Trendence Graduate Barometer 2016 Araştırma hakkında.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
STRATEJİK PLAN STRATEJİK PLANLAMA EKİBİ
Advertisements

Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
Yrd.Doç.Dr.Mustafa EVREN OMÜ Fen Bilimleri Enstitüsü
Kalite Koordinasyon Grubu, Genel Bilgilendirme Toplantıları
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Google Analytics Nedir?
HAZIRLAYANLAR Sinan ALAGÖZ Dilek ÖZSERİN Abdullah BODUR Ali KARABULUT
MODÜL 10 Müşteri Hizmetleri.
Türk Oda ve Borsaları Akreditasyon Projesi 2009 John Lockett.
Dünyada Açık ve Uzaktan Eğitimin Durumu
 Avrupa Üniversiteler Birliği, Avrupa Üniversitelerini temsil eden tek kuruluştur.  Avrupa genelinde Yükseköğretim kurumlarının bütünleşmesini sağlayarak.
Türkiye KAMU Çağrı Merkezleri
SÜLEYMAN ŞAH ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ
WEB OF SCIENCE İLE ATIF TABANLI ARAŞTIRMA DEĞERLENDİRMESİ Eğitmen: Metin TUNÇ This presentation is an introduction to InCites - the new web-based.
KalDer - Üye Memnuniyeti Araştırması TMME Araştırma, KalDer’in 2005 yılından bu yana KA Araştırma tarafından yürütülen TMME modelinin KalDer müşterileri.
ARAŞTIRMAÖNERİLERİRESEARCHLAYOUT DbaseCATI. 2 MODEL YAPISI CATI (Computer Aided Telephone Interview), Bilgisayar destekli telefonla anket sistemidir.
EUROPEAN UNIVERSITIES ASSOCIATION (EUA) AVRUPA ÜNİVERSİTELER BİRLİĞİ 10 Ekim 2007.
Sabancı Üniversitesi Yelken ve Denizcilik Kulübü
RESEARCHMODEL RESEARCH LAYOUT ARASTIRMAMODELI LOYALTY.
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
İÇERİĞİN HABERCİYE SUNULMASI
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
Yenİ kurulan Ünİversİtelerdekİ
Yerel ihtiyaçlara uygun kalite güvencesi:
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİK PLANLAMA.
ÖFKE KONTROLÜ SEMİNERİ
DEÜ ÇEVRE MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ MÜDEK BAŞVURUSU Bilgilendirme Sunuşu 2004.
BU SUNUDA OKULUMUZDAKİ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI İLE İLGİLİ DETAYLI BİLGİLERE ULAŞABİLECEKSİNİZ.
WEB 2.0’nin tanıtılması Yrd.Doç.Dr.Nuray GEDİK ÜNAL ATACAN.
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
Yazılım Geliştirme Projesi
e-MarEdu Nedir? Mihenk Taşları İlkeler Misyon ve Vizyon İstatistikler Çözüm Ortakları Önemsediklerimiz İletişim Bilgileri Servisler Uygulamalar.
ESKİPAZAR ÇOK PROGRAMLI ANADOLU LİSESİ
Euler Hermes: Facilitating change in trade landscape of Turkey
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
Türk-İslam Arkeolojisi
ETwinning: Gelişim yol haritası Mehmet Muharremoğlu Koordinatör eTwinning Ulusal Destek Servisi Bilgilendirme toplantısı Türkiye Kalite Ödülü Töreni.
Pazarlama Araştırması Derneği CEO’sundan Birkaç Söz Bu bölümde, sektörün diğer profesyonel kuruluşları ve Pazarlama Araştırması Derneği tarafından.
Konu: Kritik Süreçlerin Belirlenmesi
TEKSTİL MÜHENDİSLERİ ODASI /
Tüketici davranışlarını etkileyen faktörler:
N Fun Club Sistemine HOŞGELDİNİZ.
Yeni Nesil Yetenekleri Çekmek İçin Seçme ve Yerleştirme Süreçleri Nasıl Yeniden Yapılandırılır? Levent Sevinç.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
ODTÜ İŞLETME Özel sektör ve kamu kuruluşlarının, değişen çevre koşullarına uyum göstererek, etkili, kârlı ve verimli bir şekilde yönetilmelerine.
DENEYSEL YAKLAŞIM (Kullanıcı Testleri)
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
MED 167. Frekanslı Serilerde Standart Sapma Örnek XfX.fX-Xbarf.(X-Xbar) ,1259, ,1171, ,1510, ,1453, ,184,05.
AVRUPA ÜNİVERSİTELER BİRLİĞİ KURUMSAL DEĞERLENDİRME PROGRAMI DENEYİMLER-KAZANIMLAR Prof. Dr. Selda Önderoğlu Hacettepe Üniversitesi HÜADEKK Üyesi Özdeğerlendirme.
RİSKLİ YENİDOĞAN BEBEKLERDE HEMŞİRELİK BAKIMI VE GÜVENLİ TABURCULUK
Kitlesel Açık Çevrimiçi Dersler SİNAN BERTAŞ
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi İnşaat Mühendisliği Bölümü
HIMSS EMRAM ile 2017de Bizi Neler Bekliyor
YÖNETİCİ BULMA ve YERLEŞTİRME
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
Strateji ve Öncelikler
Otizm Farkındalık Araştırması
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ BİLGİ TOPLULUĞU
Sosyal Medyanın Politik Katılım ve Hareketlerdeki Rolü
GAS 208 PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ ve HİZMET PAZARLAMASI
Eurocert European Academy
Bilişim Teknolojileri Meslek Seçimi ve Ücretler (2019)
Sunum transkripti:

trendence Graduate Barometer 2016 Araştırma hakkında

Anahtar bilgiler ve avantajlar Graduate Barometer Europe ve trendence İlgileniyor musunuz? – trendence sizinle partner olmaktan mutluluk duyar! Katılım hakkında veya diğer sorularınız için lütfen iletişime geçin: Sinan Gürcan - University Relations Manager - Team Turkey Telefon: trendence hakkında »15 yılı aşkın sektör tecrübesi ve pazar araştırma panelimize dayanan devamlı kalite güncellemeleri »Her yıl, dünyanın dört bir yanından 500,000’i aşkın yeni mezun, öğrenci ve genç profesyonel, kariyer beklentileri ve işveren seçimlerini konu alan araştırmalarımıza katılıyorlar »Takımımızın kilit üyelerinin sahip olduğu ESOMAR üyeliği ve DIN ISO 20252, DIN 7750 ve diğer tanınmış pazar araştırma standartlarına kesin bağlılığımız, trendence araştırma sonuçlarının üstün kalite prensibini gösteriyor »trendence ayrıca çeşitli basılı ve çevrimiçi yayınlarla yeni mezunları ve öğrencileri kariyer planlama süreçlerinde destekliyor »trendence, dünyanın en büyük kariyer yayımcısı olma özelliğini taşıyan ve Avrupa ve Asya kıtalarında ofisleri olan GTI grubunun bir parçasıdır. Müşterilerimiz genellikle uluslararası veya global nitelikte organizasyonlardır. En son edisyon: trendence Graduate Barometer 2015 »280,000 civarında katılımcı ve 950 partner üniversite ile Avrupa’nın en geniş kapsamlı öğrenci araştırması »Saha araştırma evresi: Ekim 2014 – Şubat 2015 »Türkiye’de: 9,864 katılımcı »Ülke edisyonları: »İşletme/İktisat: 2,425 katılımcı »Mühendislik: 4,173 katılımcı »Toplam: 9,864 katılımcı Partnerimiz olmak size avantaj sağlayacaktır çünkü... »...öğrencilerinizin üniversitenin akademik olanakları ve altyapısının kalitesi hakkındaki görüşleri üzerine geçerli bilimsel veriler elde edeceksiniz. »...resmi üniversite sıralamalarından bağımsız olarak, üniversitenizin Türkiye ve Avrupa çapındaki yerini keşfedeceksiniz. »...kariyer servisiniz mevcut kariyer imkanları hakkındaki verilere dayanarak öğrencilerinizi daha etkin destekleyebilecekler »...öğrencilerinizin tercih ettiği bilgi ve iletişim kanalları hakkında değerli perspektifler kazanacaksınız »...üniversitenizde aktif olan ve ilgi gösteren şirketler hakkında bilgi sahibi olarak iş birliği imkanlarını geliştirebileceksiniz Öğrenciler için avantajlar »Anket sonunda iş ve kariyer imkanları üzerine bilgi veren ücretsiz katılımcı bilgi raporu »Öğrenciler için eğitimleri ve gelecekteki kariyerleri üzerine ana dillerinde bir araştırmaya katılma imkanı – anketin tamamlanma süresi yalnızca dakikadır

İçerik ve pratik sonuçlar trendence partneri olmak için ana sebepler: Kalite yönetimi– Kariyer servisi– Pazarlama Araştırmanın içeriği »Üniversite geri bildirimi: »Katılımcılar, akademik ve altyapıyla ilgili konuları kapsayan 28 kritere göre üniversitelerini değerlendirirler »Araştırılan konular, ön testler neticesinde öğrenci memnuniyeti için çok önemli kabul edilen ve üniversitelerin direkt olarak etki gösterebilecekleri alanlardan seçilmiştir »Açık yorum bölümünde öğrencilerin yapacakları kişisel değerlendirmeler geri bildirimi tamamlar »Eğitimin devamı durumunda tercih edilecek üniversite »Tavsiye: Öğrencileriniz üniversitenizi başkalarına tavsiye ederler mi? Kariyer temaları  Meslek ve kariyer: Öğrenciler ilk işlerinde maaş ve çalışma saatleri konusunda ne tür beklentilere sahipler?  İletişim: Öğrenciler meslek ve kariyer konularında bilgi sahibi olmak için hangi iletişim yollarını kullanıyorlar? Meslek ve kariyer konularında öğrencilerin sıklıkla tercih ettiği -dolayısıyla işverenlerin de tercih etmesi gereken- medya türleri neler?  İşveren cazibesi: En cazip işverenler hangileri? Öğrenciler hangi işverenler hakkında kampüste yürüttükleri aktiviteler dolayısıyla daha çok fikir sahibi oluyorlar? Üniversiteniz için pratik sonuçlar »„Kullanıma hazır“-raporlar: iyi yapılandırılmış, detaylı, kapsamlı açıklamalara ve çekici arayüze sahip »Öğrencilerinizin yanıtlarının ülkenizdeki ve Avrupa’daki diğer katılımcıların yanıtlarıyla karşılaştırmaları »Anahtar performans göstergelerine dayanan ve diğer üniversiteleri de kapsayan anonim kalite testi, trafik lambası konseptine dayanan beş adımlık karşılaştırma sistemi »Kullanışlı raporlar: Kalite kontrolünüz: Üniversiteniz öğrencileri nasıl daha memnun edebilir? Üniversite pazarlamanız: Rakiplerinize göre hangi sıradasınız? Artılarınız neler? Kariyer servisiniz ve şirketlerle iş birliğiniz: Öğrenciler ne tür kariyer beklentilerine sahipler ve iş verenlerden nasıl bir yaklaşım bekliyorlar? Şirketlerin kampüsteki aktivitelerinin ve cazibelerinin değerlendirilmesi Önemli bilgi: »trendence herhangi bir üniversite geri bildirimini (örneğin üniversite sıralamalarını) yayımlamaz. Katılımcı partnerler arzu ettikleri takdirde sonuçları kamuoyuyla paylaşabilir. Bununla birlikte, sonuçların yayımlanmasıyla ilgili olarak öncelikle bizimle iletişim kurmanız rica olunur

Yöntem ve taslak trendence Graduate Barometer’in parçası olmak Hangi öğrenciler hedef kitleyi temsil ediyorlar? »Lisans ya da üstü seviyeyi tamamlayacak öğrenciler. Her dönemden öğrencilerle ilgileniyoruz, ancak araştırmanın kariyer temasıyla da ilgilenmesi sebebiyle odak noktası son dönemlerindeki öğrenciler »Tam zamanlı bir programa kayıtlı öğrenciler »Alanlar: Her alandaki öğrenciler. Seçilmiş bir grubu davet etmek istiyorsanız; odak noktamız İşletme/İktisat, Mühendislik ve doğa bilimlerinde okuyan öğrencilerdir Hazırlıklar »Anket, Ekim 2015’ten Şubat 2016’nın başına kadar çevrimiçi olacaktır »Katılmak için yalnızca öğrencilerinize davet yollamanız ve araştırma hakkında hatırlatma yapmanız yeterlidir »Kayda değer bir yanıt oranına ulaşmak için birkaç hafta genellikle yeterlidir, bu sayede kısa sürede ve az çaba sarf ederek büyük kazanımlar elde edersiniz »Katılım için gerekli olan tüm araçları size temin ediyoruz (e-posta şablonu, bannerlar, aktif link). Tabii ki hepsi ücretsiz »Katılımınız başlamadan önce aşağıdakileri birlikte planlayacağız: »Öğrencilerinizi davet etmek için en etkili yöntemler »Daveti göndermek için en uygun zaman (diğer ana organizasyonlar ve değerlendirmelerle çakışmaları engellemek için) »Davet edilecek öğrenci sayısı Saha araştırması süresince »Ana dili Türkçe olan bir üniversite ilişkileri yöneticisi e-posta veya telefon yoluyla gelebilecek sorularınızı yanıtlamaya hazır olacaktır »Günlük yanıt oranları trendence tarafından izlenecek ve size düzenli güncellemeler gönderilecektir »Tatmin edici bir yanıt oranı için trendence tarafından faydalı tavsiyeler ve destek sağlanacaktır Saha araştırması sonrasında »Saha araştırma süreci şubat sonunda bittiğinde verileri filtrelemeye ve analiz etmeye başlıyoruz. Öğrencilerinizin Türkiye ve Avrupa ortalamalarıyla karşılaştırmalı profillerini kapsayan raporlar 2016 sonbaharı itibarıyla hazır olacaktır »İstatistiki olarak anlamlı bir rapor için gereken minimum cevap sayısı 50’dir. Yeterli yanıt alınması durumunda; total rapor (alanlarından bağımsız olarak öğrenci profilleri), iktisat/işletme raporu (iktisat/işletme öğrencilerinin profilleri), ya da mühendislik/doğa bilimleri raporunu (bu alanlardaki öğrencilerin profilleri) seçebilirsiniz – hepsi Türkiye ve Avrupa ortalamalarıyla karşılaştırmalı şekilde »Raporlar tamamen ücretsizdir ve arzu edildiği takdirde verilerin yorumu için destek sağlanacaktır Öğrencilere ulaşma yöntemleri- tavsiyelerimiz E-Posta: Deneyimimize göre en etkili ve hızlı katılım yöntemi, öğrencilere e-posta yollamak  adresleri ulaşılabilir olduğu takdirde, uygulanabilecek en iyi yöntem  Teknik ihtiyaçlarınıza uygun tüm şablonları alacaksınız ve tek yapmanız gereken linklerin dağıtımı olacak. Bir çerez vasıtasıyla öğrencilerin anketi yalnızca bir kez doldurmaları ve kaldıkları yerden devam edebilmeleri sağlanacak Diğer yöntemler: Banner / haber bülteni / kurum içi ağda ya da kurumun internet sitesinde paylaşım