Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

DENGELİ YAŞAM PROGRAMI MERİH BÖLÜKBAŞI. VÜCUT KİLO İNDEKSİ BOY KSYI VKİ 25 VKİ 26 VKİ 27 1.50 2.25 56 58 61 1.55 2.40 60 62 65 1.60 2.56 64 66 69 1.65.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "DENGELİ YAŞAM PROGRAMI MERİH BÖLÜKBAŞI. VÜCUT KİLO İNDEKSİ BOY KSYI VKİ 25 VKİ 26 VKİ 27 1.50 2.25 56 58 61 1.55 2.40 60 62 65 1.60 2.56 64 66 69 1.65."— Sunum transkripti:

1 DENGELİ YAŞAM PROGRAMI MERİH BÖLÜKBAŞI

2 VÜCUT KİLO İNDEKSİ BOY KSYI VKİ 25 VKİ 26 VKİ

3 KALORİ ALIMI KALORİ ALIMI YAŞ GÜNLÜK İHTİYAÇ KADINLAR ERKEKLER KİLO YAĞ DİLİM PASTA POSİTRİM+250ml SÜT 275

4 AZALAN KİLO FORMÜLÜ GÜNLÜK İHTİYAÇTAN DAHA AZ TÜKETİM + BİRAZ DAHA FAZLA EGZERSİZ

5 DİYETE DESTEKLER DİYETE DESTEKLER Bol su içimi Evde karın kasını güçlendirici 5 dk egzersiz Haftanın iki-üç günü 30 dk yürüyüş Akşam üstü bir adet Krom Pikolinat Her sabah ve öğle ikişer CLA 500 Uykudan önceki 3 saatte yemeyi kesme

6 SADECE 45 GÜN / 6 HAFTA Kesin kararlı olun … Kilonuzu sabahları aç karnına tartın … Kilonuzu her hafta sonu yazın … Porsiyonlarınızı kontrol edin … Tadımlıklarda ipin ucunu kaçırmayın … İradenizin sınandığı durumlarda sıkı durun … Diyet süresi içinde kimseye kanmayın … Sonunda gülenin siz olacağınızı bilin …

7 GÜNLÜK DİYET UYGULAMASI I. VE II. HAFTA Sabah Positrim Öğle Positrim Akşam Sebze/Et III. VE IV. HAFTA Sabah Kahvaltı Öğle Positrim Akşam Sebze/Et V. Ve VI. HAFTA Aynı Uygulama

8 PORSİYONLAR PORSİYONLAR ANA ÖĞÜN Bir dilim ekmek Bir avuç meyve İki avuç iki kap yemek ARA ÖĞÜN Bir avuç meyve veya iki avuç sebze veya yarım Protein Bar veya üç ceviz içi

9 SAĞLIKLI KİLO VERME 2 Haftada 1-3 kilo sağlıklıdır 6 Haftada 5-9 kilo sağlıklıdır İlk hafta sonu kilonun önemi yoktur İkinci hafta sonu kilonuz azalmışsa kalori alımını artırın Üçüncü hafta sonu kilonuz azalmışsa kalori alımını artırın

10 DİYET İÇİN TEHLİKELİLER DİYET İÇİN TEHLİKELİLER 1.Çok İşlenmiş Gıdalardan Sakının ….. Pastalar, cipsler, kavurmalar, burgerler, sosisler, tatlılar, soslar, mayonezler, kremalar, çikolatalar, tahin 2.Aşırı Yağları Kullanmaktan Uzak Durun ….. Kızartmalar, tavuk derisi, kuyruk yağı, tereyağı, margarin, krep, kremalı peynir 3.Hamurişleri ve Unlu Mamüller ….. Börek, kurabiye, çörek, makarna, beyaz tost, beyaz ekmek, irmik helvası, puding, pizza 4.Gazlı ve Bol Şekerli Meşrubatlar ve İçecekler ….. Gazoz, kola, paketli meyve suları, şurup, şerbet, alkol

11 DİYET İÇİN TERCİHLİLER DİYET İÇİN TERCİHLİLER 1.Meyveler, Sebzeler ve Yeşillikler ….. Muz, avokado, zeytin hariç 2.Lifli Tahıllar ve Bakliyatlar ….. Kepekli ekmek, kepekli pirinç, yulaf, bulgur, mercimek 3.Beyaz Et ve Kırmızı Et ….. Hindi, tavuk göğsü, yağsız kırmızı et 4.Çaylar ve Kahveler ….. Yarım kesme şeker, az kremalı kahve 5.Az Unla Kavrulmuş Çorbalar

12 SAĞLIKLI GÜZEL UZUN YAŞAYIN


"DENGELİ YAŞAM PROGRAMI MERİH BÖLÜKBAŞI. VÜCUT KİLO İNDEKSİ BOY KSYI VKİ 25 VKİ 26 VKİ 27 1.50 2.25 56 58 61 1.55 2.40 60 62 65 1.60 2.56 64 66 69 1.65." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları