Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

HARRAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "HARRAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ"— Sunum transkripti:

1 HARRAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
MEİS BİLGİ GİRİŞİ - OKUL/KURUM BİLGİLENDİRME TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ.

2 1 Ekim 2014 tarihinde başlayıp
Veri girişleri 1 Ekim 2014 tarihinde başlayıp 30 EKİM 2014 tarihine kadar bitirilecektir. Bilgiler girilmeden önce tablolardaki AÇIKLAMALAR MUTLAKA okunmalıdır.

3 MEBBİS Modülü , e-Yaygın Modülü ve e-Okul Yönetim Bilgi Sistemi kullanılarak eğitim ve öğretim yılı eğitim istatistikleri oluşturulacaktır

4 Buna göre;

5 MESLEKİ EĞİTİM MERKEZİ (Tüm bilgileri)
Genel bilgiler, Kurs / öğrenci bilgileri Bina bilgileri Eğitim İmkanları gibi tüm bilgi girişleri MEİS MODÜLÜNDEN GİRİLECEK HALK EĞİTİM MERKEZİ Kurum bilgileri Bina bilgileri (HEM Modülünden yapılacak.) Eğitim İmkanları ile ilgili, bilgi girişleri MEİS MODÜLÜNDEN GİRİLECEKTİR.

6 ÖZEL ÖĞRETİM KURUMLARI GN.MD.BAĞLI KURUMLAR
Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi öğrenci bilgileri (Özel Birey modülünden giriş yapılacak) Kurum bilgileri Personel bilgileri Bina bilgileri Eğitim İmkanları ile ilgili, bilgi girişleri MEİS MODÜLÜNDEN GİRİLECEKTİR.

7 ÖZEL ÖĞRETİM KURUMLARI GN.MD.BAĞLI KURUMLAR
Muhtelif Kurslar, Özel Dershaneler, Motorlu Taşıt Sürücü Kursuları, Özel Etüt Eğitim Merkezleri ne ait Kurum bilgileri, Öğrenci/Kursiyer Öğretmen Bilgileri Personel bilgileri, Bina bilgileri, Eğitim İmkanları ile ilgili, bilgi girişleri MEİS MODÜLÜNDEN GİRİLECEKTİR.

8 Eğitim İmkanları tabloları MEİS modülünden yapılacaktır.
TÜM OKUL / KURUM (resmi-özel) Eğitim İmkanları tabloları bilgi girişleri MEİS modülünden yapılacaktır.

9 Özel Öğretime bağlı dershane, M. T. S. K
Özel Öğretime bağlı dershane, M.T.S.K. ve muhtelif kurslar; grup sayısına,her şube bir grup olarak gösterilecektir. ÖRNEĞİN; 240:24=10 kurs grup sayısı şeklinde girilmelidir. “ortalama olarak 15 ila 30 kişi arasında bir sınıf oluşturulabilir 1 kurs grup sayısı olmalıdır.

10 öğrencinin pansiyonunda kaldığı okul müdürlüğü tarafından
YATILI OKULLARA AİT PANSİYON KAPASİTESİ GİRİŞİ DEVLET KURUMLARI MODÜLÜNDEN BAKANLIK TARAFINDAN YAPILMAKTADIR. Yatılı öğrenci ekleme işlemi, öğrencinin pansiyonunda kaldığı okul müdürlüğü tarafından e-Okul Modülünden Kurum İşlemleri/Bilgi Giriş İşlemleri/Yatılı Öğrenci Bilgileri bölümünden zamanında yapılacaktır.

11 Aynı bina birden fazla okul/kurum müdürlüğünce kullanılması durumunda;
Bina sahibi okul/kurum; Bina Durumu Lojman Durumu Bina Kullanımı Tabloları Dolduracak. Geçici okul/kurum, Tahsis Durumu Tablosunu Dolduracak

12 ÖZEL ÖĞRETİM KURUMLARI GN.MD.BAĞLI KURUMLAR MEİS MODÜLÜNDEN GİRİLECEK
Muhtelif Kurslar, Özel Dershaneler, Motorlu Taşıt Sürücü Kursuları, Özel Etüt Eğitim Merkezleri Kurum bilgileri, Personel bilgileri, Bina bilgileri, Eğitim İmkanları Bilgileri MEİS MODÜLÜNDEN GİRİLECEK

13 MEİS Modülünden yapılacaktır.
Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğüne bağlı ikili mesleki eğitim merkezleri Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğüne bağlı eğitilebilir zihinsel engellilerin (iş okulu-meslek lisesi) Tüm bilgi girişleri MEİS Modülünden yapılacaktır.

14 Özel Okullar Dışındaki Bilgileri Gireceklerdir.
Öğrenci Bilgileri Özel Okullar Dışındaki Özel Kurumlar, Bir Önceki Döneme Ait Kursiyer ve Öğrenci Bilgileri Gireceklerdir.

15 Personel Bilgilerini Mutlaka
Özel Okul ve Kurumlar Personel Bilgilerini Mutlaka Gireceklerdir.

16 Kiracı okul/kurum; Sadece Tahsis Durumu Ekranını Girecektir.
Aynı bina birden fazla kurum müdürlüğünce kullanılması durumunda, Bina sahibi okul/kurum; Bina Durumu, Lojman Durumu, Bina Kullanımı, Kiracı okul/kurum; Sadece Tahsis Durumu Ekranını Girecektir. Bina Bilgileri

17 EĞİTİM İMKANLARI Bütün Resmi / Özel Kurumlarca
Veri girişi yapması gereken tablolardır. Bunlar 5 başlık altında toplanmıştır. Kütüphane / Materyal Kütüphane / Kullanım Bilişim / İnternet ve Çevre Birimleri. Bilişim / Bilgisayar Bilgisayar Laboratuarları/BT Sınıfları Bu ekranların görüntü ve açıklamaları aşağıda gösterilmiştir.

18 KÜTÜPHANE / MATERYAL Kütüphanesi olan okullar bu kısmı
mutlaka dolduracaktır.

19 Kütüphanesi olan okullar bu kısmı mutlaka dolduracaktır.
KÜTÜPHANE / KULLANIM Kütüphanesi olan okullar bu kısmı mutlaka dolduracaktır.

20 BİLİŞİM / BİLGİSAYAR Okul ve Kurumdaki tüm bilgisayarlar Laboratuarlar dahil olmak üzere kaydedilecek

21 BİLİŞİM / İNTERNET VE ÇEVRE BİRİMLERİ
Bilişim İnternet ve Çevre birimleri varsa internet bağlantınızın ne şekilde olduğunu, bilgisayarlara bağlanılan çevre birimlerinin neler ve kaçar adet olduğunu, bilgisayarların sürücü özelliklerini ve kurumunuzda bulunan yazılımların sayılarını girmeniz gereken yukarıdaki ekrandır.

22 BİLİŞİM / BİLGİSAYAR LABORATUARLARI
Kurumunuzdaki her bir Bilgisayar Laboratuarı/BT için yeni bir kayıt açıp bilgilerini gireceğiz.

23 ONAY İŞLEMLERİ KURUM DURUM RAPORU
Kurum Onay vermeden önce, Kurum Durum Raporunda eksik ekran olmadığı kontrol edilecek, Kırmızılar bilgi giriş yapılmayan ekranlardır.

24 Bilgi girişleri için okul müdürleri Onay vermeden önce
Bilgileri mutlaka kontrol etmelidir. Bilgi girişlerinde birinci derecede sorumlu kişiler Okul/Kurum müdürleridir.

25 ONAY İŞLEMLERİ Onay için kurumun en üst yetkilisi bilgilerini girip onay verecektir.

26 Başarılar Dilerim E-posta : Ali UÇAR

27 TEŞEKKÜRLER


"HARRAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları