Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

KALİTE POLİTİKASI Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, kendi sahamızda kaliteden ödün vermeksizin eğitilmiş personelimizle birlikte yükümlülüğümüz.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "KALİTE POLİTİKASI Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, kendi sahamızda kaliteden ödün vermeksizin eğitilmiş personelimizle birlikte yükümlülüğümüz."— Sunum transkripti:

1 KALİTE POLİTİKASI Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, kendi sahamızda kaliteden ödün vermeksizin eğitilmiş personelimizle birlikte yükümlülüğümüz altındaki projelerde mevzuatlara uyarak, bizden istenilen şartlara uygun ürün ve çevre güvenliğini sağlamak kalite politikamızın vazgeçilmezidir. Çalışanlarımıza sağlıklı ve emniyetli bir çalışma ortamı ve iş güvenliği sağlamak ve ISO 9001,ISO 14001,OHSAS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği standartlarının gerekliliklerine uymak. Tarih:13/05/2010 Onay:Genel Müdür Rev:00

2 VİZYONUMUZ Güvenilir, sorumlu, özverili ve prensiplerine bağlı, koşulsuz müşteri mutluluğunu kendimize ilke edinmiş proje, inşaat ve taahhüt işleri sektöründe daima daha çağdaş bir ortamda bireysel gelişimi destekleyerek, müşteri beklentilerini yerine getirmek ve kendi koyduğumuz prensiplerden taviz vermemek. Tarih:13/05/2010 Onay:Genel Müdür Rev:00

3 MİSYONUMUZ Müşteri ilişkilerinde beklentileri doğru tespit ederek, karşı tarafı tatmin edici çözümler sunmak. İleri teknoloji doğru ürün ve kaliteli teknik personeli biraraya getirerek, müşteriye bizden beklediği hizmeti en yüksek düzeyde servis edebilmek. Tarih:13/05/2010 Onay:Genel Müdür Rev:00


"KALİTE POLİTİKASI Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, kendi sahamızda kaliteden ödün vermeksizin eğitilmiş personelimizle birlikte yükümlülüğümüz." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları