“Her Sabah Mutluluk”.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
KURUMSAL TANITIM BELGESİ
Satış Noktası Yönetimi
Bireysel Çalışma Teknikleri
KADIN SİTESİ En iyi kadın sitesi olmak için söz veriyoruz!
UYUM ELEKTRİK SAN ve TİC LTD ŞTİ
Google Adword Arama Ağı
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Otomatik Gönderi Programı Temel Öğeler. Otomatik Gönderi Programı •Automatic Delivery Rewards, ya da ADR, Müsterilerin ve Distribütörlerin kaydolup ürünleri.
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
E-TİCARET SATIŞ SİTELERİ. E-TİCARET “Doğrudan fiziksel bağlantı kurmaya ya da fiziksel değiş tokuş işlemine gerek kalmadan tarafların elektronik olarak.
Google Adwords Dönüşüm Optimize Edici
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Ğ We take care of your vision ...your care provider.
ELEKTRONİK PAZARLAMA.
Sosyal Medya.
E-T ICARET N EDIR ? Temel Kavramlar. E-T ICARET N EDIR ? Internet üzerinde yapılan ticarettir. Bilgisayar, cep telefonu gibi aygıtlar tarafından kullanılır.
Kütüphanelerarası İşbirliğinin ABC’si
En ucuzundan en pahalısına doğru sıralanmış olarak “Cep Telefonları” kategorisindeki tüm ürünlerin isimleri “Spor” kategorisinde ürünleri listelenen “İstanbul”
Artık Avon Temsilcilerine Avon’la Grup içi İletişim Bedava !
GÜLOĞLU YAYIN GRUBU.
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
Türk Beyin Takımı Temsilcilik Sistemi
Bu müşterilere %5 indirim ve sepette bıraktığı ürünlere göre ilgi duyacakları ilave ürün önerileri sunarak, alışverişlerini tamamlamaya yönlendirdik.
Pazarlama iletişimi alıcılar ve satıcılar arasında anlamın taşınması ve paylaşılmasını içerir. Bütünleşik pazarlama iletişimi tutundurma elemanlarının.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
©Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı
Nurşen Varır Workcube - İnsan Kaynakları Yönetimi.
Bölüm 5 Satış Süreci.
1. 2 E-Ticaret Neden Ç evrecidir?  4 © Elif Dural Dünya iklim koşullarındaki değişiklik, kaynakların azalması ve canlı türlerinin yavaş yavaş yok olması,
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
360° Pazarlama İletişimi
GARANTİ EMEKLİLİK BES ÜRÜNLERİ.
Yard. Doç. Dr. Oğuzhan Aygören İTÜ İşletme Fakültesi
Neden Kendi Siparişimi Kendim Girmeliyim?
Değişim Zamanı Kampanyası
Tedarikçi Firma Sunumu
AVEA MOBİL PAZARLAMA Kurumsal SMS
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
2 Ay Ücretsiz 10 Ay İndirim Kampanyası. Kampanya Özet İLK 2 AY ÜCRETSİZ 10 AY İNDİRİM KAMPANYALARI MODEMBAĞLANTI ÜCRETİ Kablolu Modem TAKSİTLİ Kablosuz.
Yalın İnternet Kampanyası Müşteri Yönetimi
Pazarlama Denetimi ve Performans Değerleme
BALANCED SCORECARD – DENGELİ BAŞARI GÖSTERGESİ
PROJENİN HEDEFİ İstanbul’da faaliyet gösteren, eğitilebilir öğretilebilir düzeyde zihin engeline sahip çocuk ve gençlerin öğrenim gördüğü 2 İş Okulu’nda.
Birlikte Düşünelim Hayatta gerçekleştirmek istediklerinize yardımcı olabilir miyiz? ‘‘Eğer hayatınızı değiştirmek istiyorsanız, düşünce tarzınızı değiştirmelisiniz.”
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
Bölümün Amacı Bu bölümün amacı, örgütlerin peşinde koştukları hedeflerin türlerini ve yöneticilerin bu hedeflere ulaşmak için kullandıkları rekabetçi.
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA
Pazarlama İletişimi.
Bekir Sami NALBANTOĞLU
Doç.Dr. FİKRET RAMAZANOĞLU Hazırlayanlar ELİF OFLU & K.TANYA ŞAMDAN
Deneme 1. Deneme 2 Deneme 3.
Hızlı ve Efektif Sponsor Bulma Hizmeti
MENÜ PLANLAMA ve MENÜ PLANLAMA İLKELERİ
Tablet Menü.
Restoran Otomasyon Sistemi
AMAÇ ÇÖZÜM SONUÇ koctas.com.tr üzerinden sepetine ürün ekleyip satın
Ask Question.
Tablet Menü.
Otomatik Gönderi Programı
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
Satş Teknikleri “Salam dilimi” “Sandviç” “İstatiksel Bilgi”
Makine Metal San. ve Tic. Ltd. Şti. Altınova Mahallesi 2
DENEME.
DENEME
Sunum transkripti:

“Her Sabah Mutluluk”

HER SABAH ZAMANINDA KAHVALTI İnsanlar yoğun iş temposunda kahvaltı edemiyorlar veya sağlıksız ürünlerle geçiştirmek zorunda kalıyorlar. İnsanların her sabah kahvaltı siparişi vermek ve bunu beklemek için zamanı yok. “Her Sabah Mutluluk”

MARKET İnsanlar isteklerine kolay ulaşmak istiyorlar Breakfast Order İnsanlar isteklerine kolay ulaşmak istiyorlar Doğal ve sağlıklı beslenmeye olan ilgi her geçen gün artıyor. İnsanların düzenli yaşama ihtiyacı hissediyor. “Her Sabah Mutluluk”

HEDEF KİTLE “Her Sabah Mutluluk” Beyaz yaka çalışanları TOPLU KURUMSAL BİREYSEL Beyaz yaka çalışanları Üniversite Öğrencileri Lezzetli ve sağlıklı kahvaltı etmek isteyen herkes Şirketlerdenveya okullardan toplu alımlar Kurumsal anlaşmalar. “Her Sabah Mutluluk”

BİZİ NEDEN SEÇMELİLER? Lezzetli ve sağlıklı kahvaltı sunuyoruz. Katkısız doğal ürünler kullanıyoruz. Abonelik modeliyle tek siparişte aylık kahvaltı. Her sabah sipariş vermek zorunda değiller. Her sabah tam saatinde teslimat. Düzenli ve sağlıklı yaşama bizimle adım atarlar. “Her Sabah Mutluluk”

ÜRÜNLERİMİZ “Her Sabah Mutluluk”

ABONELİK MODELİ Her gün sipariş vermenize gerek kalmadan, size her sabah kahvaltı getiriyoruz. Menülerimizden birini seçtikten sonra abone olmak istediğiniz süreyi belirtirsiniz ve sonrasında her sabah kapınıza kahvaltınızı getiririz. Aboneliğin başladıktan sonra sizi her sabah mutlu ediyoruz☺ “Her Sabah Mutluluk”

YOL HARİTAMIZ “Her Sabah Mutluluk” Müşterilere ilk satış gerçekleşti Tohum yatırımı aldık ve şirketleştik. Fikir 08.2017 03.2018 06.2017 01.2018 07.2018 Kuluçka merkezine kabul edildik. Yatırımcıyla görüşmelere başladık “Her Sabah Mutluluk”

Gelir Modeli “Her Sabah Mutluluk” MORNERO ₺ ₺ MORNERO + ₺ ₺ REKLAMLAR İki farklı abonelik opsiyonu ₺ ₺ İki farklı abonelik opsiyonu MORNERO + ₺ ₺ Kahvaltı yanında ürün tanıtımları REKLAMLAR Kendi kurylerimizin ve farklı işletmelerin kuryelerinin ortak kullanımı KURYE PAYLAŞIMI “Her Sabah Mutluluk”

Paket Maliyeti “Her Sabah Mutluluk”

Gelir / Harcamalar 8. ayda kâr marjımızı %50ye çıkarmayı hedefliyoruz “Her Sabah Mutluluk”

%400 Büyüme Başladığımızdan bu yana 4 kat büyüdük. 08.2018 02.2018 “Her Sabah Mutluluk”

Marketing Plan Dijital Reklamlar Kampanyalar Müşteri İlişkileri Google Adword Facebook Toplu mail gönderimi Kampanyalar Deneme kahvaltıları Hediye gönderimleri Referanslı abone alımı Müşteri İlişkileri Müşterilerle birebir iletişim. Listelere göre aramalar. “Her Sabah Mutluluk”

Büyüme Hedefi “Her Sabah Mutluluk” 16 ayın sonunda 20 kat büyüme hedefliyoruz. Profit Subscribers “Her Sabah Mutluluk”

Yakın Dönem Hedefler Develop new business models Farklı bölgelere hizmet vermek Kurumsal Anlaşmalar 1000 Abone “Her Sabah Mutluluk”

Akıllı kahvaltı otomatları Uzun Dönem Hedefleri Akıllı kahvaltı otomatları Kurye paylaşımı Fiziksel Mağazalar “Her Sabah Mutluluk”

“Her Sabah Mutluluk”