PROJE Üniversite Döner Sermayesi kapsamında proje hizmetlerinden yararlanmak isteyen kurum/kuruluş/kişi(ler) Dekanlık/Müdürlük Makamına, isteklerini belirten.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Yrd. Doç. Dr. İsmail SEZER ÖYP KURUM KOORDİNATÖRÜ
Advertisements

EK DERS ÜCRETİ (1) 2914 sayılı Yükseköğretim Personel Kanununun 11 inci maddesi hükümleri gereği Yükseköğretim Kurumlarında kısmı statüde çalışanlar dahil.
GENEL SHY-6A TİCARİ HAVA TAŞIMA İŞLETMELERİ RUHSAT AKIŞ DİYAGRAMI
DANIŞMANLIK SİSTEMİ.
EK DERS ÜCRETİ (1) 2914 sayılı Yükseköğretim Personel Kanununun 11 inci maddesi hükümleri gereği Yükseköğretim Kurumlarında kısmı statüde çalışanlar dahil.
Ö Ğ R E T İ M Ü Y E S İ Y E T İ Ş T İ R M E P R O G R A M I (Ö Y P ) Ö Z E T Ş E M A S I • Şemada, Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı (ÖYP) ile ilgili aşamalar.
ADAY ÖĞRENCİ BAŞVURU BELGELERİNİN HAZIRLANMASI Adet Aday Öğrenci Başvuru Formu (Duyurular Bölümündeki linkten indirebilirsiniz) 2- 2 Adet Transkript.
T.C İÇİŞLERİ BAKANLIĞI HUKUK MÜŞAVİRLİĞİ
OKAN ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİ TOPLULUKLARI KURULUŞ VE ÇALIŞMA ESASLARI
HARCAMA YETKİLİSİ-GERÇEKLEŞTİRME GÖREVLİLERİ
Ardahan ÜNİVERSİTESİ Yaz Okulu YÖNETMELİĞİ
MENTÖRLÜK DESTEK PROGRAMI
BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ TUBİTAK İŞ AKIŞ ŞEMASI
AR-GE, İNOVASYON ve ENDÜSTRİYEL UYGULAMA
AB-TÜRKİYE ODA FORUMU PROJESİ 1/51 DEĞERLENDİRME TABLOSU Başvuru Rehberi içinde yer alan ve proje tekliflerinin hangi kriterlere göre değerlendirileceğini.
DOKTORA SONRASI ARAŞTIRMA PROGRAMI (DOSAP)
BURSA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
HARCAMA YETKİLİSİ Harcama yetkilisi kimdir?
LİSANSSIZ HİDROELEKTRİK SANTRALLER
Farabi Değişim Programı Tanıtım Doç. Dr. Esra UZER ÇELİK İKÇÜ Farabi Koordinatörü.
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
Kurulun İnceleme ve Araştırması
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
Kamu Görevlileri Etik Kurulu
ASPB ENGELİ VE YAŞLI HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Merkezî yönetim bütçesinin hazırlanması
KALİTE GÜVENCE VE GELİŞTİRME PROGRAMI
EĞİTİM GRUBU MART AYI ÇALIŞMASI Fikri GÖZÜYUKARI Cevahir SALİHOĞLU Hakan DİNÇER Leyla KALELİ Ufuk ÖZKAN.
1. SINAV İTİRAZLARI. 2 MEB Merkezi Sistem Sınav Yönergesinin Sınav itirazları konulu 20. maddesi; Başvurusu/sınavı geçersiz sayılan, sınava girmeyen,
MEVLANA DEĞİŞİM PROGRAMI. Mevlana Değişim Programı, Türkiye’de yurt içinde eğitim veren yükseköğretim kurumları ile yurt dışında eğitim veren yükseköğretim.
DOĞRUDAN TEMİN 22 (d).
DOĞRUDAN TEMİN 22 (abc).
AÇIK İHALE USULÜ İŞ AKIŞ SÜRECİ
PAZARLIK USULÜ İHALE SÜRECİ
T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MALATYA REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
2547 SK. GÖRE 39. MADDE GÖREVLENDİRİLME İŞ AKIŞ SÜRECİ
AFET VE ACİL DURUM YÖNETİMİ BAŞKANLIĞI ARASINDA İMZALANAN
DESTEK EĞİTİM ODASI İŞLEYİŞ USUL VE ESASLARI
KASIM 2015 / İSTANBUL 1/21 İÇ DENETİM BİRİMİ BAŞKANLIĞI.
KASIM 2015 / İSTANBUL 1/21 İÇ DENETİM BİRİMİ BAŞKANLIĞI.
ÜNİVERSİTE İÇİ SPOR ŞENLİKLERİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ.
AKADEMİK KONUKEVİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ.  Üniversiteye Ulusal ve Uluslararası antlaşmalar kapsamında geçici görevle gelen öğretim elemanlarının konaklaması.
ÖĞRENCİ YEMEK BURSU İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
2015 UYGULAMASINDA ÖNCE ( ARASI TEŞVİK DEĞERLENDİRME İÇİN) A.GEÇİCİ AKADEMİK TEŞVİK KOMİSYONU (ÜNİVERSİTE DÜZEYİNDE) B.GEÇİCİ ÖN.
2547 SK. GÖRE 38. MADDE GÖREVLENDİRİLME İŞ AKIŞ SÜRECİ
Erasmus Programı Personel Hareketliliği Faaliyeti Bilgilendirme Toplantısı Dış İlişkiler Ofisi.
Adım 1: Ders Kayıt: Staj yapacak öğrenciler öncelikle Ders kayıt döneminde staj derslerini kodlayarak Endüstri Stajı dersini almış olmaları gerekir (Son.
 Staj süresi, toplam 50 işgünüdür. Bu sürenin 25 işgünü ENT 200 fabrika stajını, 25 işgünü de ENT 300 büro stajını kapsar. Öğrenci, bölümde geçirdiği.
Görev ve Sorumluluklar PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI 1-Üniversitelere Akademik Kadro Tahsis Edilmesi YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI.
Sunum Planı 1.1. Sayım Tutanağı Oluştur, 1.2. Sayım Tutanağı Listesi,
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ GÖLBAŞI MESLEK YÜKSEKOKULU
ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ
Paydaş Memnuniyeti ve Bildirim Yönetimi Ölçme Analiz ve İyileştirme
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ FARABİ KURUM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
AKADEMİK KONUKEVİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
DUYURU Yükseköğretim Kurumları Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Programı kapsamında Eğitim-Öğretim yılı için Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
KISMİ ZAMANLI ÖĞRENCİ ÇALIŞTIRILMASI İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
SALON TAHSİSİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
ÖĞRENCİ TOPLULUĞU ETKİNLİKLERİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
TÜBİTAK BİLİMSEL DESTEKLEME PROGRAMLARI
PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
2008/2 TASARIM DESTEĞİ TEBLİĞ VE GENELGE
MEVLANA DEĞİŞİM PROGRAMI NEDİR
“Bİr bölümde İlgİlİ yarIyIlda açIlacak derslerİn hangİ öğretİm elemanlarI tarafIndan verİleceğİ bölüm kurulu önerİsİ üzerİne Fakülte Yönetİm Kurulu.
FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI ARASINDA
Proje Tabanlı Uluslararası Değişim Programı Bilgilendirme Toplantısı
ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI Fakülte, Yüksekokul, Enstitü, MYO Açılması Uygulama ve Araştırma Merkezi Açılması Bölüm, Anabilim Dalı, Bilim Dalı.
Sunum transkripti:

PROJE Üniversite Döner Sermayesi kapsamında proje hizmetlerinden yararlanmak isteyen kurum/kuruluş/kişi(ler) Dekanlık/Müdürlük Makamına, isteklerini belirten bir yazı ile başvurur. Dekanlık/Müdürlük başvuruyu ilgili Bölüm Başkanlığı'na iletir. Başvuru, Bölüm Akademik Kurulu'nda değerlendirilerek proje yöneticisi ve elemanları belirlenir. Proje yöneticisine gelen proje tekliflerinin bölümce uygun görülmesi halinde proje yöneticisi proje bedeli ile objektif kriterlere dayanan etaplı proje bütçesini içeren Protokolü oluşturur. Dekanlıkça/Müdürlükçe gerekli görülmesi durumunda Protokol, Bölümüne danışılarak düzeltilip Döner Sermaye birimine havale edilir. Döner Sermaye birimi hazırlanan protokolü bir üst yazı ile başvuran kurum/kuruluş/kişiye imzalanmak üzere gönderir. Projenin başvuran ilgili tarafından imzalanmasıyla Dekanlığa/Müdürlüğe iletilen protokol, Fakülte Yönetim Kurulu'na sunularak karara bağlanır.

Kararın olumlu olması durumunda Protokol, Dekan/Müdür tarafından imzalanarak onay için Üniversite Yönetim Kuruluna sunulur. Proje hizmetinden yararlanmak üzere başvuran ilgiliye, Üniversite Yönetim Kurulu Kararı ve Protokol gönderilerek öngörülen peşinatın yatırılması istenir. Peşinatın Döner Sermaye hesabına yatırılması üzerine işe başlanır. İş bitiminde, hazırlanan projeler Bölüm Başkanlığı aracılığıyla Dekanlığa/Müdürlüğe teslim edilir. Proje sahibine verilecek tüm kopyalar mühürlenir ve Dekan/Müdür tarafından imzalanır. Proje ücretinin son taksitinin de Döner Sermaye hesabına yatırılması üzerine Dekan/Müdür Onayı ile Projeler tutanak karşılığında ilgili kurum/kuruluş/kişiye teslim edilir. Son ödeme öncesinde başka kurum onayı gerektiren Projelerde, belirtilen ödeme planı uygulanarak bedel Döner Sermaye hesabına yatırılır. Teslim süreci tamamlanmış olan projelerde yapılacak her türlü değişiklik için ek protokol yapılması gerekir.

DANIŞMANLIK Üniversite Döner Sermayesi kanalıyla danışmanlık yaptırmak isteyen kurum/kuruluş/kişi(ler) Dekanlık/Müdürlük Makamına isteklerini belirten bir yazı ile başvururlar. Dekanlık/Müdürlük başvuruyu ilgili Bölüm Başkanlığı'na iletir. Başvuru, Bölüm Akademik Kurulunda değerlendirilerek danışman(lar) belirlenir. Kişiye gelen danışmanlık tekliflerinin bölümce uygun görülmesi halinde, belirtilen kişinin danışman olması esastır. Fakülte Yönetim Kurulunun saptadığı ücretlerden az olmamak ve belirlenen kurallar çerçevesinde kalmak kaydıyla danışmanlık bedelini içeren protokol oluşturulur. Hazırlanan tüm belgeler, Bölüm Başkanı kanalıyla Dekanlık/Müdürlük Makamına iletilir. Dekanlıkça/Müdürlükçe gerekli görülmesi durumunda, Protokol Bölüme danışılarak düzeltilir ve Döner Sermaye Birimine havale edilir. Döner Sermaye Birimi hazırlanan protokolü bir üst yazı ile başvuran ilgiliye imzalanmak üzere gönderir.

Proje için başvuran ilgili tarafından imzalanarak Dekanlığa/Müdürlüğe iletilen protokol, Fakülte Yönetim Kurulu'na sunularak karara bağlanır. Kararın olumlu olması durumunda Protokol, Dekan/Müdür tarafından imzalanarak onay için Üniversite Yönetim Kurulu'na sunulur. Üniversite Yönetim Kurulu Kararı ve Protokol, danışmanlık için başvuran ilgiliye gönderilerek Protokolde öngörülen ücretin yatırılması istenir. Bedelin, Döner Sermaye hesabına yatırılması üzerine Danışmanlık Hizmeti başlar.

KİTAP Öğretim elemanlarının Üniversite dışında bir yayınevi aracılığı ile bastıracakları kitaplar için Fakülte ve Üniversite Yönetim Kurullarından gerekli izinler alındıktan sonra, Dekanlık/Müdürlük ve ilgili yayınevi arasında hazırlanacak Protokol dâhilinde işlem yapılır. Fakülte veya Üniversite bünyesinde bastırılacak kitaplar Yönetim Kurulunca karara bağlanır.