AKIŞI TarihçeMisyonVizyonFakülte YönetimiSon Birkaç Yıla Ait Tavan ve Taban Puanları Bölümlerde Mevcut Öğrenci.
HARRAN ÜNİVERSİTESİNE VE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ.
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
TED Üniversitesi Alt Başlık Tarih:.
ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI’NA HOŞGELDİNİZ… Saadet İLBAY Daire Başkanı.
Müdür V. DOÇ. DR. Durmuş DAĞHAN
Stratejik plan çalışmaları kapsamında yapılan akademik Personel Anket SONUÇLARI.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
MESLEKİ EĞİTİM VE İSTİHDAM SEFERBERLİĞİ
Ömer halİsdemir üniversitesİ Bilgi İşlem Daire BAŞKANLIĞI’na Hoşgeldiniz.. Arzu YILMAZ.
IĞDIR ÜNİVERSİTESİ ZİRAAT FAKÜLTESİ
BAHAR DÖNEMİ AKADEMİK KURUL TOPLANTISI
HARRAN ÜNİVERSİTESİNE VE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİNE
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
Stratejik plan çalışmaları kapsamında yapılan İdari Personel Anket SONUÇLARI.
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi Stratejik Planı Yrd. Doç. Dr. Günver GÜNEŞ Merkez.
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
GENEL SEKRETERLİK BİRİMİNE HOŞGELDİNİZ
Erasmus+ KA1 Projesi: Gelişim İçin Hareketlilik
TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ. BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ.
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEK OKULU
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘r’
S.Ü.ÇUMRA MESLEK YÜKSEKOKULU
OKUL-AİLE-ÇEVRE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ
Yönetimin Tanımı ve Unsurları
T.C. ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ SİLOPİ MESLEK YÜKSEKOKULU
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU
İZMİR ÜNİVERSİTELERİ PLATFORMU DÖNEMİ ÇALIŞMALARI
PROJE YÖNETİM OFİSİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ
DİCLE ÜNİVERSİTESİ KALİTE YOLCULUĞU
DÖNEMİ FAALİYET RAPORU Sunucu: Yrd. Doç. Dr. Fevzi HANSU
Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
Çevre teknikeri kimdir?
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Pedagojİk Formasyon Sertifika programI ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Hafta V Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
Mesleki ve Teknik Eğitim Eğitim Politikaları Daire Başkanlığı
Yasal Çerçeve Yapılan Çalışmalar Yapılması Gereken Çalışmalar
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
BAP Koordinatörlüğünün Görev ve Sorumlulukları
Çevre teknikeri kimdir?
Isparta Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, orta öğretim kurumlarından mezun öğrencilerin 2 yıl süreyle eğitim-öğretim gördükleri, Ön lisans diploması.
PROJE YÖNETİM OFİSİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ.
Üniversite ve Akademik Dürüstlük Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Hayvan Sağlığı Uygulama ve Araştırma Merkezi
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
SANAYİ ve TEKNOLOJİ BAKANLIĞI Ar-Ge Teşvikleri Genel Müdürlüğü
T. C. SİİRT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
Sunum transkripti:

SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU

AMACIMIZ Çağdaş bilgi ile donanmış, Bilgiye ulaşma yollarını bilen, Bilgiyi toplumla paylaşan, Mesleğini en iyi şekilde icra edecek bireyler yetiştirmektir.

MİSYONUMUZ SİÜ SBMYO yönetimi ve öğretim elemanları; Teori ve pratiği bir araya getirebilen Küresel bilgiyi öğrencilerine aktarmayı hedefleyen Geleneksel öğretim yaklaşımının terk edildiğinin bilinci ile hareket etmektedir.

VİZYONUMUZ Bilim, sanat ve teknolojinin gerektirdiği, ulusal ve evrensel niteliklere sahip, Öğrenmeyi öğrenen, Gelişime açık, Çağdaş, İnsana ve çevreye değer veren, Sürekli başarıyı hedefleyen nitelikli eğitimciler yetiştiren ve Toplumun hizmetine sunan bir meslek yüksekokulu olmaktır.

DEĞERLERİMİZ •  Bilime ve sanata saygı •  Bilimsel ve sanatsal özerklik •  Sevgi-saygı-hoşgörü ve güven •  Dürüstlük •  Şeffaflık •  Fikir ve eylemde tutarlılık •  Sorumluluk •  Takım ruhu •  Evrensellik

SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU FİZİKİ ALTYAPISI

Diğer Binalarda Ortak Kullanılan Derslik ve Atölyeler BİNA DURUMU Derslik 11 Laboratuvar 1 Ofis 6 Drama Odası Öğretim Elemanı Odası 19 Konferans Salonu DERSLİK KAPASİTELERİ No Sınıf Kapasite 1 C1 20/ 40 2 C2 20 / 40 3 C3 27 / 54 4 C4 5 C5 6 C6 7 C7 36 / 72 8 C8 9 C9 10 C10 11 C11 Drama Sınıf 12 C12 10/20 Diğer Binalarda Ortak Kullanılan Derslik ve Atölyeler Teknik Bilimler MYO El Sanatları Atölyesi 30 Dikiş Atölyesi 15 Bilgisayar Lab (BL-2) Dil Sınıfı (B4)

Akademik personel Unvan 2015 2016 2017 Yardımcı Doçent 1 Öğretim Görevlisi 22 27 30 Uzman 2 TOPLAM 24 28 32

BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK Ünvanı Adı Soyadı 1 Öğr.Gör./Böl.Bşk. Mahir ÖZHAN 2 Öğr.Gör Muzaffer KARAKAŞ

ÇOCUK GELİŞİMİ VE GENÇLİK HİZMETLERİ Ünvanı Adı Soyadı 1 Öğr.Gör./Böl.Bşk. Uğur Epçaçan 2 Öğr. Gör. İdris KARA 3 Esra Hafiza ÖMÜR 4 Sedat ÇABUK 5 Nimet TEĞİN

EL SANATLARI BÖLÜMÜ Ünvanı Adı Soyadı 1 Öğr.Gör./Böl.Bşk. 2 Öğr. Gör. Hanım TAŞKAYNATAN 2 Öğr. Gör. Demet ERKUZU 3 KEMAL ŞAHİN TUNÇEL

MUHASEBE VE VERGİ UYGULAMALARI BÖLÜMÜ Ünvanı Adı Soyadı 1 Öğr.Gör./Böl.Bşk. Serhat TEĞİN 2 Öğr. Gör. Yılmaz ÇEKMEN 3 Selahattin ALPKAN

SOSYAL HİZMET VE DANIŞMANLIK BÖLÜMÜ Ünvanı Adı Soyadı 1 Öğr.Gör./Böl.Bşk. Metin ÇELİK 2 Öğr. Gör. Sadullah SEYİDOĞLU 3 Büşra ÖZÜDOĞRU

YABANCI DİLLER VE KÜLTÜRLER BÖLÜMÜ Ünvanı Adı Soyadı 1 Öğr.Gör./Böl.Bşk. Deniz ELÇİN 2 Öğr. Gör. Burhan ÜZÜM 3 Halil ÖZDEMİR 4 Yunus BİLGİN

YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ Ünvanı Adı Soyadı 1 Öğr.Gör./Böl.Bşk. M.Nuri SEVGİN 2 Öğr. Gör. Yusuf ÇELİK 3 Yasemin KARATAŞ

YEREL YÖNETİMLER Ünvanı Adı Soyadı 1 Öğr.Gör Abdullah ELMAS

İDARİ PERSONELİMİZ Adı Soyadı Görevi 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Halil ASUT Yüksekokul Sekreteri 2 Pınar ERKOYUNCU Mutemetlik 3 Abbas EREKİNCİ Yazı İşleri 4 Hamit YILDIZ 5 İrfan ALTUNÇ Öğrenci İşleri 6 M. Münir DEMİREL 7 Hüseyin YILMAZ 8 Ramazan ŞAHİN Taşeron 9 Kıymet ÇAKIR Hizmetli

BÖLÜM KOORDİNATÖRÜNÜN KOORDİNATÖRLÜKLER BÖLÜM UNVAN BÖLÜM KOORDİNATÖRÜNÜN ADI VE SOYADI ERASMUS Öğr.Gör. Yunus BİLGİN MEVLANA Burhan ÜZÜM BOLOGNIA Halil ÖZDEMİR Çocuk Gelişimi Uğur EPÇAÇAN Büro Yönetimi Muzaffer KARAKAŞ Geleneksel El Sanatları Kemal Şahin TUNÇEL Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Selahattin ALPKAN Sosyal Hizmetler Sadullah SEYİDOĞLU Uygulamalı İngilizce ve Çevirmenlik İşletme Yönetimi Yusuf ÇELİK Yerel Yönetimler Öğrt. Gör. Abdullah ELMAS

ÖĞRENCİLERİMİZ

İŞLETME VE MUHASEBE HARİÇ %100 DOLULUK ORANI 2017 ÖSYS TERCİH SONUÇLARI PROGRAM KONTEJAN TERCİH YAPAN SAYISI DOLULUK ORANI Büro Yönetimi ve Yönetici Ast. 82 100 Çocuk Gelişimi 135 140 103,7 Geleneksel El Sanatları 30 31 103,3 İşletme Yönetimi 90 23 25,5 Muhasebe Ve Vergi Uygulamaları 33 36,6 Sosyal Hizmetler 75 76 101,3 Uygulamalı İngilizce ve Çevirmenlik 80 81 101,2 Yerel Yönetimler 40 41 102,5 TOPLAM 622 507 81,5 İŞLETME VE MUHASEBE HARİÇ %100 DOLULUK ORANI

TOPLAM ÖĞRENCİ SAYISI PROGRAM KONTEJAN Büro Yönetimi ve Yönetici Ast. 187 Çocuk Gelişimi 329 Geleneksel El Sanatları 106 İşletme Yönetimi 186 Muhasebe Ve Vergi Uygulamaları 205 Sosyal Hizmetler 160 Uygulamalı İngilizce ve Çevirmenlik 293 Yerel Yönetimler 82 TOPLAM 1548

AKADEMİSYEN BAŞINA DÜŞEN ÖĞRENCİ SAYISI SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU Akademisyen Sayısı 2014 2015 2016 2017 40 21 23 25 Öğrenci Sayısı 1733 1309 1482 1548 Akademisyen Başına Düşen Öğrenci Sayısı 43,325 62,33333333 64,43478261 61,92 SİİRT ÜNİVERSİTESİ 343 411 653   6201 10150 12233 18,0787172 24,69586375 18,73353752

AKADEMİSYEN BAŞINA DÜŞEN ÖĞRENCİ SAYISI

Meslek yüksek okulumuza bağlı diğer birimler

Uygulama anaokulu

amacımız İlimizde okulöncesi alanında gelişimsel teorileri uygulamaya dönüştüren bir okul yaratmaktır. Çocuk gelişimi bölümü öğrencileri için ideal bir uygulama alanı oluşturmaktır. Ebeveynlerin çocukları için tercih edeceği kalite standartları yüksek bir eğitim ortamı sunmaktır.

Çocuk Gelişimi Bölüm Başkanı kurullar yönetim Danışma Kurulu Unvan Kişi Okul Müdürü İdris KARA Eğitim Koordinatörü Hafiza Esra ÖMÜR Unvan Kişi SBMYO Müdürü Ata PESEN Okul Müdürü İdris KARA Eğitim Koordinatörü Hafiza Esra ÖMÜR Çocuk Gelişimi Bölüm Başkanı Uğur EPÇAÇAN

