NE YAPMAK İSTİYORUZ?  Günümüz şartları göz önünde bulundurularak hafızlık geleneğini sürdürmek.  Hafızlık eğitimini okul eğitimleri ile beraber yürütmek,

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Diyadin İmam Hatip Lisesi Eğitim Öğretim yılında toplamda 4 sınıf ve 146 dokuzuncu sınıf öğrencisi ile eğitim ve öğretime başlamıştır. İmam.
Advertisements

TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ Öğrencilerin aldıkları puanlar kadar yaptıkları doğru tercihler de iyi bir liseye adım atmalarına yardımcı olacaktır.8.sınıf.
REHBERLİK VE VE KİŞİSEL GELİŞİM MERKEZİ MERKEZİ. ORTAÖĞRETİME GEÇİŞTE YENİ SİSTEM.
EN İ Y İ LER HEP B İ Z İ MLE BÖLGEN İ N BEŞ OKUL B İ R İ NC İ S İ.
REHBERLİKVE ÖLÇME DEĞERLENDİRME BİRİMLERİ TEMEL EĞİTİMDEN ORTA ÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ.
MEHMET EM İ N YURDAKUL ORTAOKULU REHBERL İ K SERV İ S İ teog.
Eğitimin doğasında var olan değişim ve gelişime paralel olarak, ortaöğretime geçiş modelinin işlevsel, sürdürülebilir ve esnek bir nitelik göstermesi.
Temel Eğitimden Orta Öğretime Geçiş (TEOG) Sistemi.
Diyarbakır İli Tekstil ve Hazır Giyim Sektörü Küme Yol Haritasının Oluşturulması Projesi Diyarbakır.
Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi ( HASAL) eğitim-öğretime 4 Haziran 1984’te 108 öğrenciyle başladı.
T.C. ÇAYIROVA KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ OKUL MÜDÜRLERİ TOPLANTISI ÇAYIROVA
ORTAÖĞRETİME YERLEŞTİRME SÜRECİ NASIL OLACAK ? TEOG TERCİHLERİ NASIL YAPILACAK? Tercihler öğrencinin; Yerleştirme Esas Puanı(YEP) doğrultusunda açıklanan.
TEOG YAKLA Ş IRKEN 7. SINIF TEOG B İ LG İ LEND İ RME SEM İ NER İ.
Veri Toplama ve Değerlendirme Sistemi Tanıtım Toplantısı.
Prof dr. AhaT and ı can ortaokulu Ortak s ı navlar ÖZCAN GÜREL ÖZCAN GÜREL Psikolojik Danışman ve Rehber Öğretmen.
TEOG BÜ Ş RA ATICI REHBER Ö Ğ RETMEN Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) yeni sınav sistemi olan TEOG ile.
MEHMET H İ KMET KA Ş ERC İ ORTAOKULU Aylin TORUN Aylin TORUN REHBER ÖĞRETMEN.
PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI 7-Ö ğ retim Üyesi Yeti ş tirme Programı YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI.
ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE SINAV HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
AKKUŞ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI 2016.
2014 ORTA ÖĞRETİME YERLEŞTİRME SİSTEMİ – 2015 E ğ itim- ö ğ retim yılında altı temel ders için 8. sınıfta ö ğ retmen tarafından dönemsel olarak.
%68 % 32 ANADOLU İMAM HATİP LİSELERİ İMAM HATİP ORTAOKULLARI EĞİTİM İÇERİĞİ.
2013 SBS SİSTEMİ. Yeni sınav sisteminde yapılan önemli değişiklikler şöyle; sınavdan alınacak puanın 500 değil, 700 tam puan üzerinden hesaplanması,
Abdulkerim ÇÖMÇE Eskişehir İl Milli Eğitim Şube Müdürü Ankara – 2 Mayıs 2016.
ERDEMLİ MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ TARIM ALANI.
MEHMET SALİH BAL MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ DAL SEÇİMİ (10. sınıftan, 11.sınıfa geçen öğrenciler için)
KIRIKHAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
TRAIning Transversal Supporting Career Development And Research
ANADOLU SPOR KULÜBÜ (2013).
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
GÖLCÜK İMAM HATİP ORTAOKULU
ÖZEL EĞİTİMİN TEMEL İLKELERİ
TERCİH VE YERLEŞTİRME İŞLEMLERİ 2017
TEOG.
Yükseköğretim Kurumları Sınavı Bilgilendirme Sunusu
ÖRGÜN EĞİTİMLE BİRLİKTE HAFIZLIK PROJESİ TANITIM PROGRAMINA
«Tarımsal Eğitimin Adresi»
ABDULLAH ACAR ortaokulu
Sakarya Üniversitesi Çevre Mühendisliği Bölümü
2018 Yükseköğretim Kurumları Sınavı Tanıtım Sunumu
TEOG SINAVI.
Fransa Eğitim Sistemi Dr. Yar Ali METE.
Yükseköğretim Kurumları Sınavı
Yükseköğretim Kurumları Sınavı
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI
2018 Yükseköğretim Kurumları Sınavı Tanıtım Sunumu
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ
NECİP FAZIL KISAKÜREK İMAM HATİP ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ
YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI (YKS)
Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) 2016
Mesleki Eğitimi Geliştirme Tanıtım ve Yönlendirme
Müfitcan ÖZKÖYLÜ CUMHURİYET İLKOKULU REHBERLİK SERVİSİ
YENİ SINAV SİSTEMİ   REHBERLİK SERVİSİ.
ÇUMRA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
TEOG SINAV SİSTEMİ.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ (TEOG)
Eğitim-öğretim Yılı Bandırma Rehberlik Araştırma Merkezi
PETKİM ORTAOKULU REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ
ÖĞRETİMDE PLANLAMA.
1- İmam Hatip Okulları nedir?
Dünyanın En Şaşırtıcı Eğitim Sistemi: Finlandiya
İZMİR ÜNİVERSİTELERİ PLATFORMU DÖNEMİ ÇALIŞMALARI
GÜMÜŞOVA MESLEK YÜKSEKOKULU ÜRETİMDE KALİTE KONTROL PROGRAMI
ÖZEL ATACAN ANADOLU LİSESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI (YKS)
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ
Mesleki ve Teknik Eğitim Eğitim Politikaları Daire Başkanlığı
Yasal Çerçeve Yapılan Çalışmalar Yapılması Gereken Çalışmalar
Yatırım Döneminde Uygulanan Vergi İndirimi Artırılacaktır Yatırımcılarımızın 2015 ve 2016 yıllarında gerçekleştirecekleri yatırım harcamaları için,
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ YÖNERGESİ
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ
Sunum transkripti:

NE YAPMAK İSTİYORUZ?

 Günümüz şartları göz önünde bulundurularak hafızlık geleneğini sürdürmek.  Hafızlık eğitimini okul eğitimleri ile beraber yürütmek, hafızlık eğitiminde yıl kaybını önlemek.  Akademik (ders ) başarısı yüksek hafızlar yetişmek.  Sosyal etkinliklerle desteklenen, sosyal yönleri gelişmiş Hafızlar yetiştirmek.  İnandığı değerleri yaşayan, savunan hafızlar yetiştirmek.

NEDEN YAPMAK İSTİYORUZ?

 Türkçe,Matematik, Fen ve Teknoloji, sosyal Bilgiler vb. derslerden ve sosyal kültürel imkanlardan geri kalmayarak akademik başarısı yüksek ve sosyal yönleri gelişmiş hafızlar yetiştirmek.  Proje şahsiyet sahibi, her ortam ve şartta inandığı değerleri ödün vermeden yaşayan ve savunan, bağnazlığa bulaşmamış, kendisi ve toplumu için faydalı olmayı hedefleyen gençlerin yetiştirilmesine destek olmak.

NASIL YAPACAĞIZ?

 29 Mayıs 2016 yazılı sınav gerçekleştirilecek.  1.Yazılı sınav sonucunda 40(erkek)+40(kız)=80 öğrenci belirlenecek.  2. sözlü sınavda 32(erkek)+32(kız)=64 öğrenci belirlenecek.  15 Haziran-15 Eylül 2016 tarihleri arasında 64 öğrenci yaz kuran kursuna başlayacak.

 Yaz Dönemi sonunda mülakat ve yüzünden okuma komisyonunca 24(erkek)+24(kız)=48 öğrenci seçilecek ve 5.sınıfta Hafızlık eğitimine alınacak.  Öğrencilerin 5.sınıf sonuna kadar her cüzden asgari 5 sahife ezberlemeleri öngörülmektedir.  6.sınıfta öğrencilerin okul eğitimine ara verilecek. İlçe Müftülüğü tarafından belirlenecek bir plan ve program doğrultusunda hafızlık eğitimine alınacaktır.

 İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde yapılacak bir planlama dahilinde öğrencilere akademik derslerden takviye kursları açılacaktır.  Öğrenciler 6.sınıf eğitim öğretim yılı sonunda sınıf atlatma sınavına tabi tutulacaktır.  7.sınıfın başlangıcına kadar hafızlık eğitiminin tamamlanması hedeflenmektedir.

 Hafızlığı bitiren öğrenciler sabah kur’anı kerim dersi saatlerinde haslama çalışıp, eksiği olan öğrenciler eksikliklerini tamamlayacaktır.  7.sınıfta normal akademik eğitim uygulanacaktır.  7.sınıfta İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hafta sonları ve yaz döneminde TEOG hazırlık kursları açılacaktır, sosyal faaliyetler düzenlenecektir.

 8. sınıfta normal akademik ders programları uygulanacak.  8.sınıfta Kur’an-ı Kerim derslerinde hafızlılık haslama eğitimi yapılacak.  TEOG hazırlık kursları yapılacak.

TEŞEKKÜR EDERİZ Gerede İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü