ŞEKER İLKÖĞRETİM OKULU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÇAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

EĞİTİM YÖNETİMİNE KATILIM
VELİ GURUR MEKTUBU PROJESİ
NESİLLER BULUŞUYOR PROJESİ
BİR TATLI TEBESSÜM PROJESİ
OKULUMA GÜVENLİ GİDİYORUM PROJESİ
EVCİLER İLKÖĞRETİM OKULU BRİFİNG SUNUSU
GÖNÜL KÖPRÜSÜ PROJESİ.
Millî Eğitim Bakanlığı İlköğretim ve Orta Öğretim
Menderes İlçe Stratejik Plan Hazırlama Ekibi
KARAÇAY İLKOKUL/ORTAOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
PROENİN ORTAYA ÇIKIŞ GEREKÇESİ PROJENİN UYGULAMA AŞAMALARI
TC ÇAVDARHİSAR KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2011 – 2012 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI OKULLAR HAYAT OLSUN PROJESİ.
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ T.C PİRAZİZ KAYMAKAMLIĞI PİRAZİZ GELECEĞİ HEDEFLİYOR PROJESİ ÇALIŞMA PLANI.
OKULUMUZU RENKLENDİRELİMOKULUMUZU RENKLENDİRELİM PROJESİ PROJESİ
1. PROJEMİZİN SOSYAL YARARI: Antalya Manavgat İlçesi Uzunlar Köylü halkıyla bir araya gelmek. Köylü halkı tarımla ilgilendiği için onlarında ilgisini yaptığımız.
DAHA ETKİN BİR ÖĞRETME-ÖĞRENME VE DAHA GÜZEL DAVRANIŞ KAZANIMI
08/10/ /01/ /12/ /05/2012 AKÇAKENT BAŞARIYA KOŞUYOR Akçakent İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü.
OKUL AİLE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ & OKUL-AİLE BİRLİĞİ.
NEVŞEHİR VALİLİĞİ GÖRE İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SİLİFKE İLÇESİ MUSTAFA ÖZCAN İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
YAŞAM PARKINDA ENGELLİLER İÇİN HAVUZ KENARINDA SOHBET YERİ
BU TOPRAĞIN DEĞERİ PROJESİ PROJE SONUÇ RAPORU 1. PROJEMİZİN SOSYAL YARARI: Projemiz hem partimize hem de emek grubuna sağlayacağı yarar bu projeyi seçmemizde.
CUMHURİYET ORTAOKLULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SİNOP AYANCIK İMAM HATİP LİSESİ KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SOSYAL HİZMET ÇALIŞMALARI
Sunuyu Hazırlayan:Belgin Topal
YILI MUŞ B İ L İ M VE SANAT MERKEZ İ NDE TANILAMA VE YERLEŞT İ RME SÜREC İ NDE İ ŞLEM BASAMAKLARI.
FEVZİ PAŞA ORTAOKULU PROJENİN ADI: PROJENİN ADI: EĞİTİMDE BAŞARI İÇİN BULUŞUYORUZ EĞİTİMDE BAŞARI İÇİN BULUŞUYORUZ.
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
PROJENİN ADI: GÖNÜL KÖPRÜSÜ ADI SOYADIMESLEĞİTELEFONE-POSTA Nadir AYDINEmekli Subay Senem KOÇEv Hanımı
KAYNAŞTIRMA öğrencileri Ölçme ve Değerlendirme Esasları
ÖĞRENCİ VELİSİ GÖREV VE SORUMLULUKLARI
BAŞARILI VE FAKİR ÖĞRENCİLERE KİTAP HEDİYESİ BEYAZ MARTI GRUBU.
GRUP ÇÖZÜM ENGELLİYİM, HAKLARIMI ÖĞRENİYORUM!.
OYNUYORUM, EĞLENİYORUM ÖĞRENİYORUM PROJESİ
POLATLI REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
KALEM TÜKENİR ÖĞRENCİ TÜKENMEZ (TÜKENMİŞ ÖĞRENCİ).
Konak Anadolu Lisesi.
OKUL GELİŞİMİ YÖNETİM EKİBİ (OGYE) TOPLANTISI
EĞİTİMDE OKUL VELİ İŞBİRLİĞİ
ÇOCUKLAR SİNEMAYLA BULUŞUYOR. Adı SoyadıMesleği TelefonE-posta ALİ RIZA SULUDERE ESNAF UFUK ERDEN ESNAF
Kurumumuz Cumhuriyet mahallesi Yıldız Sokak adresinde yer almaktadır. Adını ; Cumhuriyetimizin kurucusu büyük önder Mustafa Kemal Atatürk ün verdiği; sessiz.
YARIN SİZDEYİZ.
ÖĞRENCİ VELİSİ GÖREV VE SORUMLULUKLARI
GAZİEVRENOS İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
TAHİRİNİ DURAN DUDU GÜMÜŞ İLKOKULU VE ORTAOKULU YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
FAALİYET/PROJE EYLEM PLANLARI
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
MOTİVASYONU VE BAŞARIYI ARTTIRMA PROJESİ
ÖĞRETİM HEDEFLERİ ve ÖLÇME ARAÇLARINI GELİŞTİRME
OKUL AİLE BİRLİĞİ GÖREV VE YETKİLERİ
MÜFTÜ AHMET HULUS İ İ LKOKULU ŞAH-MAT SATRANCI HAYATINA KAT PROJES İ 1.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI TİCARET VE SANAYİ ODASI EĞİTİM VAKFI İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
OKUL SÜTÜ PROGRAMI 1.
OKUL VELİ EL ELE PROJESİ ŞAPHANE 2012
“OKULLAR HAYAT OLSUN” PROJESİ KAPSAMINDA
AKSU İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİN TANITIMI VE YÖNLENDİRMESİNE İLİŞKİN
DİCLE İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ DURABEYLİ İLKÖĞRETİM OKULU
GELİŞİM İÇİN DEĞİŞİM PROJESİ”
PROJENİN HEDEFİ İstanbul’da faaliyet gösteren, eğitilebilir öğretilebilir düzeyde zihin engeline sahip çocuk ve gençlerin öğrenim gördüğü 2 İş Okulu’nda.
VALİ RIDVAN YENİŞEN İLKOKULU
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
RASATHANE ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
YÜREĞİR KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Sunum transkripti:

ŞEKER İLKÖĞRETİM OKULU PROJENİN ADI: EĞİTİMDE BAŞARI İÇİN BULUŞUYORUZ

Proje Teklifi Sunmaya Karar verme: Öğrencilerin eğitim ortamındaki gelişiminde gerekli olan öğretmen,aile,öğrenci ve idarecilerin bu süreçte hep birlikte yer almasıdır.Çocukların okul ortamında kazandıkları becerilerin ev ortamında pekiştirilmesi ,tutarlılığının sağlanması ve öğrencilerin okula uyumu , okul aile ortamının etkili olabilmesi için projeye ihtiyaç duyulmuştur.

Projenin Uygulanabilirliği Proje uygulanabilir projedir. Uygulanabilirliği dikkate alınmış. Şeker İlköğretim Okulu ,idareci,öğretmenleri öğrenci ve okul-aile üyeleri tarafından uygulanacaktır.

1 Proje Teklifi ve Proje sahibi: Şeker İlköğretim Okulu 2 Proje Teklifi Kısa Adı: (Eğitimde Başarı için buluşuyoruz. 3 Proje Uygulayıcısı: Şeker İlköğretim Okulu idareci ve öğretmenleri. 4 Projenin uygulanacağı Yerler: Kıyakdede, Başdeğirmen, Aslandoğmuş Köyleri ve Fatih mahallesi

5-Süre: Süre sınırı olamayan sürekli geliştirilebilir bir projedir. 6- Projenin kapsamı: Şeker İlköğretim okulu

7-Kuruluşun Resmi Adı: Şeker İlköğretim Okulu 8-Kuruluşun Kısa Adı: ----------------------------- 9-Adres irtibat Telefonu: Telf : 246 411 4110 E-posta: 446374@ meb.k12.tr

10-Yasal Statü: Projenin uygulanmasında herhangi bir engel yoktur.

11-Projenin Finansmanı: Bu projede finansmana ihtiyaç duyulmaktadır. 12-Projede Kullanılacak Malzemenin temini: Öğretmenler,Veliler,Okul Aile Birliği Üyeleri

13- Proje Hakkında Genel Bilgiler: Okul-Aile –Çevre işbirliğini geliştirmenin aile ve öğrenciyi yerinde ziyaret ederek geliştirilmesi esası belirlenmiştir.

14- Proje Öncesi Durum: Okulumuzun eğitim-öğretim başarısını yükseltmek için aileleri yerinde ziyaret etmeye ihtiyaç duyulmaktadır. Eğitimde Okul-Aile –Öğretmen işbirliğini sağlamak için aileyi ziyaret etmeye ihtiyaç duyulmaktadır. Öğrencilerin yaşadığı yerdeki sosyal-ekonomik kültürel ortamlarını yerinde görmeye ihtiyaç duyulmaktadır Velilerimizi okula gelmeye teşvik etmek için ziyarete ihityaç duyulmaktadır.

15-Projenin Amaçları : Okul ile Aileler arası bağı kuvvetlendirmek. Öğrencilerimize temizlik alışkanlığı kazandırmak. Öğrencilerimiz arasındaki uyum probleminin giderilmesi. Öğrencilerimizin yaşadığı ortamının görülmesi. Başarısız öğrencilerin başarılarını yükseltmek.

PROJENİN GEREKÇELERİ: Öğrencilerin eğitim ortamındaki gelişiminde öğrencilerin, öğret -menlerin, ailelerin ve idarecilerin bu süreçte hep birlikte yer almasıdır. Okula ve öğrencisine ilgisiz olan velilerin öğrencilerinin başarı durumunun düşük olması.

Taşımalı olan öğrencilerimizin sosyal-kültürel ve ekonomik yönden uyum sağlayamaması. Taşımalı öğrencilerimizin tertip,düzen ve temizlik yönlerinden yetersiz olması. Çocukların okul ortamında kazandığı becerilerin ev ortamında pekiştirilmesi.

16-Projenin hedefleri: Tüm imkanlar seferber edilerek okul-aile-çevre işbirliğin sağlamak.

Projenin Mali ve Ekonomik Yönü: Proje giderleri: Yol masrafı ve ikram Proje için çok az harcamaya ihtiyaç duyulmaktadır.

Mali Ve Ekonomik Yönü Maliyet Toplamı Proje Gideri 100 TL

18 Projenin Gelirleri: Projeden gelir beklenmiyor. 19 Projenin Gelir-Gider Çizelgesi: Projede kar amacı gözetilmemiştir. 20 Mali Geliri: 21 Geri Dönme Süresi: 2009-2010 öğretim yılı sonu.

Projenin Maliyeti: Gidiş geliş masrafları öğretmenlerin kendi araçları ile olacaktır. Köylerde yapılan toplu görüşmelerde çay masrafı muhtarlarca karşılanacaktır.

PROJE UYGULAMA YERİ: KIYAKDEDE KÖYÜ BAŞDEĞİRMEN KÖYÜ ASLNADOĞMUŞ KÖYÜ FATİH MAHALLESİ

İŞBİRLİĞİ YAPILACAK BİRİMLER KAYMAKAMLIK,İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ OKUL-AİLE BİRLİĞİ YÖNETİM KURULU KIYAKDEDE,BAŞDEĞİRMEN,ASLASLAN-DOĞMUŞ KÖYÜ VE FATİH MAHALLESİ MUHTARLIĞI

PROJENİN HEDEF KİTLESİ ŞEKER İLKÖĞRETİM OKULU VELİLERİ, ÖĞRENCİLERİ VE ÖĞRETMEN VE İDARECİLERİ.

UYGULAMA AŞAMALARI Projenin Planlanması, Görüşülecek ailelerin tespiti, Projenin gerçekleştirilmesi, Projenin değerlendirilmesi.

PROJE UYGULAMA TAKVİMİ KIYAKDEDE KÖYÜ: 09.11.2009 BAŞDEĞİRMEN KÖYÜ : 7.12. 2009 ASLANDOĞMUŞ KÖYÜ: 14.12.2009 Fatih Mahallesindeki tespit edilen öğrenciler belli programa göre aile ziyareti yapılacak.

PROJEDE YER ALAN ÖĞRETMENLER ve GÖREVLİLER Ekip Lideri : Bilal TANRIVERDİ PROJE EKİBİ: Ramazan GÜLER Tahsin ARIKAN Safinaz PELİT Bayram AVCI Devrim ORUÇ Halil YILMAZ Hüseyin TÜRKER Mehmet KAPLAN Ceyhun ATICI Zehra ŞİRİN İbrahim GEDİK(Okul-Aile Birl.başk.) Abdullah YILDIZ(Kıyakdede Köyü Muht.) Muzaffer DEMİRALAY(Başdeğirmen Köyü Muht.) Ramazan ASLAN(Aslandoğmuş Köyü Muht.) Yüksel UĞUR(Fatih mah.muht.)