TTB-UDEK Sürekli Tıp Eğitimi Çalışma Grubu Raporu 1. Aralık. 2006.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Program Geliştirme “uzmanlık eğitimi”
Advertisements

ORTAK ÇALIŞMA GRUBU Başkan, Galip Akhan, İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Rektörü İlyas Çapoğlu, Erzincan Üniversitesi Rektörü Osman Genç, Dumlupınar Üniversitesi.
TPRECD-YETERLİK KURULU
TÜRKİYE’DE ÇOCUK DOSTU ŞEHİRLERİN GELİŞTİRİLMESİ İÇİN ATILACAK ADIMLAR ÇDŞ Toplantısı Ankara Nisan 2006.
TOPLUM SAĞLIĞINI GELİŞTİRME GRUBU 1 ARALIK 2007, İSTANBUL
TTB-UDEK STE/SMG ÇALIŞMA GRUBU EYLEM PLANI. Tıp Uzmanlık Dernekleri ve STE  İlgili uzmanlık alanında çalışan hekimlerin bilgi, beceri, mesleki yetenekleri.
SÜREKLİ MESLEKİ GELİŞİM Dipl.-Ing. Architect Mesut TANYEL Mimar Sinan Üniversitesi Mimarlık Fakültesi University of Applied Sciences Dortmund Serbest Mimar.
AVRUPA BİRLİĞİ’NDE ALKOL POLİTİKALARI VE EUROCARE
Dünyada Açık ve Uzaktan Eğitimin Durumu
BEP BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI.
AİLE HEKİMLİĞİ EĞİTİMİ: GÜNCEL DURUM VE YENİ AÇILIMLAR
TTB- UDEK Asistan ve Genç Uzman Hekimler (AGUH) Genel Kurulu Yer: İstanbul Tarih: 10 Aralık 2010 Saat:10:00- 17:00 Kolaylaştırıcılar: Berivan TUNCA, Emre.
AHEK KURULTAYININ ARDINDAN (9 haziran 2008). TTB-AHEK (Asistan Hekimler Eşgüdüm Kurulu) tarafından 09/06/2008 tarihinde AÜTF (Ankara Üniversitesi Tıp.
Tıpta Uzmanlık Eğitimi Yönetmeliği Taslağı Dr.İskender Sayek TTB Merkez Konseyi Üyesi TUEK 2008 Ankara.
TTB-UDEK Çalışma Grupları Dr. Raşit Tükel TTB-Uzmanlık Dernekleri Eşgüdüm Kurulu 30 Kasım 2007 / İstanbul.
Uzmanlık Öğrencisi Eğitimi “Strateji” M. Erdal GÜZELDEMİR
Mesleki Rehberlik kavramından ne anlıyoruz ?
ASİSTAN GÖZÜYLE ZİYARET SÜRECİ
Eğitim İhtiyaçları Değerlendirmesi (TNA)
TTB-UDEK ETİK ÇALIŞMA GRUBU 30 Kasım  Türk Histoloji- Embryoloji  ATUD  Türk Klinik Biyokimya  Türkiye Biyoetik Derneği  Göğüs Hastalıkları.
Sektörler Arası İşbirliği. Amaç: TSM Çalışanlara Yönelik Sağlığın Geliştirilmesi Eğitimi 2 Katılımcıların sa ğ lı ğ ın geli ş tirilmesi müdahalesinde.
4 ARALIK 2009 İZMİR TTB-UDEK TSG Çalışma Grubu Raporu KISA DEĞERLENDİRME RAPORU Grup Adına Sunum: Türk Toraks Derneği.
TIPTA UZMANLIK EĞİTİMİ ve YETERLİK KURULLARI
ÜNİVERSİTE HASTANELERİ BİRLİĞİ ANKET SONUÇLARI ÜNİVERSİTE HASTANELERİ BİRLİĞİ XIII.TOPLANTISI 4 KASIM 2012/ABANT.
ÇOCUK CERRAHİSİ UZMANLIK EĞİTİMİ ÇALIŞMALARI
Yeni alınan deneyimsiz personelin yetiştirilmesi veya
İLAÇLA AKILCI TEDAVİ EĞİTİMİNDE TFD’nin ROLÜ
Eğitici Eğitimlerinin Organizasyonu
AVRUPA BİRLİĞİ VE EĞİTİM POLİTİKASI
Proje Tabanlı Öğretim (Proje Temelli Öğretim)
SAĞLIK HİZMETLERİNİN İYİLEŞTİRİLMESİ GRUBU ÇALIŞTAY RAPORU Prof. Dr
İntörn Doktor Eğitimi Doç. Dr. Metin AYDOĞAN.
TTB UDEK ETİK ÇALIŞTAY SONUÇ BİLDİRGESİ- İZMİR Dr. Yaşar Bilge, Dr. Nüket Örnek Büken, Dr. Şahika Yüksel’in toplantı notlarından derlenmiştir.
TTB-UDEK STE-SMG Çalışma Grubu Toplantısı TTB-UDEK Çalışma Grupları Genel Kurulu 04 Aralık 2009, İzmir.
TTB-UDEK ÇALIŞMALARI Kasım 2010, Ankara
Dr. H.İbrahim Durak XII. Tıpta Uzmanlık Eğitimi Kurultayı İzmir
UYEK 5. Dönem Yönetim Kurulu Faaliyet Sunumu.
TTB UDEK eSağlık Çalışma Grubu Sonuç Raporu 4 Aralık 2009, İzmir.
ATIK YÖNETİMİ TOPLULUĞU. AMACIMIZ Üniversitemiz bünyesinde oluşan atıkların toplanmasını, izolasyonunu ve yaşanılabilir dünya için çevreyi korumayı amaçlar.
TTB-UDEK ÇALIŞMALARI 9 Ekim 2010, Ankara
UZMANLIK EĞİTİMİ “TTB-UDEK DEĞERLENDİRMELERİ” Dr
2. GRUP Prof. Dr. Selma ÇİVİ Prof. Dr. Dilek GÜLDAL Doç. Dr. Yeşim UNCU Yrd. Doç. Dr. Nazlı ŞENSOY Yrd. Doç. Dr. Muharrem.
TOPLUM SAĞLIĞINI GELİŞTİRME ÇALIŞMA GRUBU
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ UZMANLIK EĞİTİMİ 4 Ocak 2013 Tarihindeki Fakülte Kurulu’nda kabul edilen ilkeler ve çalışmalar.
ATUB TEMSİLCİLERİ TOPLANTISI. TTB UDEK ÜYESİ DERNEKLER ATUB TEMSİLCİLERİ TOPLANTISI ATUB temsilcileri 3. toplantılarını gerçekleştirdi. 24 meslektaşımız.
TTB-UDEK Müfredat Komisyonları Temsilciler Toplantısı Dr. İskender SAYEK Ankara
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Genel Cerrahi Anabilim Dalı Stratejik Planı Misyon
Türkiye’de Açık ve Uzaktan Öğretim Temel Politikası (Çalıştay Raporu) Prof. Dr. Üstün Özen Atatürk Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi Dekanı.
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
Hacettepe Üniversitesi Engelliler Araştırma ve Uygulama Merkezi
TTB-UDEK “İnsangücü Planlaması” Çalışma Grubu Raporu XII. Tıpta Uzmanlık Eğitimi Kurultayı 1-3 Aralık 2006 / İzmir.
Uzmanlık derneklerinin amaçları ve uzmanlık alanının temsiliyeti Prof. Dr. Mustafa Ünlü TTB-UDEK Yürütme Kurulu.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Farmakoloji Anabilim Dalı Stratejik Planı Misyon
BİLİMSEL ARAŞTIRMA Ç.G. RAPORU-1 Ulusal yayıncılık özendirilmelidir - Uzmanlık derneklerinin bilimsel yayın organı olmalı –Akademik yükseltmelerde ulusal.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ STRATEJİK ARAŞTIRMALAR MERKEZİ SENATO SUNUMU
Hacettepe Üniversitesi Nüfus Etütleri Enstitüsü
Korkut KOÇAK Millî Eğitim Uzman Yardımcısı Kamu İdareleri için Stratejik Planlama Kılavuzu (Hazırlık Çalışmaları)
Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi
SINIF REHBER ÖĞRETMENİYİM
ELMADAĞ MESLEKİ TANITIM VE YÖNELTME KOMİSYONU ETKİNLİKLERİ HAZIRLAYANLAR AYFER YILDIZ NAGİHAN KARACA TÜLAY REÇBER.
YETİŞKİN EĞİTİMİ Yard. Doç. Dr. Samiye METE
Türk Tabipleri Birliği Uzmanlık Dernekleri Eşgüdüm Kurulu 35. Olağan Genel Kurulu 20 Aralık 2014.
BE P BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI. BEP ; özel eğitim gereksinimi olan her birey için yazılı olarak geliştirilmiş ve özel eğitim gereksinimi olan.
05 Kasım 2010, Muş BOLOGNA SÜRECİ ve MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ DENEYİMİ.
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLARININ BOLOGNA SÜRECİNDEKİ ROLÜ Sabancı Üniversitesi 22 Ekim 2010.
Çankaya Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı
BESLENME VE DİYETETİKTE TEMEL KAVRAMLAR II
STRATEJİK YÖNETİM SİSTEMİ
KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ KALİTE KOMİSYONU BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
Eurocert European Academy
Sunum transkripti:

TTB-UDEK Sürekli Tıp Eğitimi Çalışma Grubu Raporu 1. Aralık. 2006

STE/SMG politikası oluşturulması gerekir Bu politikanın içeriği olarak. STE/SMG yapacak eğitim kurumlarının özellikleri, sahip olmaları gereken minimum standartları, insan gücü nitelikleri belirlenmelidir. STE/SMG yapacak eğitim kurumlarının özellikleri, sahip olmaları gereken minimum standartları, insan gücü nitelikleri belirlenmelidir.

STE/SMG eğitimlerini yürütecek eğitici standartları belirlenmelidir.Örneğin her öğretim üyesi ya da eğitim hastanesi şefi eğitici olmak için yeterli olmayabilir.Eğitici olmak için eğitim becerilerine sahip olmak yetişkin eğitim ilkelerini uygulayan katılımlı eğitim yöntemlerini kullanmak gereklidir.Eğiticilerin bu tür özellikleri ve bunların nasıl belgeleneceği belirlenmelidir.

STE/SMG eğitim ortamı,eğitim yöntemleri yetişkin eğitim ilkelerine dayanılarak belirlenmelidir. Uygulanan eğitim toplantı ve programlarının katılım ve etkinliğini izlem yöntemlerinin saptanması gerekir. Endüstri destekli STE toplantılarının standartları saptanmalıdır.

STE kredilendirme ölçütlerinin ve yöntemlerinin geliştirilmesi ve akreditasyon çalışmalarının yapılması gereklidir.Bunun için TTB’nin STE kredilendirme birikim ve deneyimleri analiz edilerek, bunlardan yararlanılmalıdır. Uzmanlık dernekleri,üniversiteler,eğitim hastaneleri gibi tüm kurumların düzenledikleri STE toplantıları TTB’ne duyurulmalı ve TTB tarafından tüm uzmanlık dernekleri ve uzmanlarla iletişim sağlanmalıdır.