VERİ GİRİŞLERİ SIRASINDA EN ÇOK HATA YAPILAN KONULAR  KURSİYER SAYILARI GİRİLİRKEN; BAŞLAYAN KURSİYER DEVAM EDENDEN, DEVAM EDEN BİTİRENDEN BÜYÜK VEYA.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Bilgi Girişi Yapılacak Modüller
Advertisements

SAKARYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİ GELİŞTİRME BÖLÜMÜ
E-OKUL VE MEİS-MEİS SORGU MODÜLÜ VERİ GİRİŞ EKRANLARININ TANITIMI
E-OKUL ve MEİS MODÜLÜ İSTATİSTİKİ VERİLERİN GİRİŞ EKRANLARININ TANITIMI.
MEBBİS Veri Girişi BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
TRABZON İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
İSTATİSTİKİ BİLGİLERİN TOPLANDIĞI TÜM MODÜLLERDE YAPILACAK İŞLEMLER
MEBBİS Veri Girişi BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
(Strateji Geliştirme Bölümü) BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞLERİ
eğİtİm öğretİm yIlI İstatİstİk gİrİşlerİ bİlgİlendİrme toplantIsI
1 Niğde İl Milli Eğitim Müdürlüğü – Stratejı Şubesi: İstatistik Bürosu.
MANİSA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI E-OKUL VE MEİS MODÜLÜ
E-OKUL ÜZERİNDEN GÜNCELLENMESİ GEREKEN VERİ EKRANLARI
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
eğitim ve öğretim yılı ile ilgili veri giriş işlemleri 01 Ekim 2013 Salı günü başlayacak ve 11 Kasım 2013 Pazartesi günü tamamlanmış.
EĞİTİM İSTATİSTİKLERİ
HAKKARİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI MEİS VE E-OKUL UYGULAMALARI.
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI İstatistik ve Bilgi Sistemleri Bölümü.
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI E-OKUL VE MEİS MODÜLÜ
ORTAÖĞRETİM KURUMLARI. 1 - Öğretim Şekli 2- Tahsis Durumu 3- Bina Durumu 4- Lojman Durumu 5- Bina Kullanımı (Özellikle derslik sayıları) E-OKUL MODÜLÜNE.
ZONGULDAK İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
EĞİTİM İSTATİSTİKLERİ
 Aynı binaların birden fazla kurum müdürlüğünce kullanılması durumunda; Binanın sahibi okul/kurum; Bina Durumu, Lojman Durumu, Bina Kullanımı Kiracı okul/kurum;
EĞİTİM İSTATİSTİKLERİ Öğretim yılı veri giriş işlemleri her yıl olduğu gibi 1 Ekim 2014 Çarşamba günü başlayıp, 14 Kasım 2014 Cuma.
KİLİS İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ (Strateji Geliştirme Şube Müdürlüğü)
SİİRT İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİNİN GİRİLMESİ.
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
YOZGAT İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLENDİRME TOPLANTISINA HOŞ GELDİNİZ.
MANİSA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ İSTATİSTİK BİLGİLENDİRME TOPLANTISI 2014 HAZIRLAYAN : STRATEJİ GELİŞTİRME BİRİMİ.
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI MEİS VERİ GİRİŞLERİ İLE İLGİLİ İŞ VE İŞLEMLER.
STRATEJ İ GEL İ ŞT İ RME BAŞKANLI Ğ I E Ğİ T İ M Ö Ğ RET İ M YILI İ STAT İ ST İ K B İ LG İ LER İ.
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
1. SAKARYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ E-OKUL ve MEİS MODÜLÜ İSTATİSTİKİ VERİLERİN GİRİŞ EKRANLARININ TANITIMI.
MEBBİS Veri Girişi BİLGİLENDİRME TOPLANTISI ERZURUM VALİLİĞİ
HARRAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI MEİS BİLGİLENDİRME TOPLANTISI.
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
ÖZEL ÖĞRETİM KURUMLARI ESKİŞEHİR İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ.
Osmangazi İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
Eğitim Öğretim Yılı İstatistik Girişleri
EĞİTİM–ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİ
MEBBİS Veri Girişi BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
İl Millî Eğitim Müdürlüğü
EĞİTİM İSTATİSTİKLERİ
ŞANLIURFA İLİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK VERİ GİRİŞLERİ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI.
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ
TATVAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİNİN GİRİLMESİ.
İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü
ÇORUM İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
EĞİTİM–ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİ.
E-okul bilgi girişi yapan kurumlar aynı zamanda meis modülü için açılan bilgi ekranlarınıda doldurulacaktır. :( E-OKUL BİLGİ GİRİŞİ YAPACAK OKULLAR *Özel-Resmi.
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ‘MEİS MODÜLÜ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI’
1. İSTATİSTİĞİN OKUL İÇİN ÖNEMİ Eğitim istatistikleri ile; Okulun doğru veriye ulaşıp kendilerini geliştirmelerine, başarının ve verimin arttırılması.
1 HATAY İl Milli Eğitim Müdürlüğü Eğitim Öğretim Yılı İstatistik Bilgileri Veri Giriş İşlemleri.
ÖZEL ÖĞRETİM KURUMLARI
ÇAYIROVA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİNİN GİRİLMESİ.
1 ERENLER İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE/İSTATİSTİK BİRİMİ.
İSTATİSTİKİ BİLGİLERİN TOPLANDIĞI TÜM MODÜLLERDE YAPILACAK İŞLEMLER
ÖZEL ÖĞRETİM KURUMLARI. 1 - Özel Dershaneler 2 - Özel Eğitim Kurumları (Rehabilitasyonlar) 3 - MTSK 4- Muhtelif Kurslar Sayfa 2 MEİS MODÜLÜNE BİLGİ GİRİŞİ.
OKULÖNCESİ İLKOKUL/ORTAOKULORTAÖĞRETİM KURUMLARI ESKİŞEHİR İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ.
1 İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü Eğitim Öğretim Yılı İstatistik Bilgileri Veri Giriş İşlemleri.
MESLEKİ YETERLİLİK MODÜLÜ
Sunum transkripti:

VERİ GİRİŞLERİ SIRASINDA EN ÇOK HATA YAPILAN KONULAR  KURSİYER SAYILARI GİRİLİRKEN; BAŞLAYAN KURSİYER DEVAM EDENDEN, DEVAM EDEN BİTİRENDEN BÜYÜK VEYA EŞİT OLMALARI GEREKİR.  ÖZEL ÖĞRETİM KURUMLARI KURS GRUP SAYILARI GİRİLİRKEN; ÖRNEĞİN BİR DERSANEDE İLKÖĞRETİM 6. SINIFTA 60 ÖĞRENCİ VARSA 3 GRUP OLARAK GÖSTERİLEBİLİR. KURS GRUP SAYISI (ARASI) KİŞİ OLARAK DÜŞÜNEBİLİRSİNİZ. İLGİLİ KURSTA KAÇTANE ÖĞRENCİ VARSA 15 VEYA 30 KURSİYERİ BİR GRUP SAYARAK, TOPLAM İLGİLİ KURSTAKİ KURSİYER SAYISINI KURS GRUP SAYISI OLARAK KABUL ETTİĞİMİZ SAYIYA BÖLMEMİZ GEREKİR.

 KURUM HİZMETE GİRİŞ YILLARINDAKİ EKSİK LİKLER TAMAMLANACAK.  TAHSİS DURUMU EKRANININ YANLIŞ KULLANIMI ÖNLENECEK, GEREKİRSE YANLIŞ GİREN OKUL/KURUM YÖNETİCİLERİ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜD. ÇAĞIRILARAK BURADAKİ İLGİLİ PERSONEL İLE BİRLİKTE DOĞRU GİRİŞ YAPILMASI SAĞLANACAKTIR.  KÜTÜPHANE SAYILARI, BİNA DURUMU/BİNA KULLANIMI EKRANINA GİRİLDİKTEN SONRA, KÜTÜPHANE METERYAL/KÜTÜPHANE KULLANIM EKRANLARI MEİS MODÜLÜNDEN MUTLAKA DOLDURULACAK.  ANASINIFI OLAN OKULLARIMIZ, ADAY KAYIT DURUMUNDAN KESİN KAYIT DURUMUNA GEÇİŞİ MUTLAKA BELİRTİLEN ZAMAN İÇERİSİNDE YAPMALARI GEREKİR. EĞER ZAMANINDA BU İŞLEM YAPILMAZ İSE, O OKULDAKİ ANASINIFI BİLGİLERİ SİSTEMDE YER ALMAYACAKTIR.  ÇIRAK SAYILARI GİRİLİRKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN EN ÖNEMLİ HUSUS, SINIFLARA GÖRE KURSİYER SAYILARI İLE ÖĞRENİM DURUMUNA GÖRE KURSİYER SAYILARILARININ EŞİT OLMASI GEREKİR.

 ÖZEL DERSANELERDE, BRANŞ ÖĞRETMENLERİ İLE ÖĞRETMEN DURUMU EKRANINDAKİ ÖĞRETMEN SAYILARI BİRBİRİNE EŞİT OLMASI GEREKİR.  BİLİM SANAT MERKEZLERİ KURSİYER VERİLERİ GİRİLİRKEN, ÖĞRENİM DURUMUNA GÖRE KURSİYER SAYISI İLE YETENEKLERİNE GÖRE ÖĞRENCİ SAYILARI EŞİT OLMASI GEREKİR.  MTSK’ LARDA ÖĞRETMEN SAYILARI GİRİLİRKEN, ÖĞRETMEN VE ÖĞRETİCİ EKRANI İLE ÖĞRETMEN/ÖĞRETİCİ (MTSK BRANŞ) EKRANI BİRBİRİNE EŞİT OLMASI GEREKİR  ÖĞRETİLEBİLİR ZİHİNSEL ENGELLİLER İŞ EĞİTİM MERKEZİ KURSİYER VERİLERİ GİRİLİRKEN; KURSİYER SAYISI (ALANLARA GÖRE) İLE KURSİYER SAYILARI (ÖĞRENİM DURUMUNA GÖRE) ÖĞRENCİ SAYILARI, YANİ İKİ EKRANDAKİ ÖĞRENCİ SAYILARI EŞİT OLMAK ZORUNDADIR.  Özel Dershanelerde Kurs Grup Sayılarına Kursiyer Sayıları girilmemesi gerekir. Kurs grup sayısı kursiyer değildir,

 Aynı binaların birden fazla kurum müdürlüğünce kullanılması durumunda; Binanın sahibi okul/kurum; Bina Durumu, Lojman Durumu, Bina Kullanımı Kiracı okul/kurum; Tahsis Durumu Ekranını girecek  Kurum bir başka okul/kurumun binasında kiracı iken kendisine ait binaları da varsa; Bina Durumu, Lojman Durumu, Bina Kullanımı, Tahsis Durumu ekranlarının hepsini dolduracak,  Bina bilgileri girilirken binanın projesine uyulacak okul idaresince okul binasında yapılan değişikliğe göre bilgi girişi yapılmayacak  Not: !!!!! Derslik Sayısı, Kütüphane Sayısı (Sınıf Kitaplıkları Hariç), Konferans Salonu, Spor Salonu, Toplantı Salonu, Çok Amaçlı Salon vb. bilgiler okul/kurumun projesinde var ise girilecektir. Projede olmayan bu bilgiler kesinlikle girilmeyecektir.