Servis Talebi Girişi Kullanım Kılavuzu
AMAÇ Servis aboneliğinize bağlı olarak ETG sisteminde yeni bir servis talebi oluşturarak, taleplerinizin daha hızlı ve verimli bir şekilde çözümünün sağlanması. 2
Servis Talebi Giriş 1. linkini web tarayıcınızda açınız. 2. Kullanıcı adı ve şifre bilgileri kısmına ETG tarafından size özel verilmiş kullanıcı adı ve şifre bilgilerini giriniz. 3
3. Açılan ekranda Sol Kısımda bulunan ORTAK klasörü altındaki Servis Abonelikleri linkini tıklayınız. 4
4. Servis abonelikleri kısmında size özel sistemde tanımlanmış olan aktif servis aboneliklerinizi görüntüleyebileceksiniz. Servis talebini oluşturmak istediğiniz aboneliğiniz üzerine imleci belirtiniz veya sol kısımdan işaretleyiniz. Not: Bir servis talebi girebilmek için mutlaka bir servis aboneliğinizin olması gerekmektedir. 5
5. Servis aboneliği üzerinden YENİ -> Servis siparişi Butonu tıklanır ve açılan diyalog, servis talebine ait detaylar belirtilir. Not: Servis talebine belge ekleme işlemi servis talebi başarıyla kaydedildikten sonra mümkündür ve bir sonraki adımda belirtilmiştir. 6
5.1 Alanlar ve tanımları: • Talep Tarihi: Servis Talebinin girildiği tarih • İstek Türü: Hata, Soru, Geliştirme, Proje, Diğer olmak üzere talep türü. • Açıklama: Servis talebi ile ilgili kısa bir açıklama • İlgili kişi: Servis talebi oluşturan firma yetkili ismi. • Servis Kategorisi: Talebinizin önem derecesi; A-Çok kritik B- Normal C-Düşük • Süreç: Talep ile ilgili modül bilgisi • Alt Süreç: Modül atlında talebin detay bilgisi • Servis Aşaması: Servisinizin durumu. • İlerleme: Firmanızın talebi ile ilgili ilerleme bilgisini görebileceği alan. • Açıklama: Talep ile ilgili detaylı açıklama. 7
6. Servis talebi kaydedildikten sonra BELGELER -> Belge yükseltme düğmesi butonu kullanılarak servis talebi istenilen belgeler eklenir ve KAPANIŞ butonu ile diyalog kapatılır. Eklenecek belge içeriği; Bu belge, talep ile ilgili daha açıklayıcı ve daha somut detay içermesi amacıyla, genel olarak görseller ve ekran görüntüleri ile, problemin olduğu yeri, problemin tipini, ilgili kayıtların bilgilerini vs. aktarmak üzere hazırlanmalıdır. Not: Yüklenecek dosya bir Word dosyası ise, Tip alanı: Dosya olarak seçilmelidir. 8
7. Ana ekranda veya Hizmet yönetimi kısmında sol kısımdaki Servis siparişleri linkine tıklanarak açmış olduğunuz tüm servis emirlerinin detaylarını görebilirsiniz. Not: Yeni girdiğiniz bir servis talebi direkt Servis siparişleri formunda görüntülenemeyecektir. Yeni girilen servis talebiniz ETG tarafından onaylandıktan sonra Servis siparişleri formunda görünür olabilecektir. 9
Teşekkürler