Mevcut durum Fiziki Öğrenci Personel Unvan Kişi Okulöncesi Öğretmen 3 Yardımcı Öğretmen 4 Aşçı 1 Hizmetli TOPLAM 8 Bina Durumu Sayı Derslik 3 Oyun Odası 1 Uyku Odası Kiler Mutfak Malzeme Odası TOPLAM 8 Öğrenci Mevcudu Kişi Sınıf Öğretmeni 36-48 ay 22 Hatice Yılmaz 4 yaş 19 Hatice Sevgi 5-6 yaş Canan Aparı TOPLAM 63 3

başlarken

Diş hastanesi ziyareti faaliyetlerimiz Diş hastanesi ziyareti Fidan dikimi

Hacivat karagöz gösterisi illüzyon gösterisi

Meslek yüksek okulu olarak

GÜÇLÜ YANLARIMIZ Genç ve dinamik bir kadroya sahip olmamız daha yüksek hedefler belirlememizi kolaylaştırıyor. Akademik personelin özveri ile fahri ders almada tereddüt göstermemesi. Akademik ve idari personelin akademik gelişimlerine önem vermesi kalitemizi artırma imkanı sunuyor. Hizmet Binamızın tamamen bize tahsis edilmesi(rektörlük kısmı hariç)derslik ve ofis sıkıntımızı en aza indirmiştir. Binamızın Merkez kampüs içerisinde yer alması; Öğrencilerin Sosyal Hayata entegre olmasını kolaylaştırmaktadır. Uygulama ve staj dönemlerinde öğrencileri daha rahat takip etme imkanı sunmaktadır.

zayıf YANLARIMIZ Laboratuvar imkanlarımızın kısıtlı olması Öğrencilere merkez kampüs içinde sunulan sosyal ve sportif imkanların kısıtlı olması Öğrencilerimiz için hizmet binamız içinde kantin bulunmaması. Duruşmalar sebebiyle belirli aralıklarla düzenimizin bozulması. Konferans salonumuzun duruşmalar sebebi ile aktif olmaması. İkinci öğretim ders ücretlerinin bir dönem geriden ödenmesi.

HEDEFLERİMİZ 2018-2019 öğretim yılı için Çağrı Merkezi Hizmetleri ve Aşçılık Programlarının açılması ve aktif hale getirilmesi. Öğrencilerin stajlarının daha iyi denetlenebilmesi için öğretim programında düzenleme yapılması. Öğrenci kulüplerinin aktif bir şekilde faaliyetlerinin desteklenmesi. Mart ayı içinde öğrencilere yönelik satranç turnuvası düzenlenmesi. Öğrenci işveren buluşmaları adı altında toplantılar düzenlenmesi. Çocuk gelişimi ve el sanatları bölümleri sergi çalışmaları yapılması İSO 9001 belgesi için gerekli işlemlerin tamamlanması. Öğrenciler için hobi sınıfı oluşturulması (satranç, okuma vb.) Her sene en az iki öğrenci grubunun öğrenci kongrelerine gönderilmesi. Yerel yönetimler dergisi çıkarılması. Akademik personel başına düşen akademik yayın sayısının arttırılması.

Fiziki ihtiyaçlarımız Bilgisayar laboratuvarımızın faaliyete geçmesi için gerekli mali ve teknik desteğin sağlanması. Yerel yönetimler programı için otomasyon sisteminin temin edilmesi. Yeni faaliyete giren sınıflarımız için yazı tahtası ve projeksiyon ihtiyacının sağlanması Tadilatı yapılan ofis ve odalar için yeni kalorifer peteklerinin temin edilmesi. Personel ve öğrencilere yönelik sosyal ve sportif faaliyetler için alan oluşturulması.

Akademik ihtiyaçlarımız Yeni açılacak programlar için en az 4 öğretim elemanın alınması Yerel Yönetimler için 1 öğretim elemanı alınması Yeni gelecek öğretim elemanları için bilgisayar ve çeşitli ofis malzemeleri imkanı sağlanması İki dönemdir ödenemeyen ikinci öğretim ücretlerinin ödenmesi için kaynak sağlanması

Sabırla dinlediğiniz için teşekkür ederiz