Prof.Dr.Erdal BEŞER ADÜ Tıp Fakültesi ADÜ SEM Müdürü

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
KAMU İDARELERİNDE STRATEJİK PLANLAMAYA İLİŞKİN USUL VE ESASLAR HAKKINDA YÖNETMELİK Kamu idarelerinde stratejik planlamaya ilişkin usul ve esaslar hakkında.
Advertisements

YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI
BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
Yer: İMÜ Rektörlük Toplantı Odası Tarih ve Saat: 3 Eylül 2013 Salı, 14:00.
Bakanlık Düzeyinde Rehberlik Örgütü (Milli Eğitim Bakanı)
SUNUM.
Yataklı Tedavi Kurumları Enfeksiyon Kontrol Yönetmeliği
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ KLİNİK ARAŞTIRMALAR BİRİMİ (KABİ)
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ KADIN ÇALIŞMALARI UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ.
İŞ KANUNUNDA ÜÇLÜ DANIŞMA KURULU VE EKONOMİK SOSYAL KONSEY AYŞE KÜÇÜK ZİYA AK MEHMET ÜSTBAŞ
Millî Eğitim Bakanlığı Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü
GENEL OLARAK ÜNİVERSİTE TEŞKİLATI
OKAN ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİ TOPLULUKLARI KURULUŞ VE ÇALIŞMA ESASLARI
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ STRATEJİK PLANI
ÖYP SÜREÇ. AMAÇ Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı kapsamında, lisansüstü eğitim verme imkânına sahip olan yükseköğretim kurumlarında, öğretim üyesi ihtiyacı.
 Avrupa Üniversiteler Birliği, Avrupa Üniversitelerini temsil eden tek kuruluştur.  Avrupa genelinde Yükseköğretim kurumlarının bütünleşmesini sağlayarak.
MMO ÖRGÜT KURULUŞ GÖREV VE YETKİ YÖNETMELİĞİ ŞUBE ÖRGÜTÜ Şube Genel Kurulu, Şube Yönetim Kurulu, Şube Danışma Kurulu, İl/ilçe Temsilcilikleri, Mesleki.
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
Ardahan ÜNİVERSİTESİ Yaz Okulu YÖNETMELİĞİ
İstanbul Medeniyet Üniversitesi Göztepe E.A.H
V A K A Y Ö N E T İ M İ Doç. Dr. Ertan Kahramanoğlu
OKUL AİLE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ & OKUL-AİLE BİRLİĞİ.
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
Valilikler koordinasyonunda illerde yapılan çalışmaların Türkiye’nin Yeni AB Stratejisi ve AB İletişim Stratejisi’ne katkı sağlaması İçişleri Bakanlığı.
BURSA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
11 Üniversite hastanelerinin organizasyonu
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
BOZOK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI
İstanbul Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Araştırma ve Uygulama Merkezi Etkinlikleri   Darendeliler.
İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
Döner Sermayelerin Yeniden Yapılandırılması Prof. Dr. Davut AYDIN ANADOLU ÜNİVERSİTESİ REKTÖRÜ Mart 2010 Asya Thermal Resort Otel.
BEP GELİŞTİRME BİRİMİ VE GÖREVLERİ
ENGELSİZ ODTÜ BİRİMİ (EOB) EOB’nin Kuruluşu 2006 yılında onaylanan ve 2010 yılında revize edilen “Yüksek Öğretim Kurumları Özürlüler Danışma.
ÜNİVERSİTEMİZDEKİ YÜKSEKOKULLAR Yıldız Meslek Yüksekokulu
OKUL GELİŞİMİ YÖNETİM EKİBİ (OGYE) TOPLANTISI
Hacettepe Üniversitesi Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PDRMER) Hacettepe Üniversitesi Psikolojik Danışma ve Rehberlik.
İç Kontrol: İç kontrol, idarenin amaçlarına, belirlenmiş politikalara ve mevzuata uygun olarak faaliyetlerin etkili, ekonomik ve verimli bir şekilde yürütülmesini,
1) İşveren veya vekili (okul/kurum müdürü)
SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ GELİŞMELER VE FAALİYETLER ( SONRASI) Prof Dr Halit Tanju Besler ( ) Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı
Kamu Görevlileri Etik Kurulu
ADEK BİŞKEK, Ana Görevler Akademik Değerlendirme ve Kalite Geliştirme Raporunu (ADEK Raporu) yıllık hazırlayarak rektörlüğe sunmak (Takvim Yılı.
İL YATIRIM PROGRAMI HAZIRLIK VE İZLEME SÜRECİ
ADEK Bişkek TEMEL GÖREVLER  Kalite Yönetim Sistemi standartlarına göre kalite sistemini kurmak, uygulamak ve devamını sağlamak için tüm faaliyetleri.
Kamu İdareleri için Stratejik Planlama Kılavuzu (Hazırlık Çalışmaları)
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi. Hacettepe Üniversitesi – Eğitim Fakültesi STRATEJİK AMAÇLARIMIZ Vizyon ve misyonumuza dayalı olarak oluşturulan.
DEĞERLER ŞEHRİ KAYSERİ PROJESİ
İSG BİRİMLERİNİN GÖREV YETKİ VE SORUMLULUKLARI
YASAL DAYANAK 4857 Sayılı Kanunun 80’inci Maddesine Göre;
Kurullar, Meslekî Çalışmalar ve Komisyonlar
AVRUPA BİRLİĞİ KURUMLARI
ORGAN NAKLİNE İLİŞKİN ETİK SORUNLAR
Yönetim Kurulu Toplantısı 16 Aralık 2009 MEBGEP FAALİYETLERİNİN UYGULAMAYA YÖNELİK İLERLEMELERİ Yönetim Kurulu Toplantısı 16 Aralık 2009 MEBGEP FAALİYETLERİNİN.
1 T.C. GÜMRÜK VE TİCARET BAKANLIĞI ESNAF VE SANATKÂRLAR GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 14 Ocak 2016.
KURULUŞ VE YAPISI Türkiye 1999 Helsinki Zirvesi’nde Avrupa Birliği’ne adaylık sürecinin başlaması ile topluluk programlarından yararlanmaya başlamıştır.
BEP GELİŞTİRME BİRİMİ Aralık 2005-Ankara. BEP Geliştirme Birimi Başkan Aile Sınıf Öğretmeni Gezerek Özel Eğitim Görevi Verilen Öğretmen Özel Eğitim.
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ F A K Ü L T E L E R. Filiz MAYAKON İnşaat Fakültesi Fakülte Sekreteri.
Çankaya Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı
İTÜ Personel Daire Başkanlığı
ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
DEVLET PLANLAMA TEŞKİLATI
SAYILI KANUNUN 40/B MADDESİ KAPSAMINDA GÖREVLENDİRME
REHBERLİK YÖNETMELİK 2014.
YÜKSEKÖĞRETİM TEŞKİLATINA İLİŞKİN ESASLAR
KALİTE GÜVENCESİ SİSTEMİ MEVZUATI
Hanife ÇAKIR Uzman Öğretmen
Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
ÜNİVERSİTE ORGANLARI Öğr. Gör
KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ KALİTE KOMİSYONU BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
Sunum transkripti:

Prof.Dr.Erdal BEŞER ADÜ Tıp Fakültesi ADÜ SEM Müdürü ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ Prof.Dr.Erdal BEŞER ADÜ Tıp Fakültesi ADÜ SEM Müdürü

Kuruluş ADÜ 2008-2012 Stratejik Planı: 2008 yılı sonuna kadar kurulması 13/12/2007 tarih, 26729 sayılı Resmi Gazete: ADÜ Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetmeliği

Amacı Üniversitenin eğitim-öğretim verdiği ve araştırma yaptığı tüm alanlarda ön lisans, lisans ve lisansüstü öğretim programları dışında kalan eğitim-öğretim programları düzenlemek Kamu, özel sektör ve uluslararası kurum, kuruluş ve kişilere gereksinim duydukları alanlarda eğitim programları geliştirmek ve uygulamak Üniversitenin, kamu-özel-uluslararası kuruluşlarla işbirliğini geliştirmek

Faaliyet alanları Eğitim-öğretim programları, kurslar, atölye çalışmaları, seminerler, konferanslar ve eğitim fuarlarının düzenlenmesi Danışmanlık, proje ve benzeri hizmetler ve koordinasyon Katılımcıların belgelendirilmesi

Yönetim Organları

Müdür Rektör tarafından, profesörler arasından üç yıl için görevlendirilir Müdür yardımcısı: En fazla iki öğretim üyesi üç yıl için

Müdürün görevleri Yönetim ve Danışma Kurulu Başkanlıklarını yapmak ve Yönetim Kurulunun aldığı kararları ve hazırladığı çalışma programının uygulanmasını sağlamak Üniversitede Merkez programlarıyla ilgili koordinasyonu sağlamak Eğitim programlarının başarılı olması için gerekli önlemleri almak Her faaliyet dönemi sonunda faaliyet raporunu düzenlemek; Yönetim Kurulunda görüşüldükten sonra Üniversite Yönetim Kurulu tarafından değerlendirilmek üzere Rektörlüğe sunmak

Yönetim kurulu Rektör tarafından görevlendirilen altı öğretim elemanı olmak üzere toplam yedi üyeden oluşur Başkanı Müdür Üyelerin görev süresi 2 yıl En az 2 ayda bir üyelerin salt çoğunluğu ile toplanma Kararlar oy çokluğu ile

Yönetim kurulunun görevleri-1 Merkezin genel strateji ve politikalarını oluşturmak, faaliyetlerin koordinasyon ve değerlendirmesini yapmak Merkezin faaliyetleri ile ilgili konularda kararlar almak Müdürün her faaliyet dönemi sonunda hazırladığı raporu değerlendirmek, bir sonraki döneme ait çalışma programını düzenlemek

Yönetim kurulunun görevleri-2 Eğitim-öğretim programları sonunda dağıtılacak belgelerin verilme koşullarını belirlemek Alt birimlerin teklifi doğrultusunda düzenlenecek eğitim programlarını ve görevlendirilecek kişileri belirlemek

Danışma kurulu Her alt birimden seçilen birer üyeden oluşur Üyelerin görev süresi 2 yıl İhtiyaç duyulduğunda Üniversite dışından da Yönetim Kurulu kararı ile belirlenen, en fazla on üye görevlendirilebilir Müdürün başkanlığında yılda en az 2 kez toplanır Toplanma ve karar almada: üyelerinin salt çoğunluğu Yapılan oylamada eşitlik olması halinde Müdürün oyu doğrultusunda karar verilmiş sayılır

Danışma kurulunun görevleri Uygun programları belirlemek, alt birimlerden gelen faaliyetleri değerlendirmek, önerilerde bulunmak, gerektiğinde faaliyet alanları ile ilgili alt komisyonlar oluşturmak İhtiyaçları, stratejileri belirlemek ve koordinasyonu sağlamak Eğitim süresi, biçimi, amaca uygunluğu, eğitici kadrosu vb konuları değerlendirmek; gerekli düzenlemeler ile Üniversite dışından konuyla ilgili görevlendirmelere ilişkin alt birimlere tavsiyelerde bulunmak

Alt birimler Üniversiteye bağlı birimlerde ilgili yönetim kurulları tarafından belirlenen 3-5 öğretim üyesinden oluşur Dekanlar, müdürler ve bölüm başkanlıklarının sorumluluğunda, ilgili birimin sürekli eğitim çalışmalarını organize ve koordine etmekle görevli çalışma gruplarıdır Birim: Üniversitedeki enstitülerin, fakültelerin, Rektörlüğe bağlı bölümlerin, araştırma ve uygulama merkezlerinin, yüksekokulların ve konservatuarların her biri