GÜNGÖRMEZ İLKOKULU SU KAŞİFİ PROJESİ KENDİN YETİŞTİR ETKİNLİĞİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İŞLE 524 – İŞLE 531 Yönetim Muhasebesi
Advertisements

T.C. ŞEHİTKAMİL KAYMAKAMLIĞI 75. YIL CUMHURİYET ANAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
SERA KURULUŞUNDA ETKİLİ OLAN FAKTÖRLER
TEOG YAKLA Ş IRKEN 7. SINIF TEOG B İ LG İ LEND İ RME SEM İ NER İ.
AYIN DEĞERİ YARDIMLAŞMA Yardımlaşma; birlikte çalışmak yada yardım etmektir. Takım çalışması gibi yalnızken yapamayacağımız şeyleri yeteneklerimizi ve.
AYIN DEĞERİ ÖZGÜVEN Gelecekte Başarılı Ve Mutlu Bireyler Yetiştirmenin En Önemli Unsuru Olan Özgüven Duygusunu Öğrencilerimize Kazandırmak Amacı Hedeflenmiştir.
KÖK  Kök bitkinin toprağın altında kalan kısmıdır.Aynı zamanda bitkinin toprağa bağlanmasını ve toprakta ki su ve mineralleri alarak bitkinin yaşamasını.
Öyle bir yaşam sürdür ki; Yazanı bilinmiyor...Hazırlayan: Ahmet Seydi.
MADDENİN DEĞİŞİMİ VE TANINMASI. SU HALDEN HALE GİRER İlkbaharda hava sıcaklıkların artması ile yükseklerde bulunan karlar az almaya başlar.Eriyen karlar.
ANKARA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ. Ankara’da orta öğretim çağ nüfusu ’dir öğrencimiz orta okullarımızın 8. sınıfından muzun oldu. 9. sınıf.
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEK OKULU YAŞLI BAKIMI PROGRAMI “YAŞLILARIMIZ İÇİN EL- ELE GÖNÜL GÖNÜLE” kermesi. Yaşlı Bakımı Programı öğretim yılında.
TARIM ALANI. Okulumuz serası Çukurova Kalkınma ajansı projesi kapsamında 2013 yılında yapılmıştır. Seralarımız toplam 1.5 dönüm olmak üzere iki seradan.
 Ekim"de Hollanda, Delf"te doğdu.  Mikroorganizmaları gören ilk bilimci.  1648 Warmond şehrinde aldığı temel eğitimin ardından bir manifaturacıda.
BİLGİSAYAR PROGRAMLAMA DERSİ
Örtü Altı Yapıları Malç Örtüler
PROJE TABANLI ÖĞRENME ATÖLYESİ
6. 1. KYOTO PROTOKOLÜ.
BİR KAHRAMAN DOĞUYOR / Mustafa Kemal Atatürk’ün Öğrenim Hayatı
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
BİR BİTKİDE ÇİÇEKLİ ÜREME, BÜYÜME VE GELİŞME
Türkiye’de Yem Bitkileri Tarımının Sorunları
GÜNGÖRMEZ İLKOKULU SU KAŞİFİ PROJESİ
AÇIKLAMALAR Su Festivali Raporlama Şablonu’na hoşgeldiniz. Ülkenizde Su Kaşifi finalisti olabilmeniz için öncelikle bu dokümanı doldurarak başvurunuzu.
Ünite 4 Çim Ekimi.
MELEZ ÜÇGÜL ( Trifolium hybridum L.)
KONU:EŞ SESLİ KELİMELER
ÇOCUK VE DRAMA DRAMA İLE İLGİLİ TERİMLER, ÇOCUKLARDA DRAMA UYGULAMALARININ TARİHÇESİ Öğr. Gör. : Yasemin SU.
MADDENİN DEĞİŞİMİ.
PAYAS İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ DEĞERLER EĞİTİM PROJESİ
Bitkiler * Diğer taraftan sebzecilikte iklim elemanlarından özellikle ışık, sıcaklık, yağış ve rüzgar önemli etkiye sahiptir. * Sebzelerde kuvvetli.
EŞYALAR KONUŞUYOR Ceren, o gün okuldan eve gelince çantasını bir kenara atıp,giysilerini bile çıkarmadan yatağa uzanmıştı.Ama çok geçmeden uyuyakaldı.
GÜNGÖRMEZ İLKOKULU SU KAŞİFİ PROJESİ
ZAFER İLKOKULU BENGİ FAALİYETLERİ
BIÇAKÇI BEDRİYE BAYKAŞ ORTAOKULU OKUL KÜLTÜRÜ
SOSYAL FARKINDALIK PROJESİ
Bitkiler * Mevsim boyunca gözlenen hava olayları, tahıllar ve diğer ürünlerin kurutulması, harman çalışmaları, meyve ve sebzelerin depolanması üzerine.
2017 YILI MAVİ BAYRAK ÇEVRE EĞİTİMİ ve BİLİNÇLENDİRME ETKİNLİK DOSYASI
Kaşif etkinliği kendi yiyeceğinizi kendiniz yetiştirin
AVANTGARDE HOTEL & RESORT
ÇEVRE EĞİTİM VE BİLİNÇLENDİRME
ÇEVRE EĞİTİM VE BİLİNÇLENDİRME
ÇEVRE EĞİTİM VE BİLİNÇLENDİRME
Şekil 1. Fındık turplarının arazideki görünümü
SİDE ÖZEL EĞİTİM MERKEZİ
GÜNGÖRMEZ İLKOKULU SU KAŞİFİ PROJESİ SİFONLA GİDEN ETKİNLİĞİ
GÜNGÖRMEZ İLKOKULU SU KAŞİFİ PROJESİ SUSAMIŞ KAĞIT ETKİNLİĞİ
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
YEM KÜLTÜRÜNÜN İLKELERİ
ÇEVRE EĞİTİM VE BİLİNÇLENDİRME
YEM KÜLTÜRÜNÜN İLKELERİ
Kılçıksız Brom (Bromus inermis).
Gübreler ve Gübreleme:
ÇUMRA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Çocuklarda tablet PC kullanımını düzenlemek
S.Ü.ÇUMRA MESLEK YÜKSEKOKULU
TARIMDA ÖRGÜTLENME VE KOOPERATİFÇİLİK DERS NOTLARI
Ø Kitaba uzak bir toplum fikirsiz toplumdur
2017 YILI SWISSÔTEL RESORT BODRUM BEACH MAVİ BAYRAK ÇEVRE EĞİTİM ve BİLİNÇLENDİRME ETKİNLİKLERİ DOSYASI Hazırlayan: Pınar Doker- Kalite Müdürü.
Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi
İZMİR ÜNİVERSİTELERİ PLATFORMU DÖNEMİ ÇALIŞMALARI
TEKNOLOJİ VE TASARIMIN TEMELLERİ
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
Bitkiler * Mevsim boyunca gözlenen hava olayları, tahıllar ve diğer ürünlerin kurutulması, harman çalışmaları, meyve ve sebzelerin depolanması üzerine.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Buğdaygil Yem Bitkileri
Babam kare şeklinde bahçemizin bir kenarına20 satimetre
Misyonumuz ve Vizyonumuz
KARIK SULAMA YÖNTEMİ Prof. Dr. A. Halim ORTA.
KOCA FİĞ (Vicia narbonensis L.)
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM ŞUBESİ
Sunum transkripti:

GÜNGÖRMEZ İLKOKULU SU KAŞİFİ PROJESİ KENDİN YETİŞTİR ETKİNLİĞİ 2016 – 2017 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜNGÖRMEZ İLKOKULU SU KAŞİFİ PROJESİ KENDİN YETİŞTİR ETKİNLİĞİ

Nisan sonu Mayıs başında okul bahçemizde oluşturacağımız “EKO BAHÇE” mizin fidelerini oluşturmaya başladık. Atık şişelerde pamuğun içerisinde baklagillerimizi çimlendirdik ve çimlenen baklagilleri toprağa ektik. Sebze tohumlarımızı fide oluşturmak amacıyla plastik şişelerde toprağa ektik. Bitkilerimizi belirli aralıklarla topladığımız yağmur sularıyla suluyor ve günden güne bitki çeşitlerimizi arttırıyoruz.