Geleceği İnşa Et….

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
LİSANSÜSTÜ EĞİTİMDE STAJ EĞİTİMİNİN YERİ VE ÖNEMİ
Advertisements

MERSİN GENÇ GİRİŞİMCİ VE KARİYER DERNEĞİ
YAŞAR ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU.
BİLGİSAYAR ve ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI PROJELER KOORDİNASYON MERKEZİ BAŞKANLIĞI
Risk ve Sigorta Topluluğu 2013
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
KAZAN EFES TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ
1 Etik Değerler ve İş Ahlakı Bülent Şenver
Türk Patent Enstitüsü Tarafından Düzenlenen Eğitim Programları
MESLEKİ EĞİTİM OKULLARI VE İŞ DÜNYASI İLİŞKİLERİ
isletmehacettepe kariyer_hit
SÜLEYMAN ŞAH ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ
AKADEMİK GENEL KURUL TOPLANTISI
Panel #7 –Looking Forward: Turkish Experience
‘‘ERASMUS+’’ STAJ KONSORSİYUMU
Tanı ve tedavi için gerekli olan laboratuvar hizmetlerini yapmak.
ÖZNUR KARAELOĞLU.
NEDEN Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü ? .
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI BÖLÜMÜ ANESTEZİ PROGRAMI STRATEJİK PLAN SUNUMU.
Karabük Üniversitesi Edebiyat Fakültesi
. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Nedir ? ? ? Gençlik Gündemi Derneği’nin Dünya Bankası'nın Yaratıcı Kalkınma Fikirleri Yarışması için proje sunmuştur. 792 proje.
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI AMBULANS ACİL BAKIM TEKNİKERLİĞİ PROGRAMI STRATEJİK.
İNGİLİZ DİLBİLİM DERSLERİNİN SWOT ANALİZİ
EL SANATLARITEKNOLOJİSİ
Yöntem, Proje Ekibi, Araştırma Olanakları, Yaygın Etki/Katma Değer
BAĞIMSIZLIKLARININ 20. YILINDA TÜRK CUMHURİYETLERİ TÜRK CUMHURİYETLERİ ARASINDA EĞİTİM VE BİLİM ALANINDAKİ İLİŞKİLER: DEĞERLENDİRME, SORUNLAR VE ÖNERİLER.
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Farmakoloji Anabilim Dalı Stratejik Planı Misyon
Akademik Danışmanı Yrd.Doç.Dr. Aslan KAPLAN Topluluk Başkanı
MERSİN ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ANATOMİ ANABİLİM DALI
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PROF. DR. SEBAHATTİN BALCI KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ REKTÖRÜ (28 – 29 Mart 2013, İstanbul, Türkiye)
ALMANCA ÖĞRETMENLİĞİ Swot Analizi.
Sait Gürsoy’la Başarıya Doğru. Bakış Açısı 1950’li yıllar: “Ne bulursam onu alırım.” 1970’li yıllar: “Neyi alabilirsem onu alayım.” 2010’lu yıllar: “Ne.
KalDer ve Mühendislik Eğitiminden Beklentiler Dr. Aydın Kosova, 20 MAYIS 2004 KalDer : Centrum İş Merkezi, Aydınevler San. Cad. No: 3 Küçükyalı İstanbul.
2015 YAMANTÜRK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ALAN VE BÖLÜMLER
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİN TANITIMI VE YÖNLENDİRMESİNE İLİŞKİN
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi. Hacettepe Üniversitesi – Eğitim Fakültesi STRATEJİK AMAÇLARIMIZ Vizyon ve misyonumuza dayalı olarak oluşturulan.
PERFORMANS DEĞERLENDİRMESİ
Professor Kay Livingston İstanbul. İskoçya’daki Dil Politikası Avrupa Birliği’nin 1+2 modeline dayalı olarak okullarda dil öğretimi ile ilgili bir.
Sandıklı Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi
Türkiye de Bir İlk “OKULUM DESTEKLENİYOR HAYALİM GERÇEKLEŞİYOR” OKUL GELİŞİM PROGRAMI Nisan 2010 Uygulama Toplantısı Mustafa YÜRÜK OGP Koordinatörü.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ GİRİŞİM VE YATIRIM TOPLULUĞU SENATO TOPLANTISI GİRİŞİM VE YATIRIM TOPLULUĞU Akademik Danışman: Prof. Dr. Murat Caner.
Bilgilendirme Toplantısı
SANAYİ İÇİN DAHA ETKİN MÜHENDİSLİK EĞİTİMİ Borusan Holding Agah Uğur 20 Mayıs 2004.
Pazarlama Ve Perakende Bölümü Alan Tanımı
1 ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ TÜRK ÜNİVERSİTELERİNDE SPOR YÖNETİMİ.
Hedef Analizi Strateji Analizi Paydaş Analizi
Bilimsel düşünme becerileri
Ar-Ge ve İnovasyon Merkezi TÜTED AGİM Nedir? Ar-Ge ve İnovasyon katalizör etki Firmaların Ar-Ge ve İnovasyon yeteneklerini arttırıcı ve hızlandırıcı.
Doç. Dr. İlhan Kaya 5 Kasım 2010 Muş Alpaslan Üniversitesi.
Yazılım Sektöründe Kariyer Olanakları & Destek – Hibe – Teşvikler Yücel Doğan CENG ’03 IE ’13
ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ MESLEKİ TEKNİK EĞİTİM MERKEZİ
AB PROGRAMLARI VE TÜRKİYE Çisel İLERİ 28 Mart 2017.
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ BİLGİ VE BELGE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI HAYAT BOYU ÖĞRENME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
MİMARLIK BÖLÜMÜNE HOŞGELDİNİZ
İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ KONUSUNDA FARKINDALIK GELİŞTİRME PROJESİ
SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ BÖLÜMÜ TEMMUZ 2017
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü
AKADEMİK GENEL KURUL TOPLANTISI
ERASMUS+ YÜKSEKÖĞRETİM HAREKETLİLİĞİ ULUSLARARASI İLİŞKİLER OFİSİ
Başlık Stratejik plan çalışmaları kapsamında yapılan Mezun öğrenci Anket SONUÇLARI.
Karabük Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü
GÜDÜMLÜ PROJE DESTEĞİ.
ÜNİVERSİTE SEÇERKEN NELERE DİKKAT EDİLMELİ??? ÜNİVERSİTE SEÇERKEN
ESKİŞEHİR TEKNİK ÜNİVERSİTESİ HAVACILIK VE UZAY BİLİMLERİ FAKÜLTESİ HAVACILIK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ Güncelleme Tarihi: Hazırlayan: Havacılık Yönetimi.
HAVA TRAFİK KONTROL BÖLÜMÜ
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
Bilişim Teknolojileri Meslek Seçimi ve Ücretler (2019)
Sunum transkripti:

Geleceği İnşa Et…

Sorun Analizi Çankırı Karatekin Üniversitesi Öğrencileri İş Dünyasında ve Sosyal Alanlarda Kendilerine Yer Bulamıyorlar. Çankırı Karatekin Üniversitesi'nden Mezun Olan Öğrenciler Mesleki ve Sosyal Alanlarda Metropol Şehirlerin Üniversite Öğrencileriyle Aynı Gelişimi Sağlayamıyorlar. Üniversitenin Alt Yapısının Yetersiz Olması. Üniversitenin Fiziki Kapasitesinin Yetersiz Olması. Üniversitenin Öğretim Elemanı Kadrosunun Yetersiz Olması. Üniversitede İnovatif ve Girşimcilik Kültürünün Oluşmaması. Eğitim Müfredatının, İşletmelerin Formasyon ve Becerilerine Uygun Olmaması. Üniversitede Bir Kariyer Merkezi'nin Olmaması. Üniversitede Yabancı Dil Eğitim Kapasitesi nin Yetersiz Olması. Üniversiteyi Tercih Eden Öğrencilerin Kapasitelerinin Yetersiz Olması. Öğrencilerin Mesleki Dalları Hususunda Yeterli Bilgiye Sahip Olmaması. Öğrencilerin Kişisel Gelişim ve Mesleki Kabiliyet Becerilerinin Olmaması. Öğrencilerin Ulusal veya Uluslararası Sosyal ve Bilimsel Aktivitelere, Projelere Katılımlarının Yetersiz Olması Öğrencilerin Network Edinebilme ve Değerlendirebilme Hususunda Yeterli Kabiliyete Sahip Olmaması. Üniversite & KOBİ & STK İşbirliğinin Zayıf Olması. Üniversitenin Staj İçin Yeterli İşbirliğine Sahip Olmaması. Üniversitenin, Öğrenciler İçin Network Ağı Oluşturamaması. Öğrencilerin STK'larda Görev Almasının Teşvik Edilmemesi. Üniversiteye Karşı İşverenlerin Önyargılı Olması. Üniversitenin Gelişim Sürecini Tamamlamamış Olması. Ulusal veya Uluslararası Aktivitelerde Öğrencilerin Yeterince ve Etkin Olarak Yer Almaması. Üniversiteye Karşı, Kaliteli Öğrencilerin Yetiştirilemiyor Olmasına Yönelik Olumsuz Fikirlerin Varolması.

3 Aşama Mesleki Bilgilendirme Mesleki Donanım Kazandırma Mesleki Yönlendirme

Mesleki Bilgilendirme Sivil Toplum Kuruluşları Akademisyen Bürokrasi Basın - Medya Özel Sektör

Mesleki Donanım Kazandırma İngilizce Dil Kampları Ilgaz Abant Kaçkar 35 Gün Diksiyon ve Hitabet Eğitimleri 12 Gün İnovatif Düşünebilme ve Sorun Çözme Teknikleri Eğitimleri 15 Gün Özel Eğitimler Yazarlık Yönetim-Organizasyon Proje Yazma Eğitimleri Simülasyon Oyunları 14 Gün

Mesleki Yönlendirme Staj 2 Ay İngilizce Dil Kampları Ilgaz Abant Kaçkar 35 Gün Staj 2 Ay Diksiyon ve Hitabet Eğitimleri 12 Gün İnovatif Düşünebilme ve Sorun Çözme Teknikleri Eğitimleri 15 Gün Özel Eğitimler Yazarlık Yönetim-Organizasyon Proje Yazma Eğitimleri Simülasyon Oyunları 14 Gün Network Tecrübe Kurum Kültürü

Hedeflerimiz ODTÜ Eğitim ve Araştırma Vakfı Ödülü Avrupa Birliği Dil Ödülü Uluslararası Gençlik Ödülü Diksiyon ve Hitabet Eğitimleri 12 Gün İnovatif Düşünebilme ve Sorun Çözme Teknikleri Eğitimleri 15 Gün Özel Eğitimler Yazarlık Yönetim-Organizasyon Proje Yazma Eğitimleri Simülasyon Oyunları 14 Gün

Hedeflerimiz Üniversite Öğrencileri 1. Yıl ------------------------------------------------------------------------------------------------- 2. Yıl Üniversite + Lise + Öğrencileri ---------------------------------------------------------------------------------------------- + + ve İlköğretim 3. Yıl 4. Yıl Diksiyon ve Hitabet Eğitimleri 12 Gün İnovatif Düşünebilme ve Sorun Çözme Teknikleri Eğitimleri 15 Gün Özel Eğitimler Yazarlık Yönetim-Organizasyon Proje Yazma Eğitimleri Simülasyon Oyunları 14 Gün