Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Neden açıkhava?. Televizyondan sonra en hızlı ulaşan mecra! %88 %56 %48 %42 %30 %14 %6 Kaynak: TGI 2013r1 İlkbahar (Mart 12- Şubat 13) (TV, açıkhava,

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Neden açıkhava?. Televizyondan sonra en hızlı ulaşan mecra! %88 %56 %48 %42 %30 %14 %6 Kaynak: TGI 2013r1 İlkbahar (Mart 12- Şubat 13) (TV, açıkhava,"— Sunum transkripti:

1 Neden açıkhava?

2

3

4 Televizyondan sonra en hızlı ulaşan mecra! %88 %56 %48 %42 %30 %14 %6 Kaynak: TGI 2013r1 İlkbahar (Mart 12- Şubat 13) (TV, açıkhava, radyo, gazete, internet haftalık; dergi & sinema aylık erişim)

5 Kadın %51 Erkek %55 Çalışanların %57 ‘si Üniversite Lise İlköğretim %69 %64 %53 Kaynak: TGI 2012r2 Sonbahar Peki kime ulasıyor?

6

7 Hatırlama oranı yüksektir. Her 10 kisiden 7’si kampanyayı acıkhavadan hatırlıyor.

8 Dikkat çeker! Merak uyandırır!

9 Satın almaya yönlendirir!

10

11

12 5 saniye = 7 kelime

13 “Take us” = 5 kelime “Jim” = 9 kelime

14 Tek fikir = Tek mesaj

15 Okutun!

16 Imajın gücü!

17 17 Test edin!

18 Yaygın, yogun ve uzun süreli kullanın!

19 Açıkhava esnek bir mecra!

20 Amaca göre… Imaj? Satıs?

21 Mekana göre…

22

23 Farklı uygulamalara açık…

24

25 Açıkhava markalasma sürecinde en büyük destekçiniz…


"Neden açıkhava?. Televizyondan sonra en hızlı ulaşan mecra! %88 %56 %48 %42 %30 %14 %6 Kaynak: TGI 2013r1 İlkbahar (Mart 12- Şubat 13) (TV, açıkhava," indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları