PROEJE CRM Hazırlayan : Murat USLU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DEM MUHASEBE PROGRAMI EĞİTİM SUNUMU
Advertisements

G-DUY Sanal Dönem Web Uygulaması Kullanma Kılavuzu
MILLENIUM MARKETING DEMO
Adım Adım Kurumsallaşma
Satış Noktası Yönetimi
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
BİLİM LABORATUVARLARI’ndan Yeni bir hizmet ONLINE ÖDEME SİSTEMİ www
FİHRİST İdari Davalar Projesinde, dava açan kişilerin sicil,ad ve soyadları ile idari davalar şubesinde bu dosyalardan sorumlu memurların sicil,ad.
Focus Kantar Otomasyon Sistemi, Firmalardaki Tartım süreçlerini daha güvenilir ve oluşabilecek usulsüzlükleri önleyecek şekilde tasarlanmıştır.
Prokart Promosyon Sistemi Version: Temel Özellikler  Kullanıcı dostu kolay kullanım.  Alışveriş Merkezi ortamında dahi kolayca çalışabilme.
Tanışma ABYSIS Sistemleri
Menü’den Evrak Projesine ulaşılır.
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
Taşınır Mal Yönetmeliği Modülü
Restaurant Yönetim Sistemi
Garanti Bankası Tahsilat Sistemi
MILLENIUM MARKETING SUNUMU
ERP PROGRAM TANITIM Öncelikle ERP nedir?
KBS TAŞINIR KAYIT VE YÖNETİM SİSTEMİ
CPM MASTER ERP Kalite Yönetimi
DIŞ İLİŞKİLER BİLGİ SİSTEMİ Alper BİLGİN. BAŞVURU MODÜLÜ DAVETLER ve RANDEVULAR GÖREV ve OLURLAR DIŞ İLİŞKİLER BİLGİ SİSTEMİNİN BİLEŞENLERİ RAPORLAR.
ERP KULLANIM KILAVUZU.
Stok YönetimiMüşteri YönetimiBütçe hazırlama Ödeme takibiMasraf girişTalep Yönetimi Proje yönetimiRaporlamaOtomatik Bilgilendirme.
Kod alanları bilinmiyorsa CTRL+L tuşlarına basılarak yardım alınabilir.
HDH PROJE YÖNETİM SİSTEMİ
PROJE BAŞVURUSU PROJE’NİN HAVUZA ALINMASI KOMİSYON TOPLANTISI
1. 2 Cari İşlemler Satıcı, Alıcı,Personel, Lokasyon ve Banka carilerinin ayrı ekranlardan tanımlanabilmesi. Satıcı, Alıcı,Personel, Lokasyon ve Banka.
Hazırlayan Şencan ŞENOCAK Taşınır Kayıt ve Kontrol Yetkilisi
ERP KONSEPT EĞİTİMİ.
Taşınır Mal Yönetmeliği ve TAŞINIR KAYIT VE YÖNETİM SİSTEMİ Semineri Bayram KESER Mali Hizmetler Uzmanı 1 T.C MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI STRATEJİ GELİŞTİRME.
Öğrencinin aldığı tüm derslerin dönem bazında görülebildiği ve dersler üzerinde tüm değişikliklerin yapılabildiği ekrandır. İlk yapılması gereken Hızlı.
ÖĞRENCİ İŞLERİ ÖĞRENCİ OTOMASYON SİSTEMİ BİLGİ SUNUMU
Eğitim Hizmetleri Yönetim Sistemi (EHYS) Ramazan ÖZKAN Bilgisayar Mühendisi (23-26 Mart 2015) Manavgat.
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
YETKİLENDİRME DAİRE BAŞKANLIĞI OSGB İŞ VE İŞLEMLERİ
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KAYIT TAKİP VE İZLEME PROGRAMI
Yrd.Doç Dr. YILMAZ GÖKŞEN
AVEA MOBİL PAZARLAMA Kurumsal SMS
CTS (TTNET - Cihaz Takip Sistemi)
DOĞRUDAN TEMİN 22 (d).
DOĞRUDAN TEMİN 22 (abc).
BİLGİSAYAR MÜHENDİSİ ESRA ÖZÇELİK
1. İSTATİSTİĞİN OKUL İÇİN ÖNEMİ Eğitim istatistikleri ile; Okulun doğru veriye ulaşıp kendilerini geliştirmelerine, başarının ve verimin arttırılması.
LUCA Bilgisayarlı muhasebe programı
DATASOFT MUHASEBE PROGRAMI
OPODER TİTUBB SİSTEMİNE (TÜRKİYE İLAÇ VE TIBBİ CİHAZ ULUSAL BİLGİ BANKASI) ISMARLAMA ORTOPEDİK PROTEZ ORTEZ KAYIT İŞLEMİ Aralık 2015.
ADIM ADIM STAJ Değerli öğrenciler, sizlere okulumuzda ki zorunlu staj da yapacağınız işlemleri sırasıyla açıklamaya çalışacağım. *Her şeyden önce staj.
İL GIDA TARIM VE HAYVANCILIK MÜDÜRLÜĞÜ ARAZİ EDİNDİRME ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
YÖNETİM HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÖZLÜK İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI SİCİL İŞLEMLERİ BİRİMİ.
E-Fatura.
 Staj süresi, toplam 50 işgünüdür. Bu sürenin 25 işgünü ENT 200 fabrika stajını, 25 işgünü de ENT 300 büro stajını kapsar. Öğrenci, bölümde geçirdiği.
© TÜRKKEP, Hizmete Özel, Tüm Hakları Saklıdır TÜRKKEP E-DEFTER HİZMETLERİ.
İŞ KURALLARI  Çalışanların sisteme kayıtlı olması gerekmektedir.  Her bir çalışan sisteme kullanıcı adi ve şifresi ile login olarak girmelidir.  Satışı.
CRM Yazılımı - Anasayfa CRM Yazılımı İçerisinde Barındırdığı Özellikler *. Personel BilgileriPersonel Bilgileri *. Müşteri BilgileriMüşteri Bilgileri *.
HAZIRLAYAN ve SUNAN Muhammed Dündar
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
Yan Sanayi Kayıp Yönetimi
İŞLETME DEFTERİ NAZAN PAT
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
MM-Malzeme Yönetimi Genel Sunumu
Ünite 5 UYAP Genel İşlemler.
Ceza ve Tutukevleri İşlemleri-2
YEMEK HİZMETLERİ.
Döküman Ekleme Teklif kabul edildikten sonra, müşteriden gerekli evraklar talep edilir. Tüm evrakları, müşteriden aldıktan sonra, “RFK Yetkili Satıcı.
Kargo Veritabanı Derviş AYGÜN.
EN KOLAY ONLINE ÖN MUHASEBE PROGRAMI YONCAERP
Yerli Direkt Malzeme Fatura Kontrol Süreci
Sunum transkripti:

PROEJE CRM Hazırlayan : Murat USLU (İTÜ Endüstri Mühendisi – Sistem Analisti ve Yazılımcı)

Müşteri Onay Öncesi Faaliyetler Takibi Proje CRM Nedir ? Müşteri Onay Sonrası Faaliyetler Takibi Müşteri Onay Öncesi Faaliyetler Takibi ERP CRM

CRM Stepleri Şantiye - Merkez Müşteri - Muhasebe Merkez Faaliyetleri

Onay Öncesi Faaliyetler Kullanılan veya kullanılacak olan stok takip ve/veya muhasebe programlarında takip edilmesi mümkün olmayan faaliyetlerin CRM sel olarak takiplerinin yapılmasına imkan sağlayan stepler bütünüdür ..

Kayıt Düzeltme & Revizyon Kayıtlı Evrakları Görme Veri Girişi Listeleri Ana ekranda bulunan her CRM step ine girildiğinde o stepe ait içeride bulunan verilerin özet listesinin bulunduğu LİSTELEME ekranına ulaşır. Bu ekrandan girilen veriler müşteriye göre filtrelenebilir. Ayrıca içerde kayıtlı olan veriler ile ilgili yapılmak istenen (kayıt görme, kayıt silme, ekli evrağı görme…vb işlemler buradan seçilebilir. Kayıt Düzeltme & Revizyon Yeni Kayıt ekleme Kayıtlı Evrakları Görme Yeni Gözlem En Son Revizyonu Silme

Proje Tanımlama (STEP 1) Müşteriden yazılı ve sözlü gelen istek üzerine yapılması istenen projenin kayıt altına alındığı ve müşteriye sunulacak tarihin de belirtildiği varsa gelen evrakların da kayıt altına alındığı CRM de projenin start aldığı ilk step idir.

Keşif Bilgileri (STEP 2) Müşteri isteğinin yapılması için gerekli olan çalışmayı yapmak için yapılacak keşif çalışmasını içerir. Yapılacak keşif doğrultusunda kullanılacak malzeme ve işçilik çalışmaları yapılıp müşteriye sunulacaktır. Proje tanımlaması step inde atama yapılan keşif sorumlusu tarafından çalışma yapılır. Proje tanımlamada atanan keşif sorumlusuna mail ve/veya CRM ile bildirim yapılır.

Malzeme Tekliflendirme (STEP 3) Proje tanımlamada atanan Teklif sorumlusu tarafından keşif bilgileri ışığında projede kullanılacak olan malzemelerin satın alma şartlarının tekliflendirildiği tüm çalışmaların belgeleri ile kayıt altına alındığı stepdir. Projeye ait alınacak aynı veya farklı malzemelere ait her farklı firmanın teklifi bu stepin kayıtları altında arşivlenir. Bu stepte de Keşif çalışması kayıt edilince Tekliflendirme sorunlusuna keşif bitti tekliflendirme çalışmasına başlayabilirsin mail ve/veya CRM içi bildirim ile bildirilir.

İşçilik Tekliflendirme (STEP 4) Proje tanımlamada atanan Teklif sorumlusu tarafından keşif bilgileri ışığında projede kullanılacak olan malzemelerin satın alma şartlarının tekliflendirildiği tüm çalışmaların belgeleri ile kayıt altına alındığı stepdir. Projeye ait alınacak aynı veya farklı malzemelere ait her farklı firmanın teklifi bu stepin kayıtları altında arşivlenir. Bu stepte de Keşif çalışması kayıt edilince Tekliflendirme sorunlusuna keşif bitti tekliflendirme çalışmasına başlayabilirsin mail ve/veya CRM içi bildirim ile bildirilir.

Müşteriye Sunma (STEP 5) Müşterinin isteği doğrultusunda keşfi yapılan, keşif doğrultusunda işçiliği, kullanılacak malzemesi ve ne kadar sürede tamamlanacağı bilgisinin ilgili evrakları ile birlikte, proje tanımlamada girilen termine göre müşteriye sunulacağı halinin kayıt altına alındığı, kayıt tuşuna basar basmaz da firma ilgililerine otomotik olarak mesaj ile bildiriminin yapıldığı 5. stepdir.

Müşteriden Onay Gelme (STEP 6) Müşteriye sunulan projenin müşteriden onayı geldikten sonra hatta onay mailinin de dosya olarak eklenebileceği projenin CRM takibindeki son stepdir. Buradan sonraki tüm stepler kullanılan muhasebe veya stok takip yazılımları ile normalde kayıt dır. Dolayısı ile sonraki stepler kullanılan yazılım ile bütünleşik olarak gerektiğinde veri alışverişi yapacak şekilde kayıt altına alınabilmektedir. SORUMLUSU :

Onay Sonrası Faaliyetler Kullanılan veya kullanılacak olan stok takip ve/veya muhasebe programlarında da takip edilen faaliyetlerin CRM sel olarak da gerek ilgili program ile veri alış verişi ile gerekse verilerin özet verilerinin kayıt ve kontrol altına alındığı stepler bütünüdür. Diğer programlarda kesilen gelen irsaliye, fatura, çek….vb evrakların gerçek anlamda kayıt altına görsel olarak da alınması imkanı bulmak zor olduğu için teknik CRM de kayıt altına alma faaliyetleri ile diğer programlara destek sağlayacaktır.

CRM Destek Modülleri Programı kullanacak olan personelin personel kayıtlarının tutulduğu, bunun yanında CRM i kullanacak olan personelin mesaj ve yetkilerinin ayarlamalarının yapıldığı destek programıdır. Müşterilerin, temincilerin, şantiye sorumlularının..vb telefon,adres, krokisel adres, mail, sorumlu, iletişi...vb bilgilerinin kayıt altına alındığı destek programıdır. Program içinde kullanılan seçimli veri girişlerinin seçimlerinin firma istekleri doğrultusunda sınırsız düzenlenebileceği destek programıdır.

Müşteri Onayı Öncesi Faaliyetler CRM Rapor 1. Faz CRM kapsamında raporlar 2 şekilde değerlendirilebilir. 1-Müşteri onayına kaar ki faaliyet raporları ki aşağıdaki örnek bunu göstermektedir. 2-Müşteri onayı sonrası kullanılan stok takip ve/veya muhasebeleştirme programı ile birlikte paralel yürüyen raporlar. Bugün 15.03.2017 Müşteri Onayı Öncesi Faaliyetler Drm Firma Proje Konusu Proje Keşif Teklif İşçilik Müşt. Sunma Onay Aktiv Oyak Reno Aydınlatma Tesisatı Geliş 01.01.2017 03.01.2017 2 05.01.2017 4 10.01.2017 9 15.01.2017 14 Ok   Termin Bitti Tofaş Pano İmalatı 11.01.2017 1 5 16.01.2017 6 Nok 20.01.2017 10 Sütaş 01.02.2017 03.02.2017 04.02.2017 3 08.02.2017 7 11.02.2017 15.02.2017 10.02.2017 Bosh Ek Bina Aydınlatma İşleri 01.03.2017 03.03.2017 06.03.2017 14.03.2017 13 İptal İdari Bina Aydınlatma 05.03.2017 11.03.2017 12.03.2017

CRM Rapor 2. Faz Bugün 15.03.2017 Müşteri Onayı Öncesi Faaliyetler Onay Sonrası Proje Faaliyet Takibi Drm Firma Proje Konusu Proje Onay İşemri Geçen Gün Harcanması Gereken İşçilik Harcanan İşçilik % Verim Alınan Malzeme (TL) Sevke Edilen Malzeme Yapılan Hakediş (TL) Yapılan Hakediş (adet) Kesilen Fatura (TL) Yapılan Tahsilat (TL) Aktiv Oyak Reno Aydınlatma Tesisatı Geliş 01.01.2017 15.01.2017 14 16.01.2017 1 58 3.977 4.225 94 200.000 150.000 2 25.04.2017   250.000 TL Termin 10 kişi 5.657 adam*saat Bitti Tofaş Pano İmalatı 10.01.2017 20.01.2017 23.01.2017 3 51 699 750 93 75.000 85.000 20.02.2017 320 Sütaş 01.02.2017 15.02.2017 17.02.2017 26 891 1.012 88 175.000 90.000 17.02.2018 950.000 10.02.2017 5 10.429 Bosh Ek Bina Aydınlatma İşleri 01.03.2017 İptal İdari Bina Aydınlatma 05.03.2017 14.03.2017 9