Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

1 Corporate 1 KURUMSAL BANKACILIK Corporate. 2 2 KURUMSAL BANKACILIK Finansbank 90’ lı yılların ikinci yarısından başlamak üzere, giderek ihtiyaçları.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "1 Corporate 1 KURUMSAL BANKACILIK Corporate. 2 2 KURUMSAL BANKACILIK Finansbank 90’ lı yılların ikinci yarısından başlamak üzere, giderek ihtiyaçları."— Sunum transkripti:

1 1 Corporate 1 KURUMSAL BANKACILIK Corporate

2 2 2 KURUMSAL BANKACILIK Finansbank 90’ lı yılların ikinci yarısından başlamak üzere, giderek ihtiyaçları çeşitlenmekte olan müşterilerine yine aynı çeşitlilik ve bu çeşitliliğin zorunlu kıldığı uzmanlıkta hizmet verebilmek amacıyla ürünlerini ve hizmetlerini segmente ederek bu segmantasyona uygun organizasyonel yapı ve işbölümü ile pazarlama yapısını reorganize etmiştir. Buna göre bankamızda pazarlama kulvarları aşağıdaki gibi yapılanmıştır.  Kurumsal Bankacılık  Ticari Bankacılık  İşletme/Kobi Bankacılığı  Bireysel Bankacılık

3 3 Corporate 3 Kurumsal Bankacılık; Kullandığı ürünler ve finansal ihtiyaçları gereği uzmanlık gerektiren kapsamda hizmet almaya ihtiyacı olan ve “ büyük “ olarak tanımlanan ölçekteki müşterilere hizmet vermektedir. Kurumsal müşteriler, yerli ya da global sermayeli, faaliyet gösterdikleri sektöre yön veren, üretim-ticaret kapsasite ve güçleri ya da sundukları hizmetler ile piyasayı nomine eden, ülkemizin önde gelen grupları, Dünya ölçeğinde global sermayeli ve kurumsal yönetişim ilkeleri kapsamında yönetilen firmalar, Faaliyet gösterdikleri sektörlere hatta ülkenin üretimine doğrudan etkide bulunabilecek büyük ölçekte ürün ya da hizmet üretimi gerçekleştiren firmalar olup, finansal ihtiyaçlarıda standart ürünlerden farklı olarak tasarlanmaktadır. KURUMSAL BANKACILIK

4 4 Corporate 4 KURUMSAL BANKACILIK Kurumsal Bankacılık organizasyonu, ilişkide olduğu diğer birimlerden aldığı hizmet, kullandığı ürünler ve çözümler, standart yaklaşımın dışında “tailor made” olarak tasarlanmış, ihtiyaca uygun çözümler yaratabilecek uzmanlıkta yapılandırılmıştır. Finansbank Kurumsal Bankacılık takımı 5 tanesi İstanbul diğerleri Ankara, İzmir ve Gaziantepde olmak üzere 8 şube ve genel müdürlük organizasyonu ile toplam 116 kişilik bir takımla faaliyet göstermektedir. Sunulan Hizmetler; Konvansiyonel bankacılık ürünlerinden giderek yapılandırılmış finansman, türev ürünler, yatırım danışmanlığı, finansal danışmanlık gibi sofistike tasarlanmış ürünler haline gelmiştir.

5 5 Corporate 5 KURUMSAL BANKACILIK BEKLENEN GELİŞMELER Önümüzdeki dönemde ülkemizde Kurumsal Bankacılık alanıda ürünlerin daha sofistike hale geldiği, her firmaya hatta her duruma özel ürünlerin ve çözümlerin “engineer” edilerek sayısal verilere ve analizlere dayalı olarak tasarlandığı bu doğrultuda uzmanlık gereksiniminin derinleştiği bir alan olacaktır. Kurumsal Bankacılığa yön veren gelişmeler;  Büyüyen işlem hacimleri  Kurumsal yönetimin giderek artan önemi  Devam eden yabancı sermaye girişi  Büyüyen Ticket Size  Gelişen Sendikasyon ve Club Loan piyasaları  Satınalma ( M&A ) finansmanları  Yatırım Finansmanları  Alternatif Finansman Teknikleri ( Corporate Bonds )  Değişen ve sofistike hale gelen Risk, Teminat ve Vade yapısı  Key Account Management  Türev kredi ürünleri ( Derivative & Loan Products )

6 6 Corporate 6 KURUMSAL BANKACILIK BEKLENEN GELİŞMELER Kurumsal Bankacılık ilişkide olduğu piyasanın büyük oyuncuları nedeniyle ekonomik aktivitenin nabzını tutmaktadır. Kurumsal Bankacılık bundan önce olduğu gibi bundan sonrada banka bilançolarında büyük hacimleri taşıyan, karlılığa katkısı aynı ölçüde gerçekleşen kulvar olmaya devam edecektir. Kurumsal Bankacılık piyasaya penetre olmanın anahtarı olan bölüm olarak diğer kulvarlara sinerji yaratarak verimliliğe katkı sağlayan kulvar olmaya devam edecektir.

7 7 Corporate 7  Sektörel bazlı pazarlama yaklaşımı, derin sektör incelemesi ve hakimiyeti, buna paralel sektörlere özel analitik pazarlama ve ürün yaklaşımı,  Yatırım finansmanı ve Orta-Uzun vadeli kredilerin sektöre kazandırılmasında öncü rol,  Güçlü proje değerlendirme ekibi ve yatırım bankacılığı sinerjisi ile niteliği ve katma değeri yüksek hizmet,  Zor koşullarda doğru analiz, piyasa ve sektör hakimiyeti, güçlü risk yönetimi ve hızlı karar verip hızlı uygulama yeteneğine sahip organizasyon gücü ile uygulanan akıllı bankacılık stratejisi, FİNANSBANK KURUMSAL BANKACILIK HİZMET FARKLILIĞI

8 8 Corporate 8 FİNANSBANK KURUMSAL BANKACILIK HİZMET FARKLILIĞI  Her düzeyde güçlü, kalıcı,istikrarlı ve sonuç odaklı müşteri ilişkileri. Üst yönetim ile birlikte sürekli ve düzenli müşteri ziyareti.  Bankacıların bankası. Kuruluşundan buyana banka içinden yetişen yöneticilerce yönetilen tek banka.  NBG satın alımı öncesinde Türkiyenin yurtdışındaki en yaygın ve en büyük bankacılık organizasyonuna sahip bankası, uluslararası bankacılık deneyimi. NBG satın alımı sonrasında Güneydoğu Avrupanın en büyük bankacılık grubu, güçlenen uluslararası bankacılık deneyimi.  NBG sinerjisinin katkısı ve bölge ülkeleri ile yakın ve güçlü ilişki


"1 Corporate 1 KURUMSAL BANKACILIK Corporate. 2 2 KURUMSAL BANKACILIK Finansbank 90’ lı yılların ikinci yarısından başlamak üzere, giderek ihtiyaçları." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları