Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Vücudunuza yağ yakma yeteneği kazandırmak için, bunu öğretmeniz gerekir. Vücut kilo almaya alışırsa, yağ yakmayı bırakır. 01.04.2015Ramazan Akdağcık.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Vücudunuza yağ yakma yeteneği kazandırmak için, bunu öğretmeniz gerekir. Vücut kilo almaya alışırsa, yağ yakmayı bırakır. 01.04.2015Ramazan Akdağcık."— Sunum transkripti:

1

2 Vücudunuza yağ yakma yeteneği kazandırmak için, bunu öğretmeniz gerekir. Vücut kilo almaya alışırsa, yağ yakmayı bırakır. 01.04.2015Ramazan Akdağcık

3 Vücudunuzu hergün çalıştırın.(koşma- yürüme-yüzme) en kolay yağ yakma yoludur.Aynı zamanda metabolizma hızı da artar. 01.04.2015Ramazan Akdağcık

4 Düzenli uyku, yağ yakmanız için önem taşır. Yanlış uyku alışkanlıkları, şekerli gıdalara karşı istek uyandıran enzimler üretir ve karnın yağlanmasına neden olur. 01.04.2015Ramazan Akdağcık

5 Günde en az 2 bardak yeşil çay için Yağ yakıcı,sıkılaştırıcı ve kanser önleyici etkisi vardır. 01.04.2015Ramazan Akdağcık

6 Protein alımını düzenleyin.Zengin proteini, az yağlı yiyeceklerden seçin. Yağsız et,fındık,yoğurt gibi ürünler destekleyicidir. 01.04.2015Ramazan Akdağcık

7 Alkolden uzak durun…1 bardak 90 cal.dir. Yağ yakımını zorlaştırır… 01.04.2015 Ramazan Akdağcık

8 Asansör yerine merdiven kullanın ve bunu hayatınıza yerleştirin…(Özellikle alçak kat ve inişlerde) 01.04.2015 Ramazan Akdağcık

9 Daha az yiyin ama aç kalmayın…Uzun süreli açlıklar metabolizmada koruma dürtüsü uyandırır ve kilo verdirmez. Siz sadece, daha az yiyin…. ama yiyin… 01.04.2015Ramazan Akdağcık

10 Özellikle akşam yemeklerini en az yağlı,en az kalorili ve günün en küçük yemeği haline getirin… 01.04.2015 Ramazan Akdağcık

11 Balığı sevin bu süreçlerde size en iyi yardımcıdır ve omega 3 kaynağıdır… 01.04.2015Ramazan Akdağcık

12 Meyve suyu yerine enerji harcanarak tüketilecek meyvelerin kendilerini tüketin daha doğru sonuç verecektir… 01.04.2015Ramazan Akdağcık

13 Doğru gıdayı seçin,sağlıklı olanı tercih edin (yaş pasta yerine ELMA-Tatlı yerine PORTAKAL) lif yönünden zengin yiyecekler… 01.04.2015 Ramazan Akdağcık

14 Mide yedikçe hacim olarak genişler. Bu yüzden yeme alışkanlığını gittikçe küçültün. Zamanla uygun porsiyonlar olacaktır. 01.04.2015Ramazan Akdağcık

15 Öğün atlamayın.Atlarsanız bir sonraki öğünde daha fazla ve daha yüksek kalorili tercihlerde bulunmanıza neden olur. 01.04.2015Ramazan Akdağcık

16 Sağlıklı yağlar,hızlı yağ yakmanıza neden olur.Hiç yağ tüketmemek doğru değil. Sağlıklı yağları ölçülü tüketin(zeytin yağı,fındık yağı) 01.04.2015 Ramazan Akdağcık

17 Bol su için (min.günde 1,5-2 lt)su içmeyi ihmal etmeyin.Direk kilo vermenize yardımcı olmasa da size yararı olmayan yiyecekleri almanızı önler ve dolaylı olarak etki eder. 01.04.2015Ramazan Akdağcık

18 Sürekli oturmak,kanepede uzanmak bel çevresi yağlarının arttırır.Mutlaka hareket edin. 01.04.2015Ramazan Akdağcık

19 Yağ yakmak için glisemik indeksi düşük posası yüksek gıdalar tüketin.Karbonhidrattan değil,kötü karbonhidrattan KURTULUN! 01.04.2015 Ramazan Akdağcık

20 Sürekli aynı egzersiz tipine alışan vücut daha az kalori yakar.Çünkü uyum sağlar.Arada vücudunuzu şaşırtın ve değişik egzersizler uygulayın. 01.04.2015 Ramazan Akdağcık

21 Proteinler,sebzeler ve tam tahıllar ile bir beslenme düzeni oluşturun.Şeker isteğinden kokularla uzaklaşın(tarçın,vanilya,karanfil) Sağlıklı tatlı seçeneklerine yönelin.Kan şekeri seviyesini dengelemek daha fazla yağ yakmanızın yolunu açar. 01.04.2015Ramazan Akdağcık

22 Sağlıklı bir yaşam dileğiyle… 01.04.2015Ramazan Akdağcık


"Vücudunuza yağ yakma yeteneği kazandırmak için, bunu öğretmeniz gerekir. Vücut kilo almaya alışırsa, yağ yakmayı bırakır. 01.04.2015Ramazan Akdağcık." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları