Ayancık Mesleki Eğitim Merkezi çalışanı olarak bizler; her eğitim öğretim yılında, eğitim kurumumuzu sadece öğretim yapılan bir yer olarak değil hayatın.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
Advertisements

ŞEKER İLKÖĞRETİM OKULU
BORUSAN ASIM KOCABIYIK TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ 2013/2014
OKULUMA GÜVENLİ GİDİYORUM PROJESİ
ÖMER DERİNDERE ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ Osmancık/ÇORUM
T.C. DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI Eğitim Hizmetleri Genel Müdürlüğü
BAFRA OTELCİLİK VE TURİZM MESLEK LİSESİ
EK FİİL KONUSUNDA EN İYİ 3 SİTEYE İLİŞKİN SUNUM
Mesleki Tanıtım ve Yöneltme Hizmetleri
SAKARYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİ GELİŞTİRME BÖLÜMÜ
TC ÇAVDARHİSAR KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2011 – 2012 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI OKULLAR HAYAT OLSUN PROJESİ.
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ T.C PİRAZİZ KAYMAKAMLIĞI PİRAZİZ GELECEĞİ HEDEFLİYOR PROJESİ ÇALIŞMA PLANI.
T.C. DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI Eğitim Hizmetleri Genel Müdürlüğü
ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ
Özel Sektörde İnsan Kaynağının Önemi
HİJYEN ve SAĞLIKLI YAŞAM
K. K. T. C MİLLİ EĞİTİM, GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI EYLÜL 2010.
1. S ınıf içi süreçlerin geliştirilmesine ve zenginleştirilmesine yönelik olarak materyal geliştirme, ölçme değerlendirme, öğretim yöntemleri gibi alanlarda.
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
Kalite Çerçevesinin Etkili Kullanımı Dr Marleen Collins.
T.C. DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI Eğitim Hizmetleri Genel Müdürlüğü
12 Yıllık Zorunlu Eğitime Yönelik Uygulamalar
Sunuyu Hazırlayan:Belgin Topal
Spor Bilimleri ve Teknolojisi Yüksekokulu 29 Aralık Şubat 2012 Prof. Dr. A. Haydar Demirel.
TANI / TEDAVİ / BAKIM TIBBİ - HEMŞİRELİK - LABORATUVAR HİZMETLERİ 17.Şubat.2013 ENEZ.
H.Ü. Meslek Yüksek Okulu tarihinde H.Ü. Meslek Yüksek Okulu’nda görevime başladım. Bu tarihten itibaren listelenen işler sırasıyla yapılmıştır.
FEVZİ PAŞA ORTAOKULU PROJENİN ADI: PROJENİN ADI: EĞİTİMDE BAŞARI İÇİN BULUŞUYORUZ EĞİTİMDE BAŞARI İÇİN BULUŞUYORUZ.
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
Çocuklarımız için çocukça bir okul…
Kadınlar İçin Mesleki Eğitim Projesi. AMAÇ 1.Kadınların mesleki açık öğretim ortaokul ve liselerine kayıt yapmalarını sağlamak. 2.Kadınları kayıt.
Neden açıkhava?. Televizyondan sonra en hızlı ulaşan mecra! %88 %56 %48 %42 %30 %14 %6 Kaynak: TGI 2013r1 İlkbahar (Mart 12- Şubat 13) (TV, açıkhava,
BOLOGNA UZMANLARI ULUSAL TAKIM PROJESİ 14 MAYIS 2010, ANTALYA SULTAN GÜROL BOLOGNA ULUSAL TAKIMI ÖĞRENCİ TEMSİLCİSİ
MANİSA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
EVDE HASTA BAKIMI.
ACAROBA KENAN ÖZTÜRK ÇOK PROGRAMLI LİSESİ
Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü
ŞEVKET POZCU KIZ MESLEK VE TEKNİK LİSESİ
MESLEK ANALİZİ ÇALIŞTAYI III 21 – 25 Ocak 2013 Ankara
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ASİSTAN AKADEMİK KURULU 19 Aralık 2012.
Ekinözü Çok Programlı Lisesi Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servisinin etkinlikleri, önleyici ve gelişimsel rehberlik hizmeti anlayışı çerçevesinde;
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI LİMON ÇİÇEĞİ ANAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
KIZ TEKNİK VE MESLEK LİSESİ
ÖZEL EĞİTİM DÜZENLEMELERİ
ÇAĞDAŞ YAŞAMI DESTEKLEME DERNEĞİ
İlköğretim Fen ve Teknoloji Öğretim Programı
Mesleki Eğitim Merkezi Müdürlüğü. Merkezimiz, ilk defa 1987 yılında Şebinkarahisar Endüstri Meslek Lisesi Müdürlüğü bünyesinde iki yıl büro şeklinde kalfa.
Badminton Federasyonu Sponsorluk Teklifi Mahalleler arası Badminton Turnuvası İsim Hakkı Teklifi Sponsorluğun Geri Dönüşü-Sponsor hakları: Projenin İsim.
GÜZELLİK VE SAÇ BAKIMI HİZMETİ ALANI
Ölçme ve Değerlendirmede Temel Kavramlar
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI ÇUKUROVA İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
Türkiye’de Meslekî Eğitim ve Öğretimdeki Yeni Yaklaşımlar
OSMANGAZİ MESLEKİ EĞİTİM MERKEZİ
GÜZELLİK VE SAÇ BAKIMI ALANI
DİYARBAKIR BİLİM SANAT MERKEZİ REHBERLİK HİZMETLERİ BİRİMİ
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK BÖLÜMÜ
1071 YBO - EĞİTİMDE İYİ ÖRNEKLER
REHBERLİK SERVİSİNİN TANIMI VE İLKELERİ
MATEMATİK GEOMETRİ EĞİTİM ÇALIŞMALARIMIZ  5. Sınıftan itibaren matematiğin günlük yaşamdaki önemi üzerinde duruyoruz.  Eğitim yılının başında 5.sınıftan.
HİZMET İÇİ EĞİTİM VE YÜKSEK YÖNETİCİLERİN YETİŞTİRİLMESİ.
Okumayı Sevmeyen Çocuklar OCAK 2016 İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
İlk çağlarda vahşi hayatın,günümüzde ise
RASATHANE ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ
TÜRK MİLLÎ EĞİTİM SİSTEMİNİN GENEL AMAÇ VE İLKELERİ
3. ÜNİTE TÜRKİYE’DE ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ İLE İLGİLİ ÖRGÜTLENME VE MEVZUAT.
Hadi sen de gel #corbadatuzunolsun.
Teknoloji ve tasarım dersi
Türkiye'deki Yasal Düzenlemeler
Hadi sen de gel #corbadatuzunolsun.
REHBERLİK TÜRLERİ.
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AHLAK ALGILARI
Sunum transkripti:

Ayancık Mesleki Eğitim Merkezi çalışanı olarak bizler; her eğitim öğretim yılında, eğitim kurumumuzu sadece öğretim yapılan bir yer olarak değil hayatın bölünmez bir parçası olarak gördük. Bu sebeple her yıl çeşitli etkinlikler ve kampanyalar düzenledik. Bu düzenlediğimiz projelerden birinin faydalarını gözlemledik ve bu projemizi geliştirerek 2012/2013 eğitim öğretim yılı içerisinde ‘BİR EL DE BİZDEN’ adı altında tekrarlamaya karar verdik.

Bu projemizde kurumumuz ‘Güzellik ve Saç Bakımı’ alanındaki Kuaförlük ve Erkek Berberliği meslek dalındaki gönüllü öğrencilerimizin yardımlarıyla: a) Yenikonak Yatılı İlköğretim Okulu’ndaki ve Ozan Can Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi’ndeki isteyen öğrencilerimizin her dönem eğitimin başında ve ortasında gerekli saç bakım işlemlerinin yapılması, b) Maddi imkanları yetersiz öğrencilerimize imkanlar çerçevesinde ihtiyacı olan temizlik malzemelerinin temin edilmesi, c) Öğrencilerimize kişisel bakım ile ilgili yapılması gerekenleri anlatmak/ tekrar bilgilenmelerini sağlanması, d) Meslek öğrencilerimizin meslek yeterliliklerinin gözlemlenebilmesi, e) Kurumumuzun ve çeşitli mesleklerin tanıtılarak öğrencilere mesleki rehberlik yapılması, şeklinde belirlenmiştir.

– a) Yenikonak Yatılı İlköğretim Okulu’ndaki ve Ozan Can Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi’ndeki isteyen öğrencilerimizin 2012/2013 eğitim öğretim yılı içerisinde saç ve genel bakımlarının düzenli bir şekilde yapılarak öğrencilerimize özgüven kazandırmak, onların eğitim ortamlarında hazır bulunuşluk düzeylerini artırmak – b) Maddi imkanları yetersiz öğrencilerimize imkanlar çerçevesinde ihtiyacı olan temizlik malzemelerinin temin edilerek öğrencilerimize özgüven kazandırmak, onların eğitim ortamlarında hazır bulunuşluk düzeylerini artırmak. – c) Zanaat tabir edilen mesleklerin sevdirilerek öğrencilere mesleki rehberlik yapmak. – d) Öğrencilerimizin kişisel temizliklerini öz denetimle gerçekleştirmelerini sağlamak.

DAHA FAZLA BİLGİ ALMAK İÇİN; TEL: