ULUSLARARASI GENÇLİK ÖDÜLÜNÜN 10 TEMEL PRENSİBİ. Uluslararası Gençlik Ödülünün dayandığı 10 temel prensip vardır.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Yaşam Boyu Öğrenme S Kaynak II; Eğitimde Program Geliştirme Yazar;Ö.DEMİREL Hazırlayan; Cemil YAYLAR Ders Sor.; Doç. Dr. Nasip DEMİRKUŞ.
Advertisements

Mesleki Gelişim Kuramı (Donald E. Super)
Yrd.Doç.Dr.Mustafa EVREN OMÜ Fen Bilimleri Enstitüsü
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
ÜNİVERSİTEYE UYUM SÜRECİ
Öğretimde Kullanılan Teknikler (3)
Etkin ve İşbirliğine Dayalı Öğrenme S
Günlük Plan Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
AİLE HUKUKU İstanbul Üniversitesi Rektörlüğü
Avrupa Gönüllü Hizmeti (AGH)
International Awards.
THE DUKE OF EDINBURGH’S INTERNATIONAL AWARD - TÜRKİYE
Yapma İradesini Geliştirmek Prof. Dr. Ali ŞEN. İnsanların %90’ı Yapma İradelerini Geliştirmek için çaba göstermiyorlar, Yapma İradesi gelişmemiş insanlar.
AB GENÇLİK( YOUTH ) PROGRAMI
Proje Tabanlı Öğrenme Modeli ve Bilgisayar Destekli Eğitim
Uluslararası Gençlik Ödülü yaş arasındaki gençlerin katılabilece ğ i, onların bireysel ve sosyal gelişimlerine katkıda bulunmayı hedefleyen gönüllülük.
TEMEL İZCİLİK BİLGİLERİ
GENÇLİK PROGRAMI Eylem 1.3. Gençlik Demokrasi Projeleri
HALİL DEMİRSOY SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ
Yükseköğretime Öğrenci Seçme Sınavı ve Doğru Tercih Yapmak Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu Ankara Üniversitesi.
 Erasmus+ Programı, Avrupa Birliği tarafından eğitim ve gençlik alanında yılları arasında uygu-lanmış olan Hayatboyu Öğrenme ve Gençlik Programlarının.
REHBERLİK.
HERKES İÇİN FUTBOL-GRASSROOTS
NİÇİN İZCİLİK.
Yapılandırmacı yaklaşımın dayandığı ilkeler
E Y L E M 1. 3 Gençlik Demokrasi Projeleri PROGRAMI.
KAYNAŞTIRMA öğrencileri Ölçme ve Değerlendirme Esasları
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
OKUL ÖNCESİ DÖNEM: İnsan hayatının her döneminde olduğu gibi
AÇIK EĞİTİM YAKLAŞIMI.
1 eğitimde yeni yaklaşımlar İbrahim KALYONCU Zehra Kitapçıoğlu İlköğretim Okulu Ocak 2007 Tonya Halk Eğitim Merkezi “ y e n i d e r s p r o g r a.
THE DUKE OF EDINBURGH’S INTERNATIONAL AWARD - TÜRKİYE
Neden Proje Yönetimi - PROBLEMLERİN KARMAŞIKLIĞI - TEK BİR KİŞİNİN ÇÖZÜME ULAŞMA GÜÇLÜĞÜ - DİSİPLİNLER ARASI İLİŞKİLERİN SAĞLANMASI - MADDE VE İNSAN KAYNAKLARININ.
YETİŞKİN EĞİTİMİ (ANDROGOJİ)
ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUKLARIN AİLELERİ İÇİN ÖNERİLER
HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ
TOPLUM GÖNÜLLÜLERİ Türkiye’nin dört bir yanındaki üniversite gençlerinin gönüllülük yapmış olduğu bir sivil toplum kuruluşudur. Gençler TOG sayesinde.
TÜFAD İZMİR ŞUBESİ SERTİFİKASYON PROGRAMI – 2 GENÇLERDE YAŞ GRUPLARINA GÖRE TAKTİK ANTRENMANLAR “GENÇ MÜSABAKALARININ GELİŞİMİ” 01 Nisan 2013 – İZMİR Prof.
GREEN PEARLS-YEŞİL İNCİLER LdV Ortaklık Projesi T.C. GÖLBAŞI KAYMAKAMLIĞI Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü.
Ailelerin Çocukları İle İlgili Dikkat Etmesi Gereken Noktalar
Ailelerin Çocukları İle İlgili Dikkat Etmesi Gereken Noktalar
KONU: OKUMA ALIŞKANLIĞI
EĞİTİMDE AİLENİN ÖNEMİ
ERGENLİK DÖNEMİ ÖZELLİKLERİ VE SORUNLARI
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI ÖZEL EĞİTİM REHBERLİK ve DANIŞMA HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ MBS’Yİ NASIL KULLANABİLİRİM?
EĞİTİM ÖĞRETİMDE REHBERLİĞİN YERİ VE REHBERLİĞİN ÖNEMİ
YETİŞKİN EĞİTİMİ Yard. Doç. Dr. Samiye METE
MOTİVASYON.
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
ERASMUS + GENCLİK. YENİLİKLER Sadece yaş arası gençler değil gençlik çalışanları da yaş sınırı göz etmeksizin katılabiliyor. Ayrıca bu programda.
BÖLÜM 9 Olumlu İşgören Tutumları ve Davranışları.
KISIM 1 Bilgi İşleme Teorisi
TUTUM VE DAVRANIŞLAR.
Çayeli Hizmetiçi Eğitim Enstitüsü
YURTTA KALAN ÖĞRENCİLERİN KAYGI DÜZEYİNİN DEPRESYONA ETKİSİ NEDİR ?
1- Gündelik Bilgi 2- Dini Bilgi 3 - Teknik Bilgi 4- Sanat Bilgisi
Üretim, Tüketim ve Karar Verme: Ekonomi BÖLÜM 9 EKONOMİ OKURYAZARLIĞI Küçük çocuklar, her gün karşılaştıkları için ekonomik kavramların farkındadır.
Öğrenciyi Tanıma Yrd. Doç. Dr. İhsan Sarı.
05 Kasım 2010, Muş BOLOGNA SÜRECİ ve MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ DENEYİMİ.
BENİMLE OYNAR MISIN? Yrd. Doç. Dr. Raif ZİLELİ
SABANCI VAKFI 14 Kasım 2016.
KÜRESEL YÖNTEM VE TEKNİKLERE ISINMAYA EVET!
Matematikte Kullanılan Materyaller ve Kaynaklar
SINIF YÖNETİMİ VE HAFIZA.
GENÇLERDE UYUM.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM
Ailelerin Çocukları İle İlgili Dikkat Etmesi Gereken Noktalar
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Portfolyo çocuğun kişisel başarılarını, ilgi ve yeteneklerini, çaba ve ilerlemelerini çoklu ve çeşitli araçlar kullanarak oluşturduğumuz bir dokümantasyon.
Sunum transkripti:

ULUSLARARASI GENÇLİK ÖDÜLÜNÜN 10 TEMEL PRENSİBİ

Uluslararası Gençlik Ödülünün dayandığı 10 temel prensip vardır

Ödül Programı Yarışa Dayalı Değildir Ödül Programında katılımcı başkaları ile değil, sadece kendisi ile yarışır. Her katılımcının takip ettiği faaliyetler, kendisine ait başlangıç noktalarını yansıtır ve tamamen katılımcının kendisine özgüdür

Ödül Programı Herkese Açıktır Ödül Programı katılımcı olmak isteyen, yaşları arasındaki herkese açıktır. Tek katılım şartı belirtilen yaş aralığında olmaktır

Ödül Programı Gönüllülük Esasına Dayanır Ödül Programına katılım kararını gençler kendileri vermelidir. Aileleri veya öğretmenleri bu konuda ısrarcı olmamalıdır. Katılımcı faaliyetler için ayıracağı zamanı gönüllü olarak kullanmalıdır

Ödül Programı Esnektir Katılımcı faaliyet programını içinde bulunduğu koşullara göre kendisi belirler. Ödül Programına, kendilerine en uygun olduğunu düşündükleri kategoride başlar ve Programı istediği sürede tamamlar

Ödül Programı Dengeli Bir Faaliyet Programıdır Ödül Programının kapsamında yer alan bölümler, katılımcıların var olan yeteneklerini ve ilgilerini dengeli bir faaliyet programı çerçevesinde geliştirmelerini sağlar. Ayrıca gençlerin yeni beceriler ve deneyimler edinmelerini destekler

Ödül Programı Sürekli İlerlemeye Odaklıdır Ödül Programı, kategoriler ilerledikçe katılımcıdan daha fazla zaman, bağlılık ve sorumluluk bekler

Ödül Programında Başarısızlık Kavramı Yoktur Bir faaliyete başlamadan önce katılımcılar ulaşmak istedikleri hedefleri belirlerler. Başarı, katılımcıların kendi seçtikleri hedeflere ulaşmalarıdır

Ödül Programı Bir Sürat Koşusu Değil, Maratondur Ödül Programında önemli olan bağlılık ve sürekliliktir. Program kısa süreli bir heves olarak görülmemelidir. Katılımcılar belirli bir faaliyeti öngörülen minimum sürelerden daha uzun süre boyunca yapmayı isteyebilirler

Ödül Programı Kişisel Gelişimi Esas Alır Ödül Programı her şeyden önce kişisel ve sosyal bir gelişim programıdır. Programın değeri katılımcının gösterdiği sürekliliğe, öğrenme sürecine ve edindiği deneyimin niteliğine bağlıdır

Ödül Programı Eğlenceli ve Zevklidir Ödül Programı, yalnızca gençler için değil Ödüle katkısı olan herkes için büyük bir eğlencedir