Sistem Analizi ve Tasarımı

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Yepyeni bir ürün, Muz, Çikolata, Fındık ve diğer kaplama malzemelerinin kusursuz birleşimi ve etkileyici sunumu.
Advertisements

Akşehir Gölü. Akşehir Gölü PROBLEM ? Dünya Isınıyor!
Neden e-ticaret’e ihtiyaç duyuluyor? Bugün; •Sürekli (24 saat boyunca 365 gün kesintisiz) reklam ve ticaret olanağı sunan, •İletişimi çok hızlı ve interaktif.
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
YATIRIM TEŞVİK BELGESİ
| Dış Kaynak Uzmanı. Misyonumuz : Dış Ticaret ve Lojistik Sektörlerinin tüm alanlarındaki hizmetlerimizle sağladığımız güvenirlilik ve yüksek iş ahlakımız.
E-TİCARET SATIŞ SİTELERİ. E-TİCARET “Doğrudan fiziksel bağlantı kurmaya ya da fiziksel değiş tokuş işlemine gerek kalmadan tarafların elektronik olarak.
ADOPEN.
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
REKLAMCILIK Hafta 5.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Perakendenin Yükselen Değeri.  1991 den Bugüne 1993 te Konya nın ilk hipermarketini açan Adese, zamanla Konya merkez ve ilçelerinin yanı sıra, Ankara,
Kütahya Porselen, 1970 yılında temelleri atılan, 1984 yılında %75’i Güral ailesine geçmiş, %26’sı hissesi de halka açık olarak İMKB de işlem görmekte.
İTALYAN VE TÜRK TEKNOLOJİSİNİN BULUŞTUĞU NOKTA Şirketimiz 2000 yılında Mimsunar LPG Otogaz Dönüşüm adı altında bir şahıs firması olarak İzmit'de 5 adet.
III. KAMU SM E-İmza Platformu Firma Tanıtımı
Tria Eczane Otomasyonu
TBB Eğitim Merkezi Seminerleri Ekim Haziran 2006 Dönemi Değerlendirmesi Eğitim ve Tanıtım Grubu Temmuz, 2006.
TBB Eğitim Merkezi Seminerleri Ekim Haziran 2005 Dönemi Değerlendirmesi Eğitim ve Tanıtım Grubu.
E TİCARETİN REKLAM BOYUTU
Sektöründe 10 Yıllık deneyimle ispatlanmış olsa gerek ki Telekomünikasyon sektörü sonu olmayan, yıl geçtikçe kendisini yenileyen yapısı ile ticari anlamda.
MAKİNELERİNİN GELİŞTİRİLMESİ VE
İHTİYAÇ AKADEMİ’nin alt yapısı;
“Genel DEA Eğitimi” EuropeAid/125317/D/SER/TR Oturum 4 Politika Sürecinde DEA Organize Edilmesi: Kurumsal Stratejiler.
KALICI ÇÖZÜMLER Sorunlarınıza PROGEM YAZILIM Cover 1
HAFTA I.
TBB Eğitim Merkezi Seminerleri Eylül 2006-Haziran 2007 Dönemi Değerlendirmesi Eğitim ve Tanıtım Grubu Temmuz, 2007.
Öğrenci Adı Soyadı/Numarası
ALIŞVERİŞ MERKEZİ BURSA VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
Hazırlayan:Murat Sait ÇABUK. 1: B2B (Business to Business): Sirketler Arası Elektronik Ticaret * B2B’nin temeli, sirketlerin internet uzerinden birbirine.
Hızlı Tüketim Ürünleri
F1 YARIŞLARI VE TOYOTA Ahmet Murat DEMİR Salih Onur KASAP
BİLİNÇLİ TÜKETİM ARİTMETİĞİ
7. büyük tekstil ve hammaddeleri 6. büyük hazır giyim ve konfeksiyon
Hızlı Tüketim Ürünleri
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
TÜKETİCİLERİN İNDİRİM MARKETİ TERCİHİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME YÖNTEMLERİNDEN AHP YÖNTEMİ İLE TESPİTİ Yrd. Doç. Dr. Mutlu Yüksel.
MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
Tedarikçi Firma Sunumu
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
Reklâm BBY 401, 1 Kasım 2007 Reklâm UmutAl Umut Al H.Ü. Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA
Pazarlama İlkeleri.
Bilişim Ortağınız.
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA. “Müşteri değeri olgusu, müşteri tatmini unsurlarına ek olarak, ürünün rakipler arasından nasıl seçildiğini, seçim kriterlerinin.
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
GİRİŞİMCİ.
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
HONDA Ürün : Motorsiklet Model : CBR 600 RR Değişiklik : Frenleri Değiştirdik. Yenilik : ABS fren sistemi getirdik.
Profesyonel Bir Çevirmen olarak Kariyer yapmak.
HATİCE ÖZKAN - Marka (Balon Evi)
Fahriye OBUT.
Hazırlayan: Selim ERDEM
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
WALMART HALİDİN SÖNMEZ
SAAB OTOMOBİL HALİDİN SÖNMEZ
TCHİBO Ağahan köse
Tchibo Marka Araştırması
Hazırlayan: Hasan ACAR
Merve ÇAKMAK.
Teknoloji ve Tasarım Dersi
Yıllara Göre Etkinliklerimiz
GELECEĞİ BİRLİKTE YARATMAK İÇİN BİR ÖNERİMİZ VAR:
Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
Bölüm 6. Pazarlama karması (stratejiler)
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
TÜRK STANDARDLARI ENSTİTÜSÜ
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
Sunum transkripti:

Sistem Analizi ve Tasarımı

SILK & CASHMERE

Silk & Cashmere, 1992 yılında kurulmuş, yüksek kaliteli 100% Saf Kaşmir, 100% Saf İpek ve bu iki elyafın birleşimi olan “Kaşipek” ten oluşan kolleksiyonlarıyla dünyada kabul görmüş seçkin ve uzman bir markadır. Silk & Cashmere en kaliteli kaşmirin anavatanı olan İç Moğolistan’daki entegre kaşmir fabrikasının ortağıdır. Markanın kuruluşundan bu yana devam eden bu ortaklık Türkiye’de Çin ile gerçekleştirilen ilk ortak girişimlerdendir.

Kaşmir nedir? Kaşmir, dünyada Çin ve Moğolistan başta olmak üzere pek az sayıda ülkede yüksek ve serin yaylalarda yaşayan nadide kaşmir keçilerinin yılın sadece 3 ayında, en soğuk dönemlerde aşırı soğuk iklim koşullarından korunmalarını sağlamak amacı ile oluşan, asıl yünlerinin altındaki ikinci ipeksi yumuşacık yüne verilen addır.

Neden Kaşmir? Yüzyıllar boyu asaletin ve şıklığın simgesi olarak görülmüş, krallar ve sultanlar tarafından kullanılmıştır. Kaşmir ipliğinin helezonik yapısı çok özeldir. İnsan vücudunun ısısını regüle ederek tenimizi en çok istediği sıcaklıkta tutarken üşümeyi ve terlemeyi engeller, vücudun ani hava değişikliklerinen etkilenmesini önler. En kalın kaşmir kazak bile terletmez sadece sıcak tutar. Çıplak tene giyilebilen tek üründür. Ten ile teması son derece zevklidir. Antialerjik özelliktedir. 4 mevsim giyilebilme özelliğine sahip tek üründür. Özenle kullanılan kaşmir normal şartlarda yaşam boyu kullanılabilir

Silk & Cashmere markası nedir Silk & Cashmere markası nedir? Türkçemiz’de İpek ve kaşmir anlamına gelen markamız 100% Türk markası olup dünya markası olma yolunda çok güçlü adımlar atmıştır. Ürünlerimiz tamamen saf ve en yüksek kalitede Kaşmir ve İpek’ten oluşmaktadır. Silk & Cashmere; kaşmirin anavatanı olan İç Moğolistan yöresinde dünyanın en büyük kaşmir tesislerinden birinin ortağıdır. Sözkonusu entegre kaşmir tesisi, kaşmir konusunda büyük bir uzmanlığa sahip olup, üretimi itibariyle dünya sıralamasında en başlarda yer almaktadır. Silk & Cashmere son derece teknolojik donanıma sahip olan bu tesislerde ürettirdiği ürünlerini tüm dünyada Silk & Cashmere mağaza ve cornerlarında kendi markası ile pazarlamaktadır.

Problemin Belirlenmesi Sılk&Cashmere cok sağlam alt yapısı , kalitesi ve geniş ürün yelpazesine rağmen toplum içinde çok rağbet gören bir firma değildir.Firmayı toplumumuz da sadece firma ürünlerini denemiş kişilerce bilinmektedir.Yüksek fiyatlarıda bunun en önemli gerekçesidir.Ama fiyatına rağmen bazı firmalar (Lacoste,Tomy Hılfiger, vb.) yüksek müşteri kitlesi ve ürün satışı sağlamaktadır.Fakat hem TV hemde reklam panolarında bu firmaların reklamlarına görmek hiç zor olmayan bir gözlemdir.

Hedefin Belirlenmesi Hedefimiz reklam yaparak firmamızı herkesin ismini ve kalitesini bildiği bir firma haline getirmektir.Ayrıca ürün fiyatlarındaki düşüş müşterinin shoplara geldiğinde hayal kırıklığına uğramasını engelleyecektir.Bu sayede belli bir zaman sonra firmamızın daha çok satış yaparak daha seçkin bir olmasını sağlayacaktır.

Hedef uygun mu? Hedefimiz uygun uygun görünmekte fakat reklam yapmak sanıldığı kadar ucuz bir tanıtım şekli değildir.Reklamımız hem firmamızı isim olarak yükseltmeli hemde ekonomik yönden firmamıza zarar vermemelidir.Bu yüzden reklam iyice araştırılmalı ve en iyisi seçilerek uygulanmalıdır.

Alternatiflerin Araştırılması Firmamız hem seçkin bir mağaza olma yolunda hemde geniş ürün kapasitesi düşünüldüğünde en iyi alternatif reklam ve fiyat indirimi uygun görünmektedir. Genede bir araştırma yaptığımızda reklama ve indirime alternatif olarak Mağaza, corner ve bayi sayısında artım ve caziplik; Ürünün hitap ettiği kesimin arttırılabilmesi için ürün çeşidinin genişletilmesi gibi alternatifler sunulabilir.

Alternatiflerin Değerlendirilmesi Elimizdeki tüm alternatifleri değerlendirilelim; Ürün çeşidinin genişletilmesi; Firmamız sunduğu ürünler her kesime (bay,bayan,genç,yaşlı,vb.) uygun olmalıdır.Fakat firmamıza baktığımızda saydıklarımızın yanı sıra bebek,evcil hayvan,aksesuar(atkı.şapka,eldiven,şal,vb.) gibi ürünler bulunmaktadır.Bu yüzden bu alternatif firmamıza uygun değildir.

Mağaza, corner ve bayi sayısında artış ve caziplik; Bu alternatifide firmamız için düşünürsek baktığımızda firmamızın Türkiye’deki yeteri kadar mağaza ve bayi sayısı bulunmaktadır.Ayrıca yurtdışında da büyük kentlerde mağaza ve cornerların bulunduğu görülmektedir.Bu yüzden bu alternatifte firmamız için uygun değildir.

Alternatifler Seçilmesi Firmamız için alternatifleri değerlendirdiğimizde en uygun olanın reklam tanıtımı ve fiyat indirimi olduğu görülmüştür.Reklam tanıtımı değişik şekillerde yapılabilir.Bunları şöyle sıralayabiliriz; Bir ünlü ile mağaza tanıtımı Radyo yayıncılığı Reklam panoları TV reklamları

Alternatif Uygun mu? Firmamız satışlarını arttırmak için ve piyasadaki popülaritesinin artması için yapacağımız alternatifler içinde reklam firmamız için en uygun seçimdir.Bunu yanında yapılan fiyat indirimi firmamızın hitap ettiği kitlenin artmasına sağlayacaktır ve firmamız ekonomik yönden daha yüksek bir konuma gelmesini sağlayacaktır.Açıklamalarımızdanda anlaşıldığı gibi reklam ve fiyat indirimi firmamız için en uygun seçimdir.

Düzenleme Uygulama ve İzleme Yaptığımız tüm araştırmalar ve elde ettiğimiz sonuçlar sonucunda; Firmamız ulusal TV kanallarından birine ürünün ön planda olduğu bir TV reklamı düzenlemiştir.Ayrıca tüm ürünlerde yaptığımız %30’luk fiyat indirimi ürünlerimizin daha makul ve daha cazip bir fiyatla satışa sunulmasını sağlamıştır. Yapılan bu uygulama sonucunda 3 aylık bir program denetim ve bekleme süresi ve daha sonra 3 aylık daha bir ek zaman program denetlenmiş ve program sonuçları değerlendirilmiştir.

Hedefe Ulaşıldı mı? Yapılan 3 aylık inceleme ve değerlendirme döneminde elde edilen ilk 3 aylık raporda mağazalarımızı ziyaret eden müşteri sayısında %15’lik bir artış görülmüştür.Bununla beraber bir çok insanın Sılk&Cashmere kalitesini tanıma fırsatı sunulmuştur.İkinci 3 aylık ek zaman süresinde ise sonuçların daha iyiye gittiği görülmektedir.Mağazalarımızı ziyaret eden müşteri sayısında %25-%30 civarında bir artış ve çalışmalar ve değişiklikler yapılmadan önceki dönemin 1 yıllık satışının 6 aylık denem süresince yapıldığı görünmektedir. Bu raporların sonucunda yapılan tüm yeniliklerin ve firmanın iş yaşamında yükselmesi için yapılan tüm değişikliklerin firmamıza yarar sağladığı ve firmanın popülaritesinin arttığı görülmektedir.Yapılan alternatif çözümlerin istenilen hedefe ulaştığı görülmektedir.

İSTANBUL Akmerkez Alışveriş Merkezi / Etiler Carrefour Alışveriş Merkezi / İçerenköy Galleria Alışveriş Merkezi / Ataköy Kemerburgaz Metrocity Alışveriş Merkezi / Zincirlikuyu Nişantaşı / Mim Kemal Öke Profilo Alışveriş Merkezi / Mecidiyeköy Duty Free / İstanbul Atatürk Havalimanı ANKARA Armada Alışveriş Merkezi BODRUM Oasis Alışveriş Merkezi Kayseri Park Alışveriş Merkezi İZMİR Alsancak / Plevne Caddesi Ege Park Alışveriş Merkezi / Mavişehir Neo Alışveriş Merkezi MERSİN Açılış Şubat 2007   Marina Vista Alışveriş Merkezi  

Hazırlayan ve Sunan; Şevket Murat Öner