CPM MASTER ERP Kalite Yönetimi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
MS Dynamics AX Bakım Yönetimi - PMAX
Advertisements

SentezDELUX OTEL Yönetim Sistemi
OMOPHORUS Kalite Yönetim Sistemi Yazılımı
Restaurant Yönetim Sistemi
Restaurant Yönetim Sistemi
2012
Satış Noktası Yönetimi
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
KESİKLİ ÜRETİMDE SÜREÇ YÖNETİMİ VE ÜRETİM PLANLAMANIN YAZILIM DESTEĞİ İLE YAPILMASI Tuğrul Tamtürk –Tekstil Yük. Müh. İbrahim Büket – Tekstil Müh.
Prokart Promosyon Sistemi Version: Temel Özellikler  Kullanıcı dostu kolay kullanım.  Alışveriş Merkezi ortamında dahi kolayca çalışabilme.
Restaurant Yönetim Sistemi
AVEA SAHA GÜCÜ OTOMASYON PROJESİ
Restaurant Yönetim Sistemi
Eczane ve Finans Yönetimi Sunumu 2014
Restaurant Yönetim Sistemi
MILLENIUM MARKETING SUNUMU
ERP PROGRAM TANITIM Öncelikle ERP nedir?
Restaurant Yönetim Sistemi
TERZİ USULÜ VE SİPARİŞ ESASLI İŞ MODELİNDE ÇİZELGELEME İHTİYACI
INTRANET.
MECHSOFT YAZILIM ÇÖZÜMLERİ
Ender Topuz Ford Otosan - Yazılım mimarı
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
T.C. BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
Stok YönetimiMüşteri YönetimiBütçe hazırlama Ödeme takibiMasraf girişTalep Yönetimi Proje yönetimiRaporlamaOtomatik Bilgilendirme.
SAÜ' de KYS Çalışmaları
QMANAGEMENT Entegre Yönetim Sistemi Yazılımı
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
KALİTE Hizmetin sunum standartlarının belirlenmesi, ve hizmete insanlar tarafından duyulan inanç, güven ve memnuniyetinartırılmasıdır.
ISO 9001:2008 Değişiklikleri Mart Madde No ve Değişiklikler Madde 1.2 “ürünün veya kuruluşun yapısı gereği bu standardın bir veya birkaç maddesinin.
7.1 GENEL Kuruluş, güvenli ürünler gerçekleştirmek için ihtiyaç duyulan süreçleri planlamalı ve geliştirmelidir.
1 İnnova Bilişim Çözümleri Enerji ve Atık Yönetimi Yazılımları.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ VATAN YAZILIMEVİ
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ KURUM İÇİ BİLGİLENDİRME EĞİTİMİ
1. 2 Cari İşlemler Satıcı, Alıcı,Personel, Lokasyon ve Banka carilerinin ayrı ekranlardan tanımlanabilmesi. Satıcı, Alıcı,Personel, Lokasyon ve Banka.
ISO- 9001:2008 Standardı - 8. Maddenin Tanıtımı ve Yorumlanması, Kalite İyileştirme Araçlarına Bakış 7. Hafta.
ERP KONSEPT EĞİTİMİ.
. ISO- 9001:2008 Standardı - 7. Maddenin Tanıtımı ve Yorumlanması
yazılımda yenilikçi çözümler
Kalite Yönetim Prensipleri (Devam)
ISO 9001 standardı maddelerinin tanıtımı ve yorumlanması
ISO/TS 16949:2009 (Hafta 9) ISO 9001:2008’E GÖRE FARKLAR.
ISO/TS 16949:2009 (Hafta 10) ISO 9001:2008’E GÖRE FARKLAR.
CTS (TTNET - Cihaz Takip Sistemi)
MALZEME MALİYETLERİ Prof.Dr. A. Vecdi CAN.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Kurulan firma ismini, öğrenci isim, numara ve iletişim bilgilerini içermelidir.
Üniversiteler İçin Proje Yönetim Bilgi Sistemi
E-Fatura.
Kalite nedir? Kalite nedir? Kalite “ bir mal veya hizmetin müşteri beklenti ve gereksinimlerini karşılayabilme yeteneğidir” diye de tarif edilebilir. Tüketicilerin.
1 Doküman Kontrolü İyi Dokümantasyonun Temelleri ve Doküman Kontrol Sistemleri.
Süreç, Strateji ve Performans Yönetim Sistemi
Boğaziçi Üniversitesi Bütçe Uygulaması Kullanım Kılavuzu
Depo Elleçleme Personel Eğitimi
SAP SE, merkezi Walldorf, Almanya'da bulunan, Avrupa'nın en büyük yazılım şirketidir.
Paydaş Memnuniyeti ve Bildirim Yönetimi Ölçme Analiz ve İyileştirme
Yan Sanayi Kayıp Yönetimi
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
VİO SABİT KIYMET BAKIM YÖNETİMİ
MALZEME MALİYETLERİ Prof.Dr. A. Vecdi CAN.
Kalite Yönetim Prensipleri (Devam)
ERP Projesinin Aşamaları İzmir. ERP Projesinin Aşamaları SatışSatış - Başlangıç – Kurulum – Analiz – Plan – Uyarlama – Eğitim – Geliştirme.
DİREKT MALZEME FİRMALARI İÇİN
Focus Performans ve Proje Yönetim Sistemi
Süreç, Strateji ve Performans Yönetim Sistemi
PROEJE CRM Hazırlayan : Murat USLU
Yazılım Mühendisliği Temel Süreçler - Sistem Analizi
SÜREÇLERİN BELİRLENMESİ VE TANIMLANMASI
Sunum transkripti:

CPM MASTER ERP Kalite Yönetimi doğru ürünü, doğru zamanda ve doğru fiyatla müşterinin önüne koymaktır. Charles A. Mills

CPM MASTER ERP Kalite Yönetimi Kalite, bir mal ya da hizmetin belirli bir gereksinimi karşılayabilme yeteneklerini ortaya koyan karakteristiklerin tümüdür. Kısaca "MÜŞTERİ MEMNUNYETİ" ve "SÜREKLİ İYİLEŞTİRME" olarak özetlenebilir.

SÜREÇ YÖNETİMİNDE YAŞANAN SIKINTILAR Kalite süreçlerinin kontrol, revize ve takiplerinin yapılamaması, Belirlenen standartlara uygunluğun takibi, geriye dönük sorgulanması ve raporlanmasında yaşanan zorluklar, Kullanılan cihazların zimmet ve kalibre takibindeki sorunlar, İç ve dış dokümanların takip, dağıtım, revize ve saklanmasında yaşanan sıkıntılar, İç denetlemelerin planlanması ve takibindeki problemler, Personel Eğitim takip ve raporlamadaki zorluklar, Müşteri Şikayetlerinin takibinde yaşanan sıkıntılar.

Kalite Formu Sistem tanımlı parçalarınız için oluşturulan Kontrol Planlarınızı MASTER üzerinde takip edebilir, Yapılan tüm revizyonları sistemde saklayabilirsiniz. Bir Malzeme ve ya Malzeme grubu için Ölçme ve Değerlendirme Kriterlerinizi Ölçüm, Onay veya Belirli Değer aralıkları şeklinde parametrik olarak tanımlayabilir, Örnek alma tablosu ile sistemin Giriş ve ya Final Kontrol sırasında oluşturması gereken Kontrol sayısını belirleyebilirsiniz.

Giriş Kalite Kontrol Bu Modül ile Sistem tanımlı parçalarınız için oluşturulan Kontrol Planlarınız üzerinden Girişi yapılan tüm parçalar için Giriş Kalite Kontrol gerçekleştirebilir, İstenirse İdari Kabul Sürecini devreye alabilir ve Giriş Kontrol’den geçecek ve ya geçmeyecek parça ayrımı yapabilir, Kabul, Şartlı Kabul veya Red olan parçaları takip edebilir, Belirtilen onay doğrultusunda Sistem de parçayı Giriş Ambarı veya Red ambarına otomatik olarak yönlendirebilirsiniz. Bu Modül ile Sisteme girilen bir lot’a ait tüm Hareketleri tek tuş ile takip edebilir ve raporlayabilirsiniz.

Çıkış Kalite Kontrol Bu Modül ile Sistem tanımlı parçalarınız için oluşturulan Kontrol Planlarınız üzerinden Üretimi yapılan tüm parçalar için Çıkış Kalite Kontrol gerçekleştirebilir, Kabul, Şartlı Kabul veya Red olan parçaları takip edebilir, Belirtilen onay doğrultusunda Sistem de parçayı Sevkiyat Ambarı veya Red Ambarına otomatik olarak yönlendirebilir, Müşterilerinize otomatik olarak Final Kontrol Raporu oluşturabilirsiniz.

Ölçüm Cihaz Kalibrasyon Bu Modül ile Kalite Kontrol Süreçlerinde kullanılan tüm ölçüm cihazlarının Özelliklerini takip edebilir, Hangi Departmanda olduğu bilgisini tanımlayabilir, Kime Zimmetli olduğu bilgisini tanımlayabilir, En son yapılan Kalibrasyon Bilgisini takip edebilir, Bir sonraki kalibrasyonun ne zaman olacağı bilgisini saklayıp ve zamanı geldiğinde sistemin otomatik uyarı vermesini sağlayabilirsiniz.

Teknik Resim Doküman Yönetimi Bu Modül ile Bir Dokümanı Birden fazla Stok ile yada bir stoku birden fazla doküman ile ilişkilendirebilir, Dokümanın tüm revizyon süreçlerini takip edebilir, aktif ve pasif olarak işaretleyebilirsiniz. İstenir ise ilgili dokümanı Satın alma Sipariş formu ile Tedarikçi Firmanıza otomatik mail atabilirsiniz. Stok Kartı ve ya Mamul Kart üzerinden istenildiği anda dokümana ulaşabilirsiniz.

Kalite Doküman Yönetimi 1.Tüm Önemli Belgeleriniz MS SQL SERVER üzerinde saklanır. Başka bir yerde yedek almak zorunda kalmazsınız. 2.Dökümanı bulmak ve erişebilmek için özelleştirebilecek birden fazla alan sayesinde dokümanlarınıza rahatça ulaşabilirsiniz. 3.Dökümanlarınızın kim tarafından hazırlandığı, onaylandığı, iptal edildiği vb. bilgileri saklayabilir ve takip edebilirsiniz. 4.Dökümanlarınızın tüm revizyon süreçlerini takip edebilirsiniz. 5.İptal Edilen Dokümanları sistem üzerinde işaretleyebilir ve saklayabilirsiniz.

Kalite Doküman Yönetimi 6.Dağıtım Listesi Özelliği ile Yaratılan bir belgenin dağıtılması gereken kişi listesini belirleyebilir. 7.Dağıtım Listesinde yer alan kişilere eklenen belgenin otomatik mail gitmesini sağlayabilirsiniz. 8.Dağıtım Listesindeki kişiler Modülü kullanarak belgeyi aldıklarına dair onay verebilirler.

İç Değerlendirme ve Denetleme Bu Modül ile Firmanızı Genel ve ya Departman Bazında Değerlendirebilir Departmanlara Özel Soru Bankası oluşturabilir. Departmanlarınızın Durumu ile ilgili puanlama yaparak belirlediğiniz uygunsuzlukları ve uygunsuzluklar ile ilgili alınacak önlemleri takip edebilirsiniz.

Eğitim Takibi Bu Modül ile Firma içi ve dışı tüm eğitim süreçlerini takip ve planlaması yapılabilmektedir. İlk işe giriş oryantasyon eğitimleri ve diğer eğitim süreçlerinin takip ve raporlaması yapılabilir.

Uygunsuzluk Yönetimi Bu Modül ile 1.Firmanızın Satışını gerçekleştirdiği bir Ürün hakkında Müşteriden gelen şikayet ve uygunsuzluk bildirimlerini takip edebilirsiniz. 2.Müşterinizin bildirdiği Şikayette tespit ettiğiniz hata Tedarikçi Kaynaklı bir hata ise Uygunsuzluk Yönetimi Üzerinden Tedarikçi Hata Bildirim Formu Oluşturabilir ve Hata Bildirim Sonuçlarını Açılan Uygunsuzluk ile ilişkilendirebilirsiniz. 3.Firma içi karşılaşılan Uygunsuzlukları takip edebilirsiniz. 4.Problem Çözme Ekibi oluşturabilir, Departman ve ya kullanıcılara Acil Olarak Soyutlama, Düzeltici Faaliyet, Kalıcı Önlemler, Tekrarı Önleyici Önlemler, Etkilenen Dokümanlar ile ilgili aksiyonlar açabilirsiniz.

Uygunsuzluk Yönetimi Uygunsuzluk Yönetimi ISO 9001 ve 16949 standartlarına göre oluşturulmuştur. Bu modül ile otomatik olarak 8D formu oluşturulabilirsiniz

Raporlar Müşteri Şikayet Takibi

Raporlar Geciken Kalibrasyon Listesi

Raporlar

TEŞEKKÜR EDERİZ…