‘’Degerlerimizi Sigortalıyoruz’’

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SEAHORSE HAKKINDA Sea Horse Petrokimya 1996 yılında Ali Şafak Akmil tarafından kurulmuştur.
Advertisements

Kalite Koordinasyon Grubu, Genel Bilgilendirme Toplantıları
360° Beyin Avı 27 Mayıs ° BEYİNAVI 27 Mayıs 2003 Doç. Dr. Yeşim Toduk Akiş Amrop International 1.
HAKKIMIZDA: 2004 yılında Tıp Doktorları tarafından kurulan abc İlkyardım Eğitim Merkezi; Türkiye'nin Sağlık Bakanlığı onaylı ilk özel İlkyardım Eğitim.
ADOPEN.
BİLİM, SANAYİ VE TEKNOLOJİ BAKANLIĞI «TEKNOGİRİŞİM SERMAYESİ DESTEĞİ»
“Yenilik ve Yüksek Teknoloji Üretir...”. Kısaca Mobit  Mobit, 1998’den bugüne katma değerli çözümler üreten, sektörel ihtiyaçlara yönelik donanım tedariği.
SOSYAL GÜVENLİK KURUMU GÜNCEL MEVZUATA İLİŞKİN DEĞİŞİKLİKLER VE BİLGİLENDİRME TOPLANTISI 04.EKİM
HİZMETLERİMİZ İthalat, İhracat, Transit Gümrük İşlemleri,
KAREN 2007 yılında mühendislik ve imalat sektöründe faaliyet göstermek amacıyla kurulmuştur. Firmamızın son iki yılda gerçekleştirdiği başarılı mühendislik.
AVİVASA EMEKLİLİK VE HAYAT A.Ş.
Aksigorta kurucuları aşağıda verilmiştir.
AKREDİTASYON SİSTEMİNDE BALIKESİR SANAYİ ODASININ KALİTE UYGULAMALARI Konya.
E-Devlet Turgut Gürsoy TÜBİSAD Bilişim Sanayicileri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı.
Kütahya Porselen, 1970 yılında temelleri atılan, 1984 yılında %75’i Güral ailesine geçmiş, %26’sı hissesi de halka açık olarak İMKB de işlem görmekte.
III. KAMU SM E-İmza Platformu Firma Tanıtımı
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
KALİTE Hizmetin sunum standartlarının belirlenmesi, ve hizmete insanlar tarafından duyulan inanç, güven ve memnuniyetinartırılmasıdır.
OTO KAZA SİGORTALARI - HİZMET KALİTE İYİLEŞTİRME
Prof. Dr. M. Erdal GÜZELDEMİR
Biz Kimiz? DELFİN, her türlü doküman tabanlı teknolojileri araştırmak, geliştirmek, kurum ve şirketlere fiziksel arşiv ve elektronik arşivleme hizmetlerinde.
TARİHÇE Dünden bugüne "Marshall" 1954  Topkapı'da, 20 kişilik küçük bir fabrikada Marshall kuruluyor 1958  Türkiye'nin ilk alkid üretimi Marshall.
TEMAŞ GIDA SANAYİ VE TİCARET A.Ş..
Yaşar Üniversitesi Finans, Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
REYSAŞ ‘’ Mükemmeli hedefleyen şirketler, ürettiklerinin aynı mükemmellik anlayışıyla pazara ulaştırılmasını talep etmektedir. ‘’
Finansal Yönetim Risk Yönetimi Etkin Borç Yönetimi Büyüme Hukuki Danışmanlık Modern Finans; sahip olduğu geniş müşteri portföyü ve güçlü referanslarıyla.
1 Corporate 1 KURUMSAL BANKACILIK Corporate. 2 2 KURUMSAL BANKACILIK Finansbank 90’ lı yılların ikinci yarısından başlamak üzere, giderek ihtiyaçları.
Şirketin tarihçesi 17 Eylül 1957 yılında Ömer Yalnızoğlu genel müdürlüğünde Ankara’da Vakıflar Bankası ve Toprak Mahsulleri Ofisi(TMO) önderliğinde,
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
KASKO SİGORTASI.
Kalite Temsilcisi Handan KUZPINARI
KALİTE POLİTİKASI Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, kendi sahamızda kaliteden ödün vermeksizin eğitilmiş personelimizle birlikte yükümlülüğümüz.
1977 yılında İzmir'de paslanmaz çelik ithalatçısı olarak kurulan Gürçelik, sonraki yıllarda profesyonel mutfak sektörünün öncü kuruluşları arasında.
GÜNEŞ SİGORTA.
TARİHÇE 1990 yılında Anadolu Hayat Sigorta A.Ş Anadolu Anonim Türk Sigorta Şirketinin yürüttüğü hayat sigortacılığı faaliyetlerini devraldı.Böylece ülkenin.
Performans ölçme ve değerlendirme güz
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Adli Tıp Anabilim Dalı Stratejik Plan Formatı
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI
Araştırma-Geliştirme Destek Programı
Bize en çok sorulan soru: Ekip Nakliyat neden yalnız ve yalnız,Türkiye - İtalya - Türkiye arasında taşıma yapan bir kuruluştur? Bize hep bu sorulur. İş.
Euler Hermes: Facilitating change in trade landscape of Turkey
HAKKIMIZDA Firmamız Seray Uluslararası Taşımacılık şirketi 1998 yılında kurulmuştur. Kurulduğu günden bugüne balkan ülkelerine taşımacılık hizmeti sunmaktadır.
KARPA & VENA ORTAK GIRIŞIMI
ANADOLU GRUP ESSE GRUP TEMİZLİK ve ÜRETİM DESTEK HİZMETLERİ
NÜFUS HİZMETLERİNİ GÜÇLENDİRME VAKFI
İSTEDİĞİNİZ SORUNSUZ BİR TAŞINMA İŞLEMİ İSE >DOĞRU YERDESİNİZ< EVDEN EVE NAKLİYAT Adres: Kemalpaşa Mah. 20/4 Sk. No:21 Bağcılar / İstanbul Telefon : 0212.
1 SAKARYA SMMM ODASI ÜYELERİ İÇİN ÖZEL HAZIRLANMIŞTIR.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
V- Örgüt Yönünün Belirlenmesi VİZYON, MİSYON, AMAÇLAR-HEDEFLER Örgütler kendilerini tanımlarlar. Bireylerin kişisel özellikleri ve hevesleri gibi örgütler.
LOBI HOME GAYRIMENKUL BIREYSEL VE KURUMSAL DANı Ş MANLıK HIZMETLERI.
Bilişim Ortağınız.
Dijital Bankasürans 7 Ekim 2015.
Hakkımızda 2000’li Yılların sonunda Şirketlere Muhasebesel, Finansal ve Ticari konularda hizmet sağlamak amacıyla yola çıkmış bir grubuz. İlk sağladığımız.
S KURT LOJİSTİK İNŞ. TAAH. TUR. VE SER. HİZ. TİC. LTD. ŞTİ.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
DEVLET DESTEKLİ TARIM SİGORTALARI Başa Dön. Devlet Destekli Bitkisel Ürün Sigortası Devlet Destekli Bitkisel Ürün Sigortası Devlet Destekli Büyükbaş Hayvan.
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Türkiye’de Afet Yönetim Sistemi
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
Yükseköğretim Kurulu Kalite Çalışmaları
Otizm Farkındalık Araştırması
ÖZEL BÖLGE HASTANELERİ
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK VE BAĞLI BİRİMLERİN KALİTE YOLCULUĞU
Yükseköğretim Kalite Kurulu DIŞ DEĞERLENDİRME SÜRECİ
“Tek PPG” olarak yolumuza devam ediyoruz
Türkiye Sigorta ve Emeklilik Sektörü
Sunum transkripti:

‘’Degerlerimizi Sigortalıyoruz’’ GÜNES SİGORTA ‘’Degerlerimizi Sigortalıyoruz’’

Hakkımızda Güneş Sigorta, sektörünün lider kuruluşlarından biri olarak 11 bölge müdürlüğü, 3 temsilciliği ve 2600'ü aşkın satış kanalından oluşan uzman kadrosuyla sigortalılarına 50 yılı aşkın süredir hizmet veriyor. En yeni teknolojilerle beslenen altyapısını ve etkin operasyonel gücünü çözüm odaklı yaklaşımı ile birleştiren Güneş Sigorta, müşteri odaklı hizmet anlayışla hareket ediyor. Kurulduğu günden bu yana sektördeki öncü uygulamalara imza atan Güneş Sigorta, tüm ihtiyaçlara cevap verecek sigorta çözümleri ve yeniliklere uyum sağlamaktaki hızı ile sektör standartlarının ve toplumumuzdaki sigorta bilincinin gelişimine katkıda bulunuyor. Güneş Sigorta, güçlü finansal yapısıyla kendinizi güvende hissetmenizi sağlarken, etkin ve hızlı hasar yönetimiyle de ihtiyaç duyduğunuz her an yanınızda. Bugün Türkiye'nin en büyük kamu ve özel kuruluşları ve bunların uzmanlık gerektiren projelerinin de güvencesi olan Güneş Sigorta’nın ana hissedarları, ülkemizin en saygın bankalarından biri olan Vakıfbank ve Fransa’nın lider sigorta kuruluşlarından Groupama’dır. Güneş Sigorta aynı zamanda ISO 9001:2008 ve ISO 10002:2004 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Belgesi’ne de sahip.

Vizyon, Misyon ve Değerler Vizyonumuz: Sektörde değişim liderliğini üstlenen, paydaşlarına değer yaratan ve en çok tercih edilen sigorta şirketi olmak Misyonumuz: Müşteri odaklı hizmet anlayışı ile sigortalılarının ihtiyaçlarını tanımak ve yaratıcı çözümler sunmak Sektör standartlarının ve toplumdaki sigorta bilincinin gelişimine katkıda bulunmak ve farkındalık yaratmak Belirlenen stratejik yön ve sürekli gelişen insan kaynağı ile tüm paydaşlara en yüksek faydayı sağlamak Değerlerimiz: Değişim Öncüsü Güvenilir Gelişim Sağlayan Fark Yaratan Sonuç Odaklı Müşteri Odaklı

Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001: 2008 ISO 9001 : 2008’in gereklerine uygun olarak oluşturulan Güneş Sigorta Kalite Yönetim Sistemi, uluslararası onay kuruluşu ASR (American Systems Registrar) tarafından belgelenmiştir. Sektöründe her zaman ilklerin öncüsü olan Güneş Sigorta, müşterilerine yönelik hizmetlerinde “Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti”ni en üst seviyede tutmak ve bu hizmeti daha da ileriye taşımak amacıyla 1997 tarihinde başladığı kalite yolculuğuna, uluslararası onay kuruluşu ASR (American Systems Registrar) tarafından yapılan denetimler sonucunda 02.03.2010 tarihinde yenilenen ISO 9001:2008 Kalite Belgesi’nin verdiği güvenle devam etmektedir. Kalite Politikamız Güneş Sigorta kuruluşundan itibaren “ Değerlerimizin Sigortası” olma misyonuyla hareket ederek, sektörde güvenilir ve sağlam bir yer edinmiş ve bu konumunu müşteriler nezdinde sürekli güçlendirmiştir. Tüm hizmetlerimizin müşteri memnuniyeti odaklı gerçekleştirilmesi “ Güneş Sigorta Kalite Politika’sının temelini oluşturmaktadır. Yönetim politikamız, ekonomik ve teknolojik gelişmeler doğrultusunda çeşitlilik gösteren müşteri ihtiyaçlarını tam olarak karşılayarak müşteri sürekliliğini sağlamak ve rekabetçi bir yaklaşımla karlılık hedeflerine ulaşmaktır. Tanımlı iş süreçlerimiz doğrultusunda seçilen yetkin personelimiz, huzurlu ve takım çalışmasını teşvik eden bir çalışma ortamı ile Güneş Sigorta’yı daha da ileri taşımaktadır. Bu doğrultuda sağlanan eğitim, yerleşim ve donanım imkanları ile gerek personelimizin gerekse acentelerimizin en verimli şekilde çalışmaları hedeflenmektedir. Kurumsal yönetişim ve toplam kalite yönetimi ilkelerinin tüm Güneş Sigorta paydaşları tarafından uygulanması için çeşitli çalışmalar yapılmakta ve içselleştirilmesi sağlanmaktadır. Süreç yönetimi kapsamında dönemsel olarak iç denetimler gerçekleştirilmektedir. Kurum bünyesinde yapılmakta olan süreç yönetimi çalışmaları Güneş Sigorta üst yönetiminin tam desteğine sahiptir.

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ POLİTİKASI Misyonumuz, vizyonumuz ve temel değerlerimizin bir yansıması olan kalite anlayışımız doğrultusunda sunduğumuz ürün ve hizmetlerden duyulan müşteri memnuniyeti, bizim için büyük değer taşıyor.  Güneş Sigorta olarak sigortalılarımıza en iyi hizmeti verebilmek için müşteri hizmetleri süreçlerimizi her gün daha da geliştirmeye ve iyileştirmeye çalışıyor, bu amaçla kapsamlı çalışmalar gerçekleştiriyoruz. Uluslararası onay kuruluşu ASR (American Systems Registrar) tarafından müşteri hizmetlerinde sunduğumuz yüksek hizmet kalitesini, sigorta sektöründe çok az sayıda firmanın sahip olduğu ISO 10002:2004 Müşteri Şikâyetleri Yönetim Sistemi Belgesi ile tescillememiz de bu çalışmalarımızın bir sonucu. Temel İlkelerimiz Erişilebilirlik: Şirketimiz tarafından sunulan çeşitli iletişim kanallarıyla sigortalılarımız şikâyetlerini, bilgi taleplerini, öneri ya da memnuniyetlerini kolay bir şekilde iletebiliyor ve şirketimize erişim sağlayabiliyor. Bilgiye Ulaşılabilirlik: Sigortalılarımız talep ettikleri bilgiye en kısa zamanda ve en hızlı şekilde ulaşabiliyor. Hızlı Geri Bildirim: Sigortalılarımız tarafından iletilen tüm başvuruların en kısa sürede cevaplandırılması en önemli önceliklerimiz arasında yer alıyor. Çözüm Odaklılık: Sigortalılarımızın ihtiyaçları doğrultusunda hızlı ve etkin çözümler üretiyoruz. Objektiflik: İletilen tüm başvurular objektif bir şekilde ele alınarak değerlendiriliyor, çözüm sürecinde objektiflik kriteri göz önünde bulunduruluyor. Gizlilik: Sigortalı başvuruları esnasında elde edilen kişisel bilgilerin kullanımı yasalarla sınırlı olup, gizlilik prensibine bağlı kalınıyor. Müşteri Odaklılık: Sigortalılarımıza en iyi hizmeti verebilmek ve müşteri beklentilerini en yüksek düzeyde karşılamak için müşteri odaklı bir yaklaşım benimsiyoruz. İnisiyatif Kullanma: Sigortalılarımızın ihtiyaçlarını en kısa sürede karşılayabilmek ve müşteri memnuniyetini en yüksek düzeyde tutmak için çalışanlarımız gerekli durumlarda inisiyatif kullanarak karar alma yetkisine sahip. Müşterinin Sürece Katılımı: Sigortalılarımız, ilettikleri başvuruların değerlendirmesi ve çözüm aşamalarıyla ilgili en etkin şekilde bilgilendiriliyor, kendilerinin sürece aktif olarak katılımları sağlanıyor. Denetime Açıklık: Sigortalılarımız tarafından yapılan başvuruların değerlendirmesi, çözüm aşamaları, durum kodları ve sonuçları raporlanıyor ve izleniyor. Kurum İçi Bilgilendirme: Şirketimizde müşteri ilişkilerine ait faaliyetler kurum genelinde paylaşılıyor ve takip ediliyor. Sürekli İyileştirme: Sigortalılarımızdan gelen öneri ve düşünceler titizlikle değerlendiriliyor ve sürekli iyileştirme çalışmaları kapsamında kaynak olarak kullanılıyor.

Günesli ev Hayatınızın en büyük birikimlerinden biri olan konutunuz, siz farkında bile olmadan her gün onlarca riskle karşı karşıya kalıyor. Güneşli Ev ile tüm bu risklere karşı, gözünüz arkada kalmadan evinizi güvence altına alabilirsiniz. Unutmayın, sigorta hayatta belki bir kez gerekir ancak hayat boyu çalışıp kazandıklarınızı kaybettiğiniz anda size geri verir. Gelin biz evinizi Güneşli Ev ile sigortalayalım, siz de huzur içinde yaşamaya devam edin

KASKO SİGORTASI Aracın karayolunda kullanılabilinen motorlu, motorsuz taşıtlarla müsademesi, Gerek hareket gerek durma halinde iken sigortalının veya aracı kullananın iradesi dışında araca ani ve harici etkiler neticesinde sabit veya hareketli bir cismin çarpması veya aracın böyle bir cisme çarpması, devrilmesi, düşmesi, yuvarlanması gibi kazalar, Üçüncü kişilerin kötü niyet veya muziplikle yaptıkları hareketler Aracın yanması Aracın çalınması veya çalınmaya teşebbüs edilmesi Enflasyondan Korunma teminatı

TarIm SigortalarI: Güneş TarIm SigortalarInda %50 Devlet Desteği… Tarlanıza , bahçenize ,seranıza ve hayvanlarınıza ödeyeceğiniz sigorta priminizin %50 ‘si kadarının Devlet tarafından karşılanacağı bir sigortadır. Devlet Destekli Tarım Sigortası Nedir? Tarlanıza , bahçenize ,seranıza ve hayvanlarınıza ödeyeceğiniz sigorta priminizin %50 ‘si kadarının Devlet tarafından karşılanacağı bir sigortadır. %50 Devlet Destekli Tarım Sigortasından yararlanmak için ne yapmalıyım ? İl-İlçe Tarım Müdürlüğü’ne kayıt olunuz.

Okyanus SağlIk SigortasI Okyanus Sağlık Sigortası ile geniş kapsamlı teminatların ayrıcalığını yaşayın! Günlük hayatın koşuşturması içinde en büyük zenginliğin sağlık olduğu unutulup gidiyor. Oysa hayat güzelliklerle dolu olduğu kadar beklenmedik riskler de taşıyor. Okyanus Sağlık Sigortası ile yurt içi ve isterseniz yurt dışında meydana gelebilecek sağlık giderleri için geniş hizmet ağımız ile kapsamlı teminatlar sunuyoruz. Üstelik teminat limitleri ve ödeme yüzdelerini siz belirliyorsunuz. Kaliteli ve sağlıklı yaşamın anahtarı, ayrıcalıklı hizmetleriyle Okyanus Sağlık Sigortası’nda!

DASK SigortasI Hangi Yerler Zorunlu Deprem Sigortası Yaptırmak Zorundadır? Zorunlu Deprem Sigortası, genel anlamda, belediye sınırları içinde kalan meskenlere yönelik olarak oluşturulan bir sigorta sistemidir Kapsamda Bulunan Binalar: Tapuya kayıtlı ve özel mülkiyete tabi taşınmazlar üzerinde mesken olarak inşa edilmiş binalar, 634 sayılı Kat Mülkiyeti Kanunu kapsamındaki bağımsız bölümler, (ortak yerler hariç) Bu binaların içinde yer alan ve ticarethane, büro ve benzeri amaçlarla kullanılan bağımsız bölümler, Doğal afetler nedeniyle devlet tarafından yaptırılan veya verilen kredi ile yapılan meskenler. Yukarıdaki koşullara uyan, kat irtifakı tesis edilmiş binalar, tapuda henüz cins tashihi yapılmamış ve tapu kütüğünde vasfı "arsa vs." olarak görünen binalar, tapu tahsisi henüz yapılmamış kooperatif evleri için de Zorunlu Deprem Sigortası yaptırılması gerekmektedir. Henüz bağımsız tapusu olmayan meskenlerin sigortası, sigorta ettirenin beyanına dayanarak ve Arsa tapusuna ait bilgilerle yapılabilmektedir

İZLEDİGİNİZ ve DİNLEDİGİNİZ İÇİN TESEKKUR EDERİM ULVİYE KORKMAZ ULUTAS