KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ TEDARİK YÖNETİM ZİNCİRİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Asansör firmaları için özel olarak geliştirilen takip yazılımı: “Asansör Otomasyon” tanıtım sunumu ve kullanım açıklamaları.
Advertisements

Flash Player©, sistemin sorunsuz çalışması için gerekli bir programdır
Kordelyaevleri.com.
1 1-Diğer bölümünden Eczane Stok Sayımı bölümüne girilir.
Restaurant Yönetim Sistemi
Restaurant Yönetim Sistemi
2012
YÜBİS SİSTEMİNİ TANIYALIM
Kayıt olun’a tıklayın…
Satış Noktası Yönetimi
Bony Tekstil İşletmeleri A.Ş. Barkodlu Depo Otomasyonu
İZİN YÖNETİMİ
Bakanlık intranet sayfasındaki Arıza Kayıt adresinden Kurum sicil numaranız, T.C. Kimlik numaranız ve personel sorgu şifreniz ile sisteme giriş yapabilirsiniz.
MILLENIUM MOBILE SUNUMU
Restaurant Yönetim Sistemi
AVEA SAHA GÜCÜ OTOMASYON PROJESİ
Servis Talebi Girişi Kullanım Kılavuzu. AMAÇ Servis aboneliğinize bağlı olarak ETG sisteminde yeni bir servis talebi oluşturarak, taleplerinizin daha.
SGB NET Doküman Yönetim Sistemi
KÜTÜPHANE BİLGİ VE BELGE OTOMASYONU
AKM WEB SAYFASI ONLINE KİŞİ İŞLEMLERİ YARDIM MENÜSÜ
Taşınır Mal Yönetmeliği Modülü
Azrael Online Hasta Takip Programı
UZAKTAN EĞİTİM SİSTEMİ
Eczane ve Finans Yönetimi Sunumu 2014
Restaurant Yönetim Sistemi
Restaurant Yönetim Sistemi
2. AŞAMA BELGE KAYDI.
KIRIKKALE UNIVERSITESI KUTUPHANE VE DOKUMANTASYON DAIRE BASKANLIGI.
MERKEZİ SİCİL KAYIT SİSTEMİ (MERSİS)
T.C ŞANLIURFA VALİLİĞİ İl Merkez Proje Ofisi 2008 – 2009 SODES PROJELERİ WEB YÖNETİM ARAYÜZÜNÜN KULLANILMASI.
SAĞLIK BAKANLIĞI STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
Stok YönetimiMüşteri YönetimiBütçe hazırlama Ödeme takibiMasraf girişTalep Yönetimi Proje yönetimiRaporlamaOtomatik Bilgilendirme.
T.C MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI
Kullanıcı Tanımlama İşlemi yapılırken: 1- Eğer tanımlayacağımız kullanıcı birlik personeli ise birlik ekranında iken, hastane kullanıcısı ise hastane ekranına.
1. 2 Cari İşlemler Satıcı, Alıcı,Personel, Lokasyon ve Banka carilerinin ayrı ekranlardan tanımlanabilmesi. Satıcı, Alıcı,Personel, Lokasyon ve Banka.
MERSİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
TEFBİS DÖNER SERMAYE İŞLETMELERİ MODÜLÜ KULLANICI EĞİTİMİ
TAŞINIR KAYIT VE YÖNETİM SİSTEMİ Semineri Bayram KESER Mali Hizmetler Uzmanı 1 T.C MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI.
NOT GİRİŞİ.
Elektronİk Kamu AlImlarI Platformu
Halk Sağlığı Müdürlüğü
KBS TAŞINIR KAYIT VE YÖNETİM SİTEMİNE ENVANTER GİRİŞİ İÇİN MEBBİS E-TAŞNIR MODÜLÜNDEN KURUM BİLGİLERİ SAYFASINDAN KURUM AMBARINDAKİ MALZEMELER İLE İLGİLİ.
TEFBİS ÖZEL OKULLAR MODÜLÜ KULLANICI EĞİTİMİ TEFBİS ÖZEL OKULLAR MODÜLÜ KULLANICI EĞİTİMİ.
ANALİTİK BÜTÇE MODÜLÜNDEN İHALE ONAY BELGESİ ve İHALE YÖNETİMİ İBRAHİM ARAÇ DÖNER SERMAYE.
ATAKUM İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Giresun Üniversitesi Katalog Tarama
TEFBİS DÖNER SERMAYE İŞLETMELERİ MODÜLÜ KULLANICI EĞİTİMİ
TİF İŞLEMİ.
CTS (TTNET - Cihaz Takip Sistemi)
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI DERS SEÇİM İŞLEMİ VE KAYIT YENİLEME HAKKINDA AÇIKLAYICI BİLGİLER ISPARTA-2015.
LOGO CRM ve SİPARİŞ OTOMASYONU
Uzaktan Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans Programı
LUCA Bilgisayarlı muhasebe programı
 Destek sistemine hangi adresten ulaşabilirim?.  Sisteme nasıl giriş yapabilirim?  Kullanıcı bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?  Bildirimimi nasıl.
WEB’DEN KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ KART DOLUMU KILAVUZU. WEB’DEN DOLUM AŞAMALARI Webden dolum için öncelikle internet tarayıcımızın adres Kısmına
Logo Netsis B2B
CRM Yazılımı - Anasayfa CRM Yazılımı İçerisinde Barındırdığı Özellikler *. Personel BilgileriPersonel Bilgileri *. Müşteri BilgileriMüşteri Bilgileri *.
Liva Glutensiz Sistemi Mobil ve Tablet için Kullanım Klavuzu
Boğaziçi Üniversitesi Bütçe Uygulaması Kullanım Kılavuzu
UZAKTAN EĞİTİM SİSTEMİ
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
LOGO ÜRÜN GRUBU İHRACAT E-FATURA SÜRECİ
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
“Kimlik Bilgileri” kısmında Kişisel Bilgiler girilir ve “Kaydet” butonuna basılarak,bilgiler kaydedilir. Tüm Bilgilerin girişi eksiksiz yapılmadır.
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
İŞ YERİ UYGULAMA EĞİTİMİ
WEB İhbarı adresindeki Online İşlemler menüsüne tıklayarak hasar ihbarı sistemine giriş yapılır.
TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI DERS
Sunum transkripti:

KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ TEDARİK YÖNETİM ZİNCİRİ

Toplu alıma konu olan malzemelerle ilgili, Probel Stok Yönetim Modülü kullanılarak genel sekreterlik planlama birimi tarafından tanımlanan malzemeler, program içerisinden bir tuşa basılarak, web üzerinden çalışan talep toplama modülünde yayınlanır.

Genel sekreterliğe bağlı kurumlar, kurumun internet sitesi Uygulamalar / Karar Destek Sistemi’nden kendileri için tanımlanan kullanıcı adı ve şifreleriyle sisteme giriş yaparlar.

Karar Destek Sistemi’ne kişisel olarak tanımlanmış kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yapmanız gerekmektedir.

Toplu Satınalma talepleri ekranı aracılığıyla, Genel Sekreterliğin Stok Yönetim Modülünden webde yayınlamış olduğu talep listelerini görebilir ve talepte bulunabilirsiniz.

Toplu alım talepleri ekranında, tanımlanan kalemleri görebilir, tanımlama aşamasında eklenen resim ve şartnamelerine ulaşabilirsiniz.

Toplu alımla ilgili talep miktarlarınızı belirtip, ayrıca ek talepler kısmına, toplu alım listesine eklenmesini istediğiniz malzemeleri belirtebilirsiniz.

Toplu alımın ilgili kalemiyle ilgili detay bilgileri görebilirsiniz.

Genel Sekreterlik tarafından, kilitleme işlemi yapılan kurum talep listesi butonuyla, ihtiyaç raporunu sistem üzerinden alabilir.

Kurum malzeme eşleştirme ekranı, Genel sekreterliğe ait malzeme kartlarıyla, bağlı olan kurumların malzeme kartlarının eşleştirilmesi ve birlik bazında stok takibi amacıyla geliştirlmiştir.

Genel sekreterlik malzeme kartlarını, malzeme türlerine göre listeleyebilir ve hastane malzeme kodu hanesine kurumunuza ait malzeme kodunu girerek eşleştirebilirsiniz. Eşleştirme işlemi yapılmayacak malzemeler için de, eşleştirmeme nedenini girebilirsiniz.

Hastane stoğu butonu aracılığıyla, eşleşme işlemi gerçekleştirilen kaleme ait depo dağılım miktarlarını görüntüleyebilirsiniz.

Malzeme eşleştirme işlemi sonrası, ilgili kurum toplu alım taleplerini belirtirken aynı anda kurumuyla ilgili stok miktarı ve dağılımını görebilir.

Birliğe bağlı sağlık tesisleri siparişlerinin yönetimi ve kontrolü, 2013-09 No’lu Stok Yönetimi ve Taşınır Mal Uygulamaları Genelgesi, Madde 1.3. Stok Yönetim İşlemleri ve Görev Dağılımları (c) bendinde belirtilmiştir.

İhalesi karara bağlanan alımla ilgili firma sözleşmesi yapıldıktan sonra, Satınalma Modülü / Sözleşme ekranından firmaya kalan kalemler siparişe açılır.

Kurum Sipariş Girişi ekranı aracılığıyla, Genel Sekreterliğe bağlı kurumlar siparişlerini oluşturabilirler.

Kurum sipariş girişi sayfasında daha etkin çalışabilmek için kayıt sayısını, ekranın sağ alt köşesinde bulunan sayfa boyutu seçimiyle değiştirebilirsiniz.

Sipariş sayfasındaki pembe renkli kayıtlar ilgili kalem için talebinizin bulunmadığını, turuncu renkli kayıtlar ise ilgili kalemin Genel Sekreterlik tarafından siparişe durdurulduğunu ifade eder.

Toplam birlik bakiyesi, kurumların talep miktarları ve sipariş durumlarıyla ilgili bilgilerin takibini sağlar. İhale miktarını değil, yönetilebilir toplam birlik bakiyesini ifade eder.

Sipariş oluşturmak istediğiniz ilaç yada malzemeyi ekran üzerinde arama kutucuğu bulunan tüm alanlardan aratabilirsiniz. Siparişime ekle işlemi sonrası açılan ekrandan ilgili ilaç/malzemeyle ilgili detay bilgileri görüntüler ve sipariş miktarınızı belirttikten sonra kayıt işlemini gerçekleştirebilirsiniz. 1 2

Siparişlerim menüsü üzerinden, siparişlerinizi yönetebilir ve takip edebilirsiniz.

Açık siparişler menüsünde bulunan siparişleriniz, ilgili ihale ve firma detayına göre ayrı sipariş numaralarıyla gruplandırılacaktır. İlgili siparişi seçili hale getirdikten sonra detay bilgileri ve varsa sipariş notunuzu ekleyerek siparişinizi onaylayabilirsiniz. Onaylanan siparişler üzerinde değişiklik talebinizi Genel sekreterliğe iletmeniz gereklidir.

Teslim bekleyenler sekmesinde ise daha önce vermiş olduğunuz siparişlere ulaşabilir, sipariş raporu alabilirsiniz.

Yetkili olduğunuz kurum ve kullanıcı bilgileriniz kullanılarak sipariş raporunuz sistem tarafından oluşturulacaktır.

Sipariş teslim alma işlemlerinizi ‘Teslim bekleyenler’ sekmesinden gerçekleştirebilirsiniz. Bunun için ilgili siparişin teslim tarihi, fatura no, tif no ve teslim alınan miktar bilgilerini belirttikten sonra teslim al diyerek işlemi tamamlayabilirsiniz.

Teslim alınan miktarın, sipariş edilen miktardan az olması durumunda, sistem aradaki miktar farkı kadar yeni bir sipariş oluşturacaktır. Oluşan bu yeni siparişe ‘Teslim Bekleyenler’ sekmesinden erişebilirsiniz.

Teslim alınan siparişlerinizi ‘Teslim Alınanlar’ sekmesinden takip edebilirsiniz.

Kurumlar arası sipariş miktarları Sekreterlik tarafından aktarılabilir Kurumlar arası sipariş miktarları Sekreterlik tarafından aktarılabilir. Aktarılan Kurum olarak, transfer edilen sipariş miktarını kendi siparişiniz olarak çekebilirsiniz.

Miktar Transferi ekranında başka kurumdan size aktarılan ve sizden başka bir kuruma aktarılan kalemleri listeleyebilir ve Excele aktarabilirsiniz.

Excelde istenilen şekilde filtreleme ve listeleme yapabilirsiniz.

Sekreterlik tarafından yapılan iş artışlarını ekrandaki İş Artışı Yapılanlar checki ile sorgulayabilir ve İş Artışı butonu ile listeleme yapabilirsiniz.

İş Artışlarını listeleyebilir ve Excele aktarabilirsiniz.