 Aynı binaların birden fazla kurum müdürlüğünce kullanılması durumunda; Binanın sahibi okul/kurum; Bina Durumu, Lojman Durumu, Bina Kullanımı Kiracı okul/kurum;

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Bilgi Girişi Yapılacak Modüller
Advertisements

SAKARYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİ GELİŞTİRME BÖLÜMÜ
E-OKUL VE MEİS-MEİS SORGU MODÜLÜ VERİ GİRİŞ EKRANLARININ TANITIMI
E-OKUL ve MEİS MODÜLÜ İSTATİSTİKİ VERİLERİN GİRİŞ EKRANLARININ TANITIMI.
MEBBİS Veri Girişi BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
TRABZON İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
İSTATİSTİKİ BİLGİLERİN TOPLANDIĞI TÜM MODÜLLERDE YAPILACAK İŞLEMLER
MEBBİS Veri Girişi BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
(Strateji Geliştirme Bölümü) BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞLERİ
eğİtİm öğretİm yIlI İstatİstİk gİrİşlerİ bİlgİlendİrme toplantIsI
1 Niğde İl Milli Eğitim Müdürlüğü – Stratejı Şubesi: İstatistik Bürosu.
MANİSA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI E-OKUL VE MEİS MODÜLÜ
E-OKUL ÜZERİNDEN GÜNCELLENMESİ GEREKEN VERİ EKRANLARI
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
eğitim ve öğretim yılı ile ilgili veri giriş işlemleri 01 Ekim 2013 Salı günü başlayacak ve 11 Kasım 2013 Pazartesi günü tamamlanmış.
EĞİTİM İSTATİSTİKLERİ
HAKKARİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI MEİS VE E-OKUL UYGULAMALARI.
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI İstatistik ve Bilgi Sistemleri Bölümü.
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI E-OKUL VE MEİS MODÜLÜ
ORTAÖĞRETİM KURUMLARI. 1 - Öğretim Şekli 2- Tahsis Durumu 3- Bina Durumu 4- Lojman Durumu 5- Bina Kullanımı (Özellikle derslik sayıları) E-OKUL MODÜLÜNE.
ZONGULDAK İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
EĞİTİM İSTATİSTİKLERİ
VERİ GİRİŞLERİ SIRASINDA EN ÇOK HATA YAPILAN KONULAR  KURSİYER SAYILARI GİRİLİRKEN; BAŞLAYAN KURSİYER DEVAM EDENDEN, DEVAM EDEN BİTİRENDEN BÜYÜK VEYA.
MEİS VE E-OKUL MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ PAYLAŞIM TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ 10.EKİM.2012.
EĞİTİM İSTATİSTİKLERİ Öğretim yılı veri giriş işlemleri her yıl olduğu gibi 1 Ekim 2014 Çarşamba günü başlayıp, 14 Kasım 2014 Cuma.
KİLİS İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ (Strateji Geliştirme Şube Müdürlüğü)
SİİRT İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİNİN GİRİLMESİ.
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
YOZGAT İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLENDİRME TOPLANTISINA HOŞ GELDİNİZ.
MANİSA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ İSTATİSTİK BİLGİLENDİRME TOPLANTISI 2014 HAZIRLAYAN : STRATEJİ GELİŞTİRME BİRİMİ.
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI MEİS VERİ GİRİŞLERİ İLE İLGİLİ İŞ VE İŞLEMLER.
STRATEJ İ GEL İ ŞT İ RME BAŞKANLI Ğ I E Ğİ T İ M Ö Ğ RET İ M YILI İ STAT İ ST İ K B İ LG İ LER İ.
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
1. SAKARYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ E-OKUL ve MEİS MODÜLÜ İSTATİSTİKİ VERİLERİN GİRİŞ EKRANLARININ TANITIMI.
MEBBİS Veri Girişi BİLGİLENDİRME TOPLANTISI ERZURUM VALİLİĞİ
HARRAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI MEİS BİLGİLENDİRME TOPLANTISI.
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
ÖZEL ÖĞRETİM KURUMLARI ESKİŞEHİR İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ.
Osmangazi İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
Eğitim Öğretim Yılı İstatistik Girişleri
EĞİTİM–ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİ
MEBBİS Veri Girişi BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
İl Millî Eğitim Müdürlüğü
EĞİTİM İSTATİSTİKLERİ
ŞANLIURFA İLİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK VERİ GİRİŞLERİ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI.
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ
TATVAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİNİN GİRİLMESİ.
İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü
ÇORUM İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
EĞİTİM–ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİ.
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ‘MEİS MODÜLÜ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI’
E-OKUL VE MEİS-MEİS SORGU MODÜLÜ VERİ GİRİŞ EKRANLARININ TANITIMI
1. İSTATİSTİĞİN OKUL İÇİN ÖNEMİ Eğitim istatistikleri ile; Okulun doğru veriye ulaşıp kendilerini geliştirmelerine, başarının ve verimin arttırılması.
1 HATAY İl Milli Eğitim Müdürlüğü Eğitim Öğretim Yılı İstatistik Bilgileri Veri Giriş İşlemleri.
ÖZEL ÖĞRETİM KURUMLARI
ÇAYIROVA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİNİN GİRİLMESİ.
1 ERENLER İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE/İSTATİSTİK BİRİMİ.
İSTATİSTİKİ BİLGİLERİN TOPLANDIĞI TÜM MODÜLLERDE YAPILACAK İŞLEMLER
ÖZEL ÖĞRETİM KURUMLARI. 1 - Özel Dershaneler 2 - Özel Eğitim Kurumları (Rehabilitasyonlar) 3 - MTSK 4- Muhtelif Kurslar Sayfa 2 MEİS MODÜLÜNE BİLGİ GİRİŞİ.
OKULÖNCESİ İLKOKUL/ORTAOKULORTAÖĞRETİM KURUMLARI ESKİŞEHİR İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ.
1 İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü Eğitim Öğretim Yılı İstatistik Bilgileri Veri Giriş İşlemleri.
Sunum transkripti:

 Aynı binaların birden fazla kurum müdürlüğünce kullanılması durumunda; Binanın sahibi okul/kurum; Bina Durumu, Lojman Durumu, Bina Kullanımı Kiracı okul/kurum; Tahsis Durumu Ekranını girecek  Kurum bir başka okul/kurumun binasında kiracı iken kendisine ait binaları da varsa; Bina Durumu, Lojman Durumu, Bina Kullanımı, Tahsis Durumu ekranlarının hepsini dolduracak,  Bina bilgileri girilirken binanın projesine uyulacak okul idaresince okul binasında yapılan değişikliğe göre bilgi girişi yapılmayacak  Not: !!!!! Derslik Sayısı, Kütüphane Sayısı (Sınıf Kitaplıkları Hariç), Konferans Salonu, Spor Salonu, Toplantı Salonu, Çok Amaçlı Salon vb. bilgiler okul/kurumun projesinde var ise girilecektir. Projede olmayan bu bilgiler kesinlikle girilmeyecektir. VERİ GİRİŞLERİ SIRASINDA EN ÇOK HATA YAPILAN KONULAR

 KURUM HİZMETE GİRİŞ YILLARINDAKİ EKSİK LİKLER TAMAMLANACAK.  TAHSİS DURUMU EKRANININ YANLIŞ KULLANIMI ÖNLENECEK, gerekirse yanlış giren okul/kurum yöneticileri ilçe milli eğitim müd. çağırılarak buradaki ilgili personel ile birlikte doğru giriş yapılması sağlanacaktır.  KÜTÜPHANE SAYILARI, bina durumu/bina kullanımı ekranına girildikten sonra, kütüphane meteryal/kütüphane kullanım ekranları meis modülünden mutlaka doldurulacak.  ANASINIFI OLAN OKULLARIMIZ, aday kayıt durumundan kesin kayıt durumuna geçişi mutlaka belirtilen zaman içerisinde yapmaları gerekir. eğer zamanında bu işlem yapılmaz ise, o okuldaki anasınıfı bilgileri sistemde yer almayacaktır.  ÇIRAK SAYILARI GİRİLİRKEN dikkat edilmesi gereken en önemli husus, sınıflara göre kursiyer sayıları ile öğrenim durumuna göre kursiyer sayılarılarının eşit olması gerekir.

 ÖZEL DERSANELERDE, branş öğretmenleri ile öğretmen durumu ekranındaki öğretmen sayıları birbirine eşit olması gerekir. kurs grup sayılarına kursiyer sayıları girilmemesi gerekir. kurs grup sayısı kursiyer değildir,  BİLİM SANAT MERKEZLERİ KURSİYER VERİLERİ GİRİLİRKEN, öğrenim durumuna göre kursiyer sayısı ile yeteneklerine göre öğrenci sayıları eşit olması gerekir.  MTSK’ LARDA ÖĞRETMEN SAYILARI GİRİLİRKEN, öğretmen ve öğretici ekranı ile öğretmen/öğretici (mtsk branş) ekranı birbirine eşit olması gerekir  ÖĞRETİLEBİLİR ZİHİNSEL ENGELLİLER İŞ EĞİTİM MERKEZİ KURSİYER VERİLERİ GİRİLİRKEN; kursiyer sayısı (alanlara göre) ile kursiyer sayıları (öğrenim durumuna göre) öğrenci sayıları, yani iki ekrandaki öğrenci sayıları eşit olmak zorundadır.

 KURSİYER SAYILARI GİRİLİRKEN; başlayan kursiyer devam edenden, devam eden bitirenden büyük veya eşit olmaları gerekir.  ÖZEL ÖĞRETİM KURUMLARI KURS GRUP SAYILARI GİRİLİRKEN; Örneğin bir bir dershanede İlköğretim 6. sınıfta 60 Öğrenci varsa 3 Grup olarak gösterilebilir. Kurs Grup Sayısı 15 – 30 ( Arası) Kişi olarak düşünebilirsiniz. İlgili kursta kaç tane öğrenci varsa 15 veya 30 kursiyeri bir grup sayarak, toplam ilgili kurstaki kursiyer sayısını kurs grup sayısı olarak kabul ettiğimiz sayıya bölmemiz gerekir.