İÇERİĞİN HABERCİYE SUNULMASI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Advertisements

2013 Tanıtım Sunumu Tanıtım Sunumu Üntaş A.Ş. dinamik yapısı, kaliteli, hızlı ve kusursuz organizasyonlarıyla sektöründe Türkiye’nin önde gelen.
KURUMSAL TANITIM BELGESİ
DIŞ TİCARETİNİZ BURDA BAŞLAR!
Meslek Yüksekokulu, 25 kasım 2010
1997’den bu yana; hizmet verdiğimiz marka ve kurumların amaçlarına uygun planlamalar, somut çözümlemeler, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlar sunar;
Sayıştay Konferans Salonu Ankara,
BAŞKANDAN •BİLKA ‘nın amacı siyasi, ekonomik, sosyal, kültürel, fenni ve teknik konularda, her türlü araştırma metodunu kullanarak veri elde etmek ve.
360° Beyin Avı 27 Mayıs ° BEYİNAVI 27 Mayıs 2003 Doç. Dr. Yeşim Toduk Akiş Amrop International 1.
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Meriç Belediyeler Birliği
GÜLOĞLU TİCARET Seracettin Güloğlu tarafından 1975 yılında kurulmuş olup, sektöre Teneke, Baca Armatürü ve Soba malzemeleri imalatı ile başlamıştır.
DEVLET PLANLAMA TEŞKİLATI MÜSTEŞARLIĞI
PRATİK TECRÜBELER BUSINESS EXPERIENCES BETWEEN SWEDEN & TURKEY.
GRUP ŞİRKETLERİMZ ERKA ENDÜSTRİYEL kurulduğu ilk günden itibaren yılların verdiği deneyimle kağıt ve temizlik sektöründe kaliteli hizmet anlayışını hep.
Stratejik Yönetim süreçlerinin Üniversitelerin hizmet kalitesine olan katkıları Stratejik Yönetim süreçlerinin Üniversitelerin hizmet kalitesine olan katkıları.
Girişimcilik.
GİRİŞİMCİLİK Ahmet AYDIN.
III. KAMU SM E-İmza Platformu Firma Tanıtımı
 BİLFORCE; hızla dönen ve gelişen dünyada, baş döndüren teknolojik gelişimlerin en temel dinamiği olan Bilişim ve Yazılım sektöründeki.
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
MENTÖRLÜK DESTEK PROGRAMI
SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA ETKİLİ YÖNETİM
Stok YönetimiMüşteri YönetimiBütçe hazırlama Ödeme takibiMasraf girişTalep Yönetimi Proje yönetimiRaporlamaOtomatik Bilgilendirme.
SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA ETKİLİ YÖNETİM
KÜÇÜK YATIRIMLAR FONU ORMANLARIMIZIN EKONOMİK, SOSYAL VE ÇEVRESEL KATKILARI ÜZERİNE YEREL UYGULAMALAR PROJESİ “Yaşam için Fırsat, Doğa için Destek” İÇERİK.
FARMALİFE GROUP ‘ A HOŞGELDİNİZ….
5018 Kapsamında Stratejik Planlama
TEMAŞ GIDA SANAYİ VE TİCARET A.Ş..
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Sivil Toplum ve Özel Sektör ‘Ortaklıkları’. Sivil Toplum Sektörü Kamu SektörüÖzel Sektör Ortaklık Alanları... 3.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
PAZARLAMADA İNOVASYON
Yapım Aşamaları (Production Steps)
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİK PLANLAMA.
Strateji Geliştirme Başkanlığı PERFORMANS PROGRAMI HAZIRLIKLARI VE İZLEME SÜRECİ 25 Kasım 2014 Antalya Coşkun KARAKOÇ İl Planlama Uzmanı.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Strateji Geliştirme Başkanlığı
KURUMSAL RİSK YÖNETİMİ
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
TOPLANTI GÜNDEMİ Açılış Sunum Soru-Cevap Kapanış.
SEÇİL ARICAN 1977 doğumlu. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklam Ve Halkla İlişkiler mezunu. Üniversite 2. sınıfta hocası olan Betül Mardin’in.
KARPA & VENA ORTAK GIRIŞIMI
SERTİFİKASYONA İLİŞKİN İKİNCİ DANIŞMAN GÖRÜŞMESİ EEE PRATİKTE KULLANIM FAALİYETLERİNİN EVALÜASYONU Eğitimde Etniklerarası Entegrasyon Projesi.
30 Eylül 2014 Eğitim Çalışmaları Webinar. Eğitim Çalışmaları Genel değerlendirme Eğitim planları – Grup gereksinimlerinin belirlenmesi – Eğitim süresinin.
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
Kazanım 6. Üretime katkıda bulunma konusunda görüş oluşturur.
Yapım Aşamaları (Production Steps)
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
V- Örgüt Yönünün Belirlenmesi VİZYON, MİSYON, AMAÇLAR-HEDEFLER Örgütler kendilerini tanımlarlar. Bireylerin kişisel özellikleri ve hevesleri gibi örgütler.
Topluluk İnovasyon Girişimi Süreç Açıklaması ve Yol Haritası Dokümanı 26 Mayıs
Bilişim Ortağınız.
Toplam Kalite Yönetimi
Mobil Uygulamalar ve Çözümler. ©2010 Sürat Teknoloji Gündem  Hakkında 2.
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
SAĞLIK ÇALIŞANLARI: TEST İLAÇLARI. SAĞLIK ÇALIŞANLARI: TEST İLAÇLARI (13 Nisan 2015) 2 SAYI, HIZ VE KARMAŞIKLIK BÜYÜYOR Eczacılık sektörü, yeni ilaçların.
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
Tarımsal Üretici Örgütlerin Rekabet Gücünün Geliştirilmesi Projesi Kasım 2015-Şubat 2023 İzmir, Adana.
Bölüm 4 Fizibilite Analizi Gerçekleştirmek ve Kazançlı Bir İş Planı Oluşturmak.
Meslek Yüksekokulu, 25 kasım 2010
İletişim ve Algı Yönetimi
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
Hazırlayan İNOVASYON BİLAL ÇİÇEK 8\A 759 İNOVASYON Önce sonra.
KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ KALİTE KOMİSYONU BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
Sunum transkripti:

İÇERİĞİN HABERCİYE SUNULMASI PR NEDİR? NEDEN PR? REFERANSLARIMIZ BİZ KİMİZ? HABER ÖRNEKLERİMİZ HİZMETLERİMİZ NE YAPARIZ HAZIRLIK AŞAMASI ÇALIŞMA SÜRECİ İÇERİĞİN ÜRETİLMESİ İÇERİĞİN HABERCİYE SUNULMASI HABERLİN YAYINLANMASI RAPORLAMA VE DEĞERLENDİRME

PR NEDİR? PR (Public Relations-Halkla İlişkiler), kurumun amaçları doğrultusunda kendisi için geliştirdiği tanımın kamuoyu tarafından aynı biçimde algılanmasını sağlayacak faaliyetler bütünüdür. PR geliştirdiği stratejiler, uyguladığı teknikler ile kurumların fikirlerini ve hizmetlerini sundukları topluluklar ile devamlı iletişim içinde olmasını sağlar.

NEDEN PR? Günümüzün küreselleşen dünyasında şirketler, "NASIL DAHA FAZLA SATARIM?" sorusundan daha çok "MARKA VE KALİTEYİ NASIL OLUŞTURURUM?" sorusunun yanıtını aramaya başladı. Dünyanın en iyi ve en kaliteli ürününü en ucuza üretiyor olsanız bile bundan kimsenin haberi yoksa geri dönüşü olmayan bir hizmet ve ürün ortaya koymanın hiçbir anlamı olmuyor. İşte bu noktada devreye PR giriyor.

BİZ KİMİZ? Gündem PR olarak, yirmi yılı aşkın basın tecrübesine sahip bir lider önderliğinde çalışan bir ekipten oluşuyoruz. Ekip üyelerimizin her biri gazeteci kökenli olup PR’ın her aşamasına hakimler. PR hizmetleri için en önemli konulardan biri de basın ile ilişkiler. Basın kökenli ekibimizle kurum ile basın arasında ideal iletişimi kurarken, bu özelliğimizle diğerlerinden de ayrılıyoruz.

HİZMETLERİMİZ Lider İletişimi Marka İletişimi Pazarlama İletişimi Ürün İletişimi Kriz İletişimi Basınla İlişki Geliştirme

NE YAPARIZ? Gündem PR olarak alışılagelmiş tabuları yıktık ve kendimize has çalışma sistemleri ile metodolojiler geliştirdik. Bu metodolojileri müşterilerimizin gereksinimleri doğrultusunda en verimli sonuca ulaşmak üzere kullanıyoruz: Basın bülteni Özel haber Yuvarlak masa toplantısı Basın gezisi Basın toplantısı Masa başı ziyaretleri

NE YAPARIZ? Hazırlık Aşaması Çalışma Süreci Raporlama En verimli sonuca ulaşmak için gereksinimler doğrultusunda belirlenen metodolojiyi üç temel adımda uyguluyoruz: Hazırlık Aşaması Çalışma Süreci Raporlama

HAZIRLIK AŞAMASI Hazırlık aşamasına, firmanız ve hizmet verdiğiniz sektör hakkında bilgiler toplayarak başlıyoruz. Topladığımız bu bilgiler ışığında içerik üretiyor söz konusu içeriğe uygun metodolojiyi belirliyor bunu bir iletişim planı haline getiriyor ve uygulama aşamasına geçmeden önce müşterimize sunuyoruz. Karşılıklı uzlaşarak belirlemiş olduğumuz iletişim planıyla birlikte uygulamaya geçiyoruz.

ÇALIŞMA SÜRECİ İçerik üretimi İçeriğin haberciye sunulması Haberlerin yayımlanması Aylık değerlendirme toplantıları Hazırlık aşamasında şekillendirdiğimiz çalışma planını bu süreçte hayata geçiriyoruz. Bu süreç ana hatlarıyla şekildeki aşamalardan oluşuyor.

İÇERİĞİN ÜRETİLMESİ Müşterimizden aldığımız firma faaliyetleri ile ilgili bilgiler ışığında, haber olmaya değer noktaları belirliyor ve bu konu/konuların hangi metodolojiyle haberciye sunulacağına karar veriyoruz. Haber içeriğinin belirlenmesi aşamasında firmanız ile ajansımız arasındaki bilgi alış verişi çok önemlidir. Sonucun kusursuz olması bu iletişimin güçlü olmasına doğrudan bağlı.

İÇERİĞİN HABERCİYE SUNULMASI Haber içeriği belirledikten ve hazırlandıktan sonra konuyu belirlenen yöntemle haberciye ulaştırıyoruz. Bu aşamada röportaj, fotoğraf çekimi gibi hizmetleri profesyonel ekiplerimiz yürütüyor. Talebe bağlı olarak basın toplantısı ve benzeri organizasyonlar da tarafımızca yapılıyor.

HABERİN YAYIMLANMASI Haberin yayımlanması aşamasında Gündem PR olarak sizler için hazırladığımız özel paket devreye giriyor. Hazırlanan bülten hangi gazetelerde, hangi internet haber sitelerinde yayımlanacak? Nasıl ücretlendirilecek? Tüm bu sorulara cevap niteliğini taşıyan özel teklifimizle tüm olası sürprizler de ortadan kalkıyor.

RAPORLAMA VE DEĞERLENDİRME Müşterimiz için yaptığımız çalışmaların sonuçlarını rapor halinde hazırlıyor ve sunuyoruz. Raporlamada çıkan sonuçlara göre izlenen stratejinin verimini ölçerken, gerekirse strateji üzerinde güncellemeler yapılıyoruz. Elde edilen sonucu paylaşmak ve değerlendirmek üzere yapacağımız toplantıda gelecek ayın konularını belirliyor, planlıyoruz.

REFERANSLARIMIZ

REFERANSLARIMIZ

REFERANSLARIMIZ

HABER ÖRNEKLERİMİZ

HABER ÖRNEKLERİMİZ

HABER ÖRNEKLERİMİZ

HABER ÖRNEKLERİMİZ

HABER ÖRNEKLERİMİZ

HABER ÖRNEKLERİMİZ

HABER ÖRNEKLERİMİZ

HABER ÖRNEKLERİMİZ

HABER ÖRNEKLERİMİZ