ÜNİVERSİTE İÇİ SPOR ŞENLİKLERİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Farabi Değişim Programı Tanıtım Prof. Dr. Şaban ÇALIŞ YÖK Başkan Danışmanı Ulusal Öğretim Elemanı ve Öğrenci Değişim Komisyonu Üyesi Ankara Üniversitesi.
Advertisements

Genel sekreterlik Genel Sekreterlik, bir Genel Sekreter ile en çok iki Genel Sekreter Yardımcısından ve bağlı birimlerden oluşur. Genel Sekreter, üniversite.
BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
PROJE Üniversite Döner Sermayesi kapsamında proje hizmetlerinden yararlanmak isteyen kurum/kuruluş/kişi(ler) Dekanlık/Müdürlük Makamına, isteklerini belirten.
T.C. İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ÇEVRE KORUMA VE KONTROL DAİRE BAŞKANLIĞI ATIK YÖNETİMİ MÜDÜRLÜĞÜ İMHA İŞLEMLERİ.
DANIŞMANLIK SİSTEMİ.
Prof.Dr.Erdal BEŞER ADÜ Tıp Fakültesi ADÜ SEM Müdürü
Farabi Değişim Programı Tanıtım. Farabi Değişim Programı2 Sunumun İçeriği 1.Yasal Dayanakları 2.Kapsamı 3.Özellikleri 4.Araçları 5.Organizasyonu 6.Bileşenleri.
HOŞ GELDİNİZ.
SPOR VE ÇEVRE KAMU KURUM VE KURULUŞLARIN SPORA ETKİSİ
Millî Eğitim Bakanlığı İlköğretim ve Orta Öğretim
OKAN ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİ TOPLULUKLARI KURULUŞ VE ÇALIŞMA ESASLARI
BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ TUBİTAK İŞ AKIŞ ŞEMASI
ENSTİTÜLERARASI ORTAK DOKTORA PROGRAMLARI
İstanbul Medeniyet Üniversitesi Göztepe E.A.H
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
Sağlıklı Nesil, Sağlıklı Gelecek Projesi Ödül Törenine Hoş Geldiniz
(Yasal mevzuat incelenerek hazırlanmıştır.)
MEB TKY UYGULAMALARI ÖDÜL YÖNERGESİ
(Yasal mevzuat incelenerek hazırlanmıştır.)
2012PARASAL SINIRLAR (1) 5018 Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu (35 inci madde) Parasal Sınırlar ve Oranlar Genel Tebliği a) Yapım işleri.
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ EĞİTİMİ
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ 2014 MEZUNİYET PROGRAMI
YENİ MTSK YÖNETMELİĞİ VE SINAV YÖNERGESİ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
İL ORGANİZASYON KOMİTESİ TOPLANTISI
Projeler için okulda 3 defa öğretmenler kurulu toplanmıştır. 1. Kurulda stratejik eylem planı ve projeler ana hatlarıyla değerlendirilmiştir. 2. Kurulda.
EĞİTİM GRUBU MART AYI ÇALIŞMASI Fikri GÖZÜYUKARI Cevahir SALİHOĞLU Hakan DİNÇER Leyla KALELİ Ufuk ÖZKAN.
DOĞRUDAN TEMİN 22 (d).
“BEYAZ BAYRAK” KASTAMONU İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 03/08/2015.
DOĞRUDAN TEMİN 22 (abc).
AÇIK İHALE USULÜ İŞ AKIŞ SÜRECİ
02-11 Ekim 2015 tarihleri arasında Güney Kore organizatörlüğünde icra edilen 6’ncı Dünya Askeri Olimpiyatlarına TSK altı branşta katılım sağlamış, Hv.K.K.lığını.
TURNUVALARA KATILIM İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ.  Kurum/Kuruluşlar tarafından ilan edilen sportif faaliyetler değerlendirilir.
ULUSLARARASI ÖĞRENCİ YURDU İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ.
1 ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ TÜRK ÜNİVERSİTELERİNDE SPOR YÖNETİMİ.
Kurullar, Meslekî Çalışmalar ve Komisyonlar
MUSTAFA KEMAL G.DOĞDU KAMPÜSÜ MİSAFİRHANE İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
AKADEMİK KONUKEVİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ.  Üniversiteye Ulusal ve Uluslararası antlaşmalar kapsamında geçici görevle gelen öğretim elemanlarının konaklaması.
ÖĞRENCİ YEMEK BURSU İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
Destek Eğitim Odaları.
2547 SK. GÖRE 38. MADDE GÖREVLENDİRİLME İŞ AKIŞ SÜRECİ
Erasmus Programı Personel Hareketliliği Faaliyeti Bilgilendirme Toplantısı Dış İlişkiler Ofisi.
Görev ve Sorumluluklar PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI 1-Üniversitelere Akademik Kadro Tahsis Edilmesi YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI.
Görev ve Sorumluluklar PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI sayılı Kanunun 35 inci Maddesi Uyarınca Geçici Kadro Tahsisi ile Mecburi Hizmet Yükümlülü.
Sunum Planı 1.2. Çıkış İşlemleri : Devretme
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI İDARİ DEĞERLENDİRME TOPLANTISI “Geleceğe… En İyiye…” Nisan 2016 İDARİ DEĞERLENDİRME.
OLİMPİYAT OYUNLARI SÜRECİ. ÜNİVERSİTELER KIŞ OYUNLARI (UNIVERSİADE) 2009 ERZURUM ADAYLIK SORULARI GENEL KOŞULLAR Hangi Universiade’ı yapmak.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
TÜRKİYE ATLETİZM FEDERASYONU
YÜKSEKÖĞRETİME GEÇİŞ MESLEKLER VE KARİYER PLANLAMA
SAYILI KANUNUN 40/B MADDESİ KAPSAMINDA GÖREVLENDİRME
AKADEMİK KONUKEVİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
KISMİ ZAMANLI ÖĞRENCİ ÇALIŞTIRILMASI İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
SALON TAHSİSİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
ÖĞRENCİ YEMEK BURSU İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
ÖĞRENCİ TOPLULUĞU ETKİNLİKLERİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
ÖĞRENCİ BUTİĞİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
MUSTAFA KEMAL G.DOĞDU KAMPÜSÜ MİSAFİRHANE İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
REHBERLİK YÖNETMELİK 2014.
R.Gazete No R.G. Tarihi: İşyeri hekimi: İş sağlığı ve güvenliği alanında görev yapmak üzere Bakanlıkça yetkilendirilmiş işyeri hekimliği.
KALİTE GÜVENCESİ SİSTEMİ MEVZUATI
ÇALIŞANLARIN İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ EĞİTİMLERİNİN USUL VE ESASLARI HAKKINDA YÖNETMELİK 15 Mayıs 2013  ÇARŞAMBA RG Sayı :
Görev ve Sorumluluklar
PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Hanife ÇAKIR Uzman Öğretmen
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI ARASINDA
KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ KALİTE KOMİSYONU BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) Dış Değerlendirme Süreci
Farabi Değişim Programı Tanıtım
Sunum transkripti:

ÜNİVERSİTE İÇİ SPOR ŞENLİKLERİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ

 Spor Şenliklerinin düzenlenmesi için bir Organizasyon Komisyonu kurulur. Komisyon tarafından, Şenlik tarihleri, branşlar ve "Yarışma Talimatı" belirlenir.

 Organizasyon Komisyonu tarafından "Yürütme Kurulu" ve "Teknik Kurul" belirlenerek ilgili Rektör Yardımcısının onayına sunulur.

 Görevlendirme, Teknik Kurul ve Yürütme Kurulu üyelerine yazılı olarak bildirilir.

 Belirlenen tarih ve branşlar Üniversitemiz birimlerine duyurularak katılınacak branşlar istenir.

 Birimlerden gelen katılım formlarına göre fikstür oluşturulur ve "Yarışma Talimatı" ile birlikte ilan edilir.

 Şenlikler kapsamında ambulans, sağlıkçı, hakem, güvenlik vb. ihtiyaçlar için ilgili birimlere yazılır.

 Kupa, madalya temini, hakem ücretleri ve şenliğe çevre ilçe kampüslerinden katılacak kafilelerin yol giderleri için Rektör onayı alınır.

 Fiktstüre göre müsabakalar başlatılır ve yürütülmesi sağlanır. Müsabakalar sonucunda dereceye giren takımlar için "Ödül Töreni" düzenlenir.

MEVZUAT  YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI MEDİKO, SOSYAL, SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR İŞLERİ DAİRESİ UYGULAMA YÖNETMELİĞİ

SAYGILARIMIZLA,