Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Satş Teknikleri “Salam dilimi” “Sandviç” “İstatiksel Bilgi”

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Satş Teknikleri “Salam dilimi” “Sandviç” “İstatiksel Bilgi”"— Sunum transkripti:

1 Satş Teknikleri “Salam dilimi” “Sandviç” “İstatiksel Bilgi”
“Nezaket ve iltifat” Kampanyalık tavsiyeler Bağlantılı Satış Paket Satış Change visual, funny, too much text

2 Salam Dilimi Tekniği Eğer müşteriniz yüksek fiyatlardan dolayı itiraz ederse, Salam Dilimi Tekniğini fiyatın ne kadar ekonomik ve paranın karşılığı olduğunu anlatmak için kullanabilirsiniz. “Avon’un yeni yüz kremini almayı gerçekten çok isterdim, çünkü arkadaşım çok iyi olduğunu söyIedi. Ancak bu fiyat benim için yüksek! Müşteri “Endişenizi anlıyorIıyorum. Şöyle bir düşünelim: Yüz kremini kaç güç kullanıyorsunuz? Bu kremin fiyatı ....TL, ve aldığınızada yaklaşık 40 gün kullanacaksınız. Cildinizin sağlıklı görünmesi için günlük aslında sadece ... TL ödemiş olacaksınız. Eminim cildiniz bu yatırımı yapmayı hakediyor. Temsilci

3 Sandviç Tekniği Müşterinizin belli bir kategoriden en az bir ürün siparişi vereceğinden emin olduğunuz durumlarda, müşterinize farklı fiyatlarda 3 ürün sunun. İlk sunduğunuz en uygun fiyatlı ürün olsun. Sonra en yüksek fiyatlı ürünü gösterin. Ve en son olarak satmak istediğiniz, fiyat olarak diğer iki ürünün ortasında kalan ürünü sunun. “Cildim için uygun bir yüz kremi sipariş vermek istiyorum. Ne önerirsiniz bana?” Müşteri “Cilt bakımı gerçekten çok önemli bir konu. Yeni kataloğumuzdan cildiniz için uygun olabilecek Avon Care ürününü önerebilirim. Sadece yüzünüz için değil tüm vücudunuz için kullanabileceğiniz bir kerem ve fiyatı 8 TL. En iyi alternatifiniz ise Anew Vital. Cildi güzçlendiren ve yorgunluk izlerini hafifleten bir krem. Onun fiyatı ise 50 TL. Bir diğer opsiyonunuda Solutions Hydraradiance. Cildinizi 24 saate kadar nemlendiri ve düzgün bir cilt görünümü sağlar. Fiyatı sadece 20 TL.” Temsilci

4 “İstatiksel Bilgi” Tekniği
Müşterilerinizin ihtiyaçlarına uygun ürünlere ilişkin yapılan araştırma sonuçlarını ve bazı istatiksel bilgileri paylaşmak müşterilerinizin dkolayca üşüncelerini değiştirmelerini sağlayabilir. Customers’ beliefs can be more easily influenced by using statistical data related to the product which is going to solve their need. Bu bilgiler Avon tarafından paylaşılmaktadır. “Avon’un yeni çıkan Kırışıklık Görünümünü Dolgunlaştırıcı Kalemi nasıldır? İyi bir ürün mü? Kullanımdan sonraki sonuçlar nasıl? “ Müşteri “ Sizin de söylediğiniz gibi, çok yeni ürün ve ben de 3 gündür kullanıyorum. Henüz sonuçları ile ilgili bir şey söyleyebilmem için çok erken. Ancak bu ürün satışa çıkmadan önce tüketiciler ile yapılan 4 haftalık çalışma sonrasında kazayağı, mimik, dudak çevrasi, alın ve kaş arasındaki kırışıklıkların belirgin bir şekilde azaldığını belirtmiş. Temsilci

5 Nezaket ve İltifat Tekniği
Bu aslında gerçek bir satış tekniği olmamakla birlikte, Temsilcilerin müşterileri ile görüştükleri andan itibaren, satışı gerçekleştirene kadar her zaman göstermeleri gereken bir davranıştır. “Göz farı veya maskara kullanabilecek yaşta mıyım emin değil! Benim yaşım için çok da uygun olmadığını düşünüyorum. Sadece bir ruj yeterli...“ Müşteri “Neden böyle düşünüyorsunuz? Doğal güzelliğinizi ortaya çıkarmanın bir yaşı yoktur. Bir kapatıcısının etkisini ve gözlerinizin güzelliğini daha da ortaya çıkaracak göz farlarımızı göstermekten büyük memnuniyet duyarım.” Temsilci

6 Tavsiye Tekniği Eğer müşterinizi bir ürünü lamaya karar vermiş ise satışı hemen kapatmayın. Siparişinizie daha fazla ürün eklemek için Tavsiye tekniğini kullanarak, müşterinizin sipariş verdiği ürünün tamamlayıcısı olan ürünleri sunun. “Solution gündüz kremini almayı gerçekten çok istiyorum, çünkü kullanmaya başladıktan sonra cildim harika görünüyor. “ Customer “Gerçekten çok iyi bir tercih. Şu ana kadar hep bu ürünü sipariş verdin. Avon’un bu kampanya yeni bir temizleme kremini satışa sunduğunu biliyor muydunuz? Sayfa 20’de ve sizin cilt tipiniz için tavsiye edilen bir temizleyici. Siparişinize eklememi ister misiniz? Representative

7 Bağlantılı Satış Tekniği
Katalogdan müşterinizin sipariş verdiği ürün kategorisindeki diğer bağlantılı ürünleri tanıtmak oldukça etkili bir satış tekniğidir. “Avon’dan Anew kırışıklık kremi sipariş vermek istiyorum. Cildime özen göstermeyi çok seviyorum! Customer “Eminim bu kreme bayılacaksınız. Ancak hemen eklemeliyim ki cilt bakımınıza özen göstermek sadece yüz bakımı ile bitmiyor. Vücut losyonu kullanarak sağlıklı görünen bir cilde sahip olacaksınız. Yeni kataloğumuzda reddedemiyeceğiz bir kaç fırsat bulunuyor!” Representative

8 Paket Satış Tekniği Bu teknik, daha fazla ürünü cazip bir fırsatlarla satmak için harika bir yoldur. “Kızım için doğum günü hediyesi almak istiyorum! “ Customer “Kızınızın doğum günü için en uygun ürünleri seçmenize yardımcı olmaktan çok memnun olurum. En kolay seçimler göz farı setleri dir ve bu kampanya üçlü göz farlarında müthiş fırsatlar var. Ayrıca zarif bir kolye ve bileklik ekleyebiliriz. Hepsini, her zaman kullanabileceği sevimli bir çanta içine koyabiliz.” Representative


"Satş Teknikleri “Salam dilimi” “Sandviç” “İstatiksel Bilgi”" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları