11. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI 2017 - 2018 TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 2 ELİF YÜKSEL FURKAN CAN ÖZMEN.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TATVAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİNİN GİRİLMESİ.
Advertisements

ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU SUNAY AKIN OYUNCAK KÜTÜPHANESİ.
“Tıp Eğitimi Çalıştayı” 5 Mayıs 2016 DÖNEM II Koordinatörlük Dr. Hale MARAL KIR Dr. Devrim DÜNDAR Dr. Aylin KANLI.
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 1 MERVE BİKEM UÇAR MUHARREM KARATAŞ.
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 3 Ömer Seytepe – Amina Majetic 1.
UZAKTAN EĞİTİM Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 231.
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 4 CEYLAN KİY 1.
MÜFREDAT PLANLAMA Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 191.
BEBEKLER VE TELEVİZYON anket
Arş.Gör.İrfan DOĞAN.  Bugün otizm tedavisinde en önemli yaklaşım, özel eğitim ve davranış tedavileridir.  Tedavi planı kişiden kişiye değişmektedir,
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
1 “Öğrenci Merkezli Öğretim” Öğretmen Adayları Bakış Açısı ile Ne İfade Ediyor? Dr.Dürdane JACOBS Dr. Fahriye HAYIRSEVER.
EQUIZSHOW.
Genel Öğretim İlkeleri EBİM altunsaray altunsaray.
GÖRÜŞ GELİŞTİRME TEKNİĞİ
ERASMUS+ YÜKSEKÖĞRETİM HAREKETLİLİĞİ ULUSLARARASI İLİŞKİLER OFİSİ
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
Stratejik plan çalışmaları kapsamında yapılan akademik Personel Anket SONUÇLARI.
TBS’De görev tanımları
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
ULUSAL AKREDİTASYONDA ANA GÖSTERGELER
BDÖde Kullanılan Yaygın Formatlar
10. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 3 Ömer Tayyip Özen.
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
TEOG.
Eğitsel Rehberlik Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
NOT VERME VE MEZUNİYET.
Bitirme Çalışması Konu Başlığı
Yiyeceklerin soğuk ve sıcak kalmalarını sağlamak amacı ile özel saklama araçları (reşolar vb) kullanılmalıdır. Servis masaları üzerine konan yiyeceklerin.
EĞİTİMDE MATERYAL TASARIMI VE HAZIRLAMA İLKELERİ
AACSB AKREDİTASYONUNDA NEREDEYİZ?
Teknolojİ ve tasarIm dersİ
BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEK OKULU
SarIyer beledİyesİ gençlİk eğİtİm merkezİ Aİle-eğİtmen buluŞmasI
EĞİTİMDE MATERYAL TASARIMI VE HAZIRLAMA İLKELERİ.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Sağlık Bilimleri Fakültesi
PROJENİN AMACI Milli Eğitimin Temel Amaçlarında ifadesini bulan; beden, zihin, ahlâk, ruh ve duygu bakımlarından dengeli ve sağlıklı şekilde gelişmiş bir.
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
Eğitim-öğretim Yılı Bandırma Rehberlik Araştırma Merkezi
Sağlık Bilimleri Fakültesi
FIRST ENGLISH.
Güncelleme Tarihi: Hazırlayan: UGMB Bölüm Başkanlığı
İSTASYON YÖNTEMİ.
11. ÖĞRETMEN BİLGİ NOTLARI
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
ÖĞRENME STİLLERİ.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Öğretimde Görsel-İşitsel Araçlar Görsel Materyallerin Katkıları Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi,
İŞLETMEDE ARAŞTIRMA VE GELİŞTİRME (AR-GE) İŞLEVİ
“Tıp Eğitimi Çalıştayı” 3 Mayıs 2018 DÖNEM II
11.MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI 3 MAYIS 2018
İŞYERİNDE MÜHENDİSLİK EĞİTİMİ (İME)
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
Cemalettin Işık, Tuğrul Kar
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 2 ÖMER TAYYİP ÖZEN.
Veri ve Türleri Araştırma amacına uygun gözlenen ve kaydedilen değişken ya da değişkenlere veri denir. Olgusal Veriler Yargısal Veriler.
Buraya, sadece sunumu yapan yazarın e-postası yazılmalıdır.
Nimet IŞIK Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İlköğretim Bölümü
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
İŞVERENLERE SUNULAN TEŞVİKLER
KOÜ 11. Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Çalıştayı DÖNEM IV
KİMYA DERSİNİ SEVMENİN YOLU
POSTER BOYUTLARI: Genişlik: 50 cm, Yükseklik: 70 cm
Sunum transkripti:

11. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI 2017 - 2018 TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 2 ELİF YÜKSEL FURKAN CAN ÖZMEN

Anatomi Teorik derslerimizde 3 boyutlu yapıları daha iyi kavrayabilmemiz için görsel teknolojilerin kullanılması Anatomi pratik derslerinde grupların kalabalık olması ve yeterli maket-piyes bulunmaması nedeniyle istenen verimin alınamaması  Anatomi pratik sınavlarında soruların zorluk dereceleri gruplara göre farklılık gösterdiği için adaletsizliğe yol açmaktadır. Teorik derslerdeki hikayeleştirme yöntemi ders verimini ve öğrencilerin derse ilgilisini arttırmıştır.

Histoloji Sınav sorularının çok uzun olması ve bilgi sorularında uzun cümlelerde tek kelime değiştirilerek şık oluşturulması Pratik sınavların puanları çok düşük Pratik sınavlarına hazırlanmada bize yol göstermesi açısından renkli preparat föylerinin hazırlanması

Fizyoloji Ders notlarının açıklayıcı yazı desteğinden mahrum olması Teorik ders veriminin arttırılması için videolu anlatım yapılmalı Pratikte konu anlatımını gayet yeterli ve verimli olduğunu düşünüyoruz ama pratik ders notlarının güncellenmesi, derslerle daha uyumlu hale getirilmesi görüşündeyiz.

Biyokimya Verimliliği arttırmak için teorik derslerde görsel unsurlara daha fazla yer verilmeli Ezberleyip sınavdan sonra unutacağımız bilgiler yerine klinik ile ilişkili bilgilere daha fazla yer verilmeli Pratik derslerde malzemeler çok yetersiz

Mikrobiyoloji-Farmakoloji-Patoloji Mikrobiyoloji dersleri çok hızlı anlatılıyor. Kısıtlı zamanda fazlaca bilgi ezberlenmemiz bekleniyor. Hocalarımız önemli yerleri vurgulamadığı için daha fazla odaklanmamız gereken kısımları kaçırabiliyoruz. Patoloji laboratuvarları verimli ve eğlenceli geçiyor

PDÖ - KBL Klinik Korelasyon - İngilizce PDÖ derslerinin zevkli ve kliniğe yönelik araştırmalara teşvik edici olduğunu düşünüyoruz. İngilizce derslerinin UZEM üzerinden yapılması verimliliği arttırıyor.Final sınavlarının da UZEM üzerinden yapılmasını istiyoruz. Klinik Korelasyon derslerinde hocalarımızın saatlere dikkat etmesini istiyoruz. KBL ders sayısının arttırılmasını istiyoruz.

Ders Notları Ders notlarından dikkat dağıtıcı tasarımlara yer verilmemeli Noktalama işaretlerine anlatım bozukluklarına dikkat edilerek Slayt düzenlerine dikkat edilip hazırlanmalı Tek slaytta çok fazla yazı olmamalı ve satırlar arasında yeterli aralıklar olmalı Notlar sadece yazı veya sadece görselden oluşmamalı

Fiziksel Sorunlar Merdivenler Ek amfi Mikrofon – ses sistemi Isıtma – havalandırma sistemleri

Yemekhane Genel olarak yemekhane temizliği, yemeklerin lezzeti ve sıcaklığı konusunda olumlu geri bildirimler aldık. Salata büfesi yetersiz.(yenilenmesinde gecikme)

Kütüphane Oturma Kapasitesi ve Kitap Sayısı Kütüphane girişleri Turnike ile girişlerin kontrol edilmesi Sadece Tıp Fakültesi öğrencilerinin girmesi Kitap sayısını yetersiz buluyoruz

Sosyal Etkinlikler Düzenlenen Edirne gezisi çok güzeldi. Önümüzdeki yıllarda da devam edilmeli Milli günlere ve haftalara daha fazla önem verilmeli. Gerekirse program hazırlanması için gönüllü öğrenciler teşvik edilmeli Anatomik çizim yarışması gibi anabilim dalları ile ilgili yarışmalar düzenlenebilir Öğrencilerin eğlenerek bazı şeyleri öğrenebilmesi için fakülte içerisinde workshoplar(atölyeler) düzenlenebilir

DİNLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ…