Pazarlama İletişimi ve Etik

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÇOCUK GELİŞİMİNE GİRİŞ
Advertisements

BİRLEŞMİŞ MİLLETLER ÖZÜRLÜ KİŞİLERİN HAKLARI SÖZLEŞMESİ.
ETİK KURALLAR ve HASTA HAKLARI
Bilimsel bilgi Diğer bilgi türlerinden farklı
AHMET YİĞİTALP. TARİHTE ETİK Çok eski çağlardan beri etik anlayışının olduğu bilinmektedir. 1.Dinler tarihi 2.Felsefe tarihi 3.Antropoloji 4.Arkeolojik.
Konu; İşyeri Etiği 1.SORU 98 2.SORU 99 3.SORU SORU 98 2.SORU 99 3.SORU 100.
E- Pazarlama Nedir? Pazarlama, bir ürünün tüketici tarafından bilinmesi, talep edilmesi ve alınmasını sağlayan, bu çerçevede, birçok bileşeni bulunan planlanmış.
RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK 1 YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI.
T.C. ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI
SOSYAL GELİŞİM Öğr. Gör. İdris KARA.
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
Konum ve Dağılım Ölçüleri BBY252 Araştırma Yöntemleri Güleda Doğan.
Prof. Dr. İnayet Aydın Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
Pazarlama Çevresi.
DR. ÖZGÜR KARAMANLI ŞEKEROĞLU MARKA VE YÖNETİMİ. MARKA “Bir ürün veya serviste belirgin olmayı ve rakipten farklılaşmayı sağlayan isim, anlam, sembol,
Bireyi Tanıma Teknikleri I
EĞİTİMDE DRAMA.
DİJİTAL VATANDAŞLIK Dr. Ekmel ÇETİN.
BDÖde Kullanılan Yaygın Formatlar
İŞ AHLAKI VE SOSYAL SORUMLULUK
KOHLBERG ve AHLAK GELİŞİMİ Yrd. Doç. Dr. Aysel TOPAN
PAZARLAMA KARARLARINI ETKİLEYEN ÇEVRESEL FAKTÖRLER
İŞYERİNİN ÖNEMİ İşyerleri, emekçilerin bir araya geldikleri, üyelerin örgütlenmeyi, sendikayı hissettik-leri ilk yerlerdir. Sendikaların gücü, işyeri örgütlülüğünün.
ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
ÇAĞDAŞ EĞİTİM SİSTEMİNDE ÖĞRENCİ KİŞİLİK HİZMETLERİ VE REHBERLİK
Sosyal Psikoloji Konuları I
Bütünleştirme uygulamaları
Pazarlama Yönetimi Doç. Dr. Hayrettin ZENGİN.
DERGİ TASARIMI.
DİJİTAL VATANDAŞLIK ve E – DEVLET
II.BÖLÜM GELİŞİM İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR
Bugün ne öğreneceğiz ??? Dijital Vatandaş Nasıl Olunur?
DİNİ REHBERLİĞİ GEREKLİ KILAN NEDENLER
5. Etik Dışı Davranışlar 1. Ayrımcılık: Ayrımcılık, önyargılı tutumlarla davranmaktır. Önyargı bir duygu, ayrımcılık ise eylemdir (Lamberton ve Minor,
SAĞLIK OKURYAZARLIĞI.
SOSYAL MEDYA VE HALK KÜLTÜRÜ
SarIyer beledİyesİ gençlİk eğİtİm merkezİ Aİle-eğİtmen buluŞmasI
ANKET HAKAN KALYONCU ESRA ŞEN BERKAY ÇAMLICA
PAZARLAMA YÖNETİMİ PAZARLAMA YÖNETİMİ • PAZARLAMAYA GİRİŞ
Tanımlar-Kavramlar Yrd. Doç. Dr. Ayşe Kuzu.
bilişim toplumu ve ahlaki değerleri dr. burak galip aslan
Hi Fatih Keskin.
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
Pazarlama tanımları 1970’li yıllardan önce, pazarlama, hemen hemen tüm pazarlama teorisyenleri tarafından, kar amaçlı işletmelerin, ürünleri ve hizmetleri.
Tüketici Pazarları Örgütsel Pazarlar
Tedarik Zinciri Yönetimi:
Bölüm 8. Hedef Pazar Seçimi
Ürün Farklılaştırma, Konumlandırma ve Yeniden Konumlandırma
Hizmet Pazarlamasında Dağıtım Kavramı
1. İnsanların kurduğu bireysel ve toplumsal ilişkilerin temelini oluşturan değerleri, normları, kuralları, doğru-yanlış ya da iyi-kötü gibi ahlaksal açıdan.
Pazarlama anlayışındaki gelişmeler-1
DİL GELİŞİMİ KURAMLARI - I
Hizmet Pazarlamasında Fiyat Kavramı
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK
10. HAFTA TOPLUMSAL CİNSİYET.
Sağlık Ortamında Şiddet
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Arş. Gör. Dr. Gökçe Karaman Benli Erken Çocukluk Döneminde Gelişim II
KİŞİSEL REHBERLİK.
Pazarlama İletişimi ve Marka
GAS 208 PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ ve HİZMET PAZARLAMASI
4. HAFTA Geçerlik, Güvenirlik ve Etik Kavramları
Öğretmenlik Meslek Etiği
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU 1
Ergenlikte Psikososyal Sorunlar
Gelişme ve Büyümenin Temelleri
Çağdaş Gelişmeler Işığında Ana Dili Öğretimi
İnsan Kaynakları Yönetiminin
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Pazarlama İletişimi ve Etik

Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU Etik Yarar, iyi, kötü, doğru ve yanlış gibi kavramları inceleyen, bireysel ve grupsal davranış ilişkilerinin hangisinin doğru, hangisinin yanlış olduğunu belirleyen ahlaki ilkeler, değerler ve standartlar sistemidir. 13.04.2019 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU Reklam ve Etik Yanlış bilgi aktaran, haksız rekabet yaratan, kültürel farklılıkları kışkırtan, olumsuz psikolojik etkilere yol açan, dolaylı yada doğrudan hakaret içeren, kadın ve erkek rollerini yanıltıcı konumlandıran, saldırgan ve tehlikeli reklamların üretilmemesi için, herhangi bir yazılı tüzükle desteklenmeksizin, reklamcıların kendi inisiyatifleri çerçevesinde uyguladıkları ahlak prensipleridir. 13.04.2019 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU Reklam Etiği Konuları Ürünler arası karşılaştırmaların tarafsız olmaması Ürün özelliklerin doğru tanıtılmaması Kadın ve erkek cinselliğinin ön plana çıkarılması Toplumun örf ve adetlerinin dikkate alınmaması Çocukların reklamlarda yer alması 13.04.2019 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU Kişisel Satış ve Etik Satış elemanlarının son derece baskıcı satış yöntemlerini kullanarak, tüketicileri satın almaya zorlamaları, Ürün tanıtımları sırasında ürün özelliklerinin abartılması hatta yalan söylemeleri, Çok büyük satış teşvikleri ve hediyeler sunmaları 13.04.2019 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU