İleti çubuğunda Düzenlemeyi Etkinleştir'i tıklatın, İlk Access 2013 veritabanınızı oluşturma ve kursu başlatmak için F5 tuşuna basın veya Slayt Gösterisi > Baştan Başla'yı tıklatın. İleti çubuğunda Düzenlemeyi Etkinleştir'i tıklatın, Bu kursun videoları oynatılmazsa, QuickTime'ı indirmeniz veya yalnızca PowerPoint 2013'e geçmeniz gerekebilir. j
İlk Access 2013 veritabanınızı oluşturma Kapalı açıklamalı alt yazılar Daha fazla bilgi almak için birkaç video izleyebilir veya bağlantıları tıklatabilirsiniz. Burada, doğrudan verileri girer ve Sekme tuşuna ya da ok tuşlarına basarak veya farenizi kullanarak sonraki alana geçersiniz. Bazı şablonlar işe başlamanıza yardımcı olur. Şablon açıldığında, burada İçeriği Etkinleştir'i tıklatın. Veritabanına bir ad verin, isterseniz konum seçin ve Oluştur'u tıklatın. Başka bir alana geçtiğinizde verileriniz de kaydedilir. Bunları hiçbir zaman kendiniz kaydetmeniz gerekmez. Bu, veritabanının tüm özelliklerinin çalıştırılmasını sağlar. Üstelik bu işlemi tek bir kez yapmanız yeterlidir. değişiklik yapmanız gerekmiyor, ama bunları da yapmak isteyebilirsiniz. Bu tür veritabanları masaüstü veritabanı olarak adlandırılır ve bunlar yalnızca bilgisayarınızda çalışır. Veritabanını web'de çalıştırmanız gerekiyorsa, Access Uygulaması oluşturursunuz. Bunun nasıl yapıldığını bir sonraki videoda göstereceğim. İstediğiniz metni girin, Tamam'ı tıklatın ve işte artık kategorileriniz anlamlı hale geldi. hücreyi tıklattıktan sonra, sağ tıklatın ve Liste Öğelerini Düzenle'yi tıklatın. Örneğin, varlık verilerini yönetmeniz gerekiyorsa Varlık İzleme şablonunu tıklatın. Örneğin, bu büyük olasılıkla sizin istediğiniz liste değildir. Metin oldukça genel görünüyor. Değiştirmek için, bir hücreyi tıklatın. Üstbilgiyi değil, gerçekten İşte bu. Veritabanı tasarımını bilmeniz veya herhangi bir Buradan, depolamak istediğiniz türde verileri yakalayan şablonu tıklatın. Access'i kullanmaya yeni başladıysanız ve veritabanı tasarlamayı veya oluşturmayı bilmiyorsanız, Access'iniz zaten çalışıyorsa, Dosya'yı ve Görünüm'ü tıklatın. tek yapmanız gereken bir şablon kullanmaktır. Access'i başlatın; size otomatik olarak şablonları gösterir. Başlatmak için F5, durdurmak için de Esc tuşuna basın 1/2 video 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Masaüstü Bulut uygulaması Özet Geri Bildirim Yardım
İlk Access 2013 veritabanınızı oluşturma Kapalı açıklamalı alt yazılar Ama bir Uygulama kullandığınızda, verilerinizi kaydetmek için Kaydet'i tıklatmanız gerektiğini unutmayın. Uygulamalar hakkında unutmamanız gereken bir diğer nokta da, bunları tarayıcınızda kullanmanıza karşın, Bu, tarayıcınızda veritabanını başlatır ve siz de verileri girebilirsiniz. Yalnız unutmayın, bunlar SharePoint 2013 sunucuları olmalıdır veya Office 365 kullanmalısınız. İstediğiniz birini tıklatın, ad girin, buradaki listeden sunucu seçin veya buraya bir sunucu adı girin. Access'te oluşturduğunuz ve değiştirdiğinizdir. Bunu yapmak için, Access şablonu indirir ve açar. Çalışmaya başlamak için Uygulamayı Başlat'ı tıklatın. Şeridin her zamankinden küçük olduğunu fark edebilirsiniz. Bu İşte oldu, birkaç dakikada iki veritabanı ve istemezseniz, hiçbir değişiklik yapmanız da gerekmiyor. Son olarak, kurs özetinde şablonları kullanma ve özelleştirme hakkında ek bilgilere ulaştıran bağlantıları bulabilirsiniz. Kaydet'i tıklatın; böylelikle değişiklikleriniz sunucuda yayımlanır. Şimdi Giriş'i ve Uygulamayı Başlat'ı tıklatın. Ctrl tuşuna basın, etiketleri tıklatın, renklerini değiştirin ve bunları sağ hizalayın. Ve küre simgesi sayesinde bunun bir uygulama şablonu olduğunu anlayabilirsiniz. şerit size yalnızca Uygulamalarda çalışırken gereken araçları sağlar. Bu formu düzenleme için açıyorum, işte bunun adı Düzen görünümü ve hemen bir değişiklik yapıyorum. Access'te özelleştirin'i tıklatın ve Aç'ı tıklatın; dosya Access'te açılır. başlatırken veya Dosya, Yeni'yi tıklatarak bir şablon seçebilirsiniz. Veritabanını aynı anda birkaç kişinin kullanmasını sağlamanız gerekiyorsa, Access Uygulaması oluşturun. Bunu yapmanın en kolay yolu şablon kullanmak ve ve Access'i Access Uygulamaları web veritabanlarıdır, bunlar bulutta çoğu tarayıcıda çalışır, ve Internet'e veya şirket ağınıza bağlanan insanlar veritabanınızı kullanabilir. Başlatmak için F5, durdurmak için de Esc tuşuna basın 2/2 video 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Masaüstü Bulut uygulaması Özet Geri Bildirim Yardım
Masaüstü şablonu kullanma Yardım Kurs özeti—İlk Access 2013 veritabanınızı oluşturma Kurs özeti Masaüstü şablonu kullanma Access'i başlatın ve herhangi bir masaüstü şablonunu tıklatın (bunlarda küre simgesi yoktur). Access'iniz açıksa, Dosya > Yeni'yi tıklatın. Bir ad girin, isterseniz veritabanı için başka bir konum seçin ve Oluştur'u tıklatın. Sarı ileti çubuğunda İçeriği Etkinleştir'i tıklatın. Şablonun videoları varsa, bunları izleyin ve o pencereyi kapatın. Verileri girin. Başka bir alana geçmek için Sekme tuşuna ya da ok tuşlarına basın veya farenizi kullanın. Başka alana geçtiğinizde verileriniz kaydedilir. Şablonu değiştirme Aşağı açılan listeyi değiştirmek için, listedeki bir alanı (üstbilgiyi değil) sağ tıklatın, Liste Öğelerini Düzenle'yi tıklatın, yeni öğelerinizi girin, Tamam'ı tıklatın. Access Uygulaması şablonu kullanma Access'i başlatın ve herhangi bir uygulama şablonunu (üzerinde küre simgesi vardır) tıklatın. Access'iniz açıksa, Dosya > Yeni'yi tıklatın. Bir ad girin, listeden sunucu seçin veya sunucu adı girin, Oluştur'u tıklatın. Giriş > Uygulamayı Başlat'ı tıklatın. Uygulama tarayıcınızda açılır. Verileri girin ve bitirdiğinizde Kaydet'i tıklatın. Access Uygulamasını Değiştirme SharePoint 2013 veya Office 365'te Ayarlar > Access'te özelleştirin > Aç'ı tıklatın. Veritabanı Access'te açılır ve şeritte yalnızca size gereken araçlar gösterilir. Veritabanınızı değiştirin ve değişikliklerinizi kaydedin. Bu işlem, bunların sunucuda yayımlanmasını sağlar. Veritabanını kullanmaya devam etmek için Giriş > Uygulamayı Başlat'ı tıklatın. Ayrıca bkz. Access veritabanı oluşturmak için şablon kullanma Access 2013 masaüstü veritabanı için temel görevler Şablonda Access Uygulaması oluşturma Access Uygulaması için temel görevler Access uygulaması üzerinde değişiklik yapma Diğer eğitim kursları Office Uyumluluk Paketi Başlatmak için F5, durdurmak için de Esc tuşuna basın 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Masaüstü Bulut uygulaması Özet Geri Bildirim Yardım
Bu kursu izlediğiniz için teşekkür ederiz! Değerlendirme ve yorumlar Yardım Kurs özeti Nasıl buldunuz? Lütfen düşüncelerinizi bize iletin Bu kursu izlediğiniz için teşekkür ederiz! Diğer kurslara da göz atın Başlatmak için F5, durdurmak için de Esc tuşuna basın 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Masaüstü Bulut uygulaması Özet Geri Bildirim Yardım
Yardım Yardım PowerPoint’in video denetimlerini kullanma Kurs özeti PowerPoint’in video denetimlerini kullanma Videoyu başlatmak, durdurmak, duraklatmak veya geri sarmak için videoların alt kenarının üzerine gelin. Geri sarmak için sürükleyin. Kursu durdurma Çevrimiçi görüntülüyorsanız tarayıcınızın Geri düğmesini tıklatın. Çevrimdışı görüntülüyorsanız Esc tuşuna basın. Video izliyorsanız, videoyu durdurmak için Esc tuşuna bir kez, kursu durdurmak için bir kez daha basın. İstediğiniz yere gitme Videonun altında yer alan küçük resimleri (aydınlık veya gölgeli) tıklatarak kursun istediğiniz bölümüne gidebilirsiniz. Ayrıca, ileri ve geri oklarını tıklatabilir, Page Up veya Page Down tuşlarına basabilirsiniz. Bir kursu indirirseniz ve videolar çalışmazsa Düzenlemeyi Etkinleştir düğmesini görüyorsanız, bunu tıklatın. Düğme çalışmazsa, PowerPoint 2007 veya daha önceki bir sürümü kullanıyor olabilirsiniz. Öyleyse, PowerPoint Viewer'ı almalısınız. PowerPoint 2010 kullanıyorsanız, QuickTime player'ı almalısınız veya PowerPoint 2013'e yükseltebilirsiniz. Başlatmak için F5, durdurmak için de Esc tuşuna basın 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Masaüstü Bulut uygulaması Özet Geri Bildirim Yardım