KÜTAHYA TİCARET BORSASI Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu 30 Mart 2018.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Edirne Bölge Müdürlüğü
Advertisements

MODÜL 4 Organizasyon.
KALİTE VE GÜVENCE POLİTİKA BELGEMİZ KALİTE VE GÜVENCE POLİTİKA BELGEMİZ İÇİNDEKİLER MİSYONUMUZ 2 VİZYONUMUZ 2 TEMEL DEĞERLERİMİZ 2  Dürüstlük 2  Tarafsızlık,

AKREDİTASYON SİSTEMİNDE BALIKESİR SANAYİ ODASININ KALİTE UYGULAMALARI Konya.
Türk Oda ve Borsaları Akreditasyon Projesi 2009 John Lockett.
T.C. BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
6331 Sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu
İŞ GÜVENLİĞİ UZMANLARININ GÖREV YETKİ VE SORUMLULUKLARI
KAYSERİ SANAYİ ODASI KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. İSO VE EN * ISO NEDİR? * 1947 yılında kurulan ve yaptığı standardizasyon çalışmaları sonucu sanayiye, ticarete.
ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Kurum misyon ve vizyonunu, net bir biçimde paydaşlara odaklanmış bir strateji ve bunu destekleyen uygun politikalar, planlar, amaçlar, hedefler ve süreçler.
KALİTE Hizmetin sunum standartlarının belirlenmesi, ve hizmete insanlar tarafından duyulan inanç, güven ve memnuniyetinartırılmasıdır.
OKUL AİLE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ & OKUL-AİLE BİRLİĞİ.
Prof. Dr. M. Erdal GÜZELDEMİR
7.1 GENEL Kuruluş, güvenli ürünler gerçekleştirmek için ihtiyaç duyulan süreçleri planlamalı ve geliştirmelidir.
Biz Kimiz? DELFİN, her türlü doküman tabanlı teknolojileri araştırmak, geliştirmek, kurum ve şirketlere fiziksel arşiv ve elektronik arşivleme hizmetlerinde.

OHSAS YÖNETİM SİSTEMİ TANIMLAR
Yrd.Doç.Dr. Arzu ÜLGEN AYDINLIK
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 1-2 MART 2003 ANTALYA.
T.C. OKAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SAĞLIK YÖNETİMİ YÜKSEKLİSANS 1.PROGRAM SAĞLIK HUKUKU ÖDEVİ-II HAZIRLAYAN Dr Beytullah ŞAHİN AKADEMİK DANIŞMAN.
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM İÇ DENETİM VE İÇ KONTROL SİSTEMİ
……………………….. BÖLÜMÜ/FAKÜLTESİ YGG SUNUMU Tarih: YGG Dönemi:
KALİTE POLİTİKASI Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, kendi sahamızda kaliteden ödün vermeksizin eğitilmiş personelimizle birlikte yükümlülüğümüz.
Yedinci Bölüm İşletme YÖNETİMİNİN FONKSİYONLARI.
ISO 9001 standardı maddelerinin tanıtımı ve yorumlanması
1) İşveren veya vekili (okul/kurum müdürü)
Uzaktan Eğitim Çalışmaları ve Başlanan e-Eğitim Projesinin İçeriği
DESTEK EĞİTİM ODASI Kaynaştırma eğitimine tabi olanlara sunulan bir hizmet Kaynaştırma uygulamalarının bir parçası ve tamamlayıcısı.
TRABZON MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ UYGULAMALARI EFQM MÜKEMMELLİK MODELİ KURULUŞ TANITIMI TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ UYGULAMALARI.
Metin DURAN Genel Müdür
KalDer ve Mühendislik Eğitiminden Beklentiler Dr. Aydın Kosova, 20 MAYIS 2004 KalDer : Centrum İş Merkezi, Aydınevler San. Cad. No: 3 Küçükyalı İstanbul.
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI ERZURUM NUMUNE HASTANESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
İŞ GÜVENLİĞİ UYGULAMALARINDA YÖNETİM SİSTEMLERİNİN ENTEGRASYONU
İş Sağlığı ve Güvenliği
STRATEJİK PLANI Silivri İlçe MEM Stratejik Planı
AYDIN ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ
ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ ŞARTLAR
TRABZON MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ
ÇALIŞMA ORTAMI GÖZETİMİ
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
TEDARİKÇİ DENETİMLERİ
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
“SEN İ N MASALIN” ORGAN İ ZASYON İ FT İ HARLA SUNAR…
YENİKENT AHMET ÇİÇEK TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 2010 ANKARA Nihat BÜLBÜL.
Hedef Analizi Strateji Analizi Paydaş Analizi
V- Örgüt Yönünün Belirlenmesi VİZYON, MİSYON, AMAÇLAR-HEDEFLER Örgütler kendilerini tanımlarlar. Bireylerin kişisel özellikleri ve hevesleri gibi örgütler.
YÖNETİM SÜRECİ VE ÖZELLİKLERİ
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ
ISO ÇEVRE YÖNETİM SİSTEMİ
YENİ TÜRK TİCARET KANUNU SÜRECİNDE YOL HARİTASI Hazırlayan: Recep Aşır Temmuz 2012.
YÖNETİM SORUMLULUĞU. Yönetim Kalite politikasını oluşturmuştur. Yönetim kalite politikasında belirlenen değerlere sadık kalmayı taahhüt etmiş ve politikasını.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
DÖNEMİ ANKARA ÜNİVERSİTESİ STRATEJİK PLANI HAZIRLIK SÜRECİ
TÜRKİYE’DE KIRSAL KALKINMA POLİTİKALARI VE UYGULAMALAR
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
……………………….. BÖLÜMÜ/FAKÜLTESİ YGG SUNUMU Tarih: YGG Dönemi: 2016
Paydaş Memnuniyeti ve Bildirim Yönetimi Ölçme Analiz ve İyileştirme
TKY UYGULAMASI.
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
Yükseköğretim Kurulu Kalite Çalışmaları
ÖZEL BÖLGE HASTANELERİ
Yeditepe Üniversitesi Hastanesi
ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VE YAZILIM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
……………………….. BÖLÜMÜ/FAKÜLTESİ YGG SUNUMU Tarih: YGG Dönemi:
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK VE BAĞLI BİRİMLERİN KALİTE YOLCULUĞU
Düzce Üniversitesi Gümüşova MYO
2018 Yılı Performans Sunumu
Sunum transkripti:

KÜTAHYA TİCARET BORSASI Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu 30 Mart 2018

ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi İç Denetimi Ekim 2018 tarihlerinde yapılması planlanmıştır. Planlanan tarihte, KÜTBO İç Denetçileri tarafından ilgili denetimler yapılacaktır. Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018

10002 Müşteri Şikayet yönetimi konusunda tüm geri dönüşler yapılarak ses kayıtları alınmaktadır. Sistem gereklilikleri yerine getirilmektedir. Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018

2018 İlk 3 Ay SPİK’leri incelendiğinde; Süreçler, Süreç Performans İzleme Karneleri (SPİK) ile takip edilmektedir İlk 3 Ay SPİK’leri incelendiğinde; Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018

Uygunsuz Hizmetler için; FR-053 Uygunsuz Hizmet Formu Doldurulmakta olup, 2017 Yılı ilk 6 ayında uygunsuz hizmet bulunmamaktadır.

Düzeltici Önleyici Faaliyetlerin (DÖF) Takibi Yapılarak, zamanında kapatılmaları sağlanmıştır.

Bir Önceki ( Tarihli) YGG Kararları Takip Edilmekte olup, Ayrıca, 3’er Aylık Dönemlerde Yapılan TOBB Akreditasyon İzleme Komitesi Kararları Takip Edilmektedir.

Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 Üye Memnuniyet Anketleri; WEB Sitemiz Üzerinden Online ve Üyelere birebir Uygulanarak Anketler Alınmaktadır.

Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 KALİTE HEDEFLERİ VE POLİTİKALARIN GÖZDEN GEÇİRİLMESİ;

Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 KALİTE POLİTİKASI Üye, Çalışan ve Tedarikçi memnuniyetiyle gelişimini sağlamak, Tarafsız, şeffaf, dürüst ve çözümcü bir yaklaşımla hizmet sunmak, Verimliliği arttırmak ve hataları azaltarak yok etmek, Tüm süreçlerimizi sürekli iyileştirmek,

Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 MALİ POLİTİKA Tüm gelirlerini Kütahya ili ve borsa üyelerinin uluslararası, ulusal ve bölgesel alandaki ticari ve Sosyal hayatına katkı sağlamak üzere kullanmak, Mali riskleri minimize etmek için gerekli aksiyonları Planlamak ve uygulamak, Borsanın gelir kaynaklarını en verimli şekilde değerlendirmek, Tüm mali faaliyetlerini ilgili yasa ve Yönetmeliklere uygun olarak gerçekleştirmek

Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI Çalışanların çalışma ortamını iyileştirerek motivasyonlarını artırmak ve aidiyet duygularını geliştirmek, Çalışanların maddi manevi haklarının korunmasını sağlamak, Çalışanlar arasında fırsat eşitliği yaratmak, Çalışanların bilgi ve becerilerini arttırarak mesleki ve kişisel anlamda sürekli gelişimini sağlamak için eğitimine önem vermek, Çalışanların öneri ve beklentileri dikkate alınarak, personel memnuniyetini artırmak, Çalışanların iletişiminin artırılması için sosyal ve kültürel faaliyetler düzenlemek, Çalışanların performans değerlendirmeleri yapılarak, ödüllendirmek Yeni işe alınan personelin işe uyumunu kolaylaştırmak amacıyla oryantasyon programı uygulamak, İnsan kaynakları politikasını, çalışanların ve kurumun ihtiyaçları doğrultusunda sürekli güncellemek ve iyileştirmek,

Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 HABERLEŞME POLİTİKASI Tarımda ve tarımsal ticarette yaşanan gelişmeleri paydaşlarına hızlı ve doğru şekilde ulaşmasını sağlamak amacıyla en son bilgi ve iletişim teknoloji araçlarını kullanmak, bu aşamada objektiflik kriterlerine uyarak, tarafları rencide edici yayınlara izin vermemek.

Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 BİLGİ İŞLEM POLİTİKASI Teknolojideki en son gelişmeleri önce Borsa süreçlerine entegre etmek, donanım ve yazılım altyapısını sürekli güncelleyerek üyelere hızlı ve hatasız şekilde hizmet vermek, bilgi güvenliliğini ve sürekliliğini sağlamak.

Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKASI Tüm yatırımlarını üye memnuniyeti ve gelişimi için planlamak Üye öneri, istek ve taleplerini dikkate alarak uygulanabilir düzeyde olanları hayata geçirmek, Üye şikâyetlerini çeşitli yöntemler ile toplayarak kök nedenlerini bulmak ve en kısa sürede çözümleyerek çözümlerden olan memnuniyetleri ölçmek, Üyelerine iş geliştirme konusunda destek olmak, Üyelerden gelen eğitim taleplerini toplamak ve eğitimleri organize ederek uzun vadedeki etkinliğini ölçmek, Üyelerin ticari ve teknolojik yaşamdaki gelişmelerden haberdar olmasını sağlamak, Üyelerin borsa ve diğer üyeler ile kaynaşmasını sağlayıcı etkinlikler düzenlemek, Üyelerinin sesini dinlemek ve bu sesi lobicilik faaliyetleri ile ilgili makamlara iletmek, Üyelerinin sosyal sorumluluk projelerinde yer alabilmesi için gerekli atılımlara öncülük etmek

Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ POLİTİKASI Kütahya Ticaret Borsası İş Sağlığı ve Güvenli Politikası; çalışanları işyerinin olumsuz etkilerinden korumak, rahat ve güvenli bir ortamda çalışmalarını sağlamak, başka bir ifadeyle çalışanları iş kazaları ve meslek hastalıklarına karşı koruyarak ruh ve beden bütünlüklerinin sağlanmak amacıyla hazırlanmıştır. Bu politika çerçevesinde hazırlanmış “İş Sağlığı ve Güvenliği Risk Analizi” sonucunda borsada alınacak tedbirlerle, iş kazalarından veya güvensiz ve sağlıksız çalışma ortamından dolayı doğabilecek makine arızaları ve devre dışı kalmaları, patlama olayları, yangın gibi borsayı ve çalışanları tehlikeye düşürebilecek durumlar ortadan kaldırılacağından işletme güvenliği sağlanmış olunacaktır.

Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 MÜŞTERİ MEMNUNİYET SİSTEMİ POLİTİKASI Kurumumuza gelen ve tarafsız değerlendirme süzgecinden geçirilerek şikâyet olarak kabul gören her türlü memnuniyetsizliği; Kanunların verdiği yetki ve sınırlamalar dahilinde, Kurum İmkânları çerçevesinde, herhangi bir ücret talep edilmeden Gizlilik kurallarına uygun bir şekilde En kısa sürede çözerek, Şikâyet sahiplerinin çözüm yolları konusunda bilgilendirilmesi ve çözümlerden olan memnuniyetlerin ölçümlenerek, sürekli iyileştirilmesi politikamızın temelini oluşturmaktadır.

Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 VİZYON Güçlü altyapı olmadan, güçlü kurum olamayacağı düşüncesi ile yola çıkarak Çağdaş ve Modern Borsacılık anlayışı ve güçlü kadrosuyla, üyelerine en üst düzeyde sürdürülebilir gelişmeyi yaşam şekli yapan, katkı sağlayan bir Borsa olmak.

Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 MİSYON Kanunlarla verilen yetkiler çerçevesinde, üyelerine zamanında ve kaliteli hizmet sunar. Üyelerinin taleplerini karşılar, üyelerinin hak ve menfaatlerini korur. Sektöründe gelişmelerini sağlamak için uygun ortamlar hazırlar ve üyelerini her türlü platformda temsil eder. Topluma ve çevreye karşı sorumluluk bilincinde, Kütahya’nın tarım ve hayvancılık ticaretinde bölgede öncü bir aktör olmasını sağlar.

Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018 EĞİTİMLER

Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu - 30 Mart 2018

2017 YILI 1. TOPLANTI YGG SUNUMU GÖRÜŞ VE BİLGİLERİNİZE SUNULMUŞTUR. Ahmet GÖZEL Kalite ve Akreditasyon Sorumlusu