Stratejik plan çalışmaları kapsamında yapılan İdari Personel Anket SONUÇLARI.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
Advertisements

İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ 6331
 1 – 5 Yaş Grubu  6 Yaş Anaokulu  7 – 16 Yaş İlk öğretim  Lise Eğitimi İSVEÇ EĞİTİM SİSTEMİ.
Türkiye’de Çevre Yönetimi ve Belediyeler Pınar Akpınar Proje Yöneticisi UCLG-MEWA Yönetim Kurulu ve Konsey Ortak Toplantısı Çevre Komitesi Toplantısı Sürdürülebilir.
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU SUNAY AKIN OYUNCAK KÜTÜPHANESİ.
Ulusal Yayınların Stratejik Önemi Prof. Dr. Çetin Erol Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Kardiyoloji AD YÖK Genel Kurul Üyesi.
UNI-SET Toplantı Notları
OKUL GELİŞİM YÖNETİM EKİBİ (OGYE).
Eğitim Sen Ocak 2015 Yükseköğretimde Örgütlenme Ümit Akıncı, Eğitim Sen İzmir 3 No'lu Şube.
Eğitim Kültür Alanında İnkılaplar 11.Milli Eğitim Tevhid-i Tedrisat(Öğretim Birliği Kanunu) ve Medreselerin Kaldırılması: (3 Mart 1924) Osmanlı Devleti’nin.
YOL HARİTASI Okul Çevre İşbirliği Etkinliklerine İlişkin Temel Kavramlar Okul Çevre İş Birliği Etkinliklerinin Temel Özellikleri Okul Çevre İş Birliği.
Veri Toplama ve Değerlendirme Sistemi Tanıtım Toplantısı.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÇAPRAZ FONKSİYONLU İYİLEŞTİRME 1.GRUBU TAKIM DEĞİŞİM SÜREKLİ KURUMSAL GELİŞİM PROJESİ.
Grundtvig Öğrenme Ortaklığı “A Step Towards Elderly People (STEP)” “Yaşlılara Doğru Bir Adım Projesi” Dr. Halis YEŞİL Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü.
1 M & M MÜŞAVİRLİK SAN. ve TİC. LTD. ŞTİ. TAPU ve KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SÜREKLİ KURUMSAL GELİŞİM PROJESİ TANITIM SUNUMU ADRES: Ziyabey Cad. 5. Sokak.
Performans ve Ücret Yönetimi Yrd. Doç. Dr. Özlem BALABAN
BİLGİ VE İLETİŞİM Kurum içi ve dışı iletişimi Ekim 2015 Yrd. Doç. Ahmet Ertugan.
Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Hizmetleri Şube Md Yılı Faaliyet Raporu Sunumu.
1 T.C. Yükseköğretim Kurulu YÜKSEKÖĞRETİM KURULU STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRESİ BAŞKANLIĞI.
PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI 7-Ö ğ retim Üyesi Yeti ş tirme Programı YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI.
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
ZAMAN YÖNETİMİ-2 Yrd. Doç. Dr. Özlem BALABAN. Zaman Yönetimi Süreci 1-Zaman kullanım analizi: Amaç, zamanın nereye harcandığını belirlemektir. Bireyler.
BARTIN ÜNİVERSİTESİ’NDE BOLOGNA SÜRECİ bologna.bartin.edu.tr.
YOZGAT TAPU VE KADASTRO XXII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Takım Lideri : Elvan SİVAS Takım Raportörü : İsmail AKSOY Takım Üyeleri :Seval ŞAHİNER Onur EREN Hakan.
SA Ğ LI Ğ IN GEL İŞ T İ R İ LMES İ VE İ L EYLEM PLANI.
GÜVENLE TAŞIYORUZ.
TED Üniversitesi Alt Başlık Tarih:.
Stratejik plan çalışmaları kapsamında yapılan akademik Personel Anket SONUÇLARI.
Adıyaman Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
MÜHENDİSLİK ve MİMARLIK FAKÜLTESİ
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi Stratejik Planı Yrd. Doç. Dr. Günver GÜNEŞ Merkez.
OKUL- ÇEVRE İLİŞKİLERİ
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Toplantısı
GENEL SEKRETERLİK BİRİMİNE HOŞGELDİNİZ
Dış Paydaş Anketi Sonuçları
Bütünleştirme uygulamaları
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
DEVAMSIZLIK NEDENLERİ VE GİDERİLMESİ İÇİN NELER YAPILMALI?
MESLEK NEDİR? Meslek , ‘bir kişinin hayatını kazanmak geçimini sağlamak için yaptığı iş’ olarak tanımlanmaktadır. Belli bir eğitimi gerektiren bilgi,
BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEK OKULU
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
BÖLÜM 4 ÖTMG’de ÖĞRETMEN NİTELİKLERİ VE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME
Bilinçli Tercih Seminerine
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
Katılım Öncesi Mali Yardım Aracı (IPA II)
S.Ü.ÇUMRA MESLEK YÜKSEKOKULU
ENSTİTÜLERARASI ORTAK DOKTORA PROGRAMLARI
Görev ve Sorumluluklar
DÖNEMİ FAALİYET RAPORU Sunucu: Yrd. Doç. Dr. Fevzi HANSU
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
BOLOGNA UZMANLARI 5.DÖNEM ULUSAL TAKIM PROJESİ 1 EKİM 2009,NEVŞEHİR
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
Pedagojİk Formasyon Sertifika programI ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Hafta V Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI
Yasal Çerçeve Yapılan Çalışmalar Yapılması Gereken Çalışmalar
BAP Koordinatörlüğünün Görev ve Sorumlulukları
14. EKİPLE ÖĞRETİM İKİ KAFA TEK KAFADAN DAHA İYİDİR ( Two heads are better than one) ingiliz atasözü.
Isparta Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, orta öğretim kurumlarından mezun öğrencilerin 2 yıl süreyle eğitim-öğretim gördükleri, Ön lisans diploması.
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Stratejik plan çalışmaları kapsamında yapılan İdari Personel Anket SONUÇLARI

Üniversitemizin güçlü olduğunu düşündüğünüz 3 yönünü belirtiniz Üniversitemizin Sayın Cumhurbaşkanımızın İsmini taşıması Cumhurbaşkanımızın memleketinde olması (Konumu) Gelişime açık, Genç ve dinamik bir kadroya sahip olması. Güçlü bir vakfa ve siyası desteğe sahip olması. Fiziki donanımını ve alt yapısını hızlı bir şekilde tamamlaması. Bulunduğu şehir, ulaşım kolaylığı, huzurlu bir ortama sahip oluşu.

Üniversitemizin zayıf olduğunu düşündüğünüz 3 yönünü belirtiniz. Tayın sorunu Akademik Çalışmalar Coğrafi konumu ve Ulaşımı Kaynak kullanımı. İnternet altyapısı. Lojmanlar yetersiz. Dışardan yapılan atamalar personelin yükselmesini engelliyor. Motivasyon kaybına neden oluyor. Bölüm Yetersizliği Sosyo-kültürel etkinlikler, fiziki altyapı, insan iletişimi Birimler arası diyalog Yerleşkenin darlığı idari personelin yetersizliği Üniversite bölgenin gelişimine yönelik bilimsel çalışmalardan çok uzak. Bilimsel başarı. Ar-ge çalışmaları. Kurumsallaşamama. Kaliteli eğitim Görevde yükselme ve unvan değişikliği sınavlarının az yapılması. Üniversitenin Akademik ve İdari kadro bütünlüğü. Yönetimin akademik ve idari personele bakış açısı Oryantasyon, hizmet içi eğitim Yeni bir üniversite olması

İdari İş ve İşlemlerin Daha verimli şekilde yerine getirilebilmesi için yapılması gerekenler Nelerdir? Birimler arası personel dağılımı birimlerin iş yükü dikkate alınarak dengeli bir şekilde yapılmalıdır. Atamalarda ve görevlendirmelerde ehliyet ve liyakat öncelik verilmelidir. Çalışanlar arasındaki iletişimin daha iyi olması sağlanmalı. Yapılacak işler konusunda çalışanların görüşleri mutlaka alınmalı. Kurum içi toplantı ve eğitim seminerleri daha sık yapılmalıdır. Uygulamalı eğitimlere ağırlık verilmelidir. İdari personelin Lojman kontenjanları arttırılarak ve ÖSYM, AÖF gibi görevlendirmelerde idari personellere de görev verilerek motivasyonu arttırılmalıdır. İdari personele kariyer yapma fırsatı verilmeli. Görevde yükselme sınavlarının sürekli yapılması personelin motivasyonunu ve aidiyet duygusunu arttıracaktır. Verimli çalışan işini gereği gibi yapan personel ödüllendirilmeli yapmayanlar ise cezalandırılmalıdır. Ödül ve ceza sisteminin adil bir şekilde uygulanması gerekmektedir. EBYS sistemi biraz daha hızlı ve kesintisiz olabilir. Sistem biraz daha basitleştirilebilir. Ofislerin daha düzenli ve ferah olması Amirler memurlara eşit davranmıyor.

Sizce Üniversitemizin geliştirmesi gereken yönleri nelerdir Akademik çalışmalara ağırlık verilmesi Öğrenci kalitesinin arttırılması Öğretim üyesi açığının kapatılması. İdari personellerin ekonomik ve sosyal imkanlarının arttırılması.(Lojman, kreş, geliştirme ödeneği vb.) Akademik ve idari personelin kaynaşması, birlik beraberlik ruhu. Tercih edilen bir üniversite olma yolunda kalıcı adımlar atmak. Eğitimin kalitesinin arttırılması. Üniversite şehir bütünlüğünü sağlayacak faaliyetlere ağırlık verilmeli. Ar-ge faaliyetlerine daha fazla kaynak aktarılmalı. Çalışanlara yönelik eğitim seminerlerine ağırlık verilmeli. Kurum personelinin kariyer yapma imkanlarının arttırılması. Adil bir liyakat sistemi. Kurumsallaşma. Başarılı personellerin ödüllendirilmesi. Birimler arası personel ve iş yükü dağılımının daha adaletli yapılması. Kampüs dışındaki birimlerin de sosyal kültürel faaliyetlerine yeteri destek verilmeli. Personellerin karar alma süreçlerine aktif katılımının sağlanması. Teknolojik altyapı. Belirli alanlarda üniversiteyi ve ilimizi öne çıkaracak bölümlere ağırlık verilmeli. Sosyal faaliyetler (tiyatro, konser, seminer, konferans vb.) arttırılmalı. Daha yeşil bir kampüs